Ik dacht dat je doelde op een act van Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij bent wel een beetje schitzofreen he?
Je zegt telkens iets 'onaardigds' en daarna iets van 'of niet' met diesmiley
Eugh ik walg van die instelling van je.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is iets voor jou om over na te denken, vandaar het vraagteken erachter net.
Zeg ik een keer iets lief is het weer niet goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je wilt zeggend at ze geen echte vrouw is.. maar een neppert?
das wel de bedoeling!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef Myraela het volgende:
Waarom staat snarf niet meer in de OP. Je komt toch wel snarf?
ik heb boobies ,vjayjay en een baarmoederquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zeg ik een keer iets lief is het weer niet goed
Pardon? Ik geef je een tip dat je aan zelfreflectie mag doen in plaats van alles maar vragen aan anderen. Beetje zelf nadenken kan geen kwaad hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
Eugh ik walg van die instelling van je.
"ik weet het allemaal beter"
Ga nou eens even na waardoor dit weer komt.
Bullshit allemaal, goh we doen even een leuke poll.
Iedereen op hoge poten gelijk.
Waarom?
Denk als diezelfde poll er was over mannen dat er geen gezeik was?
hoppa!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zet jezelf er dan even weer bij!
het beest word gevoed..hij zoekt wat jullie geven het tjaquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Pardon? Ik geef je een tip dat je aan zelfreflectie mag doen in plaats van alles maar vragen aan anderen. Beetje zelf nadenken kan geen kwaad hoor.
Dus hou alsjeblieft je mond dicht dat ik zo'n instelling heb, want anders krijg ik van dat gemekker van jou alsnog zo'n instelling ja.
Ja en?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:58 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb boobies ,vjayjay en een baarmoeder
Een echte vrouw kookt wast en maakt schoon doe jij dat ook?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:00 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat maakt me al een vrouw een echte
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Een echte vrouw kookt wast en maakt schoon doe jij dat ook?
nou.....quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:00 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat maakt me al een vrouw een echte
Met die baarmoeder verpest je het weerquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:58 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb boobies ,vjayjay en een baarmoeder
erg a feministisch van jequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
je bedoelt dat een man (= jij) dat niet doet...?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Gooi het daar maar weer opquote:
Waar voor zou ik?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt dat een man (= jij) dat niet doet...?
tuurlijk hij neukt rond en slaapt in zijn eigen vuil. als een ECHTE man.HAHAquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt dat een man (= jij) dat niet doet...?
geen idee.... misschien omdat je soms schone kleding aan wilt en je maag wil vullen met voedsel...?quote:
psst je vergeet te vermelden dat hij bier drinkt en pinda's eet in zon vies wit hemd terwijl hij voetbal kijkt!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tuurlijk hij neukt rond en slaapt in zijn eigen vuil. als een ECHTE man
Beest?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:58 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het beest word gevoed..hij zoekt wat jullie geven het tja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan al 4 volwaardige gerechten koken
Welke vrouw raakt me aan?boks ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Tering heb je problemen met mannen of wat?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tuurlijk hij neukt rond en slaapt in zijn eigen vuil. als een ECHTE man.HAHA
Daar heb je vrouwen voor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen idee.... misschien omdat je soms schone kleding aan wilt en je maag wil vullen met voedsel...?
Daar zijn vrouwen toch voor om dat te regelen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen idee.... misschien omdat je soms schone kleding aan wilt en je maag wil vullen met voedsel...?
Maar jij wil helemaal geen vrouwen toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Tering heb je problemen met mannen of wat?
[..]
Daar heb je vrouwen voor.
Neuken?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tuurlijk hij neukt rond en slaapt in zijn eigen vuil. als een ECHTE man.HAHA
dus ik mag concluderen dat alle echte mannen uit dit topic een vrouw/vriendin/zorgzame moeder hebben OF er bijlopen als een zwerver?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar zijn vrouwen toch voor om dat te regelen?
heb jij problemen met vrouwen dat een echte vrouw voor jou gelijkstaat aan een huissloof?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
[..]
en dat in 1 postquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
[..]
Correct.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dus ik mag concluderen dat alle echte mannen uit dit topic een vrouw/vriendin/zorgzame moeder hebben OF er bijlopen als een zwerver?
Zoooo.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
psst je vergeet te vermelden dat hij al neuspulkend bier drinkt en pinda's eet in zon vies wit hemd en dat hij onderuitgezakt op de bank hangt met z'n linkerhand in z'n kruis zit te krabben en z'n zweetvoeten (incl. witte sokken, jaja..) op de tafel van die lelijke vochtige plekken achterlaten terwijl hij voetbal kijkt!
waarom?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het beest dat negatieve aandacht heet
Wie zegt dat wil wel een babymachinetje.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar jij wil helemaal geen vrouwen toch?
Dat mag jij concluderenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dus ik mag concluderen dat alle echte mannen uit dit topic een vrouw/vriendin/zorgzame moeder hebben OF er bijlopen als een zwerver?
Ach soms mag ze ook weleens los hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:07 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
heb jij problemen met vrouwen dat een echte vrouw voor jou gelijkstaat aan een huissloof?
Houd dit nu in dat ik een man benquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:11 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
mannen kunnen voor zichzelf zorgen,jongens niet
ja.. gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Houd dit nu in dat ik een man ben
Helemaal niet, jij bent aan zet.quote:
Je kan nooit iets met rust latenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij bent aan zet.
vertel het maar gewoon
En niet "iedereen dit dat"
Je eigen mening graag.
Wat was er nou zo verkeerd of mis mee?
Punt 1, schrijf je mee kree?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan nooit iets met rust laten
Ben op dreef nuquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
neem je wel af en toe pauze om je scherm schoon te vegen? Anders krijg je van die aangekoekte troepquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij bent aan zet.
vertel het maar gewoon
En niet "iedereen dit dat"
Je eigen mening graag.
Wat was er nou zo verkeerd of mis mee?
Relautist?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
JAja, laatste woord enzoquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:15 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Punt 1, schrijf je mee kree?
Waarom vraag je altijd aan anderen je alles voor te kauwen en blijf je tot in den treuren doorvragen als ze niet meteen een gewenst antwoord geven?quote:
Je fantasie spreekt weer boekdelen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:15 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
neem je wel af en toe pauze om je scherm schoon te vegen? Anders krijg je van die aangekoekte troep
Mijn lul steigert de lucht in van zulke praat even ter informatie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
Je fantasie spreekt weer boekdelen.
Maargoed echt hard wordt ik er niet van. (ter info)
Ja ja....1 ding maar hequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom vraag je altijd aan anderen je alles voor te kauwen en blijf je tot in den treuren doorvragen als ze niet meteen een gewenst antwoord geven?
Serieuze vraag.
Omdat ik het niet eens ben.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:17 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom vraag je altijd aan anderen je alles voor te kauwen en blijf je tot in den treuren doorvragen als ze niet meteen een gewenst antwoord geven?
Serieuze vraag.
Hij is nu vast de komende 2 dagen bezig al z'n matches aan het doorspittenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Zou twi al wat geschaakt hebben op rp???
ja ook benieuwd naar...twi..??quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:18 schreef DigitalGirl het volgende:
Zou twi al wat geschaakt hebben op rp???
Iemand geeft zijn eigen mening/visie in een antwoord, dan kan je hoog en laag springen maar dat boeit geen reet of je het er mee eens bent. Iets anders gaat het er niet van worden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat ik het niet eens ben.
En omdat vragen ontweken worden.
Bij mij vinden ze het vaak wel prettig als ik bepaalde handelingen herhaalquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Iemand geeft zijn eigen mening/visie in een antwoord, dan kan je hoog en laag springen maar dat boeit geen reet of je het er mee eens bent. Iets anders gaat het er niet van worden.
Accepteer anders gewoon eens iemands antwoord, en lees een beetje in plaats van de helft erbij te verzinnen want die helft slaat vaak nergens op.
Dat komt omdat jij doordramt nadat er al antwoord gegeven is, en dat irritant is, en mensen moe worden van herhaling.
[kree] hoezo? waarom zeg je dat? dat klopt jiet hoor! Of misschien ook wel. maar mijn mening is andersquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:17 schreef kree het volgende:
[..]
Je fantasie spreekt weer boekdelen.
Maargoed echt hard wordt ik er niet van. (ter info)
omdat je maar door blijft gaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:18 schreef kree het volgende:
[..]
Omdat ik het niet eens ben.
En omdat vragen ontweken worden.
Ik hossel gewoon hier op Fok! ga toch niet betalen voor RPquote:
ooit wel ingeschreven hoor... maar gewoon (nog) geen zin in daten enzulks.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:21 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Wanneer ga jij aan de RP??
mfn-kree
kt-rhu
Helemaal niet er wordt op doorgevraagd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:20 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Iemand geeft zijn eigen mening/visie in een antwoord, dan kan je hoog en laag springen maar dat boeit geen reet of je het er mee eens bent. Iets anders gaat het er niet van worden.
Accepteer anders gewoon eens iemands antwoord, en lees een beetje in plaats van de helft erbij te verzinnen want die helft slaat vaak nergens op.
Dat komt omdat jij doordramt nadat er al antwoord gegeven is, en dat irritant is, en mensen moe worden van herhaling.
ja,StinkY boii ga doorr..quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Bij mij vinden ze het vaak wel prettig als ik bepaalde handelingen herhaal
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
Ga anders eens lezen en neem het in je op voordat je wat typt, want dit slaat weer nergens op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
Helemaal niet er wordt op doorgevraagd.
maar dan volgt toch alsnog een date?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:23 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ooit wel ingeschreven hoor... maar gewoon (nog) geen zin in daten enzulks.
Vind daten zoiezo niet leuk.. zon gedwongen sfeertje (ik ken je niet, maar wel moeten elkaar de komende uren entertainen) en daarna dat ogemakkelijke moment dat je merkt dat e ander jou veel leuker vind dan jij hem...
kom liever spontaan iemand leuk tegen
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:24 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja,StinkY boii ga doorr..Laat maar aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
stelletje zuurpruimenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ga anders eens lezen en neem het in je op voordat je wat typt, want dit slaat weer nergens op.
Zoek het dan ook maar weer zelf uit ook, simpele ziel.
guidogirl?quote:
heb nog nooit een 2e date gehad als ik op zon mnaier iemand leerde kennen (ook fijn als mensen je koppelen en ik vervolges een avond met iemand saai zit opgescheept)quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar dan volgt toch alsnog een date?
Was jij dat!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:27 schreef strawberry_hill het volgende:
ooit ingeschreven op een datingsite voor een persoonlijkheidstest ik was een 35 jarige yakhoedster in Noorwegen met 7kinderen .Ik kreeg 5 matches teehee
Oftewel een gek wijf c.q. een haatvrouwtjequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:27 schreef strawberry_hill het volgende:
ooit ingeschreven op een datingsite voor een persoonlijkheidstest ik was een 35 jarige yakhoedster in Noorwegen met 7kinderen .Ik kreeg 5 matches teehee
mijn yak had me nodig..quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:27 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Was jij dat!
Waarom heb je me nooit terug gemaild?
jee ik bedoel: als je gewoon iemand tegen komt komt er toch ook een date?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:26 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
heb nog nooit een 2e date gehad als ik op zon mnaier iemand leerde kennen (ook fijn als mensen je koppelen en ik vervolges een avond met iemand saai zit opgescheept)
heb echt eens een keer belachelijk veel knoflook gegeten, zodat hij zeker weten niet in een straal van 3 meter durfde te komenen t was best een lieve gozer hoor, maar hij vond mij duidelijk leuker dan ik hem en dat vind ik dan weer ongemakkelijk
haatvrouwtje?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Oftewel een gek wijf c.q. een haatvrouwtje
whahahahaaquote:
ja, maar dna vind ik t wel leuk. Dan heb je bij de eerste spontane ontmoeting al gezien of t wel of niet klikt (op feestje oid) maar op zon datingsite mensen aanklikken en dan een eerste ontmoeteing plannen, vind ik gewoon ongemakkelijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:28 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jee ik bedoel: als je gewoon iemand tegen komt komt er toch ook een date?
Of begrijp ik je nu niet?
Heeft hij/zij ook nog een naam?quote:
hmmm ik heb dan ook vaak genoeg gehad dat het toch niet echt klikte...quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar dna vind ik t wel leuk. Dan heb je bij de eerste spontane ontmoeting al gezien of t wel of niet klikt (op feestje oid) maar op zon datingsite mensen aanklikken en dan een eerste ontmoeteing plannen, vind ik gewoon ongemakkelijk
Ik vind beide ongemakkelijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:30 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, maar dna vind ik t wel leuk. Dan heb je bij de eerste spontane ontmoeting al gezien of t wel of niet klikt (op feestje oid) maar op zon datingsite mensen aanklikken en dan een eerste ontmoeteing plannen, vind ik gewoon ongemakkelijk
en hoe zou je het type haat vrouwtje omschrijven in woordenquote:
was ie ook goed in kijken?quote:
ghehehe herkenbaarquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ik heb dan ook vaak genoeg gehad dat het toch niet echt klikte...
maar misschien dronk ik te veel op feestjes of zo
Leuke naam, is het trouwens een hij of zij?quote:
manquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leuke naam, is het trouwens een hij of zij?
als je teveel drinkt klikt het juist super!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
hmmm ik heb dan ook vaak genoeg gehad dat het toch niet echt klikte...
maar misschien dronk ik te veel op feestjes of zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
Een yakhoedster uit Noorwegen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:32 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
en hoe zou je het type haat vrouwtje omschrijven in woorden
maar je hebt dus maar heel weinig een hele avond opgezadeld gezeten met iemand waar je werkelijk niets over te kletsen had?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:33 schreef rhubarbje het volgende:
Ik hield wel van daten![]()
Maar dat heb ik al vaker gezegd hier
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:34 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
als je teveel drinkt klikt het juist super!ja maar dan op een nuchtere date nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
jakken (jaks?) spugen niet mutsquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:35 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee wel in spugen ik moest hem slachten helaas *jank*
hihiquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:36 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jakken (jaks?) spugen niet mutsdat zijn lamas
oh nee ik heb ook wel 'horror'dates gehad maar toch vind ik het leukquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:35 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
maar je hebt dus maar heel weinig een hele avond opgezadeld gezeten met iemand waar je werkelijk niets over te kletsen had?
Heb echt een keer een soort interview gehad.. dan vroeg ik iets en dan kreeg ik een ja/nee terug.... na tijdje wist ik t ook niet meer ... (en t stomme was dat hij me daarna toch erg leuk vond.... "goh wat een spontaan meisje" en een 2e date vroeg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:38 schreef Sneezeechu het volgende:
Oh en dit ben ik trouwens in mijn thuisland met mijn yak...Wat een beest.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bovendien het maakt toch niks uitquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:37 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
oh nee ik heb ook wel 'horror'dates gehad maar toch vind ik het leuk
ik volg je niet?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:42 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Bovendien het maakt toch niks uit.
knuffelen met een yak..quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:43 schreef kree het volgende:
bwaah internet even weg.
Waar hebben we het over?
over yaks!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:43 schreef kree het volgende:
bwaah internet even weg.
Waar hebben we het over?
Waarom doen vrouwen soms zo moeilijk, ja maar dadelijk vindt hij me leuk en ik niet... ja en denk ik dan.quote:
Bang zijn voor een stel koeien...quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:48 schreef kree het volgende:
Ben trouwens bang voor die beesten.
Hier in duin lopen ze ook, geen yaks maar van die grote koe beesten met horens.
Brrrrr
hooglanders! lopen hier ook in t park, zijn wel groot en imposant, maar bang van herrie... mocht er een keer 1 op je af komen, gewoon geluid maken (handen klappen oid) gaan ze wegquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:48 schreef kree het volgende:
Ben trouwens bang voor die beesten.
Hier in duin lopen ze ook, geen yaks maar van die grote koe beesten met horens.
Brrrrr
Daar heb je een achtertuin voor...quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
Onze kat zit door het hele huis te schijten.
Dat vertel ik ze ook altijd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:52 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daar heb je een achtertuin voor...
Dit is een walvis...quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:52 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat is geen koe maar een walvis
kattenbak?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:52 schreef kutkloon7 het volgende:
Onze kat zit door het hele huis te schijten.
dat is een planeetquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:53 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dit is een walvis...
[ afbeelding ]
Ja die idd.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:51 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hooglanders! lopen hier ook in t park, zijn wel groot en imposant, maar bang van herrie... mocht er een keer 1 op je af komen, gewoon geluid maken (handen klappen oid) gaan ze weg
maar ik ging slapentruste
Gewoon aaien man.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:56 schreef kree het volgende:
[..]
Ja die idd.
Ze schijnen niet agressief te zijn, maar krijg de kriebels van die beesten
Te grote horens gewoon
Fapfappfapfpafpapfpaquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:10 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet in mijn bed ligt
je vind me toch een haatvrouwtje?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:10 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij niet in mijn bed ligt
Ik kan ook lief zijnquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:11 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je vind me toch een haatvrouwtje?
Owh wacht vergeet ik antwoord te geven.quote:
Is in Leiden...quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:14 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
er komen maar 8 mensen ofzo
Kijk als ik met jou een nummertje mag maken in het toilet dan wil ik nog wel komen letterlijk en figuurlijkquote:
kom dan maar niet,quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:17 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Kijk als ik met jou een nummertje mag maken in het toilet dan wil ik nog wel komen letterlijk en figuurlijk
Goede deal, ik zou het doen Strawquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:17 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Kijk als ik met jou een nummertje mag maken in het toilet dan wil ik nog wel komen letterlijk en figuurlijk
Schijnbar nietquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:19 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb wel wat beters te doen
Met lieve woordjes haar een beetje weg kapen he!quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:21 schreef kree het volgende:
strawberry_hill heeft wel principes zover ik lees.
Waar kom je vandaan eigenlijk?
Klinkt gewoon haast Katwijks
Batskegel hoe ist?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:22 schreef twi het volgende:
Katwijks? Heeft ze het over inteelt en zwarte kousen dan?
werkt beter dan oneerbare voorstellenquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Met lieve woordjes haar een beetje weg kapen he!
lolquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:22 schreef twi het volgende:
Nee twi je denkt veels te zwaar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:22 schreef twi het volgende:
nee randstadquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:21 schreef kree het volgende:
strawberry_hill heeft wel principes zover ik lees.
Waar kom je vandaan eigenlijk?
Klinkt gewoon haast Katwijks
Lukt maar lastig wanneer de hele straat vol staat met geparkeerde auto's voor de kerk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:25 schreef kree het volgende:
[..]
Nee twi je denkt veels te zwaar.
Zo gaat het meestal niet meer hoor hier, doe die voordeur van je is open
Ik draai er niet om heen maar trap er maar inquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:24 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
werkt beter dan oneerbare voorstellen
Koningquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:24 schreef twi het volgende:
[..]
Drank helpt goed. Nu in slaap vallen voordat het uitwerkt.
Hoezo nou weer lieve woordjes?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:22 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Met lieve woordjes haar een beetje weg kapen he!
Ja jaquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:26 schreef kree het volgende:
[..]
Hoezo nou weer lieve woordjes?
Vraag gewoon serieus wat.
Kan wel de clown zijn hier afentoe maar heb ook nog een serieuze kant .
Ik will Straw nemenquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:26 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, nog een Guinnessje of 3 erbij en ik zou je zo nemen.
strakke aarsjes ALERT!quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:26 schreef twi het volgende:
[..]
Kijk maar uit, nog een Guinnessje of 3 erbij en ik zou je zo nemen.
Haha je woonde in de noord toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:25 schreef twi het volgende:
[..]
Lukt maar lastig wanneer de hele straat vol staat met geparkeerde auto's voor de kerk.
Is goed.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:27 schreef twi het volgende:
Neem jij die met de hill erachter, en ik die zonder.
Alleen jou ik zweer het!quote:
typischquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:28 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Is goed.
[..]
Alleen jou ik zweer het!
Ik neuk alles, als je in de rij wilt gaan staan geef ik je zo spoedig mogelijk een beurt.quote:
Je zou mijn halfbroertje nog in zijn kont spuiten of nie dan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neuk alles, als je in de rij wilt gaan staan geef ik je zo spoedig mogelijk een beurt.
welke rij?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:29 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Ik neuk alles, als je in de rij wilt gaan staan geef ik je zo spoedig mogelijk een beurt.
Huillie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:37 schreef kree het volgende:
oh ja gaat lekker hoor weer hier
en dan zeuren tegen mij vanavond.
Probeer ik eens serieus te zijn
jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do what you love, love what you do!
Waar gaat het over?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:37 schreef kree het volgende:
oh ja gaat lekker hoor weer hier
en dan zeuren tegen mij vanavond.
Probeer ik eens serieus te zijn
lekker sarcastisch weerquote:
Stop met erover klagen, dan vinden mensen je aardiger.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:43 schreef kree het volgende:
[..]
lekker sarcastisch weer
Myr knikkerde me al van facebook af en ziet mijn posts niet meer door fok abbo (zegt ze)
quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet zo belangrijk toch
kutjes zijn de weg en de waarheid voor deze jongens, net als religieuzen hebben zij ook nooit hun heerser ontmoetquote:
Ja schatjequote:Op zaterdag 28 april 2012 01:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kutjes zijn de weg en de waarheid voor deze jongens
zou je denken?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Stop met erover klagen, dan vinden mensen je aardiger.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet waarom geslachtsdelen het minst mooie deel van het lichaam moeten zijn. Het lelijkste deel van een vrouw is toch wel de kut, en bij mannen valt het nog mee maar lullen zijn ook niet fantastisch mooi.
Je moet niet in ie slachtofferrol kruipen, dat is ergerlijk voor andere mensen, en dan zou het kunnen leiden tot het blokkeren van je posts. Maar zorg gewoon dat het je niet boeit en heb het er niet nog de hele week over alsjeblieft.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
zou je denken?
ik wil wel leuk doen maar wordt niet gewaardeerd.
Als een delicate roos die zich opent.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
Ik snap niet waarom geslachtsdelen het minst mooie deel van het lichaam moeten zijn. Het lelijkste deel van een vrouw is toch wel de kut, en bij mannen valt het nog mee maar lullen zijn ook niet fantastisch mooi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi is idd het woord niet. Het is geen prachtig schilderij, geen ondergaande zon.
Maar het laat het bloed wel goed stromen.
Je zit in een versieren topic, doe eens normaal joh.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:46 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
kutjes zijn de weg en de waarheid voor deze jongens, net als religieuzen hebben zij ook nooit hun heerser ontmoet
Nee.quote:
Niet het belangrijkste nee.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Vrouwen zijn niet zo belangrijk toch
wat is er verkeerd aan?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:50 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Je zit in een versieren topic, doe eens normaal joh.
Nou zal maar effe niks meer zeggen danquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:50 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Je moet niet in ie slachtofferrol kruipen, dat is ergerlijk voor andere mensen, en dan zou het kunnen leiden tot het blokkeren van je posts. Maar zorg gewoon dat het je niet boeit en heb het er niet nog de hele week over alsjeblieft.
Niet de pracht van mijn pener erkennenquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:48 schreef Lokasenna het volgende:
Pics?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:53 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Niet de pracht van mijn pener erkennen
Moet ik jouw post daarover dan gaan zitten zoeken of zo? Je kunt het me ook gewoon vertellen hoorquote:
ik ben slecht in versieren.en jij?quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet ik jouw post daarover dan gaan zitten zoeken of zo? Je kunt het me ook gewoon vertellen hoor
INTERESSE, dat is een SOCIALE eigenschap.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben slecht in versieren.en jij?
wat maakt het uit wat ik hier doe?
Daar houd ik je aan.quote:
Aaah so doe ik je een aanbod sla je het gewoon af.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat was net nadat je zei dat je me vervelend vind .contextquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
INTERESSE, dat is een SOCIALE eigenschap.
In dit verband wel grappig aangezien koffie daar minder goed mee is geloof ik? (of zeg ik nu iets verkeerd koffie?)
Ik ben niet a-sociaal of zo hoor, alleen wat minder handig inquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:03 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
INTERESSE, dat is een SOCIALE eigenschap.
In dit verband wel grappig aangezien koffie daar minder goed mee is geloof ik? (of zeg ik nu iets verkeerd koffie?)
Dat bedoelde ikquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet a-sociaal of zo hoor, alleen wat minder handig in
Ik vroeg het me gewoon af. Was er wel benieuwd naarquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:02 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Nooouuu koffie, een tikkeltje aso ben je toch wel?quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben niet a-sociaal of zo hoor, alleen wat minder handig in
Jawel, ik sta nog steeds in de lijst hequote:Op zaterdag 28 april 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik
Kom je nog zaterdag?
en waarom vond je die zin over kutjes niet leuk?quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:06 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik
Kom je nog zaterdag?
Lies!quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:06 schreef screwloose het volgende:
[..]
Nooouuu koffie, een tikkeltje aso ben je toch wel?
Bus 182 - plantage - uitstappen, vragen naar de hoge woerd... En daar zit die kroeg op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, ik sta nog steeds in de lijst he
Alleen hoop ik wel dat we op het station gaan afspreken, anders moet ik gaan lopen in een mij onbekende stad
9292ovquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Alleen hoop ik wel dat we op het station gaan afspreken, anders moet ik gaan lopen in een mij onbekende stad
Thanks!quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:07 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Bus 182 - plantage - uitstappen, vragen naar de hoge woerd... En daar zit die kroeg op.
Is goed voor die bierbuik van je. En google maps gaat je erbij helpen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat lopen niet zo erg, maar zou dan een kaart moeten hebben. Remember, ik heb geen smartphone met een kaartje erinquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:09 schreef screwloose het volgende:
[..]
Is goed voor die bierbuik van je. En google maps gaat je erbij helpen!
Maar je hebt nu mooie route gekregen toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind dat lopen niet zo erg, maar zou dan een kaart moeten hebben. Remember, ik heb geen smartphone met een kaartje erin
Weet ik nog niet. Ik neem aan zo rond 19u?quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:11 schreef screwloose het volgende:
[..]
Maar je hebt nu mooie route gekregen toch?
Wat is nou de definitieve tijd van de meet geworden?
Dit geld niet voor jouquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:04 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Daar houd ik je aan.
[..]
Aaah so doe ik je een aanbod sla je het gewoon af.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |