Ahhh ze doet een Fannetje, is morgen weer terugquote:
Okquote:Op zondag 29 april 2012 22:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Ahhh ze doet een Fannetje, is morgen weer terug
Ik blijf nog evenquote:
Cheers!quote:
Jammer ik had gehoopt dat we AH mini's konden ruilen.quote:Op zondag 29 april 2012 22:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Maar ik ben weg, dus ik ga je missen![]()
Proost dan maar!quote:
Doe ik even mee... Morgen bootjes kijkenquote:
Amsterdam?quote:Op zondag 29 april 2012 22:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe ik even mee... Morgen bootjes kijken
Ja woon aan een kanaal, en vlakbij het Vondelpark. Het word mooi weer ik ga maar even wandelenquote:
Strak plan. Ik zal morgen wel wat fotootjes maken... en op FB zetten.. kan ik ze later hier even "linken"quote:Op zondag 29 april 2012 22:38 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja woon aan een kanaal, en vlakbij het Vondelpark. Het word mooi weer ik ga maar even wandelen
Ik neem de camera ook meequote:Op zondag 29 april 2012 22:40 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Strak plan. Ik zal morgen wel wat fotootjes maken... en op FB zetten.. kan ik ze later hier even "linken"
Ik waag me ook niet in het centrum. Oh ik word oudquote:Op zondag 29 april 2012 22:42 schreef golfer het volgende:
Ik vind, als ras-Amsterdammer, maar al 25 jaar elders wonend, Amsterdam met Koninginnedag echt te druk tegenwoordig.
Ik ga ook echt de stad niet in, ik loop hier in de buurt een rondje, dan heb ik het wel gezien.quote:Op zondag 29 april 2012 22:42 schreef golfer het volgende:
Ik vind, als ras-Amsterdammer, maar al 25 jaar elders wonend, Amsterdam met Koninginnedag echt te druk tegenwoordig.
Gut ik weet nog dat ik deze nacht feest vierde, compleet doorging. Paar uurtjes slapen en hoppa weer de stad in. Ik moet er niet meer aan denkenquote:Op zondag 29 april 2012 22:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik ga ook echt de stad niet in, ik loop hier in de buurt een rondje, dan heb ik het wel gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |