Daarom, het is eigenlijk totaal geen uitdaging.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:09 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat is ook wel erg makkelijk bij een partij waarin ze bijna allemaal opgeblazen koppen hebben omdat de stropdas te strak zit
Nee, dat is de PvdA insteek.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:11 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Ik heb een pak gekocht , nu heb ik klasse.
Aldus de VVD'er
Daarom, al draagt een aap....quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:12 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb weinig pakken gezien vandaag.
Voordat D66 zich populistish met de politiek begon te bemoeien, kon je niet eens van cijfers spreken.quote:
Obsessie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:13 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
De mensen met een pakken-obsessie zitten toch echt bij de VVD.
Au contraire, bij de PvdA hoeven ze het niet eens te proberen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:14 schreef remlof het volgende:
[..]
Dat spreekwoord slaat juist op de VVD en niet op de PvdA
Daar proberen ze het dan ook niet, terwijl bij de VVD iedere malloot zich in een pak hijst. Al hebben ze niet eens pakken in zijn maat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:15 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Au contraire, bij de PvdA hoeven ze het niet eens te proberen.
Stef Blok syndroom.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar proberen ze het dan ook niet, terwijl bij de VVD iedere malloot zich in een pak hijst. Al hebben ze niet eens pakken in zijn maat.
Moet jij niet wat vrienden entertainen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:16 schreef De_Guidance het volgende:
O o ik zeg 'au contraire' kijk mij eens klasse hebben met mijn pak.
Die is grappig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik moest meer aan Ton Elias denken eigenlijk
Bij Paars was het toch ook zo dat de PvdA en VVD zich sociaal danwel conservatief konden profileren, en dat men D66 er voor op liet draaien(wat opzich geen verkeerde structuur is, aangezien er tenminste geen christenhonden in de regering zitten).quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:15 schreef remlof het volgende:
[..]
Daar proberen ze het dan ook niet, terwijl bij de VVD iedere malloot zich in een pak hijst. Al hebben ze niet eens pakken in zijn maat.
Ik ben ten tijde van Paars juist van de VVD naar D66 geswitched.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:17 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Bij Paars was het toch ook zo dat de PvdA en VVD zich sociaal danwel conservatief konden profileren, en dat men D66 er voor op liet draaien(wat opzich geen verkeerde structuur is).
Als een waar trauma leef je nu nog met de gevolgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |