Te weinig oefening en geen interesse in de klank.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:22 schreef bl_henkie2 het volgende:
Terechte klacht. Eigenlijk kunnen Nederlanders redelijk goed Engels omdat we geen crappy nasynchronisatie hebben voor films en series. Ik snap dan niet waarom het er zo beroerd uit komt
Accent is wat anders dan de letterklanken kennen. Als je een o als een a uit gaat spreken zegt dat niks over je accent maar wel veel over de kans of de ander begrijpt welk woord je bedoelt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:24 schreef Nobu het volgende:
Dit soort kansloze topics van scholiertjes die denken dat je accent relevant is.
Nien, houd dein smoel geslossen ja komkommers essen jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:31 schreef De_Dakgoot het volgende:
Hetzelfde met nederlanders die belabberd duits praten
Qua grammatica ben ik het met je eens, maar qua uitspraak bungelen we echt ergens onderaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:29 schreef Breekfast het volgende:
Het Engels van de Nederlanders is over het algemeen gewoon behoorlijk goed hoor. Vergelijk het maar met Spanjaarden, Fransen en Italianen...
Ook denk ik dat wij over het algemeen wel beter Engels spreken dan de Duitsers. Hier wordt een hele generatie opgegroeid met Engelse films, tv-series en muziek. In Duitsland worden de meeste Engelse films en tv-series nog gewoon na gesynchroniseerd.
Unfortuneatly peanut cheesequote:Op zaterdag 28 april 2012 12:34 schreef Piye het volgende:
[..]
Qua grammatica ben ik het met je eens, maar qua uitspraak bungelen we echt ergens onderaan.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:35 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
[..]
Gelukkig doet jouw mening er niet toe bij deze.
[..]
Nee
willen ze helemaal niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:37 schreef Appie030 het volgende:
Hetzelfde voor kaaskoppen die arabisch willen praten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |