Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja want ik jat ze altijd en niemand jat van mijquote:
oh oke nee dan is het goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want ik jat ze altijd en niemand jat van mij
DIKKE VETTE CARE!!!!
.quote:
Hij bedoelt dat vdm het topic kaaptequote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo weer? en hij werd aangeboden dus hoezo jatten ?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo weer? en hij werd aangeboden dus hoezo jatten ?
Dit is geen rechtszitting maar meer een kindercrechéquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh oke nee dan is het goed
top advocaat in wording
ik zie niks als ik op de link kllik?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ez7sTOeUbdnYs
Dit is mijn Afrikaanse Team. Heb nu alleen IF Diawara erbij gehaald. Yaya gaat op de bank of ik moet Kolo halen dat kan ook nog
IF Taarabt - Up Ba - Gervinhoquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik zie niks als ik op de link kllik?
En hoe speelt het?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
IF Taarabt - Up Ba - Gervinho
Belhanda - Song - Yaya Toure
Linksback Monteplier - M'bia - Bassong - silverrechtsback ahzni
Best wel fijn pas 2potjes verloren van de 12quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En hoe speelt het?mooi team iniedergeal
Oke dankje, en monteplier linksback kan ik niet vinden? en is die rechtsback angbwa?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Best wel fijn pas 2potjes verloren van de 12
IF Taarabt en Ba![]()
Verder komt dus IF Diawara voor Bassong
Nsame is de linksback.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke dankje, en monteplier linksback kan ik niet vinden? en is die rechtsback angbwa?
Mandanda?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
Ik kom tot deze, duurde wat lang maar mijn computer is zo idioot traag.
http://www.futhead.com/12/squad/598026
Bijna een kopie van mijn team destijds. Ik had alleen een andere verdediging erin..met M'Bia, Nsame, Mensah en die Championship RB.. en op het middenveld ook Essien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
Ik kom tot deze, duurde wat lang maar mijn computer is zo idioot traag.
Lijkt mij wel een nice teamquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bijna een kopie van mijn team destijds. Ik had alleen een andere verdediging erin..met M'Bia, Nsame, Mensah en die Championship RB.. en op het middenveld ook Essien.
Pique > Puyol, wel nice teamquote:
Je kan de gewone Mandanda nemen en IF Sessegnon is wel erg goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef marcie216 het volgende:
Dit is het team van VDM, mooi!
http://futhead.com/12/squad/598054
Deze is van iemand anders van het forum, ben even de naam kwijt.
Mijn voorkeur gaat naar die van VDM maar dat is ook boven mijn budget, maar de keeper kan misschien goedkoper, en ipv if sessegnos een andere en if taarabt.
Ik heb zelf niet met dat team gespeeld, wel met Ba en die is echtquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef marcie216 het volgende:
oke nice!
Ziet er echt heerlijk uit dat team zeg, de 2 spitsen
Heb je er al mee gespeeld? zoja hoee
Ja je kan ook voor een dikke gare bronze hoere keeper kiezen. Mandanda lijkt nog enigzins op een katoenplukker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
African continent en dan keeper Mandanda die voor Frankrijk uitkomt
Wie wil je dan in de goal zetten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
African continent en dan keeper Mandanda die voor Frankrijk uitkomt
Je hebt hem als CM staan, verander hem naar CDMquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:25 schreef marcie216 het volgende:
huh, bij VDM heeft yaya toure wel 9 chem, bij mij 7 chem. Hoe kan dit?
CM heb je hem dan op staan ipv CDM imoquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:25 schreef marcie216 het volgende:
huh, bij VDM heeft yaya toure wel 9 chem, bij mij 7 chem. Hoe kan dit?
Eerst een keer inloggen met je nieuwe PSN account.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:24 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb een nieuw PSN account en ik heb een nieuw EA account. Ik kan alleen niet met het nieuwe PSN account inloggen op mijn PS3, wat moet ik hier nog verder mee doen?
Op de Playstation website? Ik kan niet inloggen op mijn ps3, dan geeft hij aan dat ik niet met de tag van een ander kan inloggen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef zerokil het volgende:
[..]
Eerst een keer inloggen met je nieuwe PSN account.
ah wacht, heb je wel een nieuwe account aan gemaakt op je ps3??quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op de Playstation website? Ik kan niet inloggen op mijn ps3, dan geeft hij aan dat ik niet met de tag van een ander kan inloggen.
Je moet ook een ander account maken op je PS3, je kunt op je PS3 account geen andere PSN gebruiken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op de Playstation website? Ik kan niet inloggen op mijn ps3, dan geeft hij aan dat ik niet met de tag van een ander kan inloggen.
Moet je nieuwe gebruiker aanmaken op je ps3quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dan haal je toch het principe wegquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wie wil je dan in de goal zetten?
Zoiets heet een vandermarretje (zo noemt men het al weet ik niet waaromquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:31 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dan haal je toch het principe weg
Nieuwe gebruiker aanmaken op ps3.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Hahaha okequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:32 schreef vandermar het volgende:
[..]
Zoiets heet een vandermarretje (zo noemt men het al weet ik niet waarom)
Bazennummer inderdaadquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
Ik vind dit echt een bazen nummer ondanks dat het zo oud is
echt ziek veel geluisterd vroeger.
Ja, en dan 1 account telkens squad wissen, alles quicksellen etc.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:38 schreef DutchSL het volgende:
Erg handig ja.
Zorg ook als je het doet dat je accounts bij elkaar in de vriendenlijst zet, dan kun je ook trade offers versturen naar jezelf als je een kaart van de markt moet halen of wilt overzetten van 1 naar het andere account.
Dat bedoelde ik niet, en veel winst zul je ook niet halen met bronzen starter teams quick sellen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, en dan 1 account telkens squad wissen, alles quicksellen etc.
Veel winst.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
serieus? Kost je 15 min ofzo en dan heb je 400 coins.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:41 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Ja, en dan 1 account telkens squad wissen, alles quicksellen etc.
Veel winst.
kan je beter CE methode doen of gewoon wedstrijden spelen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
serieus? Kost je 15 min ofzo en dan heb je 400 coins.
schiet niks op
Het is zo gebeurd dat quicksellen, en soms zit er ook een goede zilveren speler tussen die voor meer gaat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:42 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik niet, en veel winst zul je ook niet halen met bronzen starter teams quick sellen.
Wel met 50 ipv 25 bid tokens
15 minuten? eerder 5 minutenquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
serieus? Kost je 15 min ofzo en dan heb je 400 coins.
schiet niks op
Jaquote:
Oud.. 2001 ofzo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
Ja, ik ben nu dubbel zo oud als toen dus oudquote:
1 voor 1 handmatig voor een paar 100 coins. Word je toch gek van als je dat steeds opnieuw moet doen terwijl je met wedstrijden spelen net zoveel verdient.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is zo gebeurd dat quicksellen, en soms zit er ook een goede zilveren speler tussen die voor meer gaat.
Wat bedoel jij dan met 50 ipv 25 bid tokens?
Vroeger was de muziek beter jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:46 schreef vandermar het volgende:
[..]
Jabazennummer. Echt relaxte muziek was er vroeger!
Mwah, nu is er ook wel chille muziek hoorquote:
Ik heb ook nooit gezegd dat het leuk is, maar als je dat nolifed heb je behoorlijk veel winst.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:47 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
1 voor 1 handmatig voor een paar 100 coins. Word je toch gek van als je dat steeds opnieuw moet doen terwijl je met wedstrijden spelen net zoveel verdient.
En 50 bid tokens ipv 25= op meer dingen bieden= meer handelen = meer winst
Heb je Fer niet liever dan Janssen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:48 schreef Vijf_voor het volgende:
Met mn nieuwe Silvers gelijk het toernooi gewonnen
http://futhead.com/12/squad/597754
Mijn 5 gouden van NLGold/Silver kunnen precies naast de bank plaatsnemen. Zo krijg dit team er weer fitness bij.
Je kunt 2x zoveel handelen, die 25 bid tokens kun je meer winst mee pakken door slim te handelen.. hell zelfs als je alleen maar gouden spelers voor discard value gaat kopen maak je nog sneller winst dan met quick sellen bronzes.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:45 schreef IsaacCuenca het volgende:
[..]
Het is zo gebeurd dat quicksellen, en soms zit er ook een goede zilveren speler tussen die voor meer gaat.
Wat bedoel jij dan met 50 ipv 25 bid tokens?
Fer zit op de bank voor fitnessquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Heb je Fer niet liever dan Janssen?
H2H is veel langzamer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:53 schreef poker4lifee het volgende:
morgen maar eens h2h proberen. in elke fifa slecht geweest(elke fifa ook amper gespeeld) en nu ik voor het eerst fut ben gaan spelen en er wel oke in ben benieuwd of dat nog effect heeft op m'n h2h spelmoet haast wel.
I know, maar dat betekent niet dat alles wat ik in vele fut games geleerd heb niks waard is in h2h.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:56 schreef SuperHarregarre het volgende:
Alles wat je in FUT doet is in H2H waardeloos, en dat kan ik je als H2H-speler verzekeren.
hmm, denk dat ik er dankzij fut wel een stuk beter in zal zijn nu. Hiervoor was m'n h2h record 40-30quote:
netjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:58 schreef detennismaster het volgende:
WTF, ik kijk op mijn mail en ik heb weer van 3 mensen reacties gekregen op mijn marktplaatsadvertentie voor coins.
Nu heb ik 800K verkocht. voor 12.50 per 100K. 100 euro mee verdiend dus...
Ik luister ook echt allesquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:48 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mwah, nu is er ook wel chille muziek hoor
Ik luister ook wel vrij veel en vind vrij veel ook wel leuk
In die tijd vond ik de dancemuziek veel toffer dan nuquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:39 schreef vandermar het volgende:
Eerste single die ik ooit heb gekochtquote:
Nicequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef Tim86 het volgende:
lol in 3 kwartier een compleet toernooi gespeeld met mijn Belgen. Gast in de 1e ronde quitte bij 1-0 in de 2e minuut en in de semi ging ik in het eerste kwartier van 0-1 naar 3-1 en toen ging hij ook weg. Finale 4-2. Tegenstander was nog zo vriendelijk om zijn lag switch aan te zetten bij 3-0..kwam toen nog terug tot 3-2 waarna ik er 4-2 van maakte.
Rammstein is ook nicequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik vind Rammstein wel nice.Ben ik de enige?
Niet mijn genre, al vond ik Sonne wel tof toen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
Ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:08 schreef Dudeweiser het volgende:
De laatste tijd ben ik helemaal into the trance muziek. Maar alles met een gitaar vind ik ook wel relaxquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik ook. Heb sowieso een andere muzieksmaak dan de meesten hier. Kijk maar op mijn last.fm
quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:11 schreef Toefjes het volgende:
[..]Elke keer als ik in een karaoke bar ben op vakantie hoop ik dat deze ook in de collectie zit. Tot nu toe tevergeefs
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:12 schreef Fuszy het volgende:
Toefjes is stiekem wel echt een baas. Ook als je naar zijn tweets kijkt haha
Wat had ik ook alweer gestuurd?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:15 schreef Toefjes het volgende:
[..]Jouw laatste tweet vond ik niet zo leuk
quote:Prima! Maar ik heb nog wel een twijfel. Hoe kan ik u vertrouwen en hoe maakt u de coins over? Ik ben namelijk ingelogd op mijn neefje's account van FIFA. Moet ik dan een willekeurige speler op de verkoop zetten voor bijvoorbeeld 100.000 buy now? Want ik wil het wel in stappen doen om te zien of u te vertrouwen bent. Als ik die willekeurige speler er op zet, zou het fijn zijn als u de helft van de coins (100.000) er op bied. Als dat is gelukt, dan maak ik 20 euro direct naar uw bank over en daarna ontvang ik graag de rest van de coins.
Dat had ik dus ookquote:
Iets over Feyenoord - AZ en klappertjes. Ik denk trouwens wel dat Feyenoord gaat winnen. Feyenoord, topwedstrijden in de kuip.. Wel blij dat Guidetti niet meedoet trouwens!quote:
R Jquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:18 schreef DutchSL het volgende:
Geef eens de eerste letter van zijn voornaam, want ik ben nu met iemand in gesprek, misschien is het dezelfde.
Ja tot nu toe wel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:18 schreef n0ir het volgende:
[..]
Al die andere buyers waren wel bereid je op je droge ogen te geloven?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:19 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Iets over Feyenoord - AZ en klappertjes. Ik denk trouwens wel dat Feyenoord gaat winnen. Feyenoord, topwedstrijden in de kuip.. Wel blij dat Guidetti niet meedoet trouwens!
D Wquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:18 schreef DutchSL het volgende:
Geef eens de eerste letter van zijn voornaam, want ik ben nu met iemand in gesprek, misschien is het dezelfde.
heb je een kwartiertje geleden geretweetquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:21 schreef Fuszy het volgende:
[..]ik dacht dat ik dat op facebook had gezet
en dat allemaal door dat briljante pricefixplan van SBquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:22 schreef DutchSL het volgende:
2.6 miljoen nu.. wel bijna alles wat duur is verkocht behalve IF Danny (wat is zijn prijs plots ingekakt de laatste dagen).
Wel nog een paar teams die ik niet ga verkopen met wat dure elemanten er in, dat is ook wel veel meer dan die 400k waard dus zit ruim boven de 3 miljoen kwa kapitaal en dan was er al 500k verkocht aan wieisboos.
Had dus bijna 4 miljoen aan kapitaal opgebouwd.
Hou ze scherp, de donderstenen. normen en waarden hebben we hoog in het vaandelquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
zou je dat ajb even weg willen halen.
dank
Gebruik het zelf niet vaak maar was nu even pissig en had het in een opwelling getyptquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hou ze scherp, de donderstenen. normen en waarden hebben we hoog in het vaandel
Het is 1 van de meest agressie opwekkende spellen, heb bijna elke user hier wel eens stevig zien schelden hierquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:44 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Gebruik het zelf niet vaak maar was nu even pissig en had het in een opwelling getypt
Ja ik weet het, ik heb ook een keer mijn telefoon kapot geslagen met mijn controller xDquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Het is 1 van de meest agressie opwekkende spellen, heb bijna elke user hier wel eens stevig zien schelden hier
Ergste wat ik gedaan had was een ram gegeven naast me tegen de bank aan met mn controller, niet doorhebbend dat de kat daar lag. Denk dat Tim de meest beheerste speler is van ons allen aan zijn posts te beoordelen dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:47 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ja ik weet het, ik heb ook een keer mijn telefoon kapot geslagen met mijn controller xD
Ja zo reageer ik me ook meestal af maar ipv een kat lag er bij mij mijn telefoon. Weer 200 euro verder voor een nieuw touchscreenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ergste wat ik gedaan had was een ram gegeven naast me tegen de bank aan met mn controller, niet doorhebbend dat de kat daar lag. Denk dat Tim de meest beheerste speler is van ons allen aan zijn posts te beoordelen dan.
Kun je beter een geschrokken kat hebbenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:51 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Ja zo reageer ik me ook meestal af maar ipv een kat lag er bij mij mijn telefoon. Weer 200 euro verder voor een nieuw touchscreen
Of ik ben een hypocriete lulquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ergste wat ik gedaan had was een ram gegeven naast me tegen de bank aan met mn controller, niet doorhebbend dat de kat daar lag. Denk dat Tim de meest beheerste speler is van ons allen aan zijn posts te beoordelen dan.
haha, wtfquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Of ik ben een hypocriete lul![]()
Ik ben ook vaak pissig, maar dan schrijf ik hier vaak een epistel om handicap/lagg/momentum/pech/smurfen de schuld te geven en dan is het wel weer goed. Als ik met vrienden speel wordt het ook weleens fel, maar dat hoort er ook een beetje bij
Ik heb 1 keer uit frustratie tegen mijn de poot van mijn bureau getrapt en die zat blijkbaar los waarna de poot eronder vandaan schoot en alles inclusief beeldscherm van mijn bureau flikkerde. Toen schrok ik zo erg dat ik me nooit meer heb misdragen![]()
Neequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:29 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
en dat allemaal door dat briljante pricefixplan van SB
Haha, veel schade of niet?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik heb 1 keer uit frustratie tegen mijn de poot van mijn bureau getrapt en die zat blijkbaar los waarna de poot eronder vandaan schoot en alles inclusief beeldscherm van mijn bureau flikkerde. Toen schrok ik zo erg dat ik me nooit meer heb misdragen![]()
haha nee, alles was nog heel bizar genoeg. Maar schrok me wel de tering.quote:
Nee ik bedoel mn tradepile. Ben bijna al mn coins al kwijt voor 12,50 per 100k. Heb nu verdeeld over mn accounts misschien nog 200k aan cash + spelers.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:16 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hier idem. Ga ook mn prijs maar verlagen naar een tientje per 100K denk ik.
Karig, ik heb 0 mailtjes gekregen op mn advertentiequote:Op zaterdag 28 april 2012 01:18 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Nee ik bedoel mn tradepile. Ben bijna al mn coins al kwijt voor 12,50 per 100k. Heb nu verdeeld over mn accounts misschien nog 200k aan cash + spelers.
Hoe lang staat ie er op? Linkje?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Karig, ik heb 0 mailtjes gekregen op mn advertentie
Jup er is nu happy hour, nog 36 minuten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:23 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Hoe lang staat ie er op? Linkje?
--
Klopt het dat het nu happy hour/tussen 7 en 8 EST is?
Ik al 7.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
5-4 gewonnen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:02 schreef detennismaster het volgende:
Mag nu tegen IF Danilinho
Let's do this!
ik ook 12,50 maar ja, heb t er vanochtend opnieuw opgezet. Kijk morgenavond wel eventjes hoe verderquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:27 schreef detennismaster het volgende:
[..]
Ik al 7.Tot nu 400K verkocht. ( Ik dacht 800K maar was iets te enthousiast. ) Nog 400K en dan vind ik het mooi. Voor hoeveel verkoop jij? Ik 12.50..
quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
5-4 gewonnen.
Ik speelde met mijn FraNigWayteam en hij met IF Danilinho, Maikon Leite, Marlos etc. Ik stond 3-0 achter binnen 34 minuten. Kwam toen in de 50ste minuut op 3-1. Maar hij scoorde toen direct de 4-1. Toen vanaf de 70ste minuut op Ultra aanvallend gezet. En 4-4 gemaakt. In de verlenging scoorde ik al na 2 minuten de 5-4 en daar bleef het bij. Nog 1 ziek schot van Utaka van 40 meter op de kruising.
3x Elyounnousi
1x Huseklepp
1x Utaka
[ afbeelding ]
Tot nu nooit tevreden met 4231 geweest maar ik moet zeggen dat het nu toch wel erg lekker speelt.
Mooi verslagjequote:Op zaterdag 28 april 2012 01:35 schreef detennismaster het volgende:
[..]
5-4 gewonnen.
Ik speelde met mijn FraNigWayteam en hij met IF Danilinho, Maikon Leite, Marlos etc. Ik stond 3-0 achter binnen 34 minuten. Kwam toen in de 50ste minuut op 3-1. Maar hij scoorde toen direct de 4-1. Toen vanaf de 70ste minuut op Ultra aanvallend gezet. En 4-4 gemaakt. In de verlenging scoorde ik al na 2 minuten de 5-4 en daar bleef het bij. Nog 1 ziek schot van Utaka van 40 meter op de kruising.
3x Elyounnousi
1x Huseklepp
1x Utaka
[ afbeelding ]
Tot nu nooit tevreden met 4231 geweest maar ik moet zeggen dat het nu toch wel erg lekker speelt.
Daar zou ik zelf persoonlijk ook naar kijken als ik iets ging kopen. Maar toch genoeg mailtjes ontvangen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:45 schreef GuRBuH het volgende:
Lol, aan deze gast heb ik 3 maanden geleden ofzo 300k verkocht: http://link.marktplaats.nl/554797210
Edit: Jullie zijn ook allemaal pas 1 dag actief ofzo op marktplaats, daar kijken veel mensen naar. Ik heb al 5 jaar een account ofzo, ook al heb ik pas 3 jaar geleden wat voor het eerst verkocht en nog nooit wat gekocht.
quote:
Scripted meestal.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:41 schreef detennismaster het volgende:
[..]![]()
90ste minuut goals zijn zooo kut.
Waar hang jij uit de laatste tijd?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:22 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Heb een FUT-loze week, en ook een futloze week. Werken en voor 22:00 op bed, misschien AIDS ofzo, als het aanhoudt even bloed laten prikken. Nu nachtdiensten.quote:
Lexa, been there, done that. Een kut date gehad, en toen was ik het weer zat. Ben overduidelijk geen relatie-mensquote:
Ik ben ook wat ouder natuurlijk, het zouden de eerste symptomen van Parkinson kunnen zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 03:18 schreef n0ir het volgende:
AIDS oplopen na een datingsitedate, wat een pech
De twee SIF's. Krijg je geen spijt vanquote:Op zaterdag 28 april 2012 08:43 schreef Walxie het volgende:
Goeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedemorgen!
[ afbeelding ]
Hmm, ik twijfel toch of ik T. Silva / Ibra zou kopen, of Hulk, Neuer en nog wat andere spelers..
Of gewoon een (T/S)-IF zoals Nêne of Ramires..
Voor de twee helaas niet genoeg.. heb maar 50kquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:36 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
De twee SIF's. Krijg je geen spijt van
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:20 schreef Fuszy het volgende:
Vervelend dit. Om half 3 gaan slapen en om 10 uur uit je vaste slaap gebeld worden.
Wat dan wel heel fijn is, dat het mijn moeder was en we die zo op mogen halen
TBS met weekendverlof?quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:20 schreef Fuszy het volgende:
Vervelend dit. Om half 3 gaan slapen en om 10 uur uit je vaste slaap gebeld worden.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:20 schreef Fuszy het volgende:
:$ sorryquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:23 schreef Fuszy het volgende:
[ afbeelding ]
nu al een bazenhybrid
[..]
nee operatie voor longkanker.
Da's dan weer goed nieuwsquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:20 schreef Fuszy het volgende:
Ligt eraan wat je team isquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:26 schreef Walxie het volgende:
[..]
Da's dan weer goed nieuws![]()
Hmm, zou ik voor T. Silva gaan, Ibra, leuke IF of een paar spelers
http://futhead.com/12/squad/601050quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:27 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je team is. Ik weet niet hoeveel coins je te besteden hebt.
Diego alves kopenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:30 schreef Walxie het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/601050
Borges, Nenê en Wiese zijn tijdelijk
Inderdaad, die aankopen wilde ik sowieso gaan doen.. alleen de RM blijft gewoon lastigquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:33 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Diego alves kopen
Hulk kopen indien het niet beter kan (volgens mij is dat meer RW)
Ik denk welliton kopen voor borges ofzo
Dan ben je 15-20k kwijt. Voor de rest weinig op aan te merken met IF's enz...
T. Silva lijkt me niet fijn in dit systeem, want je hebt 3 cb's waarvan hij dan aanvallend speelt.
lastig? Haal Hulk gewoon. Normale keeper en Hulk lijken mij prioriteit nummer 1quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:34 schreef Walxie het volgende:
[..]
Inderdaad, die aankopen wilde ik sowieso gaan doen.. alleen de RM blijft gewoon lastig! Verder nog een IF kopen?
Ik zou niet weten welke. Misschien Ramires IF ipv Gustavo of Roberto Carlos; Santana IF kost teveel voor nu, dus daar zou ik voor verder sparen. Hulk IF is ook te duur en Bastos IF is ook te duur.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:34 schreef Walxie het volgende:
[..]
Inderdaad, die aankopen wilde ik sowieso gaan doen.. alleen de RM blijft gewoon lastig! Verder nog een IF kopen?
Hulk is meer een RW, en ik speel xbox héquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:35 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
lastig? Haal Hulk gewoon. Normale keeper en Hulk lijken mij prioriteit nummer 1. Silva is ook wel goed maar vind het zo zonde om 100k aan een verdediger uit te geven.
Ik had ookal gekeken voor IF Ramires of IF Nenê, naja ik kijk wel even; bedankt iig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:35 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Ik zou niet weten welke. Misschien Ramires IF ipv Gustavo of Roberto Carlos; Santana IF kost teveel voor nu, dus daar zou ik voor verder sparen. Hulk IF is ook te duur en Bastos IF is ook te duur.
medium def workrate, verdedigt ook gewoon mee. rm maken en klaar ben je.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:38 schreef Walxie het volgende:
[..]
Hulk is meer een RW, en ik speel xbox hé
Of een RM kopen, naja ik kijk wel evenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:43 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
medium def workrate, verdedigt ook gewoon mee. rm maken en klaar ben je.
nooit, Santana met Up Neuer erachter lijkt me beter.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:45 schreef Walxie het volgende:
[..]
Of een RM kopen, naja ik kijk wel even
-----------
Zou ik SIF Douglas kopen voor middelste CB?
Heb nu Alves op doel, maar ik wil in mijn verdediging wat gaan verbeteren..quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
nooit, Santana met Up Neuer erachter lijkt me beter.
Brazilië heeft geen RM, alleen Hulk en Rafinha.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:45 schreef Walxie het volgende:
[..]
Of een RM kopen, naja ik kijk wel even
-----------
Zou ik SIF Douglas kopen voor middelste CB?
Ik heb nu een Hulk RM op watch list, zo maar even bieden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:50 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Brazilië heeft geen RM, alleen Hulk en Rafinha.
Puyolquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:54 schreef mollenbol0 het volgende:
Hey gasten ik heb net een nieuwe squad gemaakt voor het la liga toernooi: http://futhead.com/12/squad/601199
Maar ik heb nog wat geld over voor xavi zal ik deze wisselen voor fabregas of mascherano?
xavi is veel te sloom om als CAM op winger positie te fungeren en verdedigend niet goed genoeg om op CDM neer gezet te wordenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:57 schreef mollenbol0 het volgende:
Oh ok dus geen xavi maar ipv mascherano sif valero?
Fellaini voor Carrick, iedereen 9 chem?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:01 schreef Rijst het volgende:
Wat vinden jullie ervan? Die belg heeft lage chem
http://www.futhead.com/12/squad/599982
Clichyquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:01 schreef Rijst het volgende:
Wat vinden jullie ervan? Die belg heeft lage chem
woooooow 94 Strengthquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Fellaini voor Carrick, iedereen 9 chem?Die RB vond ik persoonlijk echt kut btw.
Wie Fellaini? Dan neem je de NIF, dies ook baas.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
woooooow 94 Strength
84 Ball Control
91 Heading
88 Long Pass
95 Long shots
92 Short pass
95 Shot power
91 Volleys
Hij is zeker duuuur
Zag hem donderdag voor 60k verkopen, dus zal nu wel rond de 40k zijn (op de ps3)quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:04 schreef Rijst het volgende:
[..]
woooooow 94 Strength
84 Ball Control
91 Heading
88 Long Pass
95 Long shots
92 Short pass
95 Shot power
91 Volleys
Hij is zeker duuuur
Oh dan issie op Xbox vast 5k ofzoquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:05 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Zag hem donderdag voor 60k verkopen, dus zal nu wel rond de 40k zijn (op de ps3)
João Moutinho ofzo?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:08 schreef Rijst het volgende:
neeee die iwl ik niet.. Is er geen goede CM in de Portugese competitie met goede longshots zoals Guarín maar dan met 3*sklls
Pedro Mendes van Vitoria de Guimarãesquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:08 schreef Rijst het volgende:
neeee die iwl ik niet.. Is er geen goede CM in de Portugese competitie met goede longshots zoals Guarín maar dan met 3*sklls
quote:
Gezeik met die kut chemquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:11 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Pedro Mendes van Vitoria de Guimarães
Ik zou niet proberen om met Lima finesse schoten te doen, dat kan hij voor geen meterquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:17 schreef Rijst het volgende:
Nee jonge IF KPB gaat weg. Hij heeft de laatste 20 wedstrijden neit gescoord dus verdient een NIF
MET EEN AJAX TINTJE
Dat is ook de bedoelingquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:25 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ik zou niet proberen om met Lima finesse schoten te doen, dat kan hij voor geen meteralles keihard rammen en dan gaat zowat alles erin
Andorraquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:26 schreef marcie216 het volgende:
ik ga het EK spel weer spelen, wil de cup winnen met belgie hahaha...
Iemand een leuk land om het ek mee te winnen als ik het niet haal met de belgen?
quote:
die meneerquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die meneer op jouw UI gaat alle vrije trappen nemen.
Dat gaat de gemeente een flinke zak geld kostenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:23 schreef marcie216 het volgende:
dicky advocaat waarschijnlijk naar psv
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Dat gaat de gemeente een flinke zak geld kosten
Neee jammer genoeg niet, hij is bereid heel veel salaris in te leveren , hij gaat waarschijnlijk 1 miljoen verdienen(hier zit de grens bij psv)quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:32 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:28 schreef Rijst het volgende:
[..]
Die meneer op jouw UI gaat alle vrije trappen nemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 1 september 2012 20:43 schreef Tim86 het volgende :
Wedden bij de Toto is hetzelfde als betalen om een crackhoer neuken wanneer je zelf een fotomodel thuis hebt zitten.
hoeveel subsidie geld heeft ie tot zijn beschikking voor nieuwe spelers?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:33 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Neee jammer genoeg niet, hij is bereid heel veel salaris in te leveren , hij gaat waarschijnlijk 1 miljoen verdienen(hier zit de grens bij psv)
Van de gemeente 15 mln en van psv 3 mln. genoeg dus. Of hij mag kiezen dat ze balloteli halen maar dan moeten ze wel kampioen worden anders mag het niet van de gemeente.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:48 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
hoeveel subsidie geld heeft ie tot zijn beschikking voor nieuwe spelers?
nou dat gebeurt toch niet dus geen Balotelli helaas.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Van de gemeente 15 mln en van psv 3 mln. genoeg dus. Of hij mag kiezen dat ze balloteli halen maar dan moeten ze wel kampioen worden anders mag het niet van de gemeente.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:03 schreef DutchSL het volgende:
Eeuwige gezeur om subsidie. PSV heeft gewoon een zakelijke deal gemaakt met de gemeente waar de gemeente winst mee maakt en PSV een eenmalige financiele injectie voor kreeg, waar wat nu jaarlijks geld kost.
Vrijwel alle andere clubs in de eredivisie hebben pas echte subsidie gekregen.
Nee, eigenlijke alleen Sparta heeft echt subsidie gekregen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:03 schreef DutchSL het volgende:
Eeuwige gezeur om subsidie. PSV heeft gewoon een zakelijke deal gemaakt met de gemeente waar de gemeente winst mee maakt en PSV een eenmalige financiele injectie voor kreeg, waar wat nu jaarlijks geld kost.
Vrijwel alle andere clubs in de eredivisie hebben pas echte subsidie gekregen.
Nederland.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:03 schreef marcie216 het volgende:
uitgeschakeld met belgie.
Heeft iemand een leuk land om mee te spelen?
Hmm, denk dat ik eerst met engeland ga als daar niet ver kom pak ik nederland wel., dankjequote:
hij heeft ook gewoon kutstats, waarom 35k betalen als je ook voor 2k betere spelers kan kopenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:24 schreef Rijst het volgende:
[..]
Koop hem zelf niet meer. Not worth it.
Jahoor. 15k worth it voor als je een Koreaans elftal wilt wel. Maar voor een BPL team heb je veel betere spelers.quote:
15k?quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:13 schreef Rijst het volgende:
[..]
Jahoor. 15k worth it voor als je een Koreaans elftal wilt wel. Maar voor een BPL team heb je veel betere spelers.
Geldt hetzelfde.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
15k?
o lol, verkeerde park. Ik bedoel Chu Young Park. Ze lijken allemaal zo op elkaar he
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:13 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
15k?
o lol, verkeerde park. Ik bedoel Chu Young Park. Ze lijken allemaal zo op elkaar he
quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
dan ga ik hem maar gewoon eens uitproberen
Alleen als het moet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:46 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Schiet je nog wel eens van binnen de 16?
Als ik een filmpje maak met alleen de goede momenten van Rydell Poepon dan denk je ook dat hij beast is, zo werken die filmpjesquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:53 schreef Fuszy het volgende:
Volgens mij is IF Arshavin echt een beest als ik die goals zie
Poepon is ook goed hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Als ik een filmpje maak met alleen de goede momenten van Rydell Poepon dan denk je ook dat hij beast is, zo werken die filmpjes
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:43 schreef Reemi het volgende:
Zitten lekkere schoten tussen.Wel jammer dat de beeldkwaliteit van jou een stuk minder is dan die van iemand hier die ook een PVR heeft.
Pic/Linkje van team?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:33 schreef Fuszy het volgende:
Record:
0-0-1
Ik was beter, maar kreeg er maar 1 in en hij 2.
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jLNXGCrUbdqCzquote:
Packs?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:38 schreef Fuszy het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jLNXGCrUbdqCz
Ik probeer redelijke silvers te krijgen
start kapitaal was 18k
quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:53 schreef IsaacCuenca het volgende:
als je winst wilt maken, koop je 400c pakjes
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:03 schreef Rijst het volgende:
THE FUCK IS ER MET DIE PRIJS VAN IBRA GEBEURD?
Ik gok gedaald.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:03 schreef Rijst het volgende:
THE FUCK IS ER MET DIE PRIJS VAN IBRA GEBEURD?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |