Duurde wel een tijdje, maar ik heb dit jaar al 3 meets gehadquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:17 schreef strawberry_hill het volgende:
hoeveel maanden duurde het voordat jullie naar je eerste meet gingen?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef Plastic_zak het volgende:
Drommel, als ik homo was mocht je me raken.
Haten op Drommel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef Myraela het volgende:
Ik zit mobiel een topic te openen, klapjostie. Wacht gewoon eens.
Bij mij duurde het 8,5 jaar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:21 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Duurde wel een tijdje, maar ik heb dit jaar al 3 meets gehad
Je zegt ware woorden G.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:22 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom opeens zo'n grote fan?eerst altijd haat alles.
Zo lang?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:22 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Bij mij duurde het 8,5 jaar.
Oh ik dacht je hebt het over autisten dus je komt ookquote:
Op het begin was ik ook niet echt actief.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zo lang?![]()
Ik ben wel al een paar jaartjes op fok ingeschreven maar pas sinds een jaartje of wat echt actief
Gewoon eerst op de tc even kijken en als je het niet leuk vind kom je nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:24 schreef strawberry_hill het volgende:
dus ik ben ook het snelst hmm jullie zijn al een kliekje,zeker?
Dat valt hier wel mee vind ik. Of het is een grote kliekquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:24 schreef strawberry_hill het volgende:
dus ik ben ook het snelst hmm jullie zijn al een kliekje,zeker?
tc?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:25 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Gewoon eerst op de tc even kijken en als je het niet leuk vind kom je niet
ga jij naar de meet ja?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tc?
ik sta trouwens niet in de lijst.
Waar woon je ergens?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:26 schreef Michel2GRFE het volgende:
Lijkt me best leuk om eens bij zo'n meet te zijn, maar ik woon zo fucking ver weg. Forever alone..
Fixedquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:26 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
tc?
ik sta trouwens niet in de lijst.
Maar je hebt wel een Pink Floyd-UI.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:26 schreef Michel2GRFE het volgende:
Lijkt me best leuk om eens bij zo'n meet te zijn, maar ik woon zo fucking ver weg. Forever alone..
Of in het buitenlandquote:
Zijn er dan geen mensen daar in de buurt? Ik dacht eerst altijd dat iedereen van FOK in Twente en Groningen woonden.quote:
Oh kijk eens aan, iemand die het herkent. Ja, die-hard fan.. ik speel ook air-guitar enzo op pink floyd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:28 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar je hebt wel een Pink Floyd-UI.
Natuurlijk, het is de cover van het album Pulse. Mijn pa is ook fan van Pink Floyd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:29 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Oh kijk eens aan, iemand die het herkent. Ja, die-hard fan.. ik speel ook air-guitar enzo op pink floyd.
En ik was er in 1993/4 (?) bij in de Kuip.
Ik heb geen idee, dit is 1 van de weinige topics die ik hier volg, althans..poging tot volgen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zijn er dan geen mensen daar in de buurt? Ik dacht eerst altijd dat iedereen van FOK in Twente en Groningen woonden.
Moest weg?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:36 schreef strawberry_hill het volgende:
net uit tinychat moest weg *pruilt*
Jij laat je makkelijk wegjagen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:36 schreef strawberry_hill het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:36 schreef strawberry_hill het volgende:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja, ik ga niet blijven waar ik ongewenst ben
Je bent niet ongewenst.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Blond is betere haarkleur.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
lelijk dan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben bruin dan zie ik eruit als lil'kim
Donder roze, dat klinkt baas.quote:
Jij komt meestal te vroeg toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat schattig. Ik kom enkel als ik ongewenst ben.
Dat zal je aan je ouders moeten vragenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:38 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
Nee jij komt en daar komt iets ongewenst uit voortquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Wat schattig. Ik kom enkel als ik ongewenst ben.
moet het weer bijwerken was donkerroze is nu licht rozequote:
Heb je ook van die outfits die zij aan doet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:40 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik ben bruin dan zie ik eruit als lil'kim
Donker roze is wel mooi.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:41 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
moet het weer bijwerken was donkerroze is nu licht roze
nee ik vind blond gewoon dirrty staan bij mij althansquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je ook van die outfits die zij aan doet?
Ik ben geen blond fan, ik vind donker gekleurd haar mooiquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:42 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
nee ik vind blond gewoon dirrty staan bij mij althans
hmmm ik weet niet of die video zegt....quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Dus je bent een soort van nicki minaaaaaj??
gelukkigquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:43 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
je hebt me nog niet een gezien
you be the judge of thatquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Dus je bent een soort van nicki minaaaaaj??
neequote:Op vrijdag 27 april 2012 22:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Wat een haat weer in dit topic
Joy ben je ongesteld?
Wie is dat eigenlijk? Die nickie dingesquote:
Begrijp hoedje wel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Joy ben je ongesteld?
Ken je joy nou nog steeds niet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Joy ben je ongesteld?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:45 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wie is dat eigenlijk? Die nickie dinges
of ben jij gewoon lelijk dat je wildvreemden online PROBEERT af te zeikenquote:
ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:47 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
of ben jij gewoon lelijk dat je wildvreemden online PROBEERT af te zeiken
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:47 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
of ben jij gewoon lelijk dat je wildvreemden online PROBEERT af te zeiken
Zat ik net ook te denken. Gezellie weer hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef dawg het volgende:
ahh, de tc-stasi heeft weer kwaad bloed gezet. chapeau.
als jullie gewoon doorpraten ipv telkens erover te zeiken valt het niet zo op.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zat ik net ook te denken. Gezellie weer hoor
Joy?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef dawg het volgende:
ahh, de tc-stasi heeft weer kwaad bloed gezet. chapeau.
ja aangezien ik een vriendelijk persoon ben wiens leven niet gebaseerd is op het neerhalen van anderenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:47 schreef Joysa het volgende:
[..]
ja.
is dat het beste wat je in je hebt?
maar even serieus: waarom doe je het?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
als jullie gewoon doorpraten ipv telkens erover te zeiken valt het niet zo op.
't Is je hobby aan het worden eh ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef marbasnarf het volgende:
tuinpalen staan!! whoeii!
morgen schroeven en graven.. gotta love it! ()
Maar daarna wel een mooie tuinquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef marbasnarf het volgende:
tuinpalen staan!! whoeii!
morgen schroeven en graven.. gotta love it! ()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
maar even serieus: waarom doe je het?
als iemand nou iets zegt dat je irriteert dan kan ik me er helemaal in verplaatsen dat je eens terug kat (daar ben ik zelf ook niet bepaald vies van) maar zomaar?
als jullie bij elkaar in bed liggen, gniffelen jullie dan over dat tc-gebeuren? huilen van het lachen enzo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:50 schreef Murdera het volgende:
[..]
Joy?mensen die moeten huilen van joy.
Ze gaf haar mening? Maar die mag enkel zoetsappig zijn hier?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
als iemand nou iets zegt dat je irriteert dan kan ik me er helemaal in verplaatsen dat je eens terug kat (daar ben ik zelf ook niet bepaald vies van) maar zomaar?
zou je ook eens moeten doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja aangezien ik een vriendelijk persoon ben wiens leven niet gebaseerd is op het neerhalen van anderen
ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:52 schreef dawg het volgende:
[..]
als jullie bij elkaar in bed liggen, gniffelen jullie dan over dat tc-gebeuren? huilen van het lachen enzo?
ik vind het positief hoor als je niet adrem genoeg bent om mensen echt af te schieten!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ja aangezien ik een vriendelijk persoon ben wiens leven niet gebaseerd is op het neerhalen van anderen
Hmm ik word al natquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
ja.
Dan gaan we samen mensen bannen, daar krijg ik een enorm harde lul van.
Wanneer heb je mij er over horen "zeiken"? Ik geef gewoon mijn mening aan, hoef je nog niet zo aangebrand te reagerenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
als jullie gewoon doorpraten ipv telkens erover te zeiken valt het niet zo op.
het was een serieuze vraag want ik vind het erg vaagquote:
ik ken je niet eensquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was een serieuze vraag want ik vind het erg vaag
maar oke
Gedragsproblemen... het is niet voor niets dat hoedje weg vluchtte en hier nooit meer post.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zijn er pics dan van strawberry hill?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:52 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ze gaf haar mening? Maar die mag enkel zoetsappig zijn hier?
koffie, ik ga geen 'discussies' meer met jou aan, omdat het altijd een welles nietes spelletje is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wanneer heb je mij er over horen "zeiken"? Ik geef gewoon mijn mening aan, hoef je nog niet zo aangebrand te reageren
Er was waarschijnlijk weer drama op tc. Alsof we dat niet al genoeg gehad hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het was een serieuze vraag want ik vind het erg vaag
maar oke
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef Murdera het volgende:
[..]
De edit was denk ik niet nodig, dat had je zelf al bedacht he?
Die mening ging niet eens over haar..quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zijn er pics dan van strawberry hill?
niet echt, maar wordt vanzelf handigquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
't Is je hobby aan het worden eh ?
iig midner lelijk dan nu hahaquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er was waarschijnlijk weer drama op tc. Alsof we dat niet al genoeg gehad hebben.
Ik vind dat sommigen sommigen in de tc onbeschoft behandelen
Volgens mij niet. Of er moeten in haar fobo wat staan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zijn er pics dan van strawberry hill?
ja en?quote:
nee hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en?
naja ik heb hier nu al geen zin in want je bent wel heel duidelijk uit op een rel
Het zit er niet in deze avond he?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
ja en?
naja ik heb hier nu al geen zin in want je bent wel heel duidelijk uit op een rel
zegt wie..quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Jammer dat mur en joysa het topic verzieken.
sorry, kree heeft me al leeg gezogenquote:
hihiquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
sorry, kree heeft me al leeg gezogen
nu ben ik erg zen
Misschien moet je dan maar weg gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef DigitalGirl het volgende:
Jammer dat mur en joysa het topic verzieken.
Oei, herkenbaar. Geldig excuus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu ben ik erg zen
godver.... gezakt...!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
oeh oeh oeh.... mail met de uitlsag van mn praktijk examen...
durf m bijna niet open te maken.....!!!!
straks ben ik gezakt en ga ik met rit gevoel slapen, maar zonder te openen kan ik niet slapen omdak nieuwgierig ben.... ik ga dit momentje met jullie delen....!!
Inb4 kingtoppie vs rhuquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
nu ben ik erg zen
is dit je 1e examen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
straks ben ik gezakt en ga ik met rit gevoel slapen, maar zonder te openen kan ik niet slapen omdak nieuwgierig ben.... ik ga dit momentje met jullie delen....!!
Voor jouw haha fuck off man met je belachelijk rasta kapsel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Misschien moet je dan maar weg gaan.
praktijk examen in wat?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
als ik een pik had zou ik dat graag mee makenquote:
Coole boy.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:00 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Voor jouw haha fuck off man met je belachelijk rasta kapsel.
ja, kan wel een her aanvragen, maar das pas over een half jaar en kost toch weer een hoop geld!quote:
kynologisch intructeurquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:00 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
praktijk examen in wat?
damn ik loop zo achter qua tempo dat de rest volgens mij al weet of je geslaagd bent of niet als ik dit typ
ja daar kon ik gewoon niet zen over zijn want die stalkte echt....quote:
Misschien helpt het voor je om in TC mensen af te zeiken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:01 schreef Murdera het volgende:
[..]
Coole boy.
Misschien helpt het dan om weer in FB te gaan huilen?
aaah tof!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:02 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ja, kan wel een her aanvragen, maar das pas over een half jaar en kost toch weer een hoop geld!
[..]
kynologisch intructeur
Goede comeback.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:03 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Misschien helpt het voor je om in TC mensen af te zeiken.
Ik hoor een meet aankomenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet echt, maar wordt vanzelf handigal is t wel een hobby om projectjes af te ronden ( = doorkrassen op to-do-list)
[..]
iig midner lelijk dan nu haha
(en bbq-proof!)
hondenjuf (lesgeven op hondenschool)quote:
Gewoon openen anders vreet je jezelf alleen maar onnodig opquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef marbasnarf het volgende:
en t kutte is.... ik kreeg vrijstellinjg van stage, omdat ik t goed genoeg deed.... als ik WEL stage was gaan lopen was mn herexamen gratis geweest... fijn advies weer... grrrquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hondenjuf (lesgeven op hondenschool)
kan pas eind september voor de her... en gaat me 210 euro kosten en WEER 3 lange dagen op en neer rijden (3 uur reistijd per dag)
het is dan ook het jaar van shakespeare of zo ietsquote:
gezakt dus... grrquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon openen anders vreet je jezelf alleen maar onnodig op
oh waar doe je dat!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hondenjuf (lesgeven op hondenschool)
kan pas eind september voor de her... en gaat me 210 euro kosten en WEER 3 lange dagen op en neer rijden (3 uur reistijd per dag)
Een comeback is niet nodig, een persoon die in het geniep mensen gaat zitten afzeiken in een TC channel waar hij zelf moderator is zegt al genoeg heh. Kansloos, vooral gekeken naar zijn leeftijd.quote:
Balenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t kutte is.... ik kreeg vrijstellinjg van stage, omdat ik t goed genoeg deed.... als ik WEL stage was gaan lopen was mn herexamen gratis geweest... fijn advies weer... grrr
Klinkt als oplichterij...quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:06 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
en t kutte is.... ik kreeg vrijstellinjg van stage, omdat ik t goed genoeg deed.... als ik WEL stage was gaan lopen was mn herexamen gratis geweest... fijn advies weer... grrr
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:08 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Een comeback is niet nodig, een persoon die in het geniep mensen gaat zitten afzeiken in een TC channel waar hij zelf moderator is zegt al genoeg heh. Kansloos, vooral gekeken naar zijn leeftijd.
Ja zegquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:08 schreef strawberry_hill het volgende:
doet me meer denken aan een klucht
is t vast niet, maar had zelf t idee dak t goed gedaan had, ook een positief eindgesprek gehad... baal er echt van...!! gewoon stront chaggereinig nu... kost me gewoon weer een hoop geld en een 3 dagen... en heb zoveel moeten laten schieten (2 feesten en een wedstrijd) voor dit examen, en dan ben ik alsnog niet geslaagdquote:
een klucht zit zeker drama in maar wat ordinairder jerryspringer niveau,zeg maarquote:
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:12 schreef kree het volgende:
ik slaap nog niet. en ben vrij morgen.
maar euh![]()
*knip*
![]()
Anderen zullen denken nogal triest die Murdera.quote:
nee.... enige wat ik weet is dat mn praatje (inleiding tot de oefeningen en demonstratie ed) goed waren... maar dat mn praktijk-les zelf onvoldoende was...quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Anderen zullen denken nogal triest die Murdera.
@marbasnarf: Wordt er nog een toelichting verstrekt???
Ach, als ze dat denken dan denken ze een stuk beter over mij dan over jou.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Anderen zullen denken nogal triest die Murdera.
@marbasnarf: Wordt er nog een toelichting verstrekt???
Hij wil gewoon aandachtquote:
Naam verkeerd gespeld.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:12 schreef kree het volgende:
ik slaap nog niet. en ben vrij morgen.
maar euh
Knip
![]()
waarom ga je dan op fok?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:16 schreef heloef het volgende:
Groetjes vanaf de nu al uit de handlopende bedrijfsborrel.
kunnen vrouwen trouwens ook een e-penis hebben?quote:
wat krijg ik als ik op jou stem?quote:
Mag je ook op jezelf stemmen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:19 schreef strawberry_hill het volgende:
Poll: wie is de leukste topic jongen?
• kaneelstokje
• kree
• murdera
• twi
• magnetronkoffie
• tijnbrein
• heloef
• de betere bob
• dawg
• michelf2grey
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
er missen er wel heel veelquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:19 schreef strawberry_hill het volgende:
• kaneelstokje
• kree
• murdera
• twi
• magnetronkoffie
• tijnbrein
• heloef
• de betere bob
• dawg
• michelf2grey
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ik sta er niet tussenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:19 schreef strawberry_hill het volgende:
• kaneelstokje
• kree
• murdera
• twi
• magnetronkoffie
• tijnbrein
• heloef
• de betere bob
• dawg
• michelf2grey
Tussenstand:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ben niet leuk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:18 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Vandaar dat je niet meer stemmen hebt
Misschien niet leuk maar wel geefbaar en thats all that mattersquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet leuk.
En nee dit is geen verkapt kijk mij zielig zijn post..
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik sta er niet tussenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Misschien niet leuk maar wel geefbaar en thats all that matters
Hm, zou toch eens vriendelijk verzoeken om een toelichting.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
"anders" kan me niet voorstellen dat dat hetgeen is waar ik op gezakt ben
Zelfbeeld, wanneer je denkt dat het stiekem belagen van mensen die in een TC komen waar je zelf moderator bent cool is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ach, als ze dat denken dan denken ze een stuk beter over mij dan over jou.![]()
En schat, je weet dat dit internet is he? En dat het eigenlijk helemaal niet zo uit maakt wat onbekenden denken over random dingen die je typt?
MFNquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:21 schreef moneyfornothing het volgende:
Wtf is dat lijstje voor een onzin.
Grapje, volgens mij zeur je niet heel erg veel en kan je mn vergiftigde persoonlijkheid langer dan een uur uitstaanquote:
die hebben we al gehadquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kree is een grap
Poll: Kree
• Gast
• Hou eens op
Tussenstand:
[ afbeelding ]
True.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:24 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Kree is een grap
Poll: Kree
• Gast
• Hou eens op
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ohja dat, bah.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:24 schreef Myraela het volgende:
[..]
Kree zijn leven. Zo van, hihihhi fopje, het is allemaal niet waar.
Het hele lijstje en stem gebeuren.quote:
Dat heb je denk ik wel juist geobserveerd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:23 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Grapje, volgens mij zeur je niet heel erg veel en kan je mn vergiftigde persoonlijkheid langer dan een uur uitstaan
Voor een date wil ik op jou stemmenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:20 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, ik ben niet leuk.
En nee dit is geen verkapt kijk mij zielig zijn post..
Nee dat weet ik nietquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik wel juist geobserveerd.Qua persoonlijkheden kan ik veel hebben tenzij je continu bevestiging zoekt
Ja lekkere keuze was er ook....quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:25 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
die hebben we al gehad
de uitslag was redelijk eenduidig
Zeg dat ik mooi benquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dat heb je denk ik wel juist geobserveerd.Qua persoonlijkheden kan ik veel hebben tenzij je continu bevestiging zoekt
Hahaquote:
hier ga ik het toch wel even voor je opnemen, was idd als grap bedoelt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
Het hele lijstje en stem gebeuren.
werd een beetje serieuzer genomen alsdat ik bedoelde denk.
Maar des al niet te min is het nog wel leuk om te zien
Waarom post je die lijst dan tig keer als het een grap is?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:25 schreef kree het volgende:
[..]
Het hele lijstje en stem gebeuren.
werd een beetje serieuzer genomen alsdat ik bedoelde denk.
Maar des al niet te min is het nog wel leuk om te zien
niet weer hequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Waarom post je die lijst dan tig keer als het een grap is?
het zeggen is misschien een grap (die ik niet volg dan maar oke) maar dan blijven herhalen ook als mensen zeggen he bah nee is niet meer grappigquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier ga ik het toch wel even voor je opnemen, was idd als grap bedoelt.
Kree zei iets in de trant dat hij wel wilde tuinieren met mij... waarop er grapjes over en weer dat hij aan t hosselen was... waarop hij zei dak dan ook de leukste meid van t topic ben
En toen kwam het gesprek op gang of dat wel zo was blabla... gevolg --> "poll"
Whow.....okok, ga je gang maar hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:29 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Rot eens op, ik stel hem enkel een vraag.
dat kan ik ook van jouw lijst zeggen!!quote:
omdat kree houdt van provoceren,aandacht en grenzen overschrijden denk ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zeggen is misschien een grap (die ik niet volg dan maar oke) maar dan blijven herhalen ook als mensen zeggen he bah nee is niet meer grappig
ook niet als je blijft zeggen grapje hahahahhahahahahaha
beetje zo van wow die steen is echt erg solide
en iedereen kijkt zo van wtf
en dan whahahahahah grapje! solide! steen! grapje! whahahahahhaha grijs! steen*manic laugh*
digital girl is een jongenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kan ik ook van jouw lijst zeggen!!
ik vind namelijk dinges die newbie doet het leukste meisje
of digitalgirl
maar die staan er weer niet in he!!!!
je vergeet dat ie ook niet slim e sociaal genoeg is om zelfs op een forum te kunnen functionerenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:30 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
omdat kree houdt van provoceren,aandacht en grenzen overschrijden denk ik
en when the sht hits the fan hij zich verschuilt achter grapjes
Hou eens op joh, ik doe helemaal niets naars nu en jij doet alsof ik ik-weet-niet-wat tegen hem zeg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Whow.....okok, ga je gang maar hoor
dat was ook de grapquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:31 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
digital girl is een jongen
en dat meisje die newb doet is loka(wel meisje hihi)
dat kan ik ook niet hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:32 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
je vergeet dat ie ook niet slim e sociaal genoeg is om zelfs op een forum te kunnen functioneren
Solide.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:29 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
het zeggen is misschien een grap (die ik niet volg dan maar oke) maar dan blijven herhalen ook als mensen zeggen he bah nee is niet meer grappig
ook niet als je blijft zeggen grapje hahahahhahahahahaha
beetje zo van wow die steen is echt erg solide
en iedereen kijkt zo van wtf
en dan whahahahahah grapje! solide! steen! grapje! whahahahahhaha grijs! steen*manic laugh*
volgede keer clip zeggen en het valt niemand opquote:
Het komt wel goed schatjequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooh ik dacht je bent "nieuw" en ik behoed je voor een hoop vraagtekensquote:
nee helaas ben ik al oudquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:33 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
oooh ik dacht je bent "nieuw" en ik behoed je voor een hoop vraagtekens
*Pakt de popcorn*quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hou eens op joh, ik doe helemaal niets naars nu en jij doet alsof ik ik-weet-niet-wat tegen hem zeg.
quote:
Ja zoiets, wordt teveel serieus genomen hier.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hier ga ik het toch wel even voor je opnemen, was idd als grap bedoelt.
Kree zei iets in de trant dat hij wel wilde tuinieren met mij... waarop er grapjes over en weer dat hij aan t hosselen was... waarop hij zei dak dan ook de leukste meid van t topic ben
En toen kwam het gesprek op gang of dat wel zo was blabla... gevolg --> "poll"
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:33 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Het komt wel goed schatjetss gaat het alleen daarom?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
ik zit niet in een verdom hoekjequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zoiets, wordt teveel serieus genomen hier.
echt hoor ik doe het niet om te provoceren.
Maargoed zitten we samen straks in het verdom hoekje van het topic.
Gezellig wel
*Eet wat van de popcorn*quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:35 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Dat bedoel ik dus, moet dat nou weer zo nodig?
Nee, vind ik niet in ieder geval.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zit niet in een verdom hoekje
(toch..???)
Ik erger me niet, ik zei er alleen wat van.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
*Eet wat van de popcorn*
(met volle mond) je hoeft niet op me te reageren hoor, als het je alleen maar ergert
tenzij iemand heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dik is, dan is het 80% uiterlijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:36 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Nee 60% innerlijk 40% uiterlijk
Wat voor grenzen dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:29 schreef strawberry_hill het volgende:
omdat kree houdt van provoceren,aandacht en grenzen overschrijden denk ik
Het verdomhoekje is gezellig hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:36 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik zit niet in een verdom hoekje
(toch..???)
Dikke wijven halen dan innerlijk meestal ook niet een heel erg goede score omdat ze onzeker zijnquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
tenzij iemand heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel dik is, dan is het 80% uiterlijk
Dus je zegt alleen maar wat? Grappig, ik ook namelijk. En dat mag ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:36 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik erger me niet, ik zei er alleen wat van.
waarom begin je er uren later dan weer over?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:35 schreef kree het volgende:
[..]
Ja zoiets, wordt teveel serieus genomen hier.
echt hoor ik doe het niet om te provoceren.
Maargoed zitten we samen straks in het verdom hoekje van het topic.
Gezellig wel
Nee want ik vroeg ben ik nog iemand vergeten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:30 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
dat kan ik ook van jouw lijst zeggen!!
ik vind namelijk dinges die newbie doet het leukste meisje
of digitalgirl
maar die staan er weer niet in he!!!!
ooit van FATITUDE gehoord?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dikke wijven halen dan innerlijk meestal ook niet een heel erg goede score omdat ze onzeker zijn
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dus je zegt alleen maar wat? Grappig, ik ook namelijk. En dat mag ikIk beweer ook niet dat jij het niet mag ofzo, ik wou het je alleen even melden verder niks.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ik zei er wat van, niet alleen maar wat.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef rhubarbje het volgende:
Echt for fucks sake!!!!
Ik weet weer waarom ik hier niet meer kwam.. sociaal gestoorde zooi... en dat al bij internet-interactie
Niet manquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Omdat je anders ons in de pan gehakt had faxie
Wat heb ik hier mee te maken?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef kree het volgende:
[..]
Nee want ik vroeg ben ik nog iemand vergeten.
Tering man hebben jullie een minderwaardigheidscomplex ofzo?
Zie er toch de lol van in. ik wil niemand afzeiken hier.
En ja zelfs jou niet MFN
Ik heb ook nooit beweerd dat jij hebt gezegd dat ik dat niet mag. Ook heb ik nooit beweerd dat jij hebt beweerd dat ik heb beweerd dat jij dat hebt gezegdquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik beweer ook niet dat jij het niet mag ofzo, ik wou het je alleen even melden verder niks.
En ik zei er wat van, niet alleen maar wat.
Stop dan maar met heel Fokquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef rhubarbje het volgende:
Echt for fucks sake!!!!
Ik weet weer waarom ik hier niet meer kwam.. sociaal gestoorde zooi... en dat al bij internet-interactie
Tut-tut, ho-ho. Zo zijn we niet allemaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef rhubarbje het volgende:
Echt for fucks sake!!!!
Ja duh, dat zeg ik net.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb ook nooit beweerd dat jij hebt gezegd dat ik dat niet mag. Ook heb ik nooit beweerd dat jij hebt beweerd dat ik heb beweerd dat jij dat hebt gezegd
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef rhubarbje het volgende:
Echt for fucks sake!!!!
ik dcaht er gister al aan...! (baas boven baas! )quote:
(Homer Simpson stem) * DOH *quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:42 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik dcaht er gister al aan...! (baas boven baas! )
Snarf heeft ons beiden al afgetroefd. 2 honden vechten om een been en Snarfje loopt ermee heenquote:
Ik was niet aan het vechten om die opmerking. Dus nee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Snarf heeft ons beiden al afgetroefd. 2 honden vechten om een been en Snarfje loopt ermee heen
fattitude 214 up, 35 downquote:
Dat zijn slechts detailsquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:45 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik was niet aan het vechten om die opmerking. Dus nee.
Dat is wel eenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Toch niet van die dikke wijven die trots op zichzelf zijn he?
Met dit soort mensen heb ik altijd ruziequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:45 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
fattitude 214 up, 35 down
A combination of "Fat" and "Attitude"; the loud, boisterous, obnoxious arrogance often displayed by large and/or obese women. This is very common; many large women often try to overshadow their physical enormity with a similarly large and over-exaggerated large-and-in-charge attitude.
"Dude, that blubbery fat chick needs to shut up already. She's got a major case of fattitude."
buy fattitude mugs & shirts
aaah neequote:
cartman goes girl stylequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Bingoquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:44 schreef Drommeldaris het volgende:
Zit ik bij die 10%?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah nee
5% hier is niet helemaal gek en nog eens 5% weet het heel verdienstelijk te verbergen
en dan wel een beetje dat bride-zilla-style hahaquote:
Tsja, fok is een gek plaatsje hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:46 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
aaah nee
5% hier is niet helemaal gek en nog eens 5% weet het heel verdienstelijk te verbergen
20% zit nog in de ontkenningsfase (ik ben niet gek... ik ben niet autistisch en ik heb écht een leven buiten fok!)quote:
niet autistisch wel levenloos en gekquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
20% zit nog in de ontkenningsfase (ik ben niet gek... ik ben niet autistisch en ik heb écht een leven buiten fok!)
Het is FOK!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
20% zit nog in de ontkenningsfase (ik ben niet gek... ik ben niet autistisch en ik heb écht een leven buiten fok!)
tip van de dag ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:42 schreef strawberry_hill het volgende:
1 chill out
2 bij teveel gezeik negeren
kuthoerenquote:
Misschien ligt het aan jou als het je zo vaak overkomt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:49 schreef kree het volgende:
[..]
tip van de dag ja.
Luisteren jullie even?
Er is toch wat, wat jullie tegen het been stoot dan er zo heftig op gereageerd wordt.
Ik spreek niet eens iemand persoonlijk aan
Raar wel..?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
kuthoerenneeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.i'm just a figment of your imagination
Niet weer hequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan jou als het je zo vaak overkomt?
vertel maar?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:49 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Misschien ligt het aan jou als het je zo vaak overkomt?
Mag ik hier uit opmaken dat jij het al geaccepteerd hebt?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:47 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet weer he
.ik ga het gewoon negeren denk ik totdat het chill word
.
.
.
[..]
jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:51 schreef DigitalGirl het volgende:
[..]
Mag ik hier uit opmaken dat jij het al geaccepteerd hebt?
Ik ga tussendoor weer effe door met modden. Ben met wat lastigs bezig en ben me aan het inlezen.quote:
ik had eigenlijk gehoopt op de zin]:Zij zijn allemaal wijven ,maar jij bent een echte vrouwquote:
Jij hebt een opening en ik heb zinquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik had eigenlijk gehoopt op de zin:Zij zijn allemaal wijven ,maar jij bent een echte vrouw..
leuke openingzin
valt weer tegen dan he ghehequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik had eigenlijk gehoopt op de zin:Zij zijn allemaal wijven ,maar jij bent een echte vrouw..
leuke openingzin
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:49 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
kuthoerenjij bent wel een beetje schitzofreen he?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je zegt telkens iets 'onaardigds' en daarna iets van 'of niet' met diesmiley
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
Je bent een lieve vrouw ook goed?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef strawberry_hill het volgende:
[..]
ik had eigenlijk gehoopt op de zin:[spoiler]]Zij zijn allemaal wijven ,maar jij bent een echte vrouw..
leuke openingzin[spoiler]
We zijn een beetje gewoontebeestjes hequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:54 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
jij bent wel een beetje schitzofreen he?
Je zegt telkens iets 'onaardigds' en daarna iets van 'of niet' met diesmiley
je wilt zeggend at ze geen echte vrouw is.. maar een neppert?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:54 schreef Sneezeechu het volgende:
[..]
Je bent een lieve vrouw ook goed?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |