Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
superhero 7000 (Walxie)
Barbathor (Thorb)
FIFA toernooi PS3quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
Dopekoe (Dopekoe)
Rhahyrion (Fuszy)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
Pieter115 (wieisboos)
MaartenFM (MaartenFM)
mmootje (Poker4lifee)
dion_v_k (dion_v_k)
JoodNL (JoodNL)
OPchicksquote:Standen en Uitslagen;
https://docs.google.com/s(...)sS0NoelBVeFU4MHNhQlE
Ja want ik jat ze altijd en niemand jat van mijquote:
oh oke nee dan is het goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:47 schreef vandermar het volgende:
[..]
Ja want ik jat ze altijd en niemand jat van mij
DIKKE VETTE CARE!!!!
.quote:
Hij bedoelt dat vdm het topic kaaptequote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo weer? en hij werd aangeboden dus hoezo jatten ?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Hoezo weer? en hij werd aangeboden dus hoezo jatten ?
Dit is geen rechtszitting maar meer een kindercrechéquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:48 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
oh oke nee dan is het goed
top advocaat in wording
ik zie niks als ik op de link kllik?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef GekkeZuiden het volgende:
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#ez7sTOeUbdnYs
Dit is mijn Afrikaanse Team. Heb nu alleen IF Diawara erbij gehaald. Yaya gaat op de bank of ik moet Kolo halen dat kan ook nog
IF Taarabt - Up Ba - Gervinhoquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:53 schreef marcie216 het volgende:
[..]
ik zie niks als ik op de link kllik?
En hoe speelt het?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:54 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
IF Taarabt - Up Ba - Gervinho
Belhanda - Song - Yaya Toure
Linksback Monteplier - M'bia - Bassong - silverrechtsback ahzni
Best wel fijn pas 2potjes verloren van de 12quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef marcie216 het volgende:
[..]
En hoe speelt het?mooi team iniedergeal
Oke dankje, en monteplier linksback kan ik niet vinden? en is die rechtsback angbwa?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:58 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Best wel fijn pas 2potjes verloren van de 12
IF Taarabt en Ba![]()
Verder komt dus IF Diawara voor Bassong
Nsame is de linksback.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:59 schreef marcie216 het volgende:
[..]
Oke dankje, en monteplier linksback kan ik niet vinden? en is die rechtsback angbwa?
Mandanda?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
Ik kom tot deze, duurde wat lang maar mijn computer is zo idioot traag.
http://www.futhead.com/12/squad/598026
Bijna een kopie van mijn team destijds. Ik had alleen een andere verdediging erin..met M'Bia, Nsame, Mensah en die Championship RB.. en op het middenveld ook Essien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:03 schreef vandermar het volgende:
Ik kom tot deze, duurde wat lang maar mijn computer is zo idioot traag.
Lijkt mij wel een nice teamquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:04 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bijna een kopie van mijn team destijds. Ik had alleen een andere verdediging erin..met M'Bia, Nsame, Mensah en die Championship RB.. en op het middenveld ook Essien.
Pique > Puyol, wel nice teamquote:
Je kan de gewone Mandanda nemen en IF Sessegnon is wel erg goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef marcie216 het volgende:
Dit is het team van VDM, mooi!
http://futhead.com/12/squad/598054
Deze is van iemand anders van het forum, ben even de naam kwijt.
Mijn voorkeur gaat naar die van VDM maar dat is ook boven mijn budget, maar de keeper kan misschien goedkoper, en ipv if sessegnos een andere en if taarabt.
Ik heb zelf niet met dat team gespeeld, wel met Ba en die is echtquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef marcie216 het volgende:
oke nice!
Ziet er echt heerlijk uit dat team zeg, de 2 spitsen
Heb je er al mee gespeeld? zoja hoee
Ja je kan ook voor een dikke gare bronze hoere keeper kiezen. Mandanda lijkt nog enigzins op een katoenplukker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
African continent en dan keeper Mandanda die voor Frankrijk uitkomt
Wie wil je dan in de goal zetten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:20 schreef IsaacCuenca het volgende:
African continent en dan keeper Mandanda die voor Frankrijk uitkomt
Je hebt hem als CM staan, verander hem naar CDMquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:25 schreef marcie216 het volgende:
huh, bij VDM heeft yaya toure wel 9 chem, bij mij 7 chem. Hoe kan dit?
CM heb je hem dan op staan ipv CDM imoquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:25 schreef marcie216 het volgende:
huh, bij VDM heeft yaya toure wel 9 chem, bij mij 7 chem. Hoe kan dit?
Eerst een keer inloggen met je nieuwe PSN account.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:24 schreef Fuszy het volgende:
Ik heb een nieuw PSN account en ik heb een nieuw EA account. Ik kan alleen niet met het nieuwe PSN account inloggen op mijn PS3, wat moet ik hier nog verder mee doen?
Op de Playstation website? Ik kan niet inloggen op mijn ps3, dan geeft hij aan dat ik niet met de tag van een ander kan inloggen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:27 schreef zerokil het volgende:
[..]
Eerst een keer inloggen met je nieuwe PSN account.
ah wacht, heb je wel een nieuwe account aan gemaakt op je ps3??quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op de Playstation website? Ik kan niet inloggen op mijn ps3, dan geeft hij aan dat ik niet met de tag van een ander kan inloggen.
Je moet ook een ander account maken op je PS3, je kunt op je PS3 account geen andere PSN gebruiken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Op de Playstation website? Ik kan niet inloggen op mijn ps3, dan geeft hij aan dat ik niet met de tag van een ander kan inloggen.
Moet je nieuwe gebruiker aanmaken op je ps3quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:28 schreef Fuszy het volgende:
[..]
Weet ik niet, maar dan haal je toch het principe wegquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:24 schreef GekkeZuiden het volgende:
[..]
Wie wil je dan in de goal zetten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |