Anders had je dinsdag met mij en lapeach kunnen shoppenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee helaas, ben maandag, woensdag en vrijdag vrij.
Zat nog over dinsdag te dubben (ook wel lekker praktisch) maar ik was vergeten dat ik vrijdag al vrij bent. Dus dan had ik alleen donderdag moeten werken. Had die dag ook wel op kunnen nemen, maar ik heb verder geen speciale plannen komende week, dus dan had ik 2 dagen (dinsdag en donderdag) zonder speciale reden vrijgenomen.. Dat vond ik dan weer een beetje zonde.
Nu hoef ik alleen dinsdag en donderdag te werken!
Ben een zeikerd hoor.. Vind kleding al vaak te duur, dus ik gok meestal op de koopjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Anders had je dinsdag met mij en lapeach kunnen shoppen
Ik heb 2 weken terug de zeeman leeggeshopt, allemaal shirtjes voor 2-3 euroquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben een zeikerd hoor.. Vind kleding al vaak te duur, dus ik gok meestal op de koopjes
Sja, jammer joh.. had misschien best wel leuk geweest.. Als ik toch helemaal in die hoek ben, hahaha!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken terug de zeeman leeggeshopt, allemaal shirtjes voor 2-3 euro
Nee heb vakantiequote:Op vrijdag 27 april 2012 16:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sja, jammer joh.. had misschien best wel leuk geweest.. Als ik toch helemaal in die hoek ben, hahaha!
Maar woensdag ben je vast weer aan het werk dus?
Da's toevallig, ik ook.. verkeerde zithouding waarschijnlijk. En de hele dag de armen op het toetsenbord, en in de auto ook de armen omhoog aan het stuur. Heb er de laatste tijd ook vaker last van..quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:07 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heeft pijn aan haar rechterschouder
Hoe komt dat nou weer?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:07 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heeft pijn aan haar rechterschouder
Vergeet je het er niet uit te halen ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:17 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat het volgende doen:
* afwas verzamelen
* afwaswater & afwas in water doen
* was afhalen
* was ophangen
* bank leegruimen
* bovenkant bench opruimen
* kijken hoe laat het is
Tot straks!
Hm, dat ga ik helaas niet redden. Dan moet ik erzelf maar eentje in de oven mikken.quote:
Ga nu met de hond naar m'n schoonbroertje (die kookt eten voor ons, maar moet vroeg weg dus eten al om 17.10quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:17 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat het volgende doen:
* afwas verzamelen
* afwaswater & afwas in water doen
* was afhalen
* was ophangen
* bank leegruimen
* bovenkant bench opruimen
* kijken hoe laat het is
+ afwas ronde 1 gedaan
Tot straks!
Niet waar, dat is wat jij bedoelde en dat is wat anders.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:44 schreef Merlijn het volgende:
Belle, het was jouw antwoordweet je die fabriek nog te vinden overigens?
Zeg! Ik weet toch zeker wel zelf waar ik mooie, onschuldige meisjes heen wil ontvoeren ja?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet waar, dat is wat jij bedoelde en dat is wat anders.
Dat was de vraag niet, dat antwword weet ik ook wel zeker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg! Ik weet toch zeker wel zelf waar ik mooie, onschuldige meisjes heen wil ontvoeren ja?
moeten belle en ik ons zorgen gaan maken dinsdag??quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg! Ik weet toch zeker wel zelf waar ik mooie, onschuldige meisjes heen wil ontvoeren ja?
Even checken: Zijn jullie mooie, onschuldige meisjes?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
moeten belle en ik ons zorgen gaan maken dinsdag??
Pff Belle legt jou zo in de houdgreep, je bent kansloos tegen haar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Even checken: Zijn jullie mooie, onschuldige meisjes?
Zie je? Hoeft zij zich niet druk te maken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pff Belle legt jou zo in de houdgreep, je bent kansloos tegen haar.
Gadver Jalees.... Sterkte!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godverdomme, tante aangereden op de fiets door een taxibus.
Schedelbasisfractuur, ernstige hersenschudding en interne bloedingen
Tjezus sterkte voor je tante.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het zijn nare verwondingen die je tante heeft opgelopen maar niet onherstelbare.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Thnx honeys.. Wachten nu op een extra scan. Wie weet wat dat nog meer laat zien
Sterkte meis (en ook voor je tante natuurlijk!)quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Thnx honeys.. Wachten nu op een extra scan. Wie weet wat dat nog meer laat zien
waarover dan ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef Rucky het volgende:
Kan er iemand zich aanbieden als mijn fhf secreterresse. ik zit nu te communiseren per email, pm, dm tegelijkertijd.
Geeft hij ook licht in het donker?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:03 schreef vannelle het volgende:
Bloemkool gekocht vandaag, wat een Tsjernobylding is dat zeg! 2,5 kilo!![]()
Kunnen we gewoon 3x van eten.
* Rucky wc doortrekt.quote:
Euh. nee. Waar zijn de dames vanavond?quote:
He Jalees wat een piep zooi! Sterkte voor jou, de familie maar vooral voor je tante!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij eet jij iedere dag pizza, of..? Of in ieder geval om de dagquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hm, dat ga ik helaas niet redden. Dan moet ik erzelf maar eentje in de oven mikken.![]()
Wel een goed idee, pizza.
Ai, dat zijn rottige berichten zeg.. Sterkte..quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Lekker is dat.. kom thuis van een dag hard werken, eindelijk zit ik effe op de bank, denk nog: ff in de SC kijken, en je wordt gelijk voor rotte vis uitgemaaktquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker is dat, ik kom thuis van een dag werken, ik ben kapot moe en iedereen peert m.. Lekker zijn jullie!
* Rucky even dit topic in de steek laat en naar fijne muziek luisterd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker is dat, ik kom thuis van een dag werken, ik ben kapot moe en iedereen peert m.. Lekker zijn jullie!
Ghehe haaai JKquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lekker is dat.. kom thuis van een dag hard werken, eindelijk zit ik effe op de bank, denk nog: ff in de SC kijken, en je wordt gelijk voor rotte vis uitgemaakt
Jij kondigde luidkeels aan om naar bed te gaan.....quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Douchen met een glaasje baileys? Hmmz.. trying to picture that..quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe haaai JKheeey Rucky!
Zal ik lekker gaan douchen met een glaasje baileys of zal k gaan slapen :p
* Rucky fijne muziek onderbreekt om Yska via de douce haar bed in te mieteren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe haaai JKheeey Rucky!
Zal ik lekker gaan douchen met een glaasje baileys of zal k gaan slapen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: Ik heb toestemming en het zijn allemaal mijn vriendjes en vriendinnetjes
[ Bericht 1% gewijzigd door Merlijn op 27-04-2012 21:57:54 ]"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:51 schreef Merlijn het volgende:
Zo. Voor diegene die het leuk vindt: wat portretjes van kleine vriendjes gisteren...Mooi hoor.. ik zou me eigenlijk toch ook echt eens in fotografie moeten gaan verdiepen, in vind dit zo gaaf hè..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: Ik heb toestemming en het zijn allemaal mijn vriendjes en vriendinnetjes![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:51 schreef Merlijn het volgende:
Zo. Voor diegene die het leuk vindt: wat portretjes van kleine vriendjes gisteren...Mooi! Kan ik jou boekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: Ik heb toestemming en het zijn allemaal mijn vriendjes en vriendinnetjes![]()
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Alleen als ik de foto's mag zien.quote:
Doe maar niet, gaat echt HEUL veel geld in zittenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mooi hoor.. ik zou me eigenlijk toch ook echt eens in fotografie moeten gaan verdiepen, in vind dit zo gaaf hè..
Thnxquote:
Ja hoor.quote:
Mag ik dan in een bad met baileys?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doe maar niet, gaat echt HEUL veel geld in zitten
[..]
Thnx
[..]
Ja hoor.
quote:
wat jij wiltquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mag ik dan in een bad met baileys?
Een schommelend bad!quote:
Met baileys? Als je genoeg kopje onder gaat, schommelt het vanzelfquote:
Leuk dat je het aanbied maar ik voel er niet veel voor om met jou tussen de lakens te duiken.quote:
Wishful thinking zekerquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Leuk dat je het aanbied maar ik voel er niet veel voor om met jou tussen de lakens te duiken.![]()
Geef mij mijn eigen bedje maar.quote:
Neeeeeh dan sta ik vast heel lodderig of als een blije geit op de foto...quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Met baileys? Als je genoeg kopje onder gaat, schommelt het vanzelf
in oktober!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neeeeeh dan sta ik vast heel lodderig of als een blije geit op de foto...
Nou na een half glaasje baileys ga ik maar nokkie! Wanneer komen jullie langs op mn werk? :p
Zeg dat maar niet te hard, combineer het op een mooie dag zo met een motorritje hoor!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neeeeeh dan sta ik vast heel lodderig of als een blije geit op de foto...
Nou na een half glaasje baileys ga ik maar nokkie! Wanneer komen jullie langs op mn werk? :p
Merlijn heeft me al eens laten tintelen,dat was genoeg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag! BUSTED!
Wie weet bestaat de winkel dan niet eens meer! :p die krengen verhuizen vaak binnen een jaar! Maar zou wel leuk zijn als je hierheen komtquote:
Gaat lekker daar.. hoe komt dat me die kleine dan? Door de koorts?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Tante ligt zwaar in de kreukels in het ziekenhuis, en Deniz is nu ook opgenomenuitdrogingsverschijnselen, hoger dan 41 graden koorts eet en drinkt al sinds gisterochtend helemaal niks
Maar op de motor kan je niet zoveel spullen meeslepen en bij ons wil je alles kopenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard, combineer het op een mooie dag zo met een motorritje hoor!
Slaap lekker alvast..
Dat is dus alleen maar gunstig!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar op de motor kan je niet zoveel spullen meeslepen en bij ons wil je alles kopen
Goeie vraag, sinds gister al hoge koorts, paracetamol werkt niet en eten/drinken wilt hij niet.. Paar slokjes maar die worden binnen een half uur weer uit gespuugdquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaat lekker daar.. hoe komt dat me die kleine dan? Door de koorts?
Och jeetje.. zit je nu in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goeie vraag, sinds gister al hoge koorts, paracetamol werkt niet en eten/drinken wilt hij niet.. Paar slokjes maar die worden binnen een half uur weer uit gespuugd
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Och jeetje.. zit je nu in het ziekenhuis?
Wat balen zeg.. Gets..![]()
Zou willen dat ik wat voor je kon doen, maar in dit geval gaat dat niet werken vrees ik..
hersenvliesontsteking al gecheckt / uitgesloten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goeie vraag, sinds gister al hoge koorts, paracetamol werkt niet en eten/drinken wilt hij niet.. Paar slokjes maar die worden binnen een half uur weer uit gespuugd
Hè verdorie.. nouja, probeer iig een beetje rustig te blijven dan.. En geef die kleine lekker veel extra liefde en aandacht..quote:
Nou schatje toch, wat een dagen zeg. Hoop dat Deniz er snel bovenop komt!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Tante ligt zwaar in de kreukels in het ziekenhuis, en Deniz is nu ook opgenomenuitdrogingsverschijnselen, hoger dan 41 graden koorts eet en drinkt al sinds gisterochtend helemaal niks
Zeker weten!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval in goede handen. Ze lappen dat ventje wel weer op hoor
*knuffel voor jou*quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Komt ook wel goed, maar je maakt je toch onwijs veel zorgen als je kleine ventje er zo suf en ijlend bij ligt
Van mij ook.quote:
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Komt ook wel goed, maar je maakt je toch onwijs veel zorgen als je kleine ventje er zo suf en ijlend bij ligt
quote:
i'm not a guyquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:14 schreef JK1982 het volgende:
* JK1982 broer maar even een berichtje heeft gestuurd met de vraag waar ze nu ongeveer zitten, voor de beeldvorming..
Er is rond 22u vanavond een server uitgeklapt met hele grote webwinkel klanten. Alle databases weg en backups zijn ook op magische wijze verdwenen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:11 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn paniekvoetbal probeert te stoppen op de andere lijn
Ow nee, het zit ook niet mee he, of is dit een dagelijks iets ?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:16 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er is rond 22u vanavond een server uitgeklapt met hele grote webwinkel klanten. Alle databases weg en backups zijn ook op magische wijze verdwenen.
Nee, krantenserver is opgelost, eindelijkquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ow nee, het zit ook niet mee he, of is dit een dagelijks iets ?
is voor die website eigenaar niet te hopen. voor Merlijn trouwens ook niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:21 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ow nee, het zit ook niet mee he, of is dit een dagelijks iets ?
dus een week kwijt aan data , bestellingen en nieuwe klanten? lijkt me 'n kleine ramp voor 'n kleine webshop. overmacht is tot daar aan toe, maar ik zou me persoonlijk wel twee keer bedenken als klant.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:22 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Nee, krantenserver is opgelost, eindelijk. Dit is andere klant.
Best case scenario gaan ze een week terugvallen in data.
* JK1982 drukt wederom op pauze.. Niet zeuren!quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:24 schreef Rucky het volgende:
* Rucky drukt op pauze want het gaat te snel.
Dit is een webshop waar maandelijks 140k aan omzet doorheen gaatquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
dus een week kwijt aan data , bestellingen en nieuwe klanten? lijkt me 'n kleine ramp voor 'n kleine webshop. overmacht is tot daar aan toe, maar ik zou me persoonlijk wel twee keer bedenken als klant.
in dat geval (en nee, ik kijk jou er niet op aan) mogen ze zich de ogen uit de kop schamen dat ze geen fatsoenlijke dagelijkse backup gefixt hebben. Op een externe basis that is.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:27 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Dit is een webshop waar maandelijks 140k aan omzet doorheen gaat
Blijf met je poten vd pauze knop af lul.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:26 schreef JK1982 het volgende:
[..]
* JK1982 drukt wederom op pauze.. Niet zeuren!
Die was er, vanochtend nog gecontroleerd. Des te vreemder dat die "opeens" weg is. gewoon "Poef", zonder spoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:28 schreef DJMO het volgende:
[..]
in dat geval (en nee, ik kijk jou er niet op aan) mogen ze zich de ogen uit de kop schamen dat ze geen fatsoenlijke dagelijkse backup gefixt hebben. Op een externe basis that is.
RUCKY! GEDRAAG JE!quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Blijf met je poten vd pauze knop af lul.
was de backup al wel volledig afgerond? niet dat hij nog stond te draaien en daarom nu onvindbaar is?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:29 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Die was er, vanochtend nog gecontroleerd. Des te vreemder dat die "opeens" weg is. gewoon "Poef", zonder spoor.
quote:[..]
RUCKY! GEDRAAG JE!
Gezellig hier??quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is het stil, is het niet goed, wordt er gekletst, dan is het weer te druk..quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:29 schreef Rucky het volgende:
[..]
:x nu beledig je nog iemand hequote:Op zaterdag 28 april 2012 01:33 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Is het stil, is het niet goed, wordt er gekletst, dan is het weer te druk..
Je wordt gewoon oud, slome!
ehmm ..quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:39 schreef Rucky het volgende:
Wie was nou de eerste die een klap op zijn muil wou?
* Rucky mouwen opstroopt.
Nog niets, misschien is dat het.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:40 schreef DJMO het volgende:
[..]
ehmm ..
doe es kalm .. wat heb jij gezopen dat je zo agressief bent?
* Merlijn Rucky klap op zijn muil geeft, koud biertje geeft en rustig gaat zitten.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:39 schreef Rucky het volgende:
Wie was nou de eerste die een klap op zijn muil wou?
* Rucky mouwen opstroopt.
* Rucky naar ijskast loopt voor wat ijs voor zijn muilquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:44 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* Merlijn Rucky klap op zijn muil geeft, koud biertje geeft en rustig gaat zitten.
Je deed vreemd, moest je even wakker maken. Sorryquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:50 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky naar ijskast loopt voor wat ijs voor zijn muil
Dank je voor het biertje maar waarom zie ik sterretjes?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Je deed vreemd, moest je even wakker maken. Sorry
Dank je, heb ik nog gekke dingen gezegd?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
homo!quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:52 schreef Merlijn het volgende:
[..]
quote:
* laat hamer uit vorige topic even zien *quote:
* DJMO trekt een sprintje van 2kmquote:Op zaterdag 28 april 2012 01:57 schreef Merlijn het volgende:
[..]
* laat hamer uit vorige topic even zien *
Even een half uurtje die lul van een Merlijn afzeiken moet mogen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:58 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach pakt hamer af van Merlijn
Er wordt hier niet lelijk gedaan![]()
Er worden ook geen mensen uitgescholden voor homo.quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:58 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach pakt hamer af van Merlijn
Er wordt hier niet lelijk gedaan![]()
geef jij dan geen kusje aan een man die je eerder op de dag nog uit je bed verbannen hebt...quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Er worden ook geen mensen uitgescholden voor homo.
Deed ze dat?quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:01 schreef Rucky het volgende:
[..]
Even een half uurtje die lul van een Merlijn afzeiken moet mogen.
Ok ok ga dan vooral jullie gang als jullie het daarna maar wel netjes goed maken met een handjequote:Op zaterdag 28 april 2012 02:01 schreef Merlijn het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:03 schreef LaPeach het volgende:
[..]
[..]
Ok ok ga dan vooral jullie gang als jullie het daarna maar wel netjes goed maken met een handje![]()
Tja mannen he, het blijven diep van binnen altijd kindersquote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:08 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Tja mannen he, het blijven diep van binnen altijd kinders
Is het goed als ik hem ook een biertje geef.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:03 schreef LaPeach het volgende:
Ok ok ga dan vooral jullie gang als jullie het daarna maar wel netjes goed maken met een handje![]()
Van mij wel als het daarna maar weer gezellig en lief isquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Is het goed als ik hem ook een biertje geef.
* Rucky Merlijn een biertje geeft.quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:10 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Van mij wel als het daarna maar weer gezellig en lief is
Hier niet, wel voor dinsdag.. ook goed?quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:12 schreef belle1608 het volgende:
hebben jullie nog plannen voor vandaag of morgen / zaterdag of zondag?
ga je iets leuks doen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:14 schreef DJMO het volgende:
ik ben morgenochtend tot maandagavond afwezig iig.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:14 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hier niet, wel voor dinsdag.. ook goed?![]()
Moet nog maar ff bijkomen van afgelopen dagen en me voorbereiden op wat komen gaat
quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:20 schreef DJMO het volgende:
Rucky!!!
[ afbeelding ]
gefeliciteerd jongen!
quote:
quote:
Telt mee..44, 36, 29, 3, 40!quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:31 schreef LaPeach het volgende:
* LaPeach 40??kaarsjes uiteld (voor op de taart)
quote:
ga zo slapen, vriendlief is thuisquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:34 schreef LaPeach het volgende:
[..]dank je, tellen gaat niet meer zo helder in deze nacht
Is hij wezen stappen??quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:36 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ga zo slapen, vriendlief is thuis
nee, slapen dit weekend bij mijn schoonouders om op de honden te letten, maar hij had bedacht dat hij met de handbal bij ons thuis ging pokeren en drinken..quote:Op zaterdag 28 april 2012 02:37 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Is hij wezen stappen??![]()
Nou weltrusten alvast![]()
haha okquote:Op zaterdag 28 april 2012 02:37 schreef belle1608 het volgende:
[..]
nee, slapen dit weekend bij mijn schoonouders om op de honden te letten, maar hij had bedacht dat hij met de handbal bij ons thuis ging pokeren en drinken..
Jij ook een fijne nacht![]()
![]()
![]()
Met een gekookt eitje?quote:
Al gezien 2 week geledenquote:Op zaterdag 28 april 2012 00:42 schreef JK1982 het volgende:
Voor de Jason Statham-lovers:
Een dezer dagen in de bioscoop. Lijkt me wel een vette film trouwens..
Oeeh leuk, kom je onverwachts op visite?quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:57 schreef DJMO het volgende:
zo. weekendtas ingepakt .. op pyama voor jan, en z'n slapie, na.dah kan morgen pasoh en respectievelijk hun rietjesbeker en drinkflesje..
Goedemorgen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 07:38 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Al gezien 2 week geledenwas weer prima
[..]
Oeeh leuk, kom je onverwachts op visite?
Yup... laptop stond nog aanquote:Op zaterdag 28 april 2012 08:54 schreef belle1608 het volgende:
Goedemorgen!
@JK ook al weer zo vroeg
@ Yska hoii!!
Oei, dat ziet er wel erg lekker uit zeg.. Koffieeee!quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:03 schreef Rucky het volgende:
* Rucky koffie en gebak neerzet.
Tast toe.![]()
[ afbeelding ]
+
[ afbeelding ]
Nee, hij stond op tafelquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:11 schreef belle1608 het volgende:
Met je laptop op schoot in slaap gevallen??
quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:15 schreef belle1608 het volgende:
[..]
ik wou zeggen: en jij werd wakker op de bank..
Nouja, was dit keer iets meer bewust gewoon lekker gaan liggen, omdat ik eigenlijk nog op de kat wachtte. Die was nog buiten, en ik had hem eigenlijk nog even naar binnen willen laten. Ben dus bewust niet naar boven gegaan.quote:
Hahahaha, ik ken dat.. Heel vervelend.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:31 schreef belle1608 het volgende:
Hier had ik een natte hond naast me, nu is m'n mouw van m'n vest ook nat
woensdag?quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hahahaha, ik ken dat.. Heel vervelend.
Je blijft aan het schoonmaken, met huisdieren..
Wanneer kom je samen de douche doen trouwens?
Hmmz.. moest ik dan geen kleren kopen?quote:
Ja das goedquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. moest ik dan geen kleren kopen?![]()
Zullen we anders maar even door via DM? 't wordt een beetje een chatbox hiero
Nee, nu wil ik het volgen ook.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:36 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Hmmz.. moest ik dan geen kleren kopen?![]()
Zullen we anders maar even door via DM? 't wordt een beetje een chatbox hiero
Nee, we zijn inmiddels bij de douche aanbeland..quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, we zijn inmiddels bij de douche aanbeland..
Vanaf hier is het niet meer voor jeugdige kijkertjes..
Ik zal mijn ogen dichthouden.quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:40 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee, we zijn inmiddels bij de douche aanbeland..
Vanaf hier is het niet meer voor jeugdige kijkertjes..
Ahh wat liefquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:00 schreef Rucky het volgende:
* Rucky warme handdoek vd kachel haalt en om JK1982 heen slaat.
Ik had er al rekening mee gehouden. Ik heb er ook nog één voor belle1608.![]()
Ik stond er nog niet eens onder..quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:00 schreef Rucky het volgende:
* Rucky warme handdoek vd kachel haalt en om JK1982 heen slaat.
Dat betekent niet dat ik jou met je blote kont dan maar in de kou moet laten staan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik stond er nog niet eens onder..![]()
Maar ehm.. ik weet waar ze liggen dus
Als ik in mijn blote kont sta komen er géén andere mannen in de buurt!quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:09 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dat betekent niet dat ik jou met je blote kont dan maar in de kou moet laten staan.![]()
Zometeen eerst maar even boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:11 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Als ik in mijn blote kont sta komen er géén andere mannen in de buurt!![]()
Brrr...
Huilen heb ik gister al gedaan dus vandaag maar een beetje lachenquote:Op zaterdag 28 april 2012 10:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lach maar.. Alleen het idee al..![]()
Merlijn, goedemorgen!
quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:18 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Huilen heb ik gister al gedaan dus vandaag maar een beetje lachen![]()
Gaat er ook vandoor!quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:41 schreef JK1982 het volgende:
Zo, ik ga nu inderdaad maar eens douchen en wat nuttigs doen vandaag.. Tot later!
* Rucky JK nog snel met handdoek op zijn kont slaat.quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:41 schreef JK1982 het volgende:
Zo, ik ga nu inderdaad maar eens douchen en wat nuttigs doen vandaag.. Tot later!
Hommo..quote:Op zaterdag 28 april 2012 10:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky JK nog snel met handdoek op zijn kont slaat.
Dat moet je nog eens zeggen en ik draai in de keuken de warme kraan open als je onder de douce staat.quote:
hommels zijn best liefquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:10 schreef Rucky het volgende:
Straks noemt hij me nog een keer hommo, ik kijk wel uit.
Niet als ze je prikken.quote:
In dat gevalquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:27 schreef Rucky het volgende:
Moge neem jij ook nog even een gebakje? Je kan nog kiezen.
Niks mis met hommo's, als ze maar met hun tengels van mij afblijven..quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:10 schreef Rucky het volgende:
Straks noemt hij me nog een keer hommo, ik kijk wel uit.
Van gebakjes naar homo's??quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Niks mis met hommo's, als ze maar met hun tengels van mij afblijven..
De tompoes heeft iemand al op. Natuurlijk heb ik een wens gedaan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:34 schreef LaPeach het volgende:
[..]
In dat geval![]()
Waar mag ik nog uit kiezen??
heb je nog een wens gedaan door de kaarsjes uit te blazen??
Hi bellequote:
Dat is dan weer jammer, had nou juist trek in een tompoesquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:37 schreef Rucky het volgende:
[..]
De tompoes heeft iemand al op. Natuurlijk heb ik een wens gedaan.
Dan neem je die maandag, dan word je er weer mee doodgegooid..quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:48 schreef LaPeach het volgende:
Dat is dan weer jammer, had nou juist trek in een tompoes
Jaaa lekker oranje van de Hemaquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan neem je die maandag, dan word je er weer mee doodgegooid..
Ik heb er nog één in de andere gebaksdoos zie ik, alstu.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:48 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Hi belle
[..]
Dat is dan weer jammer, had nou juist trek in een tompoes
Dies wel mooi, hebben ze hem ook in een andere kleur?quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:53 schreef JK1982 het volgende:
Ohhhh... ik ben verliefd!![]()
[ afbeelding ]
Wat een stoer bakkie zeg..
Nee want dan is het niet bijzonder meerquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dan neem je die maandag, dan word je er weer mee doodgegooid..
Kijk dat is nou lekker!!! Nomnomnom... dank je wel hoor Rucky en proost op een goed gezond en lang levenquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik heb er nog één in de andere gebaksdoos zie ik, alstu.
[ afbeelding ]
Ohh JK die is gaafquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:53 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Kost die? Misschien toch maar weer snel mijn rijlessen oppakken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:53 schreef JK1982 het volgende:
[ afbeelding ]
Geen flauw idee, vind juist dat zwart met die zwarte velgen wel gaaf..quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:54 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Dies wel mooi, hebben ze hem ook in een andere kleur?
Ik hoorde net op tv iets van ¤ 19.000,= voorbij komen. Dus ehm.. in geen 19.000 jaar voor mijquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kost die? Misschien toch maar weer snel mijn rijlessen oppakken.
Wenst iedereen alvast een prettige zaterdag en tot morgen!quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:56 schreef Rucky het volgende:
[..]
Kost die? Misschien toch maar weer snel mijn rijlessen oppakken.
Haha ik ben niet zo van het zwartquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:07 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Geen flauw idee, vind juist dat zwart met die zwarte velgen wel gaaf..
[..]
Ik hoorde net op tv iets van ¤ 19.000,= voorbij komen. Dus ehm.. in geen 19.000 jaar voor mij
Maar hij is wel gaaf!
ga je festivallenquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Wenst iedereen alvast een prettige zaterdag en tot morgen!
* Merlijn in de auto stapt naar Landgraaf...
Have fun!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Fijne dag alvast!quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:08 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Idd een beetje boven mijn budget.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:08 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Haha ik ben niet zo van het zwart
19000 is wel veel ja!
Nouja, je kunt sowieso je rijbewijs gaan halen toch? Is nooit weg, wordt alleen maar duurder en alleen maar lastiger.quote:
Ik was van plan om na mijn verhuizing gelijk door te gaan met lessen. Maar het heeft me meer energie gekost dan ik dacht. Binnenkort is alles weer in orde en kan ik lekker weer vooruit kijken.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:17 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nouja, je kunt sowieso je rijbewijs gaan halen toch? Is nooit weg, wordt alleen maar duurder en alleen maar lastiger.
Goed bezig.. Sowieso is het handig om met lessen een beetje rust in je kop te hebben ja, anders wordt het misschien helemaal lastig.. Ik heb het op mijn 18e maar meteen gedaan, zodat ik er maar meteen vanaf was. Was toch al gek van auto's en in de polder kun je eigenlijk niet zonder (merk ik nu dus ook weerquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:22 schreef Rucky het volgende:
[..]
Ik was van plan om na mijn verhuizing gelijk door te gaan met lessen. Maar het heeft me meer energie gekost dan ik dacht. Binnenkort is alles weer in orde en kan ik lekker weer vooruit kijken.
Ik heb hem ook gelijk gehaald, vriendlief gaat binnenkort beginnen aan zijn motorrijbewijsquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:24 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Goed bezig.. Sowieso is het handig om met lessen een beetje rust in je kop te hebben ja, anders wordt het misschien helemaal lastig.. Ik heb het op mijn 18e maar meteen gedaan, zodat ik er maar meteen vanaf was. Was toch al gek van auto's en in de polder kun je eigenlijk niet zonder (merk ik nu dus ook weer) Motorrijbewijs heb ik op mijn 21e meteen gehaald..
En wanneer gaat belle voor haar motorrijbewijs?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:24 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb hem ook gelijk gehaald, vriendlief gaat binnenkort beginnen aan zijn motorrijbewijs
Ikke niet, ga wel achteropquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:30 schreef JK1982 het volgende:
[..]
En wanneer gaat belle voor haar motorrijbewijs?
Weet nog wel een leuke motor voor je, een Moto Guzzi Bell(e)agio
[ afbeelding ]
* belle1608 gaat niet bij jk achteropquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:32 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Soms kun je beter achter het stuur zitten hoor..
Hahahaha! Waarom niet?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 gaat niet bij jk achterop
* Rucky autolessen vervangt voor motorrijlessen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:32 schreef belle1608 het volgende:
[..]
* belle1608 gaat niet bij jk achterop
weet niet of ik dat wel durf..quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:33 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky autolessen vervangt voor motorrijlessen.
in je boterham tochquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:34 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ik bijt niet hoor..
Oh ja, toch wel..
Nouja zeg, en dat op je verjaardagquote:Op zaterdag 28 april 2012 13:50 schreef Rucky het volgende:
Werd er net aangebeld om 2 pakketjes af te leveren, zijn ze niet eens voor mijzelf.
Dat is dan weer een beetje jammer.. Nouja, tis je verjaardag, dus van mij mag je ze openmaken hoor..quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:50 schreef Rucky het volgende:
Werd er net aangebeld om 2 pakketjes af te leveren, zijn ze niet eens voor mijzelf.
Als je snel bent heb je misschien nog een gebakjequote:Op zaterdag 28 april 2012 13:52 schreef vannelle het volgende:
Ow ja, fuck!!! Vergeten.![]()
Gefeliciteerd Rucky!!!
Nee, eentje voor de buren en een cadeautje voor een mede fokster.quote:
Nah, kan niet helaas. Andere afspraken. Maar had heel leuk kunnen zijn!quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:53 schreef LaPeach het volgende:
[..]
Als je snel bent heb je misschien nog een gebakje![]()
Ik heb vanmorge de laatste tompoes op
De bowlingmeet was succesvol en der is ook gesproken over een film en/of bbq meet. Dus je hebt nog twee kansen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 13:55 schreef vannelle het volgende:
[..]
Nah, kan niet helaas. Andere afspraken. Maar had heel leuk kunnen zijn!
quote:
Dank je Jaleesa.quote:
en met je zoontje?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:46 schreef Rucky het volgende:
[..]
Dank je Jaleesa.![]()
Hoe is het met je tante?
Krijgt 'ie dat nu niet al dan joh?quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Tante gaat naar omstandigheden goed. Schedelbasisfractuur blijkt achter haar oor te zitten en de interne bloedingen zijn gestopt.
Deniz is inmiddels al 3 dagen zonder eten en rond de 40/41 graden koorts.. Oorzaak onbekend, maar als het zo doorgaat krijgt hij vocht toegediend
40/41 is knap serieus, zeker bij zo'n ukkie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:48 schreef JaleesaJoia het volgende:
Tante gaat naar omstandigheden goed. Schedelbasisfractuur blijkt achter haar oor te zitten en de interne bloedingen zijn gestopt.
Deniz is inmiddels al 3 dagen zonder eten en rond de 40/41 graden koorts.. Oorzaak onbekend, maar als het zo doorgaat krijgt hij vocht toegediend
Ok, misschien net voldoende dan idd.. had ergens het idee dat ze dat al wel zouden doen namelijk..quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Er zijn geen tekenen van uitdroging.. En hij drinkt af en toe wel, wat hij binnen een half uur weer uitspuugt, kan dus zijn dat er toch elke keer een beetje vocht binnen blijft
Hmm nouja als hij dan maar een beetje vocht binnen blijft houden, maar die koorts is wel zorgwekkend.. Ik hoop dat hij snel opknaptquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:51 schreef JaleesaJoia het volgende:
Er zijn geen tekenen van uitdroging.. En hij drinkt af en toe wel, wat hij binnen een half uur weer uitspuugt, kan dus zijn dat er toch elke keer een beetje vocht binnen blijft
Ja dat is begrijpelijk meis, tuurlijk moet hij ook wat eten, maar vocht is op het moment wel het belangrijkst.. en idd die koorts moet zakken maar hoe doe je dat als niks werkquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Ja waar ik me vooral zorgen om maak is dat hij altijd supersnel en goed reageert op paracetamol, als in: koorts verdwijnt binnen 15minuten en binnen een half uur is hij weer helemaal opgeknapt, nu doet de paracetamol helemaal niks.
Ook dat hij al 3 dagen niks heeft gegeten.
Ik weet dat drinken belangrijker is, maar toch..
Thnx, maar ik zou niet weten watquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:56 schreef Rucky het volgende:
JaleesaJoia als ik iets voor je kan doen dan laat je me het wel even weten. Zover woon ik niet bij je vandaan.
Mijn deur staat iig voor je open mocht het nodig zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 14:59 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Thnx, maar ik zou niet weten wat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |