Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Wat houdt dat eigenlijk in? Manual spelen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://www.youtube.com/user/HeikkiX360?ob=0&feature=results_main
Speel dus tegen deze gast.
Alles zonder assistentie/hulp van het spel zelf. Passing, Shooting etc.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat houdt dat eigenlijk in? Manual spelen?
Je doet alles zelf.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat houdt dat eigenlijk in? Manual spelen?
Al die sweaty goals..is dat wel gewoon "done" als je manual speelt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://www.youtube.com/user/HeikkiX360?ob=0&feature=results_main
Speel dus tegen deze gast.
Veel realistischer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
is dat zo kut dan?
En waarom zou je dat willen :p
Uitdagingquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
is dat zo kut dan?
Ik zou zeggen probeer het eensquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
is dat zo kut dan?
Online of fut?quote:
Lees nou eens beter..hij zegt ook steeds dat hij alleen tegen andere full manual spelers gaat spelen..daar kan je op filteren. (alleen in fut niet)quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
maar je verliest meer dus dat is toch niet handig, of is het als je er goed in bent dat je dan ook veel beter bent?
oh, ja oke. maar je hebt er niks extra's aan? dus bijvoorbeeld als je het goed onder de knie hebt dat je dan ook een beter bent als iemand die wel hulp heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lees nou eens beter..hij zegt ook steeds dat hij alleen tegen andere full manual spelers gaat spelen..daar kan je op filteren. (alleen in fut niet)
Alle instellingen op zelf?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Online. Je moet je instelling wel veranderen
Denk het nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
ik zal het straks eens een wedstrijdje proberen, ben benieuwd. Ik heb met fut altijd 80-90% passing accuracy, dus ik denk dat ik dat passen wel moet kunnen op full manual?
quote:
Als je het echt goed onder de knie hebt wel..dan kan je gewoon precies doen met de speler wat je wil..geen standaard passes en schoten die altijd hetzelfde gaan, maar ballen die precies komen waar jij wil.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oh, ja oke. maar je hebt er niks extra's aan? dus bijvoorbeeld als je het goed onder de knie hebt dat je dan ook een beter bent als iemand die wel hulp heeft.
Heb het zelf paar keer gedaan en je vergist je erin hoe moeilijk het is, of dat had ik in ieder geval. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je speelt, als jij 5x voor elke aanval beetje achterin rondtikt haal je het waarschijnlijk wel.quote:
Nee, echt totaal niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
ik zal het straks eens een wedstrijdje proberen, ben benieuwd. Ik heb met fut altijd 80-90% passing accuracy, dus ik denk dat ik dat passen wel moet kunnen op full manual?
Harre?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die sweaty goals..is dat wel gewoon "done" als je manual speelt?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb het zelf paar keer gedaan en je vergist je erin hoe moeilijk het is, of dat had ik in ieder geval. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je speelt, als jij 5x voor elke aanval beetje achterin rondtikt haal je het waarschijnlijk wel.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, echt totaal niet te vergelijken.
haha okequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, ik haal ook 80-90% op auto, op manual ben je met 60-70% al best tevreden. 80% is voor de echt goede spelers.
En je vergist je echt, uitslagen als 4-4 zijn onmogelijk bijvoorbeeld, omdat het creëren van kansen heel moeilijk is. Ik speelde net zeer verdedigend tegen Heikki en hij heeft welgeteld 1 schot gehad. Ik ook, maar daar scoorde ik wel uit.
Ja, maar sweaty goals zijn ook lastig op manual. Veel lastiger dan op auto. Je hebt meer kans om de pass te verneuken dan als je gewoon zelf schiet.quote:
Oke. Ook wel begrijpelijk..IRL is er ook niets mis met een sweaty goal..integendeel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, maar sweaty goals zijn ook lastig op manual. Veel lastiger dan op auto. Je hebt meer kans om de pass te verneuken dan als je gewoon zelf schiet.
Je moet ook niet vreemd opkijken van shooting accuracy van 20-30% trouwens.
Ik heb op full manual trouwens in 20 wedstrijden nog geen enkele sweaty goal tegen gehad of gemaakt, gewoonweg omdat het zo lastig is. Wel één keer tegen me geprobeerd maar die pass was net niet op maat dus mislukte het al.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke. Ook wel begrijpelijk..IRL is er ook niets mis met een sweaty goal..integendeel.
Eerste divisie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb op full manual trouwens in 20 wedstrijden nog geen enkele sweaty goal tegen gehad of gemaakt, gewoonweg omdat het zo lastig is. Wel één keer tegen me geprobeerd maar die pass was net niet op maat dus mislukte het al.
Heb me veilig gespeeld in de divisie dankzij die zege op Heikki.
50k ofzo. Ik heb nooit getrade met spelers die meer dan 70K waard zijn though.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:58 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik mij afvraag, wat is jullie grootste winst dat jullie hebben weten te pakken op een openbid?
Ben benieuwd!
21k op IF Mauri.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:58 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik mij afvraag, wat is jullie grootste winst dat jullie hebben weten te pakken op een openbid?
Ben benieuwd!
IF Elm(Heerenveen) voor 800Coins opgehaaldquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:58 schreef Apekoek het volgende:
Ben benieuwd!
Wat een barbiequote:
Te leip, snap niet dat zoiets er door flipt haha. Over de hele wereld is er dan niemand die die desbetreffende speler volgt gewoon een gek idee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
IF Elm(Heerenveen) voor 800Coins opgehaald
Daarna voor 14500Coins verkocht
Nice! Eigenlijk is het dus altijd aan te raden om te handelen met de zwaardere IF jongens.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
50k ofzo. Ik heb nooit getrade met spelers die meer dan 70K waard zijn though.
Gewoon bij H2H online options kiezen en dan op manual zetten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga ook maar is dat full manual proberen, hoe werkt het precies harre?
Ik bood eerst 250op hem en toen had ik een soort van bid war tot aan de 800Cois.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Te leip, snap niet dat zoiets er door flipt haha. Over de hele wereld is er dan niemand die die desbetreffende speler volgt gewoon een gek idee.
Ben benieuwd, zit in Divisie 1 dus daar zullen al die mensen al wel vrij goed zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon bij H2H online options kiezen en dan op manual zetten.
Eensquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat een barbie
Echt een lekker wijf zeg. Lieke van lexmond ook
Hoe oud ben jijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |