Dank je, ik zal een gebakje voor je apart houden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:25 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
ZO! ben ik niks vergeten?
Ow. ja Ruk gefeliciteerd, ik sla het gebakkie effe af want ik zit dus al aan mijn
brood met aarbeien
Ik vond het wel een leuk mannetje die P maar is hij de mascotte?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:51 schreef Leandra het volgende:
Ik haat vaste OPs
Maar drs. P mag erin, gewoon omdat het kán
[ afbeelding ]
[..]
vondquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk mannetje die P maar is hij de mascotte?
Dank je wel, bewaar ik hem wel voor later, ik zit nu effe volquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je, ik zal een gebakje voor je apart houden.
JA ik dacht dat je dat wel alllang had kenne raaienquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:20 schreef Karzai het volgende:
Koffie gehaald, Maarreh Farn kom jij toevallig uit Amssterdam
Nee, ik zat mobiel en moest ff snel een nieuw topic openenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:02 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vond het wel een leuk mannetje die P maar is hij de mascotte?
Das waarquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JA ik dacht dat je dat wel alllang had kenne raaien
Helt, net als hont, dat is des FOK!s kennelijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
De helft???
Welke helf dan?
ghehehehehehe..........quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:51 schreef Leandra het volgende:
Zo dan, de OP even matchend met de TT gemaakt![]()
sjesus ik heb wel mijn dag vandaagquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Helt, net als hont, dat is des FOK!s kennelijk
Waar sta jij met je kleedje overmorgen overigens?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:34 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
JA ik dacht dat je dat wel alllang had kenne raaien
en toch heeft Stevie Wonder hele mooie liedjes geschrevenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Ik moet ook op het toetsenbord kijken IK KAN NIET BLIND TYPEN
Als het moet kan ik ook heel netjes ABN pratenquote:
Da's waar !!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:50 schreef sacha het volgende:
[..]
en toch heeft Stevie Wonder hele mooie liedjes geschreven
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Dus zei heel verbaasd ''FANN???'' ja niet echt FANN natuurlijk want zo heet ik niet echt,
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het moet kan ik ook heel netjes ABN praten![]()
Ik werkte eens op een kantoor en toen belde mijn moeder, en die vroeg mag ik mevrouw
die en die spreken en toen zei ik, daar spreekt u mee![]()
Ik had haar stem natuurlijk wel herkend maar zij de mijne niet![]()
Dus zei heel verbaasd ''FANN???'' ja niet echt FANN natuurlijk want zo heet ik niet
echt, maar je snapt wel wat ik bedoel, die was stomverbaasd, maar da's mijn
zakelijke stemen in ''grote mensen taal'' enzo...
Als het zulk KUTweer is ga ik ZEKER nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:49 schreef Karzai het volgende:
[..]
Waar sta jij met je kleedje overmorgen overigens?
Het weerbericht zegt dat het lekker wordquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Als het zulk KUTweer is ga ik ZEKER niet![]()
en als het geen KUTweer is waarschijnlijk ook niet![]()
al die terrassies zitten vast stampvol ...
Maar boodschappen doen vind ik ook niet echt winkelen, als je bedenkt hoe vaak je je boodschappen in je handen hebt voordat het in de kast staat, poeh hee, dat is echt topsport.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:57 schreef Mickeys het volgende:
Goed, bijna klaar met "sporten". Dat gewichtheffen met de boodschappen was al erg genoeg. Godzijdank was het rustig in de super en kon ik mijn auto voor de ingang kwijt.
Wat ik niet begrijp is dat ik als vrouw zijnde winkelen zo waanzinnig "haat".
Meeste boodschappen al opgeruimd, nu koffie en even onderuit. Kan ik zo met de voorbereidingen beginnen. Soep maken, Borrelgehaktballetjes kruiden en draaien en nog even een stofzuiger er doorheen fietsen... en dan om 4 uur de deur van slot halen. Eerder komen ze d'r niet in
Oh sjips... alvast excuses als ik dan maandag vanzelf mee ga doen met Amsterdams praten... heb ik wel vaker last van (maakt niet uit welke streek, doe met alles mee)quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:56 schreef Karzai het volgende:
[..]![]()
Amsterdams praten is ook veel leuker
Dank je, er staat er nog eentje in de koelkast voor jou.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:56 schreef Deisyy het volgende:
Rucky, gefeliciteerd!Is er nog 1 met marsepein?
lekker KUTweer kan natuurlijk ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:58 schreef Karzai het volgende:
[..]
Het weerbericht zegt dat het lekker word
Ja, tis een schok dat snap ikquote:
meh! niet diequote:
*kadootje geeft*quote:[img]http://i.fokzine[img].net/p/0s.gif[/img] Op zaterdag 28 april 2012 12:09 schreef Rucky het volgende:
Ik ben in de war met Ray Charles.![]()
Oei mijn eerste cadeautje.quote:
Oeh... ben in voor meer koffie!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:48 schreef Rucky het volgende:
Dank jullie, gebak staat in de koelkast kies zelf maar, ik zal even koffie bijzetten.
Jij maakt het me moeilijk.quote:
Ik heb deze ook eens gemaakt voor een mede fokster:quote:
meh! het Parool verkopen ze hier nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Over de duivel gesproken, vandaag in Parool PS een interview met Drs.P
Ik heb geen scannerquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:07 schreef sacha het volgende:
[..]
meh! het Parool verkopen ze hier niet
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lekker, veel plezierquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:57 schreef Mickeys het volgende:
Pfff. Gehaktballetjes snacks sudderen in de pan, soep zover gereed... Zo de andere borrelhapjes gereed maken en dan mezelf nog even onder de douche doorhalen... Moet lukken voor 4 uur
Dank je wel. Gaat lukken.quote:
Ik zag hem vanmorgen in de Albert Heijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
En?quote:Op zaterdag 28 april 2012 16:41 schreef golfer het volgende:
Ik kwam in onze AH weer eens Willem van Hanegem tegen. Hij gaf heel lief z'n mini's aan een klein meisje die daarom vroeg.
Tip doe dat niet zonder aankondiging. Mijn moeder stond voor de deur van wegen het feit dat ik ziek was.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:29 schreef Bluezz het volgende:
Is het zo erg Sacha
Ik hoop echt niet dat die van mij zo reageren als ik langskom
*Hips*?quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip doe dat niet zonder aankondiging. Mijn moeder stond voor de deur van wegen het feit dat ik ziek was.
Godverdomme tief op, en dan met emmers lopen slepen en ik als een gympie erbij zat.
Opzouten
Was het maar waarquote:
Moeders denken je daar een plezier mee te doenquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Tip doe dat niet zonder aankondiging. Mijn moeder stond voor de deur van wegen het feit dat ik ziek was.
Godverdomme tief op, en dan met emmers lopen slepen en ik als een gympie erbij zat.
Opzouten
Ah okay, gewoon onnavolgbaar taalgebruik dusquote:
Ze komt één keer per jaar hier, dan verwacht je het ook niet. Ze vertelde wel tegen mijn zus dat ik "not amused" was, de ellende is dat je zelf ook dingen gaat doen, al zat ik liever op de bank.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:21 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Moeders denken je daar een plezier mee te doenDe mijne dacht mij ook altijd blij te maken met soppen en dweilen, zodra ik ook maar kuchte.
Ik ga echt heel hard mijn best doen om dat niet bij mijn kinderen te doen.![]()
Mijn moeder dacht mij ook een keer blij te maken door mijn huis te gaan schoonmaken (zo vies was het niet eensquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze komt één keer per jaar hier, dan verwacht je het ook niet. Ze vertelde wel tegen mijn zus dat ik "not amused" was, de ellende is dat je zelf ook dingen gaat doen, al zat ik liever op de bank.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn moeder dacht mij ook een keer blij te maken door mijn huis te gaan schoonmaken (zo vies was het niet eens) terwijl ik aan het werk was. Echt, wat had ik de pest in.
Volgende keer (hoop het niet) ga ik snoei hard liegen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:50 schreef Leandra het volgende:
Ik vind het al vervelend als ze belt als ik ziek ben...
Ik zeik nu ook wel, maar ik zou maar wat graag willen dat ze er nog was, dan zou ze zelfs met een emmer sop door mijn huis mogen gaanquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:40 schreef Soury het volgende:
Maar ja ik zeik wel maar het is lief bedoeld allemaal. Ik zit er domweg niet op te wachten en dan ben ik ook nog eens zo'n kutkind die het wel degelijk laat blijken
Dat is weer een ander verhaal. Ik zou graag met mijn pa willen borrelen. 40 plus is niet makkelijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:09 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik zeik nu ook wel, maar ik zou maar wat graag willen dat ze er nog was, dan zou ze zelfs met een emmer sop door mijn huis mogen gaan
Ik durf bijna te wedden dat je dat op jouw manier toch nog wel eens doetquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is weer een ander verhaal. Ik zou graag met mijn pa willen borrelen. 40 plus is niet makkelijk
Aardje naar je vaardjequote:Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik durf bijna te wedden dat je dat op jouw manier toch nog wel eens doet![]()
Het is ook het nadeel van oudere ouders hebben.
Ik hoef ook niet stokoud te worden, als ik dan om me heen hoor van vrienden wiens ouders gaan dementeren of op hoge leeftijd kanker krijgen en nog door een hel van pijn en/of behandelingen moeten voordat ze mogen gaan, wil ik graag bedankenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Aardje naar je vaardjeMijn vader stierf nogal jong. Maar je heb gelijk ik hou ook van het leven in de slechte zin. Oud worden is ook niet echt mijn doel
Amenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:33 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoef ook niet stokoud te worden, als ik dan om me heen hoor van vrienden wiens ouders gaan dementeren of op hoge leeftijd kanker krijgen en nog door een hel van pijn en/of behandelingen moeten voordat ze mogen gaan, wil ik graag bedanken
Dan zullen ze jou niet zo snel een monstermoeder noemenquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:47 schreef Bluezz het volgende:
Het laatste wat ik doe ik schoonmaken in het huis van mijn kinderen![]()
Onaangekondigd komen doe ik ook al niet
Dat kan soms wel lekker zijn jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:12 schreef Mickeys het volgende:
Zo, bezoek weg. vaatwasser voor de 2e maal aan en tafel weer netjes aan de kant.. dat is wel een voordeel als je al op tijd begint met je feestje. Is iedereen ook weer op een redelijke tijd weer richting huis
Erg gezellig en heel veel gelachen... alleen wel veel hapjes en zo over ....quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:29 schreef Karzai het volgende:
[..]
Dat kan soms wel lekker zijn ja
Maar het was wel gezellig?
eigenlijk best wel iddquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:19 schreef golfer het volgende:
Ook wel een 40+-item eigenlijk:
Een held is overleden. De tekenaar van Appie Happie. Dik Bruynesteijn.
Je bent gemeenquote:Op zaterdag 28 april 2012 23:37 schreef Mickeys het volgende:
[..]
Erg gezellig en heel veel gelachen... alleen wel veel hapjes en zo over ....
Hoezo gemeen?quote:
lol, eerste kennismaking op je verjaardagsfeestje terwijl je de andere gasten ook wilt entertainen... niet zo'n strak plan vind ik persoonlijkquote:
Goede graadmeter. Kan je gelijk zien of de sociale vaardigheden een beetje aanwezig zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 23:42 schreef Mickeys het volgende:
lol, eerste kennismaking op je verjaardagsfeestje terwijl je de andere gasten ook wilt entertainen... niet zo'n strak plan vind ik persoonlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |