VERHIPTquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:35 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben gewoon aan het werk hooren het was was eyebrow ofzooo
Je hebt Hans Klok op je muur getekend?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:46 schreef Pisces29 het volgende:
Straks nog 1 muurtje in de slaapkamer voor een 2e laag en dan is de magicroomwhereitallhappens kloar
Zou wel een idee zijn jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:49 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Je hebt Hans Klok op je muur getekend?
Ik zou kiezen voor Mara van Magic UNlimitedquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou wel een idee zijn ja
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:51 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou wel een idee zijn ja
[ afbeelding ]
Die wil ik dan weer graag doormidden zagenquote:
Dat wordt wel druk Vaduschkquote:
Niet Juno, Bos?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:56 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zou kiezen voor Mara van Magic UNlimited
Dan wel eerst een rijsttafel van z'n chick vooraf. Jij en zagen, hmmz.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die wil ik dan weer graag doormidden zagen
Wat weet jij van mijn zaagkunsten?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:02 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Dan wel eerst een rijsttafel van z'n chick vooraf. Jij en zagen, hmmz.
Die heeft toch niks met Magic te maken...quote:
Whehe, nee dan geven we haar ook een magic pakjequote:Op zaterdag 28 april 2012 12:05 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die heeft toch niks met Magic te maken...
Maar in principe zou ik best wel Ellen Page in mijn slaapkamer willen hebben ja
Ik heb BBQquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:16 schreef Pisces29 het volgende:
Leuk! Maar ik zie vooral je schoenen![]()
Kiek je vanavond Voice UK?
Thxquote:
ja een jaar nadat ik gestopt ben met mijn shakes... Niks erbijquote:
Langzaam opbouwenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Die schoenenik hoop dat ik het vol hou
ik draag nooit zulke schoenen
Songfestival; Joan; Tooi;quote:
Echt heel knap!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:20 schreef charmed_angel het volgende:
ja een jaar nadat ik gestopt ben met mijn shakes... Niks erbijzo blij dat ik het gedaan heb
Ik ook, post iedereen dan weer mee?quote:
Wat voor vogels heb je Runeeee? En lekker toch lang liggenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:25 schreef Renesite het volgende:
Patrick de deur uit, daarna vaatwasser.
Vervolgens alsnog tot 12:00 in bed, vogels gevoerd, wasje erin, opgeruimd en straks ff supermarktje.
Vanalllllles. Een voillerequote:Op zaterdag 28 april 2012 12:25 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wat voor vogels heb je Runeeee? En lekker toch lang liggen
quote:
Ik heb nog een paar, maar die hak was iets hogerquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Langzaam opbouwenMaar nu pas aan doen als je vertrekt en extra paar in je tas misschien? Ik vind ze heul mooi
Ja dat wel, nog ietsie strakkerquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Echt heel knap!Je bent helemaal klaar voor de lente
Ja as het niet te snel gaatquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:23 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ook, post iedereen dan weer mee?
Vorig jaar zaten we hier in TAL SC, dat was te doen, maar wie weet is dit jaar het ESF topique wel te doenquote:
Voetbalquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:41 schreef Renesite het volgende:
Het EK daarentegen![]()
![]()
.
Vooral het laatste, als ze shi...
Auto'squote:Op zaterdag 28 april 2012 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voetbal
Sport
Songfestival
Ik ben eigenlijk best een rare homo
Wordt daar weer een teringbende.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Vorig jaar zaten we hier in TAL SC, dat was te doen, maar wie weet is dit jaar het ESF topique wel te doen
quote:
Lekker in je kousje staan hupsenquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:44 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Wordt daar weer een teringbende.
Ik ben op de dag van de finale bij de grootste Songfestivalfans die je hier hebt. Wordt echt gekte tot en met. Nu al zin in.
Goeie reeksquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Voetbal
Sport
Songfestival
Ik ben eigenlijk best een rare homo
Nice, veel plezierquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:37 schreef iBenny het volgende:
*bam* Zometeen met mijn vriendinnetje naar VanVelzen
KUn je niet bij de buren douchen, of bij een van je vriendinnen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:57 schreef Lutte het volgende:
Fiiijnnn nou doet de douche het helemaal niet meerVerder alleen koud water. Morgen zondag, maandag Koninginnedag, dus dat duurt nog wel ff allemaal. Ben echt ff een gigantische haatkanon nu
Ons oma woont aan de overkant van de straat dus douchen wordt wel gefixt, en inderdaad gewoon wat opwarmen. Het is het einde van de wereld nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 18:07 schreef Bos81 het volgende:
[..]
KUn je niet bij de buren douchen, of bij een van je vriendinnen?
Maar goed je moet ook afwassen en zo natuurlijk..
Anders water in een pan even opwarmen, een teiltje pakken en zo je zelf een beetje wassen. Lekker the middeleeuwse manier.
Okee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 18:09 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ons oma woont aan de overkant van de straat dus douchen wordt wel gefixt, en inderdaad gewoon wat opwarmen. Het is het einde van de wereld nietHet is alleen vervelend omdat het dus wss niet voor dinsdag gemaakt zal zijn en we dan naar Nijmegen moeten...
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:08 schreef Renesite het volgende:
Burp.
LIEFJE HEEFT LEKKER GEKOOKT.
Klaar.
Hoe danquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:57 schreef Lutte het volgende:
Fiiijnnn nou doet de douche het helemaal niet meerVerder alleen koud water. Morgen zondag, maandag Koninginnedag, dus dat duurt nog wel ff allemaal. Ben echt ff een gigantische haatkanon nu
quote:Op zondag 29 april 2012 09:00 schreef Pisces29 het volgende:
Je wenkbrauw kwam ineens vannacht terug Patriekje
Ik sta weer te schilderen op zondagquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |