Ik dacht dat je doelde op een act van Hans Teeuwenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij bent wel een beetje schitzofreen he?
Je zegt telkens iets 'onaardigds' en daarna iets van 'of niet' met diesmiley
Eugh ik walg van die instelling van je.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:52 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Het is iets voor jou om over na te denken, vandaar het vraagteken erachter net.
Zeg ik een keer iets lief is het weer niet goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je wilt zeggend at ze geen echte vrouw is.. maar een neppert?
das wel de bedoeling!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef Myraela het volgende:
Waarom staat snarf niet meer in de OP. Je komt toch wel snarf?
ik heb boobies ,vjayjay en een baarmoederquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Zeg ik een keer iets lief is het weer niet goed
Pardon? Ik geef je een tip dat je aan zelfreflectie mag doen in plaats van alles maar vragen aan anderen. Beetje zelf nadenken kan geen kwaad hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef kree het volgende:
[..]
Eugh ik walg van die instelling van je.
"ik weet het allemaal beter"
Ga nou eens even na waardoor dit weer komt.
Bullshit allemaal, goh we doen even een leuke poll.
Iedereen op hoge poten gelijk.
Waarom?
Denk als diezelfde poll er was over mannen dat er geen gezeik was?
hoppa!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zet jezelf er dan even weer bij!
het beest word gevoed..hij zoekt wat jullie geven het tjaquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:58 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Pardon? Ik geef je een tip dat je aan zelfreflectie mag doen in plaats van alles maar vragen aan anderen. Beetje zelf nadenken kan geen kwaad hoor.
Dus hou alsjeblieft je mond dicht dat ik zo'n instelling heb, want anders krijg ik van dat gemekker van jou alsnog zo'n instelling ja.
Ja en?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:58 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb boobies ,vjayjay en een baarmoeder
Een echte vrouw kookt wast en maakt schoon doe jij dat ook?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:00 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat maakt me al een vrouw een echte
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Een echte vrouw kookt wast en maakt schoon doe jij dat ook?
nou.....quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:00 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
dat maakt me al een vrouw een echte
Met die baarmoeder verpest je het weerquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:58 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik heb boobies ,vjayjay en een baarmoeder
erg a feministisch van jequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
je bedoelt dat een man (= jij) dat niet doet...?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:01 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Gooi het daar maar weer opquote:
Waar voor zou ik?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt dat een man (= jij) dat niet doet...?
tuurlijk hij neukt rond en slaapt in zijn eigen vuil. als een ECHTE man.HAHAquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
je bedoelt dat een man (= jij) dat niet doet...?
geen idee.... misschien omdat je soms schone kleding aan wilt en je maag wil vullen met voedsel...?quote:
psst je vergeet te vermelden dat hij bier drinkt en pinda's eet in zon vies wit hemd terwijl hij voetbal kijkt!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tuurlijk hij neukt rond en slaapt in zijn eigen vuil. als een ECHTE man
Beest?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:58 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het beest word gevoed..hij zoekt wat jullie geven het tja
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik kan al 4 volwaardige gerechten koken
Welke vrouw raakt me aan?boks ouweSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
Tering heb je problemen met mannen of wat?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tuurlijk hij neukt rond en slaapt in zijn eigen vuil. als een ECHTE man.HAHA
Daar heb je vrouwen voor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen idee.... misschien omdat je soms schone kleding aan wilt en je maag wil vullen met voedsel...?
Daar zijn vrouwen toch voor om dat te regelen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
geen idee.... misschien omdat je soms schone kleding aan wilt en je maag wil vullen met voedsel...?
Maar jij wil helemaal geen vrouwen toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Tering heb je problemen met mannen of wat?
[..]
Daar heb je vrouwen voor.
Neuken?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:04 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tuurlijk hij neukt rond en slaapt in zijn eigen vuil. als een ECHTE man.HAHA
dus ik mag concluderen dat alle echte mannen uit dit topic een vrouw/vriendin/zorgzame moeder hebben OF er bijlopen als een zwerver?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:06 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Daar zijn vrouwen toch voor om dat te regelen?
heb jij problemen met vrouwen dat een echte vrouw voor jou gelijkstaat aan een huissloof?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
[..]
en dat in 1 postquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
[..]
Correct.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dus ik mag concluderen dat alle echte mannen uit dit topic een vrouw/vriendin/zorgzame moeder hebben OF er bijlopen als een zwerver?
Zoooo.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:04 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
psst je vergeet te vermelden dat hij al neuspulkend bier drinkt en pinda's eet in zon vies wit hemd en dat hij onderuitgezakt op de bank hangt met z'n linkerhand in z'n kruis zit te krabben en z'n zweetvoeten (incl. witte sokken, jaja..) op de tafel van die lelijke vochtige plekken achterlaten terwijl hij voetbal kijkt!
waarom?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
het beest dat negatieve aandacht heet
Wie zegt dat wil wel een babymachinetje.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:06 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Maar jij wil helemaal geen vrouwen toch?
Dat mag jij concluderenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dus ik mag concluderen dat alle echte mannen uit dit topic een vrouw/vriendin/zorgzame moeder hebben OF er bijlopen als een zwerver?
Ach soms mag ze ook weleens los hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:07 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
heb jij problemen met vrouwen dat een echte vrouw voor jou gelijkstaat aan een huissloof?
Houd dit nu in dat ik een man benquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:11 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
mannen kunnen voor zichzelf zorgen,jongens niet
ja.. gefeliciteerd!!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:12 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Houd dit nu in dat ik een man ben
Helemaal niet, jij bent aan zet.quote:
Je kan nooit iets met rust latenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Helemaal niet, jij bent aan zet.
vertel het maar gewoon
En niet "iedereen dit dat"
Je eigen mening graag.
Wat was er nou zo verkeerd of mis mee?
Punt 1, schrijf je mee kree?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je kan nooit iets met rust laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |