Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Wat houdt dat eigenlijk in? Manual spelen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://www.youtube.com/user/HeikkiX360?ob=0&feature=results_main
Speel dus tegen deze gast.
Alles zonder assistentie/hulp van het spel zelf. Passing, Shooting etc.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat houdt dat eigenlijk in? Manual spelen?
Je doet alles zelf.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:40 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Wat houdt dat eigenlijk in? Manual spelen?
Al die sweaty goals..is dat wel gewoon "done" als je manual speelt?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:39 schreef SuperHarregarre het volgende:
http://www.youtube.com/user/HeikkiX360?ob=0&feature=results_main
Speel dus tegen deze gast.
Veel realistischer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
is dat zo kut dan?
En waarom zou je dat willen :p
Uitdagingquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
is dat zo kut dan?
Ik zou zeggen probeer het eensquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:41 schreef marcie216 het volgende:
is dat zo kut dan?
Online of fut?quote:
Lees nou eens beter..hij zegt ook steeds dat hij alleen tegen andere full manual spelers gaat spelen..daar kan je op filteren. (alleen in fut niet)quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef marcie216 het volgende:
maar je verliest meer dus dat is toch niet handig, of is het als je er goed in bent dat je dan ook veel beter bent?
oh, ja oke. maar je hebt er niks extra's aan? dus bijvoorbeeld als je het goed onder de knie hebt dat je dan ook een beter bent als iemand die wel hulp heeft.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Lees nou eens beter..hij zegt ook steeds dat hij alleen tegen andere full manual spelers gaat spelen..daar kan je op filteren. (alleen in fut niet)
Alle instellingen op zelf?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:44 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Maakt niet zoveel uit. Online. Je moet je instelling wel veranderen
Denk het nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
ik zal het straks eens een wedstrijdje proberen, ben benieuwd. Ik heb met fut altijd 80-90% passing accuracy, dus ik denk dat ik dat passen wel moet kunnen op full manual?
quote:
Als je het echt goed onder de knie hebt wel..dan kan je gewoon precies doen met de speler wat je wil..geen standaard passes en schoten die altijd hetzelfde gaan, maar ballen die precies komen waar jij wil.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:45 schreef marcie216 het volgende:
[..]
oh, ja oke. maar je hebt er niks extra's aan? dus bijvoorbeeld als je het goed onder de knie hebt dat je dan ook een beter bent als iemand die wel hulp heeft.
Heb het zelf paar keer gedaan en je vergist je erin hoe moeilijk het is, of dat had ik in ieder geval. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je speelt, als jij 5x voor elke aanval beetje achterin rondtikt haal je het waarschijnlijk wel.quote:
Nee, echt totaal niet te vergelijken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:45 schreef poker4lifee het volgende:
ik zal het straks eens een wedstrijdje proberen, ben benieuwd. Ik heb met fut altijd 80-90% passing accuracy, dus ik denk dat ik dat passen wel moet kunnen op full manual?
Harre?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Al die sweaty goals..is dat wel gewoon "done" als je manual speelt?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Heb het zelf paar keer gedaan en je vergist je erin hoe moeilijk het is, of dat had ik in ieder geval. Ligt er natuurlijk ook aan hoe je speelt, als jij 5x voor elke aanval beetje achterin rondtikt haal je het waarschijnlijk wel.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, echt totaal niet te vergelijken.
haha okequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
Haha, ik haal ook 80-90% op auto, op manual ben je met 60-70% al best tevreden. 80% is voor de echt goede spelers.
En je vergist je echt, uitslagen als 4-4 zijn onmogelijk bijvoorbeeld, omdat het creëren van kansen heel moeilijk is. Ik speelde net zeer verdedigend tegen Heikki en hij heeft welgeteld 1 schot gehad. Ik ook, maar daar scoorde ik wel uit.
Ja, maar sweaty goals zijn ook lastig op manual. Veel lastiger dan op auto. Je hebt meer kans om de pass te verneuken dan als je gewoon zelf schiet.quote:
Oke. Ook wel begrijpelijk..IRL is er ook niets mis met een sweaty goal..integendeel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:51 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ja, maar sweaty goals zijn ook lastig op manual. Veel lastiger dan op auto. Je hebt meer kans om de pass te verneuken dan als je gewoon zelf schiet.
Je moet ook niet vreemd opkijken van shooting accuracy van 20-30% trouwens.
Ik heb op full manual trouwens in 20 wedstrijden nog geen enkele sweaty goal tegen gehad of gemaakt, gewoonweg omdat het zo lastig is. Wel één keer tegen me geprobeerd maar die pass was net niet op maat dus mislukte het al.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:52 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Oke. Ook wel begrijpelijk..IRL is er ook niets mis met een sweaty goal..integendeel.
Eerste divisie?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:54 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Ik heb op full manual trouwens in 20 wedstrijden nog geen enkele sweaty goal tegen gehad of gemaakt, gewoonweg omdat het zo lastig is. Wel één keer tegen me geprobeerd maar die pass was net niet op maat dus mislukte het al.
Heb me veilig gespeeld in de divisie dankzij die zege op Heikki.
50k ofzo. Ik heb nooit getrade met spelers die meer dan 70K waard zijn though.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:58 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik mij afvraag, wat is jullie grootste winst dat jullie hebben weten te pakken op een openbid?
Ben benieuwd!
21k op IF Mauri.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:58 schreef Apekoek het volgende:
Wat ik mij afvraag, wat is jullie grootste winst dat jullie hebben weten te pakken op een openbid?
Ben benieuwd!
IF Elm(Heerenveen) voor 800Coins opgehaaldquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:58 schreef Apekoek het volgende:
Ben benieuwd!
Wat een barbiequote:
Te leip, snap niet dat zoiets er door flipt haha. Over de hele wereld is er dan niemand die die desbetreffende speler volgt gewoon een gek idee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:00 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
IF Elm(Heerenveen) voor 800Coins opgehaald
Daarna voor 14500Coins verkocht
Nice! Eigenlijk is het dus altijd aan te raden om te handelen met de zwaardere IF jongens.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
50k ofzo. Ik heb nooit getrade met spelers die meer dan 70K waard zijn though.
Gewoon bij H2H online options kiezen en dan op manual zetten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:06 schreef Kamikazie het volgende:
Ik ga ook maar is dat full manual proberen, hoe werkt het precies harre?
Ik bood eerst 250op hem en toen had ik een soort van bid war tot aan de 800Cois.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:06 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Te leip, snap niet dat zoiets er door flipt haha. Over de hele wereld is er dan niemand die die desbetreffende speler volgt gewoon een gek idee.
Ben benieuwd, zit in Divisie 1 dus daar zullen al die mensen al wel vrij goed zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:07 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Gewoon bij H2H online options kiezen en dan op manual zetten.
Eensquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:05 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Wat een barbie
Echt een lekker wijf zeg. Lieke van lexmond ook
Hoe oud ben jijquote:
Nee, dat was toevallig 1 keer. 9 van de 10 handel ik met spelers die 3/4K waard zijn. Risicoloos en je kan er veel verhandelen. Zo'n IF moet je soms tig keer op de trade zetten en deze kan je steeds door blijven jagen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:07 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Nice! Eigenlijk is het dus altijd aan te raden om te handelen met de zwaardere IF jongens.
Vroeg me af, ik namelijk ookquote:
Neinquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:11 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Vroeg me af, ik namelijk ook
Je zit toch niet te fappen achter je tv he..
Bij mij is het dat me ouders er bij zitten anders was het, het overwegen waard.quote:
Ok. Voor mij was zo net echt de eerste keer dat ik een dergelijk koopje had, ook 50k winst denk ik. IF Abate voor 15k, noice!quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:10 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat was toevallig 1 keer. 9 van de 10 handel ik met spelers die 3/4K waard zijn. Risicoloos en je kan er veel verhandelen. Zo'n IF moet je soms tig keer op de trade zetten en deze kan je steeds door blijven jagen.
Hangt ervanaf, soms zitten in de hoge divisies ook mensen die net beginnen en overstappen naar full manual. Ik degradeerde ook niet door de full manual spelers maar door het dozijn potjes tegen full auto spelers die alleen maar LB+Y spammen. Soms had ik dan nog meer balbezit en kansen maar schieten is gewoon lastiger, dus tja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:08 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zit in Divisie 1 dus daar zullen al die mensen al wel vrij goed zijn
Why onderwerp switch :pquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:16 schreef Pobberd het volgende:
Marcie, welk land ben je trouwens geworden met EK?
Wat moet ik daar nog over zeggen dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:18 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Why onderwerp switch :p
Nederland. Maar heb net alleen even zegeronde gedaan.
Belangrijk is het om te kiezen. Is de tegenstander beter? Gewoon een stapje meer defensive. Heb je te weinig balbezit? Gelijk schakelen met d-pad naar Possession.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:17 schreef Kamikazie het volgende:
Heb vooral moeite met de 1-2tjes opzetten, sta 1-0 achter bij rust en hij heeft 84% passing en ik wil het niet over mijn nauwkeurigheid hebben. Wel leuk overigens, is weer is wat anders .
Weet niet maar lexmond en chantal zijn heldinnenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:18 schreef Pobberd het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nog over zeggen dan?Zegetocht vind ik echt dom.
Dat is wel een vette fout in het spel inderdaad.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:18 schreef poker4lifee het volgende:
en nu wel weer gehad met h2h, kan gvd m'n opstelling niet eens opslaan
Argentinië ?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:20 schreef SuperHarregarre het volgende:
[..]
Dat is wel een vette fout in het spel inderdaad.Daarom kies ik steeds clubs/landen waarbij de opstelling al goed is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Onbegrijpelijk..quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:34 schreef detennismaster het volgende:
Zo 700K verkocht!Nog 100K te gaan. Toch lekker: 87.50 en nog 12.50 te gaan. Ik snap niet waarom ik zoveel mailtjes krijg terwijl andere het hier voor minder of hetzelfde verkopen. Kennelijk een goede advertentie?
http://computer-software.(...)VE%3D&fta_ind=6&fs=1
Vidal en KP Boateng.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:28 schreef Kenarion het volgende:
Wat zijn de 2 beste middenvelders uit de Serie A voor een 4-4-2? Heb op LM Lavezzi en RM Hulk.. Zit te twijfelen wie ik ga kopen voor LCM/RCM..
zap er nu net naartoe..even centen binnengeharkt bij Heracles en Vitesse daarvoorquote:
jongens tegen de meisjes?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:41 schreef marcie216 het volgende:
bij dat spel, hahah gekke inkijk bij lieke en Chantal![]()
Heb gezet op ADO X2 hoop dat het komtquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:42 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zap er nu net naartoe..even centen binnengeharkt bij Heracles en Vitesse daarvoor
Jep, was op een mat. En moesten ze een hoofd op de mat leggen, dus bogen ze voorover. Bij Chantal was niet veel te kijken, maar bij lieke welquote:
in play Over 3 goals bij Heerenveen in de rust en in play een bet op Vitesse nadat ze 2-2 hadden gemaaktquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:42 schreef BDIL het volgende:
[..]
Heb gezet op ADO X2 hoop dat het komt
Wat heb je gespeeld?
Nicequote:Op zaterdag 28 april 2012 21:44 schreef Tim86 het volgende:
[..]
in play Over 3 goals bij Heerenveen in de rust en in play een bet op Vitesse nadat ze 2-2 hadden gemaakt
Hebben ze vorig seizoen nog niet genoeg gekocht?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:
woehoeee , Narsingh misschien toch naar psv.
ze krijgen weer nieuwe subsidiequote:Op zaterdag 28 april 2012 21:45 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Hebben ze vorig seizoen nog niet genoeg gekocht?
Ze kunnen beter een heel nieuwe verdediging aanschaffen voordat ze voorin aankopen doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:
Gaat toch niet gebeuren...dat snap je zelf toch ook wel..quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:45 schreef marcie216 het volgende:
Lol, als je zo gek op haar bent, kun je beter naaktfotos googlen :pquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:44 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Jep, was op een mat. En moesten ze een hoofd op de mat leggen, dus bogen ze voorover. Bij Chantal was niet veel te kijken, maar bij lieke wel
Wie wilt er nou niet met Manolev achter hem spelen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:47 schreef diedjuh het volgende:
Denk je nu echt dat Narsingh naar PSV wil.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Wie wilt er nou niet met Manolev achter hem spelen.
Welke van de 2?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:46 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lol, als je zo gek op haar bent, kun je beter naaktfotos googlen :p
Oh gaan ze het stadion dit keer verhuren ipv verkopen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
ze krijgen weer nieuwe subsidie
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:50 schreef marcie216 het volgende:
Hij zegt het net in intervieuw dat psv ook een mooie club is waar hij heen kan/wil.
Ze hebben zanka al gehaald voor achterin.
Verder waarom zou narsingh niet met v bommel willen spelen?
Lieke heeft in de playboy gestaan dusjaquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Welke van de 2?
En ja als ik ga fappen..
Absoluut.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:50 schreef Kenarion het volgende:
[..]
Oh gaan ze het stadion dit keer verhuren ipv verkopen?
Ik bedoel Chantal.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:52 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Lieke heeft in de playboy gestaan dusja
Ik weet niet voor welke club je bent.quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Ik weet niet voor welke club je bent.
Maar je moet toegeven dat als v Bommel naar psv komt, het de beste speler van de Eredivisie is. was.
Dat sowiesoquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat als v Bommel naar psv komt, het de beste speler van de Eredivisie is.
HIj is regelmatig de beste bij Milan. Hij is een leider, kan nog voetballen. Dus noem mij maar is speler die het beter zou doen?quote:
Ja maar ook heeft hij dan de meeste ervaring bij o.a. grote clubs.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
HIj is regelmatig de beste bij Milan. Hij is een leider, kan nog voetballen. Dus noem mij maar is speler die het beter zou doen?
Nee joh, ik volg de Serie A op de voet en hij kan het amper nog belopen. Erg vaak geblesseerd ook..speelde maar 23 wedstrijden dit seizoen. Wordt zo'n typische luie libero. Als jullie dan ook nog met hem EN Strootman op het middenveld gaan spelen kan je de 0-0/1-0 uitslagen vast invullen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Maar je moet toegeven dat als v Bommel naar psv komt, het de beste speler van de Eredivisie is.
23 wedstrijden in 2012 is behoorlijk veel hoor. En de serie A gaat ook 1000x zo snel als de eredivsiiequote:Op zaterdag 28 april 2012 21:56 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee joh, ik volg de Serie A op de voet en hij kan het amper nog belopen. Erg vaak geblesseerd ook..speelde maar 23 wedstrijden dit seizoen. In 2012
Ervaring jeuj, daarom waren al die oude rotten die terugkeerden altijd zo'n groot succes in de Eredivisiequote:Op zaterdag 28 april 2012 21:56 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja maar ook heeft hij dan de meeste ervaring bij o.a. grote clubs.
Al die spelers in de eredivisie
Tempo ligt helemaal niet hoog daar. En 23 wedstrijden gaat over het hele seizoen. Mist 1/3 van de wedstrijden vanwege blessures..quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
23 wedstrijden in 2012 is behoorlijk veel hoor. En de serie A gaat ook 1000x zo snel als de eredivsiie
Cocu?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ervaring jeuj, daarom waren al die oude rotten die terugkeerden altijd zo'n groot succes in de Eredivisie
Laatste waarbij het echt een succes was dat was Frank Rijkaard ofzo?
Cocu.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ervaring jeuj, daarom waren al die oude rotten die terugkeerden altijd zo'n groot succes in de Eredivisie
Laatste waarbij het echt een succes was dat was Frank Rijkaard ofzo?
Je zegt in 2012?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tempo ligt helemaal niet hoog daar. En 23 wedstrijden gaat over het hele seizoen. Mist 1/3 van de wedstrijden vanwege blessures..
Jij kijkt volgens mij nooit naar de Serie Aquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:58 schreef marcie216 het volgende:
[..]
23 wedstrijden in 2012 is behoorlijk veel hoor. En de serie A gaat ook 1000x zo snel als de eredivsiie
Nee, dat was een halve zin die ik meteen weg heb gehaald maar die jij blijkbaar nog hebt gezien. 23 wedstrijden in het hele seizoen dus.quote:
jawel, niet heel vaak. Maar pik zo nu en dan een wedstrijdje mee. Bij het nederlands elftal doet hij het goed. En je wil toch niet zeggen dat de CL geen hoog niveau is waar v bommel toch zeer goed speeldequote:Op zaterdag 28 april 2012 21:59 schreef laucas het volgende:
[..]
Jij kijkt volgens mij nooit naar de Serie A
Serie A alleen of incl CL en Beker ?quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:01 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Nee, dat was een halve zin die ik meteen weg heb gehaald maar die jij blijkbaar nog hebt gezien. 23 wedstrijden in het hele seizoen dus.
Cocu wel ja, dat is een goede. Maar daar blijft het ook wel bij. Ik ben benieuwd en ik hoop het beste voor jullie, maar dat mensen hem zien als de grote verlosser is voor mij onbegrijpelijk.quote:
Serie A. In de CL speelde hij volgens mij ook niet zo veel.quote:
Hij werd ook niet strak gedekt dus had alle tijd om te draaien, kijken etc. Het is nog steeds een prima speler en opbouwend sterk maar ik verwacht niet dat hij het verschil gaat maken bij PSV en al helemaal niet de beste van de Eredivisie is/wordt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:01 schreef marcie216 het volgende:
[..]
jawel, niet heel vaak. Maar pik zo nu en dan een wedstrijdje mee. Bij het nederlands elftal doet hij het goed. En je wil toch niet zeggen dat de CL geen hoog niveau is waar v bommel toch zeer goed speelde
Grote verlosser? nee. Maar een blok met hem en Strootman waarbij Strootman het loop werk doet, en hij de ervaring en leiderschap overbrengt op strootman en de andere jonge jongens. Verder is hij nog steeds een hele goede voetballer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:02 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Cocu wel ja, dat is een goede. Maar daar blijft het ook wel bij. Ik ben benieuwd en ik hoop het beste voor jullie, maar dat mensen hem zien als de grote verlosser is voor mij onbegrijpelijk.
Dat kan, ik denk van wel. Spreek je volgend seizoenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:03 schreef laucas het volgende:
[..]
Hij werd ook niet strak gedekt dus had alle tijd om te draaien, kijken etc. Het is nog steeds een prima speler en opbouwend sterk maar ik verwacht niet dat hij het verschil gaat maken bij PSV en al helemaal niet de beste van de Eredivisie is/wordt.
Ik zit net die 2e pack opening te bekijken en je discardde Antonio Ferreira daarinquote:
Het lijkt alsof hij de enige op het middenveld is die kan versnellenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:14 schreef Tim86 het volgende:
Wat een goal
Inler ook geniaal na rust zeg, neemt het hele middenveld over
Inler is zo goed dat hij bullet time kan aanzetten volgens mijquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:16 schreef BDIL het volgende:
[..]
Het lijkt alsof hij de enige op het middenveld is die kan versnellenDe rest loopt maar rustig rond alsof ze al 5-0 voorstaan
Vond hem bij Zwitserland destijds en ook bij Udinese heel goed spelen, snel aan de bal, altijd strijdlustig en door zijn doorzettingsvermogen knalt hij af en toe een bal binnen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Inler is zo goed dat hij bullet time kan aanzetten volgens mij
Eerlijk gezegd had ik mijn advertentie ook een beetje op die van jou gebaseerd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Onbegrijpelijk..![]()
Je tekst lijkt ook echt veel op mijn tekst. Enige wezenlijke verschil is dat je een nietszeggende foto er bij hebt staan en er bij zet dat mensen je telefoonnummer kunnen krijgen (iemand daarna gevraagd?).
Gewoon je control's op manual zettenquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
Kan je nou met fut ook manuel spelen? En ik had een filmpje gezien, je kan een bal heerlijk achter de verdedeging leggen als je het goed kan.
Ja, ik ben al jaren fan van hem. Echt een geweldige speler..precies wat Napoli miste eigenlijk. Hij is alleen zwaar onderschat omdat hij vaker de bal voor de assist geeft dan echt letterlijk een assist of doelpunt..net ook weer.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:18 schreef BDIL het volgende:
[..]
Vond hem bij Zwitserland destijds en ook bij Udinese heel goed spelen, snel aan de bal, altijd strijdlustig en door zijn doorzettingsvermogen knalt hij af en toe een bal binnen.
Je kan er alleen niet voor zorgen dat de tegenstander ook met manual speelt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:19 schreef marcie216 het volgende:
Kan je nou met fut ook manuel spelen? En ik had een filmpje gezien, je kan een bal heerlijk achter de verdedeging leggen als je het goed kan.
jupquote:Op zaterdag 28 april 2012 22:20 schreef marcie216 het volgende:
oke, maar dan krijg ik dus wel tegenstanders tegen die op normaal spelen :p?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |