als presentator moet je iets aparts doen, en ik vond het gisteren enorm meevallenquote:Op maandag 30 april 2012 12:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja, oranje is prima, maar om er dan gelijk als een wandelend schilderij bij te gaan lopen is in mijn ogen over de top.
hier staat ze mooier op he?quote:Op maandag 30 april 2012 12:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Ik vind die vrouw meer op Gordon lijken.
Dus uiteindelijk heeft het wel effect gehad. Volgens was het plan ook dat het gezellig moest worden in de stad.quote:Op maandag 30 april 2012 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve... ik kwam nog makkelijker dam en damrak over dan de pleinen hier
Maar geloof dat ze in Amsterdam alle feesten naar javaplein en andere uithoeken verbannen hebben? En je mag maar 1 item drank kopen per persoon, en de AH's in t centrum zijn dicht?
Het was gister ook niet heel bijzonder druk in de stad. Maar wel gezellig
Ik ben blij dat ik net buiten centrum optreed in niet pal in die menigte.
Ja ik denk dat ze nu een beetje de andere kant zijn doorgeslagen eerlijk gezegd, want gisteravond op de straten was er echt amper iets te doen. Da's dan ook weer niet gezellig. Geen podia, geen tap, geen muziek, niets. Dus de kroegen zelf waren een sauna en overvol. Dat was wel jammer. Maar toch maar wat van gemaakt. Moet je toch ook zelf doenquote:Op maandag 30 april 2012 13:30 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Dus uiteindelijk heeft het wel effect gehad. Volgens was het plan ook dat het gezellig moest worden in de stad.
True, de tijd dat het echt gezellig op straat was en dat je op de dag ervoor al lekker met wat mensen een biertje kon drinken op straat en je kon luisteren naar een willekeurig bandje op een willekeurig plein, is wel een aantal jaar geleden. Dat was nog met mijn ex, dus zeker een jaar of 4 geleden.quote:Op maandag 30 april 2012 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja ik denk dat ze nu een beetje de andere kant zijn doorgeslagen eerlijk gezegd, want gisteravond op de straten was er echt amper iets te doen. Da's dan ook weer niet gezellig. Geen podia, geen tap, geen muziek, niets. Dus de kroegen zelf waren een sauna en overvol. Dat was wel jammer. Maar toch maar wat van gemaakt. Moet je toch ook zelf doen
Maar ja, een perfecte oplossing is er sowieso niet echt volgens mij.
Eindhoven is een GEKKENHUIS, en NU nog, dat stuitert maar door,quote:Op maandag 30 april 2012 13:22 schreef Ang3l het volgende:
Menselieve... ik kwam nog makkelijker dam en damrak over dan de pleinen hier
Maar geloof dat ze in Amsterdam alle feesten naar javaplein en andere uithoeken verbannen hebben? En je mag maar 1 item drank kopen per persoon, en de AH's in t centrum zijn dicht?
Het was gister ook niet heel bijzonder druk in de stad. Maar wel gezellig
Ik ben blij dat ik net buiten centrum optreed in niet pal in die menigte.
Ik denk dat Amsterdam en Eindhoven wel echt DE steden zijn geworden voor Koninginnedag de laatste tijd jaquote:Op maandag 30 april 2012 23:09 schreef TheaterMaMa het volgende:
[..]
Eindhoven is een GEKKENHUIS, en NU nog, dat stuitert maar door, maar 10.000 man minder met de trein naar Eindhoven als naar Amsterdam
overigens zonder echte problemen, er is 1 zakkenroller opgepakt![]()
Ik weet niet hoe het in utrecht was?quote:Op maandag 30 april 2012 23:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik denk dat Amsterdam en Eindhoven wel echt DE steden zijn geworden voor Koninginnedag de laatste tijd ja
Vandaag op t nieuws wel. Leiden en Eindhoven waren zo druk dat ze mensen waarschuwden niet meer te komen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 01:48 schreef TheaterMaMa het volgende:
http://www.bnr.nl/meernie(...)ote-drukte-in-steden
Kennelijk hebben we last van kokervisie Ang3l, Eindhoven wordt niet eens genoemd
Geen enkele vraag gehad nogquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:15 schreef Stroekie het volgende:
[..]
en camoufleert het sjaaltje voldoende ?
hier in het barre noorden valt er nog steeds nattigheid en is het buiten toch nog steeds nodig om je jas aan te houdenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:32 schreef Ang3l het volgende:
Vanochtend wel ja, maar nu is t toch aardig warm aan t worden.
hou je nog wat vast voor me als ik om 18.00 uur door de stad mag wandelen ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:49 schreef Ang3l het volgende:
Hier in t warme Zuiden heb ik net zonder jas buiten gewandeld in t zonnetje.
en dan direct ook zwaaien naar de directeur ?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 17:14 schreef Ang3l het volgende:
Ik denk dat ik straks ff een wietpas ga aanvragen.
Ik rook zelf dan wel niet, maar dan kan ik voor de buitenlanders opde TUE gaan koerieren
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef Ang3l het volgende:
De jongen wiens nummer ik vrijdag op Friso heb gekregen vraagt of ik wat mee wil gaan drinken vanavond. En ik zeg gewoon nee. Ik heb de letters N, e en e gebruikt, in die volgorde, en die op whatsapp gezet.
Ben ik stom of gewoonweg moe?
De volgende whatsapp is dat je hem vraagt of hij een rugmassage aan huis kan bezorgen omdat je moe bent?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 20:27 schreef Ang3l het volgende:
De jongen wiens nummer ik vrijdag op Friso heb gekregen vraagt of ik wat mee wil gaan drinken vanavond. En ik zeg gewoon nee. Ik heb de letters N, e en e gebruikt, in die volgorde, en die op whatsapp gezet.
Ben ik stom of gewoonweg moe?
Neequote:
Deze was bi. Al een stap in de goede richting toch?quote:
Wees blij, als ie het wel zou doen zou je zien dat het nog erger kan.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:12 schreef Bartjebart het volgende:
Het ging hier laatst over Grindr dus ik dacht toch ff kijken. Maar wat een k*t app... dat ding laadt helemaal niet door en zo
Ik vind 'bi' zo vreemd...quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Deze was bi. Al een stap in de goede richting toch?
Da's toch alleen maar fijn om te zien?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 21:44 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Wees blij, als ie het wel zou doen zou je zien dat het nog erger kan.
Dat zijn mensen die niet uit de kast durven te komenquote:
Er zit een hele range tussen Louis Vuton en hoedjes aan de ene kant... en twijfelende hetero's aan de anderequote:
Ik ben zo'n twijfelaar.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er zit een hele range tussen Louis Vuton en hoedjes aan de ene kant... en twijfelende hetero's aan de andere
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |