gulpen.quote:
waarheen?quote:
Is maar 1 uur en 44 minuten met de trein.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:46 schreef Robophatt het volgende:
Weert
Kan me bijna niet voorstellen dat je in een dorp woont van meer dan 15 minuten rijden hier vandaan. Dan moet ik medelijden met je hebben...
Hmmm mijn stamkroeg tapt Gulpenerquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:48 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gulpen.
heel stukje zuidelijker dus nog
Rotterdam is toch maar 1,5 uurquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Is maar 1 uur en 44 minuten met de trein.
Gewoon in 1x opdrinken g.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef napoleonfour het volgende:
jezus wat vind ik dat jack daniels smerig
toevallig, de mijne ookquote:
ohhh vanaf waar danquote:
Ja dat zou je wel denken jaquote:
Ohh dat is een stukje verder jaquote:
Kanon uit blik is wel goed te doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel denken ja
Afgelopen weekend uit blik gedronken, viel me zwaar tegen. Maar dat doet bier uit blik altijd
Helaasch was de enige aanwezige wijn wit en mierzoet. Dus ik had geen keus
bier uit blik is altijd viesquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:51 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Ja dat zou je wel denken ja
Afgelopen weekend uit blik gedronken, viel me zwaar tegen. Maar dat doet bier uit blik altijd
Helaasch was de enige aanwezige wijn wit en mierzoet. Dus ik had geen keus
speciaalbier uit blik drinkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kanon uit blik is wel goed te doen.
Houd ik sowieso niet vanquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:52 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Kanon uit blik is wel goed te doen.
Mee eens. Smaakt naar blik.quote:
Heb wel vanmiddag mijn nagels gedaan jaquote:
Misschien de eerste paar wel, daarna proef je geen verschil meer.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:53 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Houd ik sowieso niet van
[..]
Mee eens. Smaakt naar blik.
Koop dan ook fatsoenlijke whiskey en niet die Amerikaanse kutzooiquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:49 schreef napoleonfour het volgende:
jezus wat vind ik dat jack daniels smerig
quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Misschien de eerste paar wel, daarna proef je geen verschil meer.
beide: QFTquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Koop dat ook fatsoenlijke whiskey en niet die Amerikaanse kutzooi
GEWOON JOHNNY, M'N VRIND JOHHNYLOPER BLACK LABEL OF BLUE OF GOLD EN DAN SNOEPEN NOMNOMquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:54 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Koop dat ook fatsoenlijke whiskey en niet die Amerikaanse kutzooi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |