Ze heten geen Matthijs van Nieuwkerk, Jeroen Pauw of Paul Witteman, hoor.quote:Op maandag 30 april 2012 20:03 schreef Eenskijken het volgende:
ik dacht dat ze niet zo gek waren om op Kday naar de studio te komen..
The show must go onnnnnnnnnnnn.quote:Op maandag 30 april 2012 20:03 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 20:03 schreef Eenskijken het volgende:
quote:Op maandag 30 april 2012 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Op Vrijdag is het ook altijd live. Ze weten dan ook leuk de stand te vermelden van een eventuele vrijdagavondwedstrijd in de eredivisie
noob.. niet eens de 422 topique jatten en een TT aan jezelf opdragen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:09 schreef Ajacied422 het volgende:
Overigens.
422 is de topicnummer
ajacied422
Je zal maar een Abronasnackbar om de hoek hebben, moet je 3x zeggen dat je een frikandel wilt.quote:
Jaquote:
Ik schakelde omdat ik dacht dat het al begonnen was.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik schakelde omdat ik dacht dat het al begonnen was.
quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Een Mexicaan die zijn auto kwijt is?CarlostSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 30 april 2012 20:24 schreef Geo4kant het volgende:
Een Mexicaan die zijn auto kwijt is?Ja, leuk. Allemaal even lachen mensen, want het begint een beetje zielig te worden!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Straks kunnen we lachen om René en Hans.quote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, leuk. Allemaal even lachen mensen, want het begint een beetje zielig te worden!
Nu pas wordt het zielig? Dat programma met die slechte acteurs is al zielig vanaf de eerste secondequote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ja, leuk. Allemaal even lachen mensen, want het begint een beetje zielig te worden!
Daar ga je toch niet serieus op in joh, he? Praat maar tegen mij laat je hem links liggen.quote:Op maandag 30 april 2012 20:25 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nu pas wordt het zielig? Dat programma met die slechte acteurs is al zielig vanaf de eerste seconde
Ja.quote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef GGMM het volgende:
Denken jullie dat Hansie z'n jasje aanhoudt vanavond? Nou, zeg het maar jongens.
Oke Boss Hog.quote:Op maandag 30 april 2012 20:27 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Daar ga je toch niet serieus op in joh, he? Praat maar tegen mij laat je hem links liggen.
quote:
Spel dan op z'n minst z'n naam goed.quote:
Alweer fout? Nondeju..quote:Op maandag 30 april 2012 20:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
[..]
Spel dan op z'n minst z'n naam goed.
Bij Afallaij hebben mensen het vaker mis.quote:Op maandag 30 april 2012 20:31 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Alweer fout? Nondeju..ik faal echt hard met spelers namen..
quote:
vergeet Edwin Evers niet de Phil Collins van de lage landenquote:Op maandag 30 april 2012 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gek dat die Bolland wel Gerard Joling en Bennie Jolink heeft gevraagd maar niet Hansie Hansie
Jammer dat Dr. Alban het daarna zo slecht gecoverd heeftquote:
Sommige dingen zijn zelfs in een studio niet te editten.quote:Op maandag 30 april 2012 20:34 schreef johannes_vermeer het volgende:
Gek dat die Bolland wel Gerard Joling en Bennie Jolink heeft gevraagd maar niet Hansie Hansie
Eventueel ook de opstelling van het Nederlands elftalquote:Op maandag 30 april 2012 20:35 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Iedere speelronde komt die Kraaij Jr op de proppen met iemand die eigenlijk in het Nederlands elftal thuis hoort. Die man is toch onmogelijk serieus te nemen.
Ja maar daar is sfeer noch mensenquote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beelden doet mij denken aan het Philips stadion
lekker stil altijd daarquote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beelden doet mij denken aan het Philips stadion
En Ajax meer kampioenschappen in 2 jaar dan 20 jaar de Kuipquote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef Elusive het volgende:
in 1 wedstrijd meer sfeer dan 20 jaar ArenA
daarom spelen ze altijd zo lamquote:Op maandag 30 april 2012 20:36 schreef Elusive het volgende:
[..]
op TV ja, omdat ze de volume knop uit moeten draaien
deze nog niet binnenquote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En Ajax meer kampioenschappen in 2 jaar dan 20 jaar de Kuip
quote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef Evertjan het volgende:
NIETS IS MOOIER DAN DAT ENE WOORD
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
1993 en 1999quote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
En Ajax meer kampioenschappen in 2 jaar dan 20 jaar de Kuip
Ik zie er twee.quote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
FEYENOORD ROTTERDAMquote:Op maandag 30 april 2012 20:37 schreef Evertjan het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |