Wat voor brood eet je?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:13 schreef freecell het volgende:
Ik eet brood met kaas en mosterd, of met pindakaas en sambal
Dat zou toch moeten vullen...
Heb ook al yoghurt als lunch geprobeerd, geen effect
Morgen eens een eitje erbij eten
Zoete theetjes?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Mijn werklunches bestaan tegenwoordig vaak uit eiwit & groente. Salade met vis, ei of vlees. Daarna heb ik ook trek in zoetigheid
Misschien wat "zwaarder" brood proberen?quote:
Alleen groene thee.quote:
Ik ben momenteel erg gehecht aan mijn Allinsonquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef freecell het volgende:
Ga ik eens proberen
Alleen dan moet ik apart brood voor mezelf kopen, want de rest van het gezin is erg gehecht aan 'normaal' brood
Oh jammer, zelf doe ik wel eens zoethout oid als ik dan graag zoet wil na het eten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen groene thee.
En nooit suiker.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef freecell het volgende:
Ga ik eens proberen
Alleen dan moet ik apart brood voor mezelf kopen, want de rest van het gezin is erg gehecht aan 'normaal' brood
Het zijn meer de snoeppotten op het werk die storend werken. Al mijn collega's beginnen na de lunch met snoepen en ik ben de enige die het niet doet. Maar heb er dan wel zin in als ik hun zie snoepenquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
Oh jammer, zelf doe ik wel eens zoethout oid als ik dan graag zoet wil na het eten.
Mja ik heb makkelijk praten wat dat betreft, 1 blik op mijn lifj en ik hoef niks.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn meer de snoeppotten op het werk die storend werken. Al mijn collega's beginnen na de lunch met snoepen en ik ben de enige die het niet doet. Maar heb er dan wel zin in als ik hun zie snoepenEéntje nemen is een slecht idee, dat werkt bij mij volgens het 'hek van de dam' principe.
Amen zuster!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn meer de snoeppotten op het werk die storend werken. Al mijn collega's beginnen na de lunch met snoepen en ik ben de enige die het niet doet. Maar heb er dan wel zin in als ik hun zie snoepenEéntje nemen is een slecht idee, dat werkt bij mij volgens het 'hek van de dam' principe.
Dat heb ik nu dus na elke maaltijd en wel zo sterkt dat ik echt ga lopen zoeken naar eten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik heb dan net lunch op en vind het een beetje onzinnig om te gaan eten omdat anderen snoepen
Daarbij is het echt alleen maar lekkere trek en heb ik geen rammelende maag of zo.
Ik herken het welquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:07 schreef freecell het volgende:
Dat heb ik nu dus na elke maaltijd en wel zo sterkt dat ik echt ga lopen zoeken naar eten.
Dat je denkt 'kom ik ben toch wel sterker dan zin in zoet!'
En normaal kan ik er zo goed afblijven!
Ook een beetje oerinstinct, hamsteren voor slechtere tijden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herken het wel
Het zal wel niet helemaal hetzelfde zijn, maar ik ken de drang om te zoeken naar voedsel wel, terwijl je gewoon voldoende gehad hebt. Wilskracht wil niet altijd winnen. Helaas. Ik heb net ook bijzonder verstandige boodschappen gedaan, maar alles wat ongezond of zoet was zat wel naar me te flirten.
Mja, is wel waarschijnlijk, ik was wat afgevallen en lijf probeert waarschijnlijk wat reserves op te slaan voor mij en baby.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook een beetje oerinstinct, hamsteren voor slechtere tijden?
Ai, misselijk van de winegumsquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, is wel waarschijnlijk, ik was wat afgevallen en lijf probeert waarschijnlijk wat reserves op te slaan voor mij en baby.
Maar dat wil niet zeggen dat het dan verstandig is om winegums te eten tot je omvalt
niet? kun je dan stoppen voordat de zak/bak leeg is?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, is wel waarschijnlijk, ik was wat afgevallen en lijf probeert waarschijnlijk wat reserves op te slaan voor mij en baby.
Maar dat wil niet zeggen dat het dan verstandig is om winegums te eten tot je omvalt
Ik noem het 'vetschuren weer willen vullen'quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
Ook een beetje oerinstinct, hamsteren voor slechtere tijden?
Baby?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Het schijnt. Sommige mensen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:14 schreef z80 het volgende:
[..]
niet? kun je dan stoppen voordat de zak/bak leeg is?
Nah, misselijk was ik alquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ai, misselijk van de winegums
Ik beloof mezelf vaak iets heeeeel lekkers als ik niets "slechts" snaai.
Vaak bak ik het zelf ook.
Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:16 schreef freecell het volgende:
[..]
Aan binnenkant.
Lust graag winegums blijkbaar.
Nou ja, je at wel, maar het kwam er net zo hard uitquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:17 schreef freecell het volgende:
*duw*
Over het algemeen eet ik wel hoor
Ik zie er ook een stuk beter uit nu, aan de reacties te merkenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, je at wel, maar het kwam er net zo hard uit
Ik hoop dat dat niet alleen door de zon komtquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:21 schreef freecell het volgende:
Ik zie er ook een stuk beter uit nu, aan de reacties te merken
Jupsquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef golfer het volgende:
Ah, er is weer een kleine Tara/Freecell-combi onderweg?
Wanneer ben je uitgerekend?quote:
Vriend van me bouwde ooit een installatie in een oud brak van een auto die het dopplersignaal van een radarcontrole zo terugstuurde dat het leek of het pieremegochel 260 reed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 22:15 schreef z80 het volgende:
een presentatie op DEFCON kijken over een zelfbouw radar mat een glas whisky op is geen goed idee.
morgen nog een keer kijken. wel mooi om te zien dat een radar zelf bouwen tussen de 300 en 400 dollar kost.
Stomquote:Op zaterdag 28 april 2012 21:50 schreef AnneX het volgende:
Dat was jammer.
Het brioche deeg is mislukt , gebakken en nog rauw van binnen en niet
gerezen
Had ik mij er zo op verheugd...sip.
helemaal nietquote:
Dus ergens begin oktober is de worp gepland?quote:
Feliquote:
Iddquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:15 schreef freecell het volgende:
[..]
helemaal nietmaar gelukkig is het tijdelijk
En ik val geen 3 keer per dag meer flauw, dat scheelt!
`dat heb ik nuquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herken het wel
Het zal wel niet helemaal hetzelfde zijn, maar ik ken de drang om te zoeken naar voedsel wel, terwijl je gewoon voldoende gehad hebt. Wilskracht wil niet altijd winnen. Helaas. Ik heb net ook bijzonder verstandige boodschappen gedaan, maar alles wat ongezond of zoet was zat wel naar me te flirten.
Wordt je binnenkort ongesteld misschien?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:13 schreef freecell het volgende:
Ik eet brood met kaas en mosterd, of met pindakaas en sambal
Dat zou toch moeten vullen...
Heb ook al yoghurt als lunch geprobeerd, geen effect
Morgen eens een eitje erbij eten
Ik at voor het eerst vanmiddag speltbrood, 2 boterhammen. Was lekker, 3 uur daarna had ik serieuze trek.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:43 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Misschien wat "zwaarder" brood proberen?
Van gewoon brood eet ik er 4-6 en van spelt en/of zuurdesem 2 boterhammen.
Vult meer.
Hoe bedoel je dit? Niet dat je jezelf dik vind toch? Volgens mij was jij heel dun?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:02 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mja ik heb makkelijk praten wat dat betreft, 1 blik op mijn lifj en ik hoef niks.
Maar vind dan ook heel veel lekker en eet dan iets anders.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
Wordt je binnenkort ongesteld misschien?
Beste actiefilm sinds tijden die ik heb gezienquote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef PdeHoog het volgende:
Leuk filmpje gezien vanavond. Ben benieuwd wat Steer ervan vondDaarna nog een uurtje zitten werken. Nu mijn hersenen langzaam uitschakelen toch maar naar bed
Zoals het gristenen betaamt: vermenigvuldig u vooral enzoquote:
neh, ik ben zelf 1 van 7, dat is echt veel te veel.quote:
3 is ook een mooi aantal, dan kan je tenminste met zijn vijven in een normale auto, hoef je niet zo'n busje-achtig ding met schuifdeurquote:Op zondag 29 april 2012 09:29 schreef freecell het volgende:
neh, ik ben zelf 1 van 7, dat is echt veel te veel.
We zeiden altijd 3, tot nu toe staan we daar nog heel erg achter.
Gaat heen en vermenigvuldig u hebben de mensen al ruimschoots uitgevoerd dacht ik zo.
En we hebben geen voorkeur voor geslacht, maar willen het wel graag weten.
Ik ga eerst even ontbijt maken. Kom er zo aan!quote:Op zondag 29 april 2012 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Kom je wow spelen, Lein?Het is children's week blijkbaar
quote:Op zondag 29 april 2012 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Beste actiefilm sinds tijden die ik heb gezien![]()
![]()
Ga nu gelijk Iron Man 1 en 2 downloaden
Hmmmm.... WoW. Dat heb ik ook al een tijd niet gedaanquote:Op zondag 29 april 2012 09:37 schreef Isabeau het volgende:
Kom je wow spelen, Lein?Het is children's week blijkbaar
Je had het toch druk? *shrug*quote:Op zondag 29 april 2012 09:42 schreef PdeHoog het volgende:
Hmmmm.... WoW. Dat heb ik ook al een tijd niet gedaan
quote:Op zondag 29 april 2012 09:42 schreef Isabeau het volgende:
Jullie waren naar The Avengers geweest hè?
Jaquote:
Ik zal straks eens kijken. Ik wil zo eerst ff lekker brood gaan halen bij de franse bakkerquote:Children's week is wel leuk, ga je met een weeskindje op stap op allemaal plekjes in de wereld te laten zien. En een ijsje eten.
Je hebt het erg druk met werken op het moment heh, je maakt lange uren? Blijft dat zo of vermindert de werkdruk straks? En ben je meer gaan verdienen nu?quote:Op zondag 29 april 2012 09:46 schreef PdeHoog het volgende:
JaEn met beperkte tijd ligt mijn aandacht gewoon heel ergens anders
Lange uren totdat dit project klaar is. Augustus denk ik. En meer verdienen ben ik mee bezigquote:Op zondag 29 april 2012 09:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Je hebt het erg druk met werken op het moment heh, je maakt lange uren? Blijft dat zo of vermindert de werkdruk straks? En ben je meer gaan verdienen nu?
hij krijgt goede ratings las ik op het internetquote:Op zondag 29 april 2012 09:43 schreef PdeHoog het volgende:
[..]Niks voor golfer want weer zo'n stomme actie-avonturenfilm maar hij was bijzonder vermakelijk
Moggequote:Op zondag 29 april 2012 00:42 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Wordt je binnenkort ongesteld misschien?
[..]
Ik at voor het eerst vanmiddag speltbrood, 2 boterhammen. Was lekker, 3 uur daarna had ik serieuze trek.
[..]
Hoe bedoel je dit? Niet dat je jezelf dik vind toch? Volgens mij was jij heel dun?
Oh jee, dan is dat wel beter ja. Ik ben normaal niet zo'n broodfan, at toevallig bij een vriendin gisteren.quote:Op zondag 29 april 2012 11:17 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Mogge
Wellicht dat spelt-zuurdesem dan beter bevalt, dat is net beton
Neehoor ik ben niet dik (ook niet extreem dunmaar dat hou ik graag zo en naarmate ik aankom gaat mijn lijf ook klagen (pijn in gewrichten enz.) dus prima methode om niet veel te snaaien.
Ja gaat weer wat bijverdienen?quote:
`jups dat is het planquote:
Ontbijten, goed idee! Ik begin trek te krijgenquote:Op zondag 29 april 2012 12:18 schreef PdeHoog het volgende:
ZoDat was een lekker ontbijtje met croissantje en eitje en versgeperste jus
Blijf je de hele nacht zitten om morgen de hele dag te verkopen?quote:
Ik ben er om 16.30 en dan langzaam opbouwen (mag officieel vanaf 18 uur) 18 uur start verkoop, staan we startklaar natuurlijk en dan staan we tot een uur of 12-hooguit 1 dan gaan we zelf ff op stap en morgen ochtend uurtje of 11 gaan we weer opbouwen, en dan tot uur of 15/16 dan loopt het meestal wel af, wordt nu een mooie dag voorspeld dus misschien iets eerder al staan dan.quote:Op zondag 29 april 2012 12:41 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ontbijten, goed idee! Ik begin trek te krijgen
[..]
Blijf je de hele nacht zitten om morgen de hele dag te verkopen?
Dat doet een vriendin van me in Den Haag, gek kind. Ik ga morgen naar haar toe.
`Precies zo iddquote:Op zondag 29 april 2012 12:46 schreef Bluezz het volgende:
Leuk Hob!!
Zo heb ik dat ook een keer gedaan, alle kinder/babyspullen verkocht.
Ik ging rond 18 uur staan, mooi plekje in een zijstraatje bij de gracht. Had gedacht dat ik de hele nacht zou staan, er echt op gerekend ook, maar om 12 uur snachts was alles al verkocht
Ik snap ook niet dat mensen nou daar naar toe blijven gaan eigenlijkquote:Op zondag 29 april 2012 14:23 schreef golfer het volgende:
Amsterdam ga ik sowieso niet meer voor de lol met Koninginnedag naartoe
In zo'n mensenmassa denk ik dan juist: allemachtig, wie is er zo zot om met een buggy te komenquote:Op zondag 29 april 2012 14:59 schreef freecell het volgende:
Amsterdam lijkt me ook niks inderdaad. Hier in groningen is het wel leuk, maar niet met een buggy. Ooit 1 keer vrienden met 2 buggys meegenomen, nooit meer!
Ik ook! Het is echt onhandig, de kinderen zien alleen maar benen en als je iemand aanrijdt, landt die bij je kind op schoot. En je komt er ook echt niet door!quote:Op zondag 29 april 2012 15:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In zo'n mensenmassa denk ik dan juist: allemachtig, wie is er zo zot om met een buggy te komen
Ja, retteketet.quote:
Niet als je goed zoekt.quote:Op zondag 29 april 2012 16:59 schreef freecell het volgende:
Oeh, klinkt lekker Piet!
En lampen inderdaad, onbetaalbaar of lelijk, vreemd!
Tja, dan zie je een prachtige, werkelijk prachtige eetkamerlamp, kost ie 3500 euro.quote:Op zondag 29 april 2012 17:00 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind vaak de knaldure lampen prachtig en alle betaalbare lampen vreselijk. Ach ja.
Heel goed zoeken moet je zeker, en dan nog is het " betaalbaar " en zeker niet goekoop.quote:
Vind de Ikea lampen juist allemaal zo gaaf! En spotgoedkoop, wat wil ik nog meer?quote:Op zondag 29 april 2012 17:07 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Tja, dan zie je een prachtige, werkelijk prachtige eetkamerlamp, kost ie 3500 euro.
En aan het materiaal ligt het niet.
En dan loop je bij Ikea, of bij lampenoutlet, het lampenpaleis, etc etc en daar is zo veel lelijks te koop voor heel weinig geld.
Een lamp aan het plafond in de hal, okay, daar kan je dan nog ikea halogeen neerhangen, en je kan je hele huis volhangen met ikea lampen, maar mooi is het niet.
Ik begrijp het ook niet, waarom kan een prachtige lamp niet betaalbaar zijn? Wat is het mechanisme?
Eigen smaak.quote:
Smaak?quote:Op zondag 29 april 2012 17:14 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Vind de Ikea lampen juist allemaal zo gaaf! En spotgoedkoop, wat wil ik nog meer?
Doe ik ook. Is alleen maar mooi meegenomen dat ik geen dure smaak hebquote:Op zondag 29 april 2012 17:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Smaak?
Nee, geintje, prijs je gelukkig.
quote:Direct na afloop van het duel FC Twente-Ajax was de sfeer op het Leidseplein in Amsterdam even grimmig. Er braken enkele vechtpartijtjes uit onder de honderden Ajax-fans die in de kroegen rond het plein naar de wedstrijd van hun club hadden gekeken. Ook werd er vuurwerk afgestoken en gooiden mensen bier naar de Mobiele Eenheid (ME).
Wie niet, maar echt mooi is anders.quote:
Als het aanslaat is het goed kersen eten danquote:Op zondag 29 april 2012 17:18 schreef z80 het volgende:
de eerste pan rabarber van dit jaar is ook weer klaar.
toch eens kijken of ik zelf een rabarberplant ergens kwijt kan.
Echt mooi is vaak te duur voor mn portemonnee jaquote:
ik. voor zo ver ik weet staat hier in huis geen ikea spul.quote:Op zondag 29 april 2012 17:20 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Wie niet, maar echt mooi is anders.
Tja, al ik voor de prijs van een prachtige lamp ook twee weken naar gran Canaria kan in een luxe hotel, of 3 keer een week naar kroatie kan, dan gaat het ook niet aan een Echt mooie lamp.quote:Op zondag 29 april 2012 17:22 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Echt mooi is vaak te duur voor mn portemonnee ja
Bij alles in wonderland hebben ze toffe lampen, al moet dat wel je smaak zijn maar dat weet ik niet.quote:Op zondag 29 april 2012 17:12 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Heel goed zoeken moet je zeker, en dan nog is het " betaalbaar " en zeker niet goekoop.
Even bekeken, maar, nee, niet wat ik zocht.quote:Op zondag 29 april 2012 17:34 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Bij alles in wonderland hebben ze toffe lampen, al moet dat wel je smaak zijn maar dat weet ik niet.
Spaarlampen geven zulk lelijk licht. Heb dan liever halogeen of LED.quote:Op zondag 29 april 2012 17:41 schreef golfer het volgende:
Ik vind de lampen van Plumen wel bijzonder.
led licht is niet lelijk? een goede spaarlamp geeft beter/mooier licht dan een led.quote:Op zondag 29 april 2012 17:48 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Spaarlampen geven zulk lelijk licht. Heb dan liever halogeen of LED.
Goede led zijn erg mooi, net gloeilamp licht.quote:Op zondag 29 april 2012 17:54 schreef z80 het volgende:
[..]
led licht is niet lelijk? een goede spaarlamp geeft beter/mooier licht dan een led.
Een goede LED geeft ook goed licht. Of het beter is, is smaak afhankelijk.quote:Op zondag 29 april 2012 17:54 schreef z80 het volgende:
[..]
led licht is niet lelijk? een goede spaarlamp geeft beter/mooier licht dan een led.
Yup! Hele goeie combi!quote:Op zondag 29 april 2012 17:18 schreef Bluezz het volgende:
Wat is de combi Beth Hart met Joe Bonamassa toch een goeie
Maar even luisteren dan, ik ken alleen Joe Bonamassa solo.quote:
Gelijk ff aanzetten terwijl ik weer verder ga spelen met SQL en zoquote:
[aluhoedje modus]quote:Op zondag 29 april 2012 17:55 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Goede led zijn erg mooi, net gloeilamp licht.
Ik kan het me gewoon niet voorstellen dat een rommelmarkt zo'n hi-ha-happening kan zijn... ben zeer benieuwdquote:Net al flinke discussie gehad met de buurman die om onze auto met tape heeft geplakt en denkt dat hij recht op een plek heeft omdat hij er woont..hij wil uitslapen morgen omdat hij gaat stappen..ja heeft hij morgen toch echt pech!
Wow - dat klinkt lekker.quote:Op zondag 29 april 2012 19:58 schreef Pietverdriet het volgende:
Had een variant op holladaise gemaakt, een 250 cc droge riesling ingekookt met aspergefond, blaadje laurier, wat peperkorrels, wat safraan, banda foelie, en een snufje zout, snippertje van een knoflook, half sjalotje, reepjes prei en een paar plakjes wortel.
Door een zeef gehaald
Pakje boter au bain marie gesmolten en er vier eidooiers en de reductie bij gedaan en al kloppend met een garde verhit tot een bijna vanillevla achtige dichtheid.
De asperges beetgaar gekookt, saffraan aardappels gemaakt, en gebraden kwarteltjes erbij.
De kwartels waren lekker maar eigenlijk niet nodig geweest.
We dronken er een Rieslingsekt bij.
Kilo asperges ppquote:Op zondag 29 april 2012 20:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow - dat klinkt lekker.![]()
Alleen ... Een pakje boter?met z'n tweeën ?
Vroeg ik me ook af jaquote:Op zondag 29 april 2012 20:03 schreef AnneX het volgende:
[..]
Wow - dat klinkt lekker.![]()
Alleen ... Een pakje boter?met z'n tweeën ?
Eet je wel eens een reep chocolade?quote:
Nee vind een hele reep niet lekkerquote:Op zondag 29 april 2012 20:13 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Eet je wel eens een reep chocolade?
Hahaquote:Op zondag 29 april 2012 19:57 schreef AnneX het volgende:
Mn. X is zojuist met de buren mee vertrokken naar de vrijmarkt in U.
Schat: wij hebben echt nix nodig, het geld is op en het huis is vol !
Niet staan !quote:
Bij de aspergeboer waar ik de asperges vanmiddag haalde, ook aardbeien meegenomen. Schoongemaakt, staafmixer erop, wat suiker erbij en hup de ijsmachine in, lekkerder aarbeienijs bestaat nietquote:Op zondag 29 april 2012 20:15 schreef Pietverdriet het volgende:
Zo, ik ga de aardbeien schoonmaken voor de sorbet
Okay, maar geloof me, jij had hier de sauskom leeg lopen likken als ik je niet had verteld wat er in zit.quote:Op zondag 29 april 2012 20:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Nee vind een hele reep niet lekker
Oh, ongetwijfeld is het vurrrukkuluk.quote:Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Okay, maar geloof me, jij had hier de sauskom leeg lopen likken als ik je niet had verteld wat er in zit.
ik wou dat ik dat kon. ik kan helaas niet tegen eierdooier.quote:Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Okay, maar geloof me, jij had hier de sauskom leeg lopen likken als ik je niet had verteld wat er in zit.
Tien dikke en je zit ook aan een kiloquote:Op zondag 29 april 2012 20:31 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh, ongetwijfeld is het vurrrukkuluk.
Proef het bij wijze van spreken terwijl ik het las.
En asperges een paar keer per seizoen en dan meer dan 10 natuurlijk !
Das balen, geen hollandaise, roomijs, darn, das echt kutquote:Op zondag 29 april 2012 20:31 schreef z80 het volgende:
[..]
ik wou dat ik dat kon. ik kan helaas niet tegen eierdooier.
Waarom?quote:Op zondag 29 april 2012 20:32 schreef golfer het volgende:
Oh ja, een ijsmachine. Die staat bij ons na 2x gebruik ook nog ergens te verstoffen in een kast.
OMGquote:Op zondag 29 april 2012 20:27 schreef AnneX het volgende:
[..]
Niet staan !![]()
Was het maar waar !
In de schuur 9x5 kan ik mijn kont niet keren.
Nee, deze mensen zijn Kringloop adepten.
Ja, dat is waar.quote:Op zondag 29 april 2012 20:36 schreef Bluezz het volgende:
Oh AnXX, krijg net mailtje van zus.
Heeft tussen 18 en 18.15 witte anjers (fam. bloemen) in de lek gegooid op de plek waar we haar hebben uitgestrooid vorig jaar
Ben benieuwdquote:Op zondag 29 april 2012 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Veel gemakkelijker dan de hollandaise, gewoon erg goede aardbeien nemen ( geen spaanse) en die met wat suiker blenderen en in de ijsmachien.quote:Op zondag 29 april 2012 20:39 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Ben benieuwd
Ik zou je aardbeienijs wel graag willen proeven
klopt. ook met bepaalde soorten gebak is het uitkijken.quote:Op zondag 29 april 2012 20:33 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Das balen, geen hollandaise, roomijs, darn, das echt kut
Heb slordige 15 jaar met een philips met koelaccu gedaan, prima ding als je een goede vriezer hebt.quote:Op zondag 29 april 2012 20:53 schreef z80 het volgende:
een ijs machine staat hier nog op de verlanglijst. maar dan wel een met koeling ingebouwd.
als er een langs komt voor een leuk prijsje deze eens een keer mee nemen.
Ik heb er wel de afgelopen week regelmatig aan gedacht jaquote:Op zondag 29 april 2012 20:39 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat is waar.
Ben je er erg mee bezig geweest?
Mooi gebaar hoor !
De crematie van tante was ok.
De dagen erna was alsnog " vervelend" .
Lekker! Ik zat vanavond nog even buiten rond 19 uur, tis gewoon al lekker aan het worden, maar je gelooft het nog niet gewoonquote:
Ach, beelden die scherp terugkwamen op het netvlies.quote:Op zondag 29 april 2012 21:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ik heb er wel de afgelopen week regelmatig aan gedacht ja
Het blijft raar om geen moeder meer te hebben, ook omdat ze zo oud is geworden, ze was er gewoon altijd voor mijn gevoel en wil haar best nog wel eens bellen of zo
En het tijdstip was tijdstip van overlijden.
Hoezo vervelend?
Ben zo benieuwd.quote:Op zondag 29 april 2012 21:13 schreef Bluezz het volgende:
Rare mensen heb je toch he
Nu het gras is gemaaid en het onkruid weg is, zijn die akeleizz wel heul groot hoor
Dat is balenquote:Op zondag 29 april 2012 21:41 schreef Isabeau het volgende:
Uiteraard wordt het morgen heel warm; ik heb namelijk nachtdiensten.
Nee, Lein moet ook werken, dus onze traditionele koninginnedag samen kon toch niet doorgaan.quote:Op zondag 29 april 2012 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Vind je het jammer dat je moet werken Isa?
Zo klein ben ik toch ook weer niet?quote:
Proostquote:Op maandag 30 april 2012 00:05 schreef golfer het volgende:
Klaar!
http://www.kras.nl/vakant(...)ve-kleurrijk-madeira
Heeft die reclame toch effect gehadquote:Op maandag 30 april 2012 00:05 schreef golfer het volgende:
Klaar!
Ja. Beetje jammer wel dat ik mijn normale cam thuis had laten liggenquote:
Leu-eu- eukquote:Op maandag 30 april 2012 00:05 schreef golfer het volgende:
Klaar!
quote:Op zondag 29 april 2012 23:48 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, ff Iron Man 1 en 2 marathon gehouden. Mijn favoriete karakter uit Avengers
Bloemendaal VVD (Lemniscaat) SP 2quote:Op maandag 30 april 2012 00:07 schreef golfer het volgende:
3-9 en dan 8 dagen zodat we op tijd terug zijn op nog 2 SP-stemmen uit te brengen.
Vandaag weer een stofzuiger uit de garage verkocht voor 40 euro, dus we schrapen het wel allemaal bij elkaar.quote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Ja die aanvliegroute...ik had het al in Travel gezien!
En we zijn al weken aan het lonken naar deze vakantie... en maar uitstellen en maar uitstellen... en nu zat ik weer ff te kijken, heb je 50 eu korting.
Nou ja, hoppa maar hoor
Nu Hulk gedownload maar ik denk dat ik maar eens vroeg naar bed gaquote:Op maandag 30 april 2012 00:09 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Leuke films wel
Robert Downey Jr. doet het echt zo tof
Is je scharrelhusband alweer terug met karrenvrachten vol?quote:Op maandag 30 april 2012 00:09 schreef AnneX het volgende:
[..]
Leu-eu- euk![]()
Daarover zijn CF en Dude toch ook zo enthousiast?
/ ken je de aanvliegroute ?
Stemmen op Roemer of de localo Renske Leijten?quote:Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef Bluezz het volgende:
[..]
That's us![]()
Adele zingt ook al: Roemer has it all
Nou, als het je over de streep duwt, doen !quote:Op maandag 30 april 2012 00:10 schreef Bluezz het volgende:
Ja die aanvliegroute...ik had het al in Travel gezien!
En we zijn al weken aan het lonken naar deze vakantie... en maar uitstellen en maar uitstellen... en nu zat ik weer ff te kijken, heb je 50 eu korting.
Nou ja, hoppa maar hoor
Die is grappig, maar minder dan Iron Manquote:Op maandag 30 april 2012 00:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nu Hulk gedownload maar ik denk dat ik maar eens vroeg naar bed ga
Oh ja, stapt net binnen met een prachtigequote:Op maandag 30 april 2012 00:15 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Is je scharrelhusband alweer terug met karrenvrachten vol?
Niet echt een reeks, maar meer een serie elkaar opvolgende films die ook los heel goed te kijken zijnquote:Op maandag 30 april 2012 00:13 schreef Bluezz het volgende:
Ik zag idd dat de Avenger films een reeks is!
Renske.quote:Op maandag 30 april 2012 00:16 schreef borisz het volgende:
[..]
Stemmen op Roemer of de localo Renske Leijten?
quote:Op maandag 30 april 2012 00:17 schreef AnneX het volgende:
[..]
Oh ja, stapt net binnen met een prachtige![]()
blokfluit
Ik beken nu al vast, ik zal geen Pechtold stemmenquote:
Ik ga eindelijk ff langs mn kleine zusje die bij de ijssalon werkt. Tis haar 3e dag, even kijken hoe ze het doetquote:
Wat deden jullie dan normaal?quote:Op zondag 29 april 2012 23:39 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nee, Lein moet ook werken, dus onze traditionele koninginnedag samen kon toch niet doorgaan.
Nou vertel maarquote:Op maandag 30 april 2012 00:04 schreef Bluezz het volgende:
We zijn iets heeeeeeeeeeeeeeeeeeeel leuks aan het doen
Dawas vroeger wel eens bijna zo.quote:
Half nogwat is gewoon om de spanning erin te houdenquote:
Whehehequote:Op maandag 30 april 2012 00:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Half nogwat is gewoon om de spanning erin te houden
edit: De verwachte downtime is vanwege problemen uitgesteld.
Gaaf!quote:Op maandag 30 april 2012 00:05 schreef golfer het volgende:
Klaar!
Ze zijn zeker K'dag vieren, veel belangrijkerquote:Op maandag 30 april 2012 00:51 schreef golfer het volgende:
De verwachte downtime is vanwege problemen uitgesteld.
We willen wel 'een spoorloosje' doen ?quote:Op maandag 30 april 2012 01:15 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Gaaf!
Ik had daar een vriend met wie ik jarenlang superleuk gechat en gebeld had (gewoon als vrienden ja). Ik zou een keer op bezoek gaan en hij liet me allemaal foto's zien van het prachtige eiland en vertelde veel over wat je kon doen en dat hij mijn gids zou worden.
Toen was er de overstroming paar jaar terug en toen liet hij de dag daarna weten dat hij ok was. Daarna heb ik nooit meer iets van hem vernomen. Hij heeft niet meer op mails gereageerd en telefoon stond uit? Ik heb laatst nog een wederzijdse vriend gevraagd of hij em nog heeft gesproken maar hij ook niet meer. Het blijft een raadsel maar hoe dan ook.... ik hoop dat het ok met hem gaat. Ik kan/wil alleen nu niet meer daar naartoe want dan weet ik zeker dat ik alleen maar bezig ben met hem zoeken.
Veel plezier straks in het ultradrukke gedoe.quote:Op maandag 30 april 2012 02:15 schreef FutureFairytale het volgende:
He nu ben ik ff sip. Als dit zo blijft dan stuur ik em een brief want ik vond net zijn adres nog in mijn mailbox gelukkig. Nu maar eerst even slapen.
Werkse vannacht Isa en voor de rest alvast een heel fijne K'dag gewenst, wat jullie ook moge (of juist niet gaan) doen.
Whehehehequote:Op maandag 30 april 2012 03:50 schreef Isabeau het volgende:
De mobiele telefoon van een agent voor mij gaat af. Ringtone? Bad Boys
Werkenquote:Op maandag 30 april 2012 08:38 schreef Vork het volgende:
Nou, de rommelmarkt was vooral veel rommel. Maargoed, ik ben dus vroeg wakker, zo koffie, het lijkt wel een normale werkdag, wat zal ik eens gaan doen?
Gelukkig niet. Ben graag uniekquote:
quote:Op maandag 30 april 2012 09:26 schreef Vork het volgende:
En ik heb gisteren al gewerkt. Dat vind ik wel genoeg voor een weekend.
Alleen staat het nu op een ander kleedje.quote:Op maandag 30 april 2012 10:03 schreef Vork het volgende:
Volgens mij is het ieder jaar ook dezelfde troep.
Ik doe alles altijd gratis hoppa naar de kringloopquote:Op maandag 30 april 2012 10:02 schreef Anthraxx het volgende:
Blijft verbazingwekkend hoeveel troep er van ieders zolder kan komen, als je die kleedjes zo ziet.
Zoooo mooiquote:Op maandag 30 april 2012 10:17 schreef Anthraxx het volgende:
Anna draait die ook helemaal grijs. Tot zover dat kan met een youtube filmpje.
Mooiquote:
Als je niet tegen grote mensenmassa's kan, zou ik sowieso alle grote steden vermijdenquote:Op maandag 30 april 2012 11:17 schreef FutureFairytale het volgende:
Oeps! Op een ander topic wordt er gezegd dat de straat waar ik naartoe ga de drukste straat is van DH op k'dag...aaah vandaar dus met al die heisa enzo. En iemand postte een foto van de straat..
[ afbeelding ]
Oh my!
Buitenlucht is ook gezond.quote:Op maandag 30 april 2012 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je niet tegen grote mensenmassa's kan, zou ik sowieso alle grote steden vermijdenIk ga straks even gezellig naar Hendrik Ido Ambacht denk ik
hoewel al die SQL-queries toch ook wel leuk zijn
Gisteren twee uur gebanjerd op HvHquote:
Wat is er in HIA te doen? Ben net in centrum hier geweest en dat was al druk. IJsje bij zusje gehaald en nu 20 min wachten op de trein. Ga t toch proberen naar DH...quote:Op maandag 30 april 2012 11:55 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als je niet tegen grote mensenmassa's kan, zou ik sowieso alle grote steden vermijdenIk ga straks even gezellig naar Hendrik Ido Ambacht denk ik
hoewel al die SQL-queries toch ook wel leuk zijn
veel plezier! dit is bedoeld voor iedereen in Nederlandquote:Op maandag 30 april 2012 13:45 schreef golfer het volgende:
Op naar Oranjevrijstraat en het dorpshuis!![]()
![]()
Bah, vooral als je sokken aan hebt en je douchemat koud nat isquote:Op maandag 30 april 2012 12:17 schreef PdeHoog het volgende:
Ben bang dat het vandaag niet naar Koninginnedag gaan wordtIk wilde net ff de wasmachine opnieuw aanzetten en ik merkte dat de afvoer in de douche verstopt zat ..... toch best vervelend, zo'n natte douchemat als je daar nietsvermoedend op stapt
Zonder sokken ook niet tof hoorquote:Op maandag 30 april 2012 16:32 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Bah, vooral als je sokken aan hebt en je douchemat koud nat is
Ja maar met sokken is het dubbel erg want dan moet je ook nog droge sokken gaan halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |