gulpen.quote:
waarheen?quote:
Is maar 1 uur en 44 minuten met de trein.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef Robophatt het volgende:
Weert
Kan me bijna niet voorstellen dat je in een dorp woont van meer dan 15 minuten rijden hier vandaan. Dan moet ik medelijden met je hebben...
Hmmm mijn stamkroeg tapt Gulpenerquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gulpen.
heel stukje zuidelijker dus nog
Rotterdam is toch maar 1,5 uurquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is maar 1 uur en 44 minuten met de trein.
Gewoon in 1x opdrinken g.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef napoleonfour het volgende:
jezus wat vind ik dat jack daniels smerig
toevallig, de mijne ookquote:
ohhh vanaf waar danquote:
Ja dat zou je wel denken jaquote:
Ohh dat is een stukje verder jaquote:
Kanon uit blik is wel goed te doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel denken ja
Afgelopen weekend uit blik gedronken, viel me zwaar tegen. Maar dat doet bier uit blik altijd
Helaasch was de enige aanwezige wijn wit en mierzoet. Dus ik had geen keus
bier uit blik is altijd viesquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel denken ja
Afgelopen weekend uit blik gedronken, viel me zwaar tegen. Maar dat doet bier uit blik altijd
Helaasch was de enige aanwezige wijn wit en mierzoet. Dus ik had geen keus
speciaalbier uit blik drinkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kanon uit blik is wel goed te doen.
Houd ik sowieso niet vanquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kanon uit blik is wel goed te doen.
Mee eens. Smaakt naar blik.quote:
Heb wel vanmiddag mijn nagels gedaan jaquote:
Misschien de eerste paar wel, daarna proef je geen verschil meer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Houd ik sowieso niet van
[..]
Mee eens. Smaakt naar blik.
Koop dan ook fatsoenlijke whiskey en niet die Amerikaanse kutzooiquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef napoleonfour het volgende:
jezus wat vind ik dat jack daniels smerig
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien de eerste paar wel, daarna proef je geen verschil meer.
beide: QFTquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Koop dat ook fatsoenlijke whiskey en niet die Amerikaanse kutzooi
GEWOON JOHNNY, M'N VRIND JOHHNYLOPER BLACK LABEL OF BLUE OF GOLD EN DAN SNOEPEN NOMNOMquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
ja weet ik het, hadden het hier liggenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Johnny walkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
GEWOON JOHNNY, M'N VRIND JOHHNYLOPER BLACK LABEL OF BLUE OF GOLD EN DAN SNOEPEN NOMNOM
mensen die geen parfum drinkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:55 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Johnny walker. Kun je beter parfum drinken
Dat is dan ook wel weer zo ja...quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien de eerste paar wel, daarna proef je geen verschil meer.
ja, tuurlijk, koop johnny blue voor een godsvermogen terwijl er veel betere whiskys zijn voor nog geen kwart van de prijsquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
GEWOON JOHNNY, M'N VRIND JOHHNYLOPER BLACK LABEL OF BLUE OF GOLD EN DAN SNOEPEN NOMNOM
wat kan ik jou aanbieden dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel weer zo ja...
Maar mijn voorkeur gaat sowieso niet echt naar bier. Af en toe een glas is wel lekker, maar niet om een hele avond te drinken.
jonge doekoe speelt geen rol bij mij, ik heb steel van die rijke bitchesquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, tuurlijk, koop johnny blue voor een godsvermogen terwijl er veel betere whiskys zijn voor nog geen kwart van de prijs
Nopequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef Plastic_zak het volgende:
Spouwer, al wat van dientje gehoord?
bbquote:
Lekker, maar wel de verkeerde kleur.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Om alvast in de stemming te komen.
koop dan port ellen..quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
jonge doekoe speelt geen rol bij mij, ik heb steel van die rijke bitches
ja tuurlijk gr grquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
bb
wil je een verslag voor fok schrijven over je hoer ervaringen in thailand? liefst met details. dank je wel
Oranjequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Lekker, maar wel de verkeerde kleur.
Je moet ze zonder condoom pakken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ja tuurlijk gr gr
ik heb zelfs topsafe condooms uit nederland voor extra veiligheid gr gr
denken dat ik wisky drink. gewoon bier heel veel bier en als ik dronken ben ga ik over op cola malibu, rum, en dan m'n grote vriend; tequilaquote:
dit. als je eruit gaat voor je klaarkomt is er niets aan het handjequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je moet ze zonder condoom pakken.
En welke techniek pas jij toe om dat ding fatsoenlijk te kunnen eten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
[ afbeelding ]
Om alvast in de stemming te komen.
bedankt voor de tipquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:59 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dit. als je eruit gaat voor je klaarkomt is er niets aan het handje
waarom kun je nu opeens wel normaal typen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
denken dat ik wisky drink. gewoon bier heel veel bier en als ik dronken ben ga ik over op cola malibu, rum, en dan m'n grote vriend; tequila
En soms ook cola wisky, goedkope wisky waarvan ik het merk niet weet in de discotheek want toch dronke
in een keer naar binnenwerkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En welke techniek pas jij toe om dat ding fatsoenlijk te kunnen eten?
bovenkant eraf. onderkant leeg scheppen. onderkant opeten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:59 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
En welke techniek pas jij toe om dat ding fatsoenlijk te kunnen eten?
Gewoon rauw in de ster.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:58 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Je moet ze zonder condoom pakken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |