noob.. niet eens de 422 topique jatten en een TT aan jezelf opdragen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens.
422 is de topicnummer
ajacied422
Je zal maar een Abronasnackbar om de hoek hebben, moet je 3x zeggen dat je een frikandel wilt.quote:
Jaquote:
Ik schakelde omdat ik dacht dat het al begonnen was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik schakelde omdat ik dacht dat het al begonnen was.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Een Mexicaan die zijn auto kwijt is?CarlostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Een Mexicaan die zijn auto kwijt is?Ja, leuk. Allemaal even lachen mensen, want het begint een beetje zielig te worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks kunnen we lachen om René en Hans.quote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, leuk. Allemaal even lachen mensen, want het begint een beetje zielig te worden!
Nu pas wordt het zielig? Dat programma met die slechte acteurs is al zielig vanaf de eerste secondequote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, leuk. Allemaal even lachen mensen, want het begint een beetje zielig te worden!
Daar ga je toch niet serieus op in joh, he? Praat maar tegen mij laat je hem links liggen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu pas wordt het zielig? Dat programma met die slechte acteurs is al zielig vanaf de eerste seconde
Ja.quote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef GGMM het volgende:
Denken jullie dat Hansie z'n jasje aanhoudt vanavond? Nou, zeg het maar jongens.
Oke Boss Hog.quote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet serieus op in joh, he? Praat maar tegen mij laat je hem links liggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |