Toch zijn slijterijen en ieder andere winkel die alcohol verkoopt ook harddrugs-'dealers'...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:40 schreef b4kl4p het volgende:
haha drugsdealen is echt voor domme losers, ga eens een intelligente criminele richting ontdekken?!
ik denk 300euroquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
Maar ken TS nog, volgens mij is hij een pathologische leugenaar. En is 100.000 euro in werkelijkheid
90 euro voor een kleine overtreding in het verkeer
Hoeveel verzon jij er meestal bij?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:41 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Toch zijn slijterijen en ieder andere winkel die alcohol verkoopt ook harddrugs-'dealers'...
Ben nooit bezig geweest met gangsterverhalen, pharkus. Ik houd mijn vrouwenhandel. drugsplantages, en thaise bordelen gewoon geheimquote:
Dat kent hij wel anders vraagt hij toch niet of TS gehancidapt isquote:
was eigenlijk quote op meloewa gericht, die het niet kende. sorry misquotequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat kent hij wel anders vraagt hij toch niet of TS gehancidapt is
klopt, erg stom.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Als TS serieus is dan had hij slimmer moeten zijn en dat geld sowieso niet in huis moeten hebben omdat hij wist dat hij risico liep gepakt te worden.
Geld zit er niet ver naast.. ik was geen straatdealertje ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:47 schreef hakunamatafaka het volgende:
Ik geloof het wel, maar is lichtelijk overdreven, denk ik. Als je thuis woont kun je geen heimelijke plantage opzetten zonder betrapt te worden door je ouders. Tenzij je een grote geheime kelder gehuurd hebt ergens.
yo is jouw verhaal echt of nep?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:19 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Geld zit er niet ver naast.. ik was geen straatdealertje ofzo
Zonder drugsdealers zouden jouw favo regisseurs geen goede films meer maken en ging de wereld kapot.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:03 schreef computerprobleem het volgende:
Fake.
Zo niet: LEKKER VOOR JE!!!!!!!
Alle drugsdealers moeten minstens 20 jaar celstraf krijgen.
Met een maximum celstraf van 1250x levenslang.
Als het dus waar is: je bent idd een nobody en je hebt HEUELEMAAL NIETS MEER NIE!!!!!!!!![]()
Ben er 1000% zeker van dat Hitchcock geen drugs gebruikte, zoals John Ford, Clint Eastwood, Spielberg, etc. dat ook niet deden/doen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:17 schreef hakunamatafaka het volgende:
[..]
Zonder drugsdealers zouden jouw favo regisseurs geen goede films meer maken en ging de wereld kapot.
Wat ben jij een knuppel.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:03 schreef computerprobleem het volgende:
Fake.
Zo niet: LEKKER VOOR JE!!!!!!!
Alle drugsdealers moeten minstens 20 jaar celstraf krijgen.
Met een maximum celstraf van 1250x levenslang.
Als het dus waar is: je bent idd een nobody en je hebt HEUELEMAAL NIETS MEER NIE!!!!!!!!![]()
we hebben Mr Heisenberg hierquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:19 schreef ikjijallebei het volgende:
[..]
Geld zit er niet ver naast.. ik was geen straatdealertje ofzo
Stoer. Nee echt.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:28 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
we hebben Mr Heisenberg hier![]()
zal dit topic even door geven aan me oom een hoofdcommissaris van DSRT (google BITCH)
Dankje nu kan ik goed slapen.quote:
Niet om goed werk te leveren, maar recreatief gezien wel. En jij noemt nu allemaal standaard acteurs en regisseurs op.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:42 schreef computerprobleem het volgende:
Daarom zijn het ook goede regisseurs en leveren ze meesterwerken. Ze zijn niet zo zwak dat ze drugs nodig hebben om goed werk te kunnen leveren. En de meesten Amerikaanse regisseurs zijn vrij conservatief (vaak Republikeinen), die staan niet bekend om hun liefde voor drugs.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |