Ik bied me aanquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:14 schreef Perruche het volgende:
[..]ohja, dat was ik alweer vergeten. Maar dat is 3 maanden geleden! En ik was dronken, telt niet.
Ik heb eigenlijk wel zin om weer eens op stap te gaan!
Ik was eerstquote:
Goed punt! Ik ga eens zoeken of ik wat kan vinden.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:17 schreef Perruche het volgende:
Neem je wel je oranje zelfbruiner, te korte glitterjurk en open schonen met 12 cm hoge hakken mee dan, Henk?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]Extra tof om te horen van iemand die me ook in het echt gezien heeft en die ik zelf heel pretty vind
*Niet Slijmen, Wel Waar
*
En goede instelling, Cookie
En blonde, slecht gezette hair extensions! Niet vergeten!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:20 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
[..]
Goed punt! Ik ga eens zoeken of ik wat kan vinden.
Alleen blote benen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:13 schreef Laureline het volgende:
En dan wel blote benen hè, al is het min tien.
De meeste britse vrouwen hebben wel meer onbedekt bij het uitgaan jaquote:
Afgebrand boks! Ben nu pannenkoeken aan t bakkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 18:45 schreef Ml-etje het volgende:
Uitgaan, wie, wat , waar, hoe?
Ik zit al in mijn pyjamaben echt afgebrand.
Knap! Ik zit te bedenken wat ik met mijn krop ijsbergsla ga doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:09 schreef Nallie het volgende:
[..]
Afgebrand boks! Ben nu pannenkoeken aan t bakken
Opeten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:23 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Knap! Ik zit te bedenken wat ik met mijn krop ijsbergsla ga doen.
Zo saai hé, zo'n hele krop naar binnen schuiven zonder enige sjeu.quote:
Konijnen doen het ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:32 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Zo saai hé, zo'n hele krop naar binnen schuiven zonder enige sjeu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:14 schreef Ml-etje het volgende:
En waar gaat Loveli heeeeene?
Zilveruitjes en augurk met oestersaus is het geworden.
Heb net met open mond uit het raam zitten kijken.Oei! Misschien ruim spaarpotje opgebouwd voor de trouwerij? Kado? Je ne sais pas!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als ik een trouwauto ga hebben wil ik een lomp oud barrel denk ik. Of een miniValt mijn shiny aanstaande en mijn awesome trouwjurk (harhar) ook meteen meer op
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, terug vanuit Tenerife en het was heerlijk!
Het eten was voortreffelijk en een halve liter bier maar een euro dus
Nog wat gebeurd?
Fijn dat het leuk was!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi, terug vanuit Tenerife en het was heerlijk!
Het eten was voortreffelijk en een halve liter bier maar een euro dus
Nog wat gebeurd?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:45 schreef Perruche het volgende:
Ikea overleefdhet was leuk!! 1 hotdog op wegens onmeunige trek, nu nog even langs de. Chinees
Jetbike, nice! Maar omgevallen? Met snelheid?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:45 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik heb jullie gemist!
Fok deed het niet daarzo?? Nou ja..
Wij hebben veel gewandeld (o.a. de Masca kloof , erg mooi! )veel gegeten, veel gedronken, jetbike op de oceaan, daarbij omver gedonderd maar gelukkig niet teveel schade.
quote:
Dat is ook wel nodig onderhand.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:56 schreef Nallie het volgende:
Welkom terug Uniek
[..]
Blijf je wel wakker
Ik moet er niet aan denkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:34 schreef motorbloempje het volgende:
Iemand in 'Come Dine With Me' heeft mijn awesome zelfverzonnen toetje gejat
Tarte tatin van peer met gorgonzola ijs!![]()
Het is meer kaas-ijs wat me niet zo lekker lijktquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:41 schreef motorbloempje het volgende:
Zó lekkermaar als je niet van gorgonzola houdt, dan houdt 't op!
Gorgonzola is héél romig van zichzelf (als je goede hebt, uiteraard), dat doet 't echt prima als ijs!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:44 schreef Nallie het volgende:
[..]
Het is meer kaas-ijs wat me niet zo lekker lijkt
Beetje mascarpone met schimmelquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:57 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Gorgonzola is héél romig van zichzelf (als je goede hebt, uiteraard), dat doet 't echt prima als ijs!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Zo'n slechte vervanging voor chocolade.quote:
Bierbuik? Echt wel!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:01 schreef Laureline het volgende:
Klinkt leuk, uniek! Heb je een bierbuik nu?
Hadden jullie op Kreta toen eigenlijk ook nog de Samariakloof gedaan, of één van de andere?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
Lekker hoor!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:23 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ik moet dan nog altijd denken aan de kindervraag "zijn die dan van joden gemaakt?"![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:31 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Bierbuik? Echt wel!
We hebben ook 3 x champagne ontbijt gehad
En ontbijtbuffet, avondbuffet.... My GOD wat is dat een hemel op aarde zeg!
En de toetjessectie! Heb echt alles geproeft, elke avond weer.
Paar fotootjes van MascaLeuk! Wij zijn ook Tenerife aan het overwegen na jouw enthousiasme!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja doei.
Zijn ze ook!quote:
Heb in de vakantie altijd een reservemaagje, jij niet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:48 schreef ElDinosaur het volgende:
uniek! had je een boodschappentas bij je om het de rest van de dag in te bewaren?
Ja, maar geen 4 magen en de mogelijkheid tot herkauwen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:49 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Heb in de vakantie altijd een reservemaagje, jij niet?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:15 schreef uniekhoorn het volgende:
Met volle snelheid helemaal over de kop, verkeerde golf
Ben je ziek Vik? En hoe was jou vakantie?
Maria, je hebt deze vast vaak gezien maar toch moest zo helemaal aan je denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Stitch! Een Swarovski-Stitch? Oh my, die prijs ook
Masca, mooi
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ja idd, ze werkt sinds kort bij een evenementenbureau en is er superblij mee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:50 schreef Phaidra het volgende:
Ml, jij liever dan ik idd! Maar backstage is dan wel weer grappig.
Uniek, welkom thuis. Je vakantie klinkt jaloersmakend!!
Muv van het eerste deel omdat ik dat s'morgens niet hoef eet ik dat ook wel hoorquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef ElDinosaur het volgende:
[..]
Ja, maar geen 4 magen en de mogelijkheid tot herkauwen.Kijk hoeveul!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi Cocopops 2@ Maria!
EnneJij bent toch ook niet verantwoordelijk van het wel en wee van die mensen? Dat moeten ze zelf zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
Is het zo geescaleerd met je lief?quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:58 schreef Perruche het volgende:
Weet iemand nog een goede slaapbank te koop? Liefst 2,5 of 3 zits.
Wat, de avond, de songtext, de afgelopen 6 maanden?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:06 schreef V1z0R het volgende:
Nu vraag ik mij alleen af of het voor loveli meeviel, of juist tegenviel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |