Ik vind het ook mooi, in dit geval is het enthousiasme terecht.quote:Op zondag 29 april 2012 09:34 schreef DeeBee het volgende:
Die regie is wel epic fail, lekker moment om weg te gaan bij die actie...
Dat commentaar is toch heerlijk?!Dat enthousiasme van die Britten is gewoon mooi vind ik!
Ze hebben 3 maanden er over gedaan om 3 zeges te behalen en nu pakken ze er 5 in één weekquote:Op zondag 29 april 2012 14:42 schreef Felagund het volgende:
Theo Bos wint overigens de slotrit, leuk weekje voor Rabo zo.
Dank uquote:Op zondag 29 april 2012 15:48 schreef Held_op_Sokken het volgende:
Vanaf 16:00
http://sports-livez.com/channel/ch-3.php
Vanaf 18.10 wel een samenvatting van de tijdrit.quote:WIELRENNEN
Erik Breukink over het voorseizoen
WIELRENNEN
Reportage over David Millar
Ik weet niet of hij wel een stapje heeft gezet. Overwinningen in dit soort wedstrijdjes pakte hij al eerder. Het is nu zaak er idd bij te zitten in grotere wedstrijden.quote:Op zondag 29 april 2012 15:52 schreef vivelafete het volgende:
Bos lijkt dus wel een stapje te hebben gezet tov vorig jaar, of zou het puur door de betere lead-outs komen?
Het zou mooi zijn als hij ook de stap kan maken naar het winnen van grote(re) wedstrijden, maar ik vrees dat dat wat te hoog gegrepen is voor Bos.
Hij kan het wel maar 't moet allemaal een beetje op zijn plaats vallen voor hem. Winnen is niet zo gemakkelijk. Toch kan hij ons wel verrassen.quote:Op zondag 29 april 2012 16:05 schreef marcodej het volgende:
Ik weet niet of hij wel een stapje heeft gezet. Overwinningen in dit soort wedstrijdjes pakte hij al eerder. Het is nu zaak er idd bij te zitten in grotere wedstrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |