Wat voor brood eet je?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:13 schreef freecell het volgende:
Ik eet brood met kaas en mosterd, of met pindakaas en sambal
Dat zou toch moeten vullen...
Heb ook al yoghurt als lunch geprobeerd, geen effect
Morgen eens een eitje erbij eten
Zoete theetjes?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:19 schreef Isabeau het volgende:
Mijn werklunches bestaan tegenwoordig vaak uit eiwit & groente. Salade met vis, ei of vlees. Daarna heb ik ook trek in zoetigheid
Misschien wat "zwaarder" brood proberen?quote:
Alleen groene thee.quote:
Ik ben momenteel erg gehecht aan mijn Allinsonquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef freecell het volgende:
Ga ik eens proberen
Alleen dan moet ik apart brood voor mezelf kopen, want de rest van het gezin is erg gehecht aan 'normaal' brood
Oh jammer, zelf doe ik wel eens zoethout oid als ik dan graag zoet wil na het eten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Alleen groene thee.
En nooit suiker.
Doe ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:49 schreef freecell het volgende:
Ga ik eens proberen
Alleen dan moet ik apart brood voor mezelf kopen, want de rest van het gezin is erg gehecht aan 'normaal' brood
Het zijn meer de snoeppotten op het werk die storend werken. Al mijn collega's beginnen na de lunch met snoepen en ik ben de enige die het niet doet. Maar heb er dan wel zin in als ik hun zie snoepenquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:58 schreef Ml-etje het volgende:
Oh jammer, zelf doe ik wel eens zoethout oid als ik dan graag zoet wil na het eten.
Mja ik heb makkelijk praten wat dat betreft, 1 blik op mijn lifj en ik hoef niks.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn meer de snoeppotten op het werk die storend werken. Al mijn collega's beginnen na de lunch met snoepen en ik ben de enige die het niet doet. Maar heb er dan wel zin in als ik hun zie snoepenEéntje nemen is een slecht idee, dat werkt bij mij volgens het 'hek van de dam' principe.
Amen zuster!quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:00 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Het zijn meer de snoeppotten op het werk die storend werken. Al mijn collega's beginnen na de lunch met snoepen en ik ben de enige die het niet doet. Maar heb er dan wel zin in als ik hun zie snoepenEéntje nemen is een slecht idee, dat werkt bij mij volgens het 'hek van de dam' principe.
Dat heb ik nu dus na elke maaltijd en wel zo sterkt dat ik echt ga lopen zoeken naar eten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:04 schreef Isabeau het volgende:
Maar ik heb dan net lunch op en vind het een beetje onzinnig om te gaan eten omdat anderen snoepen
Daarbij is het echt alleen maar lekkere trek en heb ik geen rammelende maag of zo.
Ik herken het welquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:07 schreef freecell het volgende:
Dat heb ik nu dus na elke maaltijd en wel zo sterkt dat ik echt ga lopen zoeken naar eten.
Dat je denkt 'kom ik ben toch wel sterker dan zin in zoet!'
En normaal kan ik er zo goed afblijven!
Ook een beetje oerinstinct, hamsteren voor slechtere tijden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik herken het wel
Het zal wel niet helemaal hetzelfde zijn, maar ik ken de drang om te zoeken naar voedsel wel, terwijl je gewoon voldoende gehad hebt. Wilskracht wil niet altijd winnen. Helaas. Ik heb net ook bijzonder verstandige boodschappen gedaan, maar alles wat ongezond of zoet was zat wel naar me te flirten.
Mja, is wel waarschijnlijk, ik was wat afgevallen en lijf probeert waarschijnlijk wat reserves op te slaan voor mij en baby.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:10 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ook een beetje oerinstinct, hamsteren voor slechtere tijden?
Ai, misselijk van de winegumsquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:12 schreef freecell het volgende:
[..]
Mja, is wel waarschijnlijk, ik was wat afgevallen en lijf probeert waarschijnlijk wat reserves op te slaan voor mij en baby.
Maar dat wil niet zeggen dat het dan verstandig is om winegums te eten tot je omvalt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |