quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
Ben er namelijk van overtuigd dat als Feyenoord vCL haalt, Guidetti blijft, Kuyt terugkomt en Drenthe heel misschien ook terugkomt. Moet je voorstellen wat we volgend jaar dan kunnen gaan doen
Hoe kom je daar nou bij? Ze moeten nog daarna twee wedstrijden en er staan vier ploegen in de nek van Feyenoord te hijgen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:24 schreef TheGreatHooD het volgende:
Dit weekend wordt heel leuk en spannend. De kampioen kan bekend worden en het wordt nu min of meer duidelijk of Feyenoord vCL gaat spelen, en dus ook of het weer helemaal opbloeit.
Ben er namelijk van overtuigd dat als Feyenoord vCL haalt, Guidetti blijft, Kuyt terugkomt en Drenthe heel misschien ook terugkomt. Moet je voorstellen wat we volgend jaar dan kunnen gaan doen
Twente en PSV spelen ook hequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ze moeten nog daarna twee wedstrijden en er staan vier ploegen in de nek van Feyenoord te hijgen.
Ja, dus? Als Feyenoord één keer punten laat liggen, ook als ze van AZ winnen, kunnen ze zomaar vijfde staan. Er is nog helemaal niks bekend.quote:
Er staat nu toch ook min of meer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Hoe kom je daar nou bij? Ze moeten nog daarna twee wedstrijden en er staan vier ploegen in de nek van Feyenoord te hijgen.
Ook min of meer. Gelijkspelen tegen Heracles en je staat vierde.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Er staat nu toch ook min of meer.
En dan nog. In feite staan ze dan met 1 been in de voorronde.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja, dus? Als Feyenoord één keer punten laat liggen, ook als ze van AZ winnen, kunnen ze zomaar vijfde staan. Er is nog helemaal niks bekend.
Nou je zet bij winst wel een behoorlijke stap natuurlijk. Aangezien je zelf wint zet je AZ op afstand, Ajax wint van Twente dus dan zet je Twente ook op afstand en ik zie het zomaar gebeuren dat PSV punten laat liggen bij Roda. Dan hoef je alleen nog maar thuis van Heracles te winnen en je bent al (zo goed als) zeker van vCL.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:27 schreef TC03 het volgende:
[..]
Jawel staat er wel/quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ook min of meer. Gelijkspelen tegen Heracles en je staat vierde.
Natuurlijk zet je een stap, maar je bent pas zo goed als zeker als je van zowel AZ als Heracles wint, niet als je van AZ wint. Als je van AZ wint heb je nog helemaal niks.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nou je zet bij winst wel een behoorlijke stap natuurlijk. Aangezien je zelf wint zet je AZ op afstand, Ajax wint van Twente dus dan zet je Twente ook op afstand en ik zie het zomaar gebeuren dat PSV punten laat liggen bij Roda. Dan hoef je alleen nog maar thuis van Heracles te winnen en je bent al (zo goed als) zeker van vCL.
Moet ik het nog 10x uitleggen?quote:
Moet ik het nog 10x uitleggen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:33 schreef TC03 het volgende:
[..]
Moet ik het nog 10x uitleggen?Ook niet 'min of meer', want je krijgt nog twee lastige wedstrijden na AZ.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:24 schreef Grifte het volgende:
[..]
Vlaggenactie weer toch, of was er nog meer qua tifo acties?
+quote:De mannen van FRL zullen in ieder geval weer net als bij de laatste Klassieker een vlaggenzee op de Noordzijde verspreiden, terwijl de tweede ring weer wordt volgehangen met doeken. Wij stenuen dit initatief uiteraard van harte en verzoeken elke Feijenoorder de vlaggen heel te houden en na afloop vooral niet mee naar huis te nemen. Spreek je medesupporters er op aan en zorg ervoor dat de vlaggen aan het einde van de wedstrijd weer terugkomen op vak S of in ieder geval blijven liggen op de stoeltjes.
Tofquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:38 schreef Twat010 het volgende:
[..]
[..]
+
http://p.twimg.com/ArQ0wfvCEAAd396.jpg
Maar die is niet voor aanstaande zondag
Vlaar op de achtergrond is ook wel geinig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef TheGreatHooD het volgende:
Turbulentie jonguh
Die gozer is zo droog
Mee eens. Zo cynisch vind ik dat. Hoe René van der Gijp laatst en Johan Derksen pas weer zaten te praten over Jordy Clasie...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:42 schreef Cara het volgende:
Doodziek word ik rvan, altijd maar dat gezaag
Derksen en Gijpie zijn niet serieus te nemen joh. De Vrij is gewoon potentieel Oranje speler. Dat ze afgeven op hem omdat hij er niet als een stevige verdediger uitziet is te belachelijk voor woordenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:39 schreef Helpmefok het volgende:
WEER inhakken op De Vrij bij Voetbal International![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:03 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Mee eens. Zo cynisch vind ik dat. Hoe René van der Gijp laatst en Johan Derksen pas weer zaten te praten over Jordy Clasie...Ze beschrijven hem alsof het gaat over Danny Buijs.
Ok, nu mag die roze Feyenoordbril weer af. Ze zijn gewoon beide te licht voor de absolute top.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:18 schreef Twat010 het volgende:
[..]
Derksen en Gijpie zijn niet serieus te nemen joh. De Vrij is gewoon potentieel Oranje speler. Dat ze afgeven op hem omdat hij er niet als een stevige verdediger uitziet is te belachelijk voor woorden
Stel je niet zo aan huilie, JD zei ook dat De Vrij goed speelde. Maar De Vrij mag best wel wat sterker worden of niet dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:39 schreef Helpmefok het volgende:
WEER inhakken op De Vrij bij Voetbal International![]()
![]()
Ja, of ze die potentie hebben is maar de vraag. Dat is iets heel anders dan ze als talentloze prutsers af te schilderen, ze overdrijven zo enorm.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:35 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Ok, nu mag die roze Feyenoordbril weer af. Ze zijn gewoon beide te licht voor de absolute top.
Wat een gast.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:43 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ja, of ze die potentie hebben is maar de vraag. Dat is iets heel anders dan ze als talentloze prutsers af te schilderen, ze overdrijven zo enorm.
Johan Derksen zei nog een keer dat hij eigenlijk van al die talentjes bij ons (ik geloof dat het over het middenveld specifiek ging) Ricky van Haaren de leukste speler vond, met de meeste potentie.
Er zit nog een stortlading aan clubs tussen Feyenoord en de absolute top hoor. :wquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:35 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Ok, nu mag die roze Feyenoordbril weer af. Ze zijn gewoon beide te licht voor de absolute top.
Nu mag je Ajax bril weer af, zowel Clasie als De Vrij hebben beide meer laten zien dan Anita & Van Rhijn. Maar die worden wel gelijk Oranje in gepraat, lachwekkend gewoon.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:35 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Mwah, ik vind zo'n Nuytinck oid van NEC toch wat meer body hebben. En dat is internationaal wel nodig als CV. Neemt niet weg dat De Vrij een uber talent is. Ohja ik vergeet Bruma, dat is ook echt een topper in wording.quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:27 schreef Dr.Mikey het volgende:
Er is op dit moment geen betere jonge Nederlandse CV dan de Vrij.
Sorry maar dat is bij een hoop talentjes ook het geval maar alleen bij Feyenoord moet dat er bij VI elke keer weer uitgelicht worden. Zodra er een Kiki Musampa omhoog valt is het hosanna en die moet in oranje maar komt ie van Varkenoord dan is het allemaal nounou en net aan en wel leuk maar niet top. Gewoon zoeken naar redenen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:35 schreef Devv het volgende:
[..]
[..]
Omdat het gewoon beledigend is tegenover feyenoorders. Minachting Van de kijker.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:50 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom al die haat tegen VI? Natuurlijk slaat Derksen vaak onzin uit, maar je moet ook niet naar VI kijken vanwege het voetbalinhoudelijke.
Ik snap dat ook niet, die gasten hebben een entertainment programma, moet je niet serieus nemen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:50 schreef AryaMehr het volgende:
Waarom al die haat tegen VI? Natuurlijk slaat Derksen vaak onzin uit, maar je moet ook niet naar VI kijken vanwege het voetbalinhoudelijke.
Iedereen roept maar dat Bruma zo geweldig is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:28 schreef Typisch het volgende:
[..]
Mwah, ik vind zo'n Nuytinck oid van NEC toch wat meer body hebben. En dat is internationaal wel nodig als CV. Neemt niet weg dat De Vrij een uber talent is. Ohja ik vergeet Bruma, dat is ook echt een topper in wording.
Dat zeg ik. Het is pulp. Heeft niks met voetbal te maken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:13 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, die gasten hebben een entertainment programma, moet je niet serieus nemen.
twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 10:20:06Maak van ruim 1200 maar een kleine 1300. Alleen al in het uitvak. Zo'n 2000 #Feyenoord supporters naar schatting totaal bij #heeFEY reageer retweet
Derksen heeft hier van me afgekeken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
Feijenoord - AZ voorspelt al gelijkspel door Derksen.
Weten we iig. dat één van de twee teams gaat winnen.
Jawel, alleen moet je als kijker ook nog gevoel voor humor hebben en wat kunnen relativeren en dat is voor sommigen wat lastigquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:30 schreef Happel het volgende:
[..]
Dat zeg ik. Het is pulp. Heeft niks met voetbal te maken.
En zelfspot.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
Jawel, alleen moet je als kijker ook nog gevoel voor humor hebben.
Relativeren als het om Feijenoord gaat is lastig, ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:06 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Jawel, alleen moet je als kijker ook nog gevoel voor humor hebben en wat kunnen relativeren en dat is voor sommigen wat lastig![]()
Dat dacht ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:02 schreef Helpmefok het volgende:
Feijenoord - AZ voorspelt al gelijkspel door Derksen.
Weten we iig. dat één van de twee teams gaat winnen.
Als je dat zegt heb jequote:Op zaterdag 28 april 2012 11:08 schreef Happel het volgende:
[..]
Relativeren als het om Feijenoord gaat is lastig, ja.
Met mijn gevoel voor humor is gelukkig niet mis. Heeft denk ik meer te maken met het niveau van dat programma. Dat is gewoon tenenkrommend slecht.
Wist wel dat hij bij Barcelona polstte, maar niet bij City en United.quote:Koeman doet beroep op Guardiola
Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Ronald Koeman heeft Pep Guardiola, trainer van FC Barcelona, gevraagd of er voor Feyenoord mogelijkheden zijn om komend seizoen een talentvolle speler van de Spaanse topclub te huren. Guardiola is al sinds zijn jeugd bevriend met Koeman, die zijn internationale netwerk wil gebruiken om voor Feyenoord een nieuwe John Guidetti te vinden.
Feyenoord-trainer Ronald Koeman.
Foto: ANP Pro Shots
„Ik heb daarover contact met Pep. Zekerheid heb je niet, want Barcelona werkt met een kleine selectie. Maar we tasten in elk geval mogelijkheden af. Mocht er in welke positie dan ook iets beschikbaar zijn, dan is dat een kans voor Feyenoord. Het is logisch dat ik om mij heen kijk. Maar Feyenoord kijkt ook bij Manchester United. Dat doet Martin van Geel. Welke speler wordt verhuurd, wie valt er buiten de boot, wat is er mogelijk?”
Koeman en Feyenoord hopen dat de grootste Europese clubs oog hebben voor de manier waarop Guidetti is gegroeid. Koeman: „Je hoopt dat clubs inzien dat spelers zich bij ons ontwikkelen en dat ze hier wekelijks spelen. Bij Feyenoord maken jonge spelers echt stappen. Mogelijk levert dat dus ook volgend seizoen iets op.”
Bij Manchester City heeft Koeman contact met oud-voetballer Patrick Vieira, die de verhuurde spelers volgt in het buitenland. „We bellen elkaar en het contact tussen Feyenoord en Manchester City is heel goed. Maar we weten ook dat bij zulke clubs pas in een laat stadium duidelijkheid wordt gegeven. Ik heb dus niet het idee dat we bij Feyenoord straks op 1 juli al de groep hebben klaarstaan voor het nieuwe seizoen. Hoe graag we dat ook zouden willen.”
Goed bezig daaroquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:40 schreef Happel het volgende:
Ik kijk geen praatprogramma's. Zonde van mijn tijd. En ja, vroeger heb ik VI weleens gezien. Gewoon niet de tijd waard.
Was dit trouwens langs gekomen?
[..]
Wist wel dat hij bij Barcelona polstte, maar niet bij City en United.
O dat wisten we nog niet. Goed om te horenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:47 schreef inZanity het volgende:
Die van Barcelona mogen van mij wegblijven
Voor de rest zijn ze natuurlijk welkom zolang ze maar wel écht iets toevoegen
Bemoei jij je nou weer meequote:Op zaterdag 28 april 2012 11:48 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
O dat wisten we nog niet. Goed om te horenvooral omdat het de eerste keer is dat je het zegt.
Had ik al gezegd dat dit de eerste keer is dat we dit van je horen? Vooral doorgaan dus met die nieuwe inbreng.
Een user met nieuwe inzichten, die een bepaald punt nog nooit eerder had geuit hier in het topic. Niet verwelkomen van wereldtalenten afkomend van Barcelona, wát een inzicht, wát een geweldenaarquote:
In het door zijn oom verkrachte hoofd van inZanity wel ja.Waarom denk je dat hij die nickname heeft?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Dus als er iemand is van barca die iets toe kan voegen, moet ie maar wegblijven?
Je zegt het grappend maar het is nog serieus zo ook in zijn debiele kopquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
"messi naar feijenoord"
Inzanity: "wegblijven!"
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:53 schreef Cara het volgende:
"Nathan Ake verkozen tot grootste talent van de Chelsea opleiding"
kanker kanker kanker toch op met je chelsea opleiding
lekker tegen een onrealistisch bedrag een gat in de wet gebruiken om jeugdspelers weg te kopen en het dan de chelsea opleiding noemen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit er persoonlijk niet op te wachten nee. Mag toch?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:55 schreef zoekeenleven het volgende:
Dus als er iemand is van barca die iets toe kan voegen, moet ie maar wegblijven?
Dan lever ik m'n seizoenskaart inquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:58 schreef Afhaalchinees het volgende:
![]()
"messi naar feijenoord"
Inzanity: "wegblijven!"
Wat had je aan die drie apen als je Vrij, BMI en Schenkeveld hebtquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:00 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Toch eeuwig zonde, dat wij de tweede garnituur aan talenten te zien krijgen. En dan alsnog zijn het de beste van Nederland.![]()
Ake, Rekik en Bruma... Als die waren gebleven hadden we pas een bazenploeg zeg, donders.
Wel opvallend dat het geen aanvallers zijn die verrekken, zijn dat geen grote talenten of hebben die wel verstand?
Dat is dus tweede garnituur.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Wat had je aan die drie apen als je Vrij, BMI en Schenkeveld hebt
Ik zou - na deze uitspraak - Messi nog liever zien komen om dit te bewerkstelligen dan om zijn sportieve impulsen binnen Feijenoord...quote:
Zij spelen komend jaar CL, Bruma, Rekik en Aké zitten dan op de bank.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:03 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat is dus tweede garnituur.Moet je na gaan.
maar dan mag ik dat ook vreemd vindenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:02 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik zit er persoonlijk niet op te wachten nee. Mag toch?
Uiteraard!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:04 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
maar dan mag ik dat ook vreemd vinden
Niet alles te serieus nemenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:08 schreef Grifte het volgende:
Is de haat voor Barca groter dan je liefde voor Feijenoord? Dat je voor zoiets je seizoenskaart zou opzeggen
Het is natuurlijk eigen schuld dikke bul voor die gasten, maar ik denk dat 2 of 3 van deze gasten echt wel gaat doorbreken. Die Rekik mocht zelfs al afentoe meedoen met City, Bruma doet wat (faal)ervaring op bij HSV en Aké is natuurlijk een super talent.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:04 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Zij spelen komend jaar CL, Bruma, Rekik en Aké zitten dan op de bank.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:10 schreef inZanity het volgende:
[..]
Niet alles te serieus nemenIk zou m'n seizoenskaart nooit opzeggen.
Maar van alle spelers op de wereld zit ik nou niet echt op spelers van uitgerekend die club te wachten nee..
doorbreken in de premier league bij een top 6 club is bijna onmogelijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:14 schreef Typisch het volgende:
[..]
Het is natuurlijk eigen schuld dikke bul voor die gasten, maar ik denk dat 2 of 3 van deze gasten echt wel gaat doorbreken. Die Rekik mocht zelfs al afentoe meedoen met City, Bruma doet wat (faal)ervaring op bij HSV en Aké is natuurlijk een super talent.
Daarom worden ze ook allemaal eerst uitgeleend, ik denk ook niet dat ze bij Chelsea en City in de basis komen te staan maar ze zijn wel écht de beste van het beste qua talent. Dus die komen heus wel bovendrijven denk ik. Die gasten hebben voor het snelle geld gekozen, jammer maar helaas voor ons. Maar men doet nu net alsof het compleet kansloos is wat die gassies doen, maar dat vind ik wel meevallen als ik het objectief bekijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:15 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
doorbreken in de premier league bij een top 6 club is bijna onmogelijk
Ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:14 schreef Afhaalchinees het volgende:
Dat er serieus supporters zijn van welke willekeurige club dan ook, die het niet leuk vinden als xavi, iniesta of Messi komen
quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
. Als Messi naar Feyenoord zou komen dan werd je echt hondsdol hoor.
feyenoord.netwerk.toquote:Guyon Fernandez traint mee tijdens laatste training
28 april 2012
Guyon Fernandez kon zaterdagmorgen de training hervatten. De spits ging gisteren met verkoudheidsverschijnselen naar huis. Hij verscheen vandaag echter gewoon weer, weliswaar heel goed ingepakt, op de training buiten. De verwachting is dat hij gewoon kan spelen zondag.
Ja, die willen ze ook echt stallen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]![]()
. Als Messi naar Feyenoord zou komen dan werd je echt hondsdol hoor.
Wat is dit voor onzin dan, dat BMI niet in de basis zou staan?twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 14:11:21Vermoedelijke opstelling #FEYaz: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Nelom; Clasie, Vilhena, Bakkal; Schaken, Fernandez, Cissé reageer retweet
Misschien iets meer voetballende impulsen. Nelom kan Beerens ook wel aan en is aan de bal wat sterker. Ik vind de angel bij AZ op het middenveld liggen en Nelom kan wat meer het middenveld ondersteunen. BMI gaat zelden mee naar voren. Ben steeds meer fan van BMI maar kan dit wel begrijpen. Tegen Heerenveen moet BMI zeker spelen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:19 schreef SjaakBauer het volgende:
Wat is dit voor onzin dan, dat BMI niet in de basis zou staan?twitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 14:11:21Vermoedelijke opstelling #FEYaz: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Nelom; Clasie, Vilhena, Bakkal; Schaken, Fernandez, Cissé reageer retweet
Ik kan het verkeerd hebben, maar was Beerens niet onzeker vanwege een blessure?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:27 schreef jakees het volgende:
[..]
Misschien iets meer voetballende impulsen. Nelom kan Beerens ook wel aan en is aan de bal wat sterker. Ik vind de angel bij AZ op het middenveld liggen en Nelom kan wat meer het middenveld ondersteunen. BMI gaat zelden mee naar voren. Ben steeds meer fan van BMI maar kan dit wel begrijpen. Tegen Heerenveen moet BMI zeker spelen!
Eensch. Al mag Nelom ook tegen Narsingh spelen van mij, BMI tegen Heracles.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:27 schreef jakees het volgende:
[..]
Misschien iets meer voetballende impulsen. Nelom kan Beerens ook wel aan en is aan de bal wat sterker. Ik vind de angel bij AZ op het middenveld liggen en Nelom kan wat meer het middenveld ondersteunen. BMI gaat zelden mee naar voren. Ben steeds meer fan van BMI maar kan dit wel begrijpen. Tegen Heerenveen moet BMI zeker spelen!
Zou mooi zijn, die andere buitenspeler, die nummer 7 van AZ kan er helemaal niets van.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik kan het verkeerd hebben, maar was Beerens niet onzeker vanwege een blessure?
Gudmundsson?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zou mooi zijn, die andere buitenspeler, die nummer 7 van AZ kan er helemaal niets van.
Inderdaad op links.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Ja die. Al staat ie wel op links normaal volgens mij, maar goed.
BMI speelt gewoon dustwitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 14:25:58Vermoedelijke opstelling #FEYaz: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Clasie, Vilhena, Bakkal; Schaken, Fernandez, Cissé reageer retweet
Zou een stap omlaag zijn voor hem, denk dat hij met zijn gezonde verstand daar ook niet heen zou willen. Als hij zo blijft spelen kan hij volgende zomer naar een prachtige Engelse club oid.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:24 schreef Cara het volgende:
er schijnt serieuze belangstelling te zijn voor de Vrij vanuit Anderlecht
10 miljoen en BMI naast Vlaar.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:26 schreef Grifte het volgende:
[..]
Zou een stap omlaag zijn voor hem, denk dat hij met zijn gezonde verstand daar ook niet heen zou willen. Als hij zo blijft spelen kan hij volgende zomer naar een prachtige Engelse club oid.
Feyenoord>Anderlechtquote:Op zaterdag 28 april 2012 15:24 schreef Cara het volgende:
Of vCL met Feyenoord of vCL met Anderlecht, als je met Feyenoord uit zo'n dal kruipt dan wil je daar toch liever voor spelen dan een Belgische club van hetzelfde niveau.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:24 schreef Cara het volgende:
Wat mij betreft Feyenoord > alle clubs maar als zon club 10 miljoen wil ophoesten zou ik het vooral doen als je BMI hebt en Schenkeveld hebt klaar staanquote:
10 miljoen? Ja, dan zekerquote:Op zaterdag 28 april 2012 16:02 schreef Cara het volgende:
[..]
Wat mij betreft Feyenoord > alle clubs maar als zon club 10 miljoen wil ophoesten zou ik het vooral doen als je BMI hebt en Schenkeveld hebt klaar staan
Ja want De Vrij heeft ook al tientallen interlands gespeeld, keep on dreamingquote:Op zaterdag 28 april 2012 17:09 schreef Fuszy het volgende:
Als clubs meer dan 10 miljoen willen neertellen voor twitterboii van der wiel, dan kan het dubbele neergelegd worden voor fuckingstefan
de vrij
Eddie die gokt maar wat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:03 schreef SjaakBauer het volgende:
Ik denk trouwens dat hij voor Nelom kiest omdat hij aanvallen en opbouwend beter is dan BMI. Maar toch vind ik de keuze ook weer vreemd aangezien je beter BMI achterin kunt houden en wanneer je in de aanval bent de Vrij door te laten schuiven om het middenveld te ondersteunen
Edit: van Cuilenborg herstelt:BMI speelt gewoon dustwitter:MegaFeyenoord twitterde op zaterdag 28-04-2012 om 14:25:58Vermoedelijke opstelling #FEYaz: Mulder; Leerdam, De Vrij, Vlaar, Martins Indi; Clasie, Vilhena, Bakkal; Schaken, Fernandez, Cissé reageer retweet
quote:Op zaterdag 28 april 2012 15:24 schreef Cara het volgende:
Dit dus, we moeten ook weer niet overdrijven...quote:Op zaterdag 28 april 2012 17:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja want De Vrij heeft ook al tientallen interlands gespeeld, keep on dreaming
Want dat is natuurlijk niet belangrijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:23 schreef Happel het volgende:
[..]
Ga jij je lekker druk maken om wat Heerenveen doet.
Je moet zelf gewoon alles winnen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:25 schreef Typisch het volgende:
[..]
Want dat is natuurlijk niet belangrijk.
Hee Sherlock, rot eens op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet zelf gewoon alles winnen.
Njah. Er was twee keer een extra kaartverkoop ofzo. Genoeg tijd gehad lijkt me zo.quote:Op zaterdag 28 april 2012 20:37 schreef PizzaGeit het volgende:
Aaah, zo´n zin in morgen.
Kan helaas niet in de Kuip zijn, voordat we ´t wisten was ´t uitverkocht
Ow, nja, jammer danquote:Op zaterdag 28 april 2012 20:37 schreef Caland het volgende:
[..]
Njah. Er was twee keer een extra kaartverkoop ofzo. Genoeg tijd gehad lijkt me zo.
Hij die niet genoemd mag worden speelde weer ouderwets goed, lekkere passes, waarom lukt het daar wel? En Alberg zou ik best bij Feyenoord willen zien.quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:34 schreef Caland het volgende:
Schenkeveld geeft in zijn eentje de winst uit handen. Zonde, want speelde echt geweldig.
Gaan we weer. Mag ik even roepen dat we morgen die mensen aanpakken!quote:Op zondag 29 april 2012 00:33 schreef Gert het volgende:
Iedereen voelt aan dat we morgen niet gaan winnen.
Maar met een gelijkspel is ook nog niks verloren.
xDquote:Op zondag 29 april 2012 00:48 schreef Adames het volgende:
Vanavond eens excelsior gezien, maar daar zitten toch een paar leuke talenten weer tussen. Die verdediger schenkeveld is goed, maar ook zo'n middenvelder die me het hele seizoen nog niet is opgevallen is leuk. Bruin heet die geloof ik, zou een mooie aankoop zijn voor volgend seizoen.
quote:Op zondag 29 april 2012 00:48 schreef Adames het volgende:
Vanavond eens excelsior gezien, maar daar zitten toch een paar leuke talenten weer tussen. Die verdediger schenkeveld is goed, maar ook zo'n middenvelder die me het hele seizoen nog niet is opgevallen is leuk. Bruin heet die geloof ik, zou een mooie aankoop zijn voor volgend seizoen.
Ik hoop zo dat je gelijk krijgt. Maar het is geen mantra hè: als we maar vaak genoeg roepen dat we winnen dan doén we dat ook.quote:Op zondag 29 april 2012 00:41 schreef TheGreatHooD het volgende:
[..]
Gaan we weer. Mag ik even roepen dat we morgen die mensen aanpakken!
Hier hetzelfde, maar dan kwart over 7.quote:Op zondag 29 april 2012 09:21 schreef JohanBoskamp het volgende:
Matchday! Werd om 8.45 wakker en kan echt niet meer slapen. Zenuwen beginnen door m'n lichaam te gieren.. of nouja, zenuwen.. laten we het gezonde adrenaline noemen! FEYENOORD!!!
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)m-zijn-keihard.dhtmlquote:Cissé: 'De mensen in Rotterdam zijn keihard'
28-4-12 - 14:27 bron: AD Sportwereld
Zonder spelverdeler Karim El Ahmadi en topscorer John Guidetti moet Feyenoord morgen de cruciale ontmoeting met AZ winnend afsluiten. Veel zal afhangen van Sekou Cissé, die na twee jaar kwakkelen veel frisser lijkt dan zijn ploeggenoten. De fris ogende Ivoriaan wil morgen in de uitverkochte Kuip vlammen.
Ruim twee jaar geleden gaf Feyenoord zijn laatste geld aan uit Cissé. De aanvaller kostte 3,4 miljoen euro.
'Dat bedrag hangt soms om mijn nek. Ik ben niet degene die een dergelijke transfersom heeft bepaald. Maar het speelt wel mee in de beeldvorming. Mensen die op straat roepen 'hé Cissé, weer geblesseerd?' of 'Cissé, laat het nou eens een keer zien'. In Rotterdam zijn de mensen keihard, dat was wennen na een paar seizoenen in Kerkrade', zegt Cissé in AD Sportwereld.
'Maar ik ben van Rotterdam gaan houden. Ik begrijp ook wel dat de mensen teleurgesteld waren, dat was ik namelijk ook. Maar het is nog niet verloren, de komende weken kunnen al heel veel goedmaken. Ik wil belangrijk zijn voor de club in de jacht op een ticket voor Europees voetbal.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |