Nou ja, ik twijfel omdat ik weet dat er mensen zijn die studeren die drugs verkopen. Ik weet gewoon even niet wat ik hierbij moet denken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:12 schreef KritischeMassa het volgende:
[..]
Ja ik denk het echt... dat het verzonnen is, he
Ja ik ook niet, maar ik denk dat het verzonnen is...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:16 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Nou ja, ik twijfel omdat ik weet dat er mensen zijn die studeren die drugs verkopen. Ik weet gewoon even niet wat ik hierbij moet denken.
Weeg het dan even.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:21 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Ongeveer vijftigduizend euro voor je topic.
Is TS voor de helft weer binnen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:21 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Neem de tijd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:22 schreef Nober het volgende:
[..]
Even mijn 60 inch computerscherm op de weegschaal zetten, moment.
Als TS serieus is dan had hij slimmer moeten zijn en dat geld sowieso niet in huis moeten hebben omdat hij wist dat hij risico liep gepakt te worden.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:07 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Nou ja zeg. Als jij 100.000 euro kwijt was geraakt was je ook boos geweest. Beetje empathie mag wel.
De samenvattingquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:21 schreef Nober het volgende:
[ afbeelding ]
Die was dan ook zo slim om 24/7 een tasje met duizenden Euro's aan contant geld erin om zijn hals te dragen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:31 schreef blup het volgende:
Wees blij dat je leeft mattie
Deze mattie is ook gepopt door tata's.. rippers.
http://www.avro.nl/tv/pro(...)laardingen_rick.aspx
yep hugo boss nog welquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:17 schreef loeki_de_leeuw het volgende:
[..]
Die was dan ook zo slim om 24/7 een tasje met duizenden Euro's aan contant geld erin om zijn hals te dragen.
Dit was inderdaad precies hetgeen wat ik dacht jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:20 schreef ikjijallebei het volgende:
Ha, een pleonasme denken sommigen nu
liefffquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:31 schreef ReplaR het volgende:
Hier wat bloemen om je op te fleuren.
[ afbeelding ]
Dit in combinatie met je UI.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:31 schreef ReplaR het volgende:
Hier wat bloemen om je op te fleuren.
[ afbeelding ]
Kut zeg, ik voel jequote:Volg een prima opleiding die ik nu moet stopzetten en ben van m’n stage afgetrapt (inb4 Meloewa ) .
Toch zijn slijterijen en ieder andere winkel die alcohol verkoopt ook harddrugs-'dealers'...quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:40 schreef b4kl4p het volgende:
haha drugsdealen is echt voor domme losers, ga eens een intelligente criminele richting ontdekken?!
ik denk 300euroquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:47 schreef Meloewa het volgende:
Maar ken TS nog, volgens mij is hij een pathologische leugenaar. En is 100.000 euro in werkelijkheid
90 euro voor een kleine overtreding in het verkeer
Hoeveel verzon jij er meestal bij?quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:41 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Toch zijn slijterijen en ieder andere winkel die alcohol verkoopt ook harddrugs-'dealers'...
Ben nooit bezig geweest met gangsterverhalen, pharkus. Ik houd mijn vrouwenhandel. drugsplantages, en thaise bordelen gewoon geheimquote:
Dat kent hij wel anders vraagt hij toch niet of TS gehancidapt isquote:
was eigenlijk quote op meloewa gericht, die het niet kende. sorry misquotequote:Op vrijdag 27 april 2012 23:17 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Dat kent hij wel anders vraagt hij toch niet of TS gehancidapt is
klopt, erg stom.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:24 schreef Nober het volgende:
[..]
Als TS serieus is dan had hij slimmer moeten zijn en dat geld sowieso niet in huis moeten hebben omdat hij wist dat hij risico liep gepakt te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |