Anders had je dinsdag met mij en lapeach kunnen shoppenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee helaas, ben maandag, woensdag en vrijdag vrij.
Zat nog over dinsdag te dubben (ook wel lekker praktisch) maar ik was vergeten dat ik vrijdag al vrij bent. Dus dan had ik alleen donderdag moeten werken. Had die dag ook wel op kunnen nemen, maar ik heb verder geen speciale plannen komende week, dus dan had ik 2 dagen (dinsdag en donderdag) zonder speciale reden vrijgenomen.. Dat vond ik dan weer een beetje zonde.
Nu hoef ik alleen dinsdag en donderdag te werken!
Ben een zeikerd hoor.. Vind kleding al vaak te duur, dus ik gok meestal op de koopjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Anders had je dinsdag met mij en lapeach kunnen shoppen
Ik heb 2 weken terug de zeeman leeggeshopt, allemaal shirtjes voor 2-3 euroquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben een zeikerd hoor.. Vind kleding al vaak te duur, dus ik gok meestal op de koopjes
Sja, jammer joh.. had misschien best wel leuk geweest.. Als ik toch helemaal in die hoek ben, hahaha!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken terug de zeeman leeggeshopt, allemaal shirtjes voor 2-3 euro
Nee heb vakantiequote:Op vrijdag 27 april 2012 16:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sja, jammer joh.. had misschien best wel leuk geweest.. Als ik toch helemaal in die hoek ben, hahaha!
Maar woensdag ben je vast weer aan het werk dus?
Da's toevallig, ik ook.. verkeerde zithouding waarschijnlijk. En de hele dag de armen op het toetsenbord, en in de auto ook de armen omhoog aan het stuur. Heb er de laatste tijd ook vaker last van..quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:07 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heeft pijn aan haar rechterschouder
Hoe komt dat nou weer?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:07 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heeft pijn aan haar rechterschouder
Vergeet je het er niet uit te halen ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:17 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat het volgende doen:
* afwas verzamelen
* afwaswater & afwas in water doen
* was afhalen
* was ophangen
* bank leegruimen
* bovenkant bench opruimen
* kijken hoe laat het is
Tot straks!
Hm, dat ga ik helaas niet redden. Dan moet ik erzelf maar eentje in de oven mikken.quote:
Ga nu met de hond naar m'n schoonbroertje (die kookt eten voor ons, maar moet vroeg weg dus eten al om 17.10quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:17 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat het volgende doen:
* afwas verzamelen
* afwaswater & afwas in water doen
* was afhalen
* was ophangen
* bank leegruimen
* bovenkant bench opruimen
* kijken hoe laat het is
+ afwas ronde 1 gedaan
Tot straks!
Niet waar, dat is wat jij bedoelde en dat is wat anders.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:44 schreef Merlijn het volgende:
Belle, het was jouw antwoordweet je die fabriek nog te vinden overigens?
Zeg! Ik weet toch zeker wel zelf waar ik mooie, onschuldige meisjes heen wil ontvoeren ja?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet waar, dat is wat jij bedoelde en dat is wat anders.
Dat was de vraag niet, dat antwword weet ik ook wel zeker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg! Ik weet toch zeker wel zelf waar ik mooie, onschuldige meisjes heen wil ontvoeren ja?
moeten belle en ik ons zorgen gaan maken dinsdag??quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Zeg! Ik weet toch zeker wel zelf waar ik mooie, onschuldige meisjes heen wil ontvoeren ja?
Even checken: Zijn jullie mooie, onschuldige meisjes?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:45 schreef LaPeach het volgende:
[..]
moeten belle en ik ons zorgen gaan maken dinsdag??
Pff Belle legt jou zo in de houdgreep, je bent kansloos tegen haar.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:49 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Even checken: Zijn jullie mooie, onschuldige meisjes?
Zie je? Hoeft zij zich niet druk te maken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:53 schreef Rucky het volgende:
[..]
Pff Belle legt jou zo in de houdgreep, je bent kansloos tegen haar.
Gadver Jalees.... Sterkte!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Godverdomme, tante aangereden op de fiets door een taxibus.
Schedelbasisfractuur, ernstige hersenschudding en interne bloedingen
Tjezus sterkte voor je tante.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Het zijn nare verwondingen die je tante heeft opgelopen maar niet onherstelbare.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Thnx honeys.. Wachten nu op een extra scan. Wie weet wat dat nog meer laat zien
Sterkte meis (en ook voor je tante natuurlijk!)quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:01 schreef JaleesaJoia het volgende:
Thnx honeys.. Wachten nu op een extra scan. Wie weet wat dat nog meer laat zien
waarover dan ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:47 schreef Rucky het volgende:
Kan er iemand zich aanbieden als mijn fhf secreterresse. ik zit nu te communiseren per email, pm, dm tegelijkertijd.
Geeft hij ook licht in het donker?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:03 schreef vannelle het volgende:
Bloemkool gekocht vandaag, wat een Tsjernobylding is dat zeg! 2,5 kilo!![]()
Kunnen we gewoon 3x van eten.
* Rucky wc doortrekt.quote:
Euh. nee. Waar zijn de dames vanavond?quote:
He Jalees wat een piep zooi! Sterkte voor jou, de familie maar vooral voor je tante!quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Volgens mij eet jij iedere dag pizza, of..? Of in ieder geval om de dagquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:32 schreef Rucky het volgende:
[..]
Hm, dat ga ik helaas niet redden. Dan moet ik erzelf maar eentje in de oven mikken.![]()
Wel een goed idee, pizza.
Ai, dat zijn rottige berichten zeg.. Sterkte..quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:56 schreef JaleesaJoia het volgende:
Lekker is dat.. kom thuis van een dag hard werken, eindelijk zit ik effe op de bank, denk nog: ff in de SC kijken, en je wordt gelijk voor rotte vis uitgemaaktquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker is dat, ik kom thuis van een dag werken, ik ben kapot moe en iedereen peert m.. Lekker zijn jullie!
* Rucky even dit topic in de steek laat en naar fijne muziek luisterd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Lekker is dat, ik kom thuis van een dag werken, ik ben kapot moe en iedereen peert m.. Lekker zijn jullie!
Ghehe haaai JKquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:14 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Lekker is dat.. kom thuis van een dag hard werken, eindelijk zit ik effe op de bank, denk nog: ff in de SC kijken, en je wordt gelijk voor rotte vis uitgemaakt
Jij kondigde luidkeels aan om naar bed te gaan.....quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:13 schreef YskaFredriksson het volgende:
Douchen met een glaasje baileys? Hmmz.. trying to picture that..quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe haaai JKheeey Rucky!
Zal ik lekker gaan douchen met een glaasje baileys of zal k gaan slapen :p
* Rucky fijne muziek onderbreekt om Yska via de douce haar bed in te mieteren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Ghehe haaai JKheeey Rucky!
Zal ik lekker gaan douchen met een glaasje baileys of zal k gaan slapen :p
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: Ik heb toestemming en het zijn allemaal mijn vriendjes en vriendinnetjes
[ Bericht 1% gewijzigd door Merlijn op 27-04-2012 21:57:54 ]"To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:51 schreef Merlijn het volgende:
Zo. Voor diegene die het leuk vindt: wat portretjes van kleine vriendjes gisteren...Mooi hoor.. ik zou me eigenlijk toch ook echt eens in fotografie moeten gaan verdiepen, in vind dit zo gaaf hè..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: Ik heb toestemming en het zijn allemaal mijn vriendjes en vriendinnetjes![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:51 schreef Merlijn het volgende:
Zo. Voor diegene die het leuk vindt: wat portretjes van kleine vriendjes gisteren...Mooi! Kan ik jou boekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer: Ik heb toestemming en het zijn allemaal mijn vriendjes en vriendinnetjes![]()
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
Alleen als ik de foto's mag zien.quote:
Doe maar niet, gaat echt HEUL veel geld in zittenquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Mooi hoor.. ik zou me eigenlijk toch ook echt eens in fotografie moeten gaan verdiepen, in vind dit zo gaaf hè..
Thnxquote:
Ja hoor.quote:
Mag ik dan in een bad met baileys?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:32 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Doe maar niet, gaat echt HEUL veel geld in zitten
[..]
Thnx
[..]
Ja hoor.
quote:
wat jij wiltquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:34 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Mag ik dan in een bad met baileys?
Een schommelend bad!quote:
Met baileys? Als je genoeg kopje onder gaat, schommelt het vanzelfquote:
Leuk dat je het aanbied maar ik voel er niet veel voor om met jou tussen de lakens te duiken.quote:
Wishful thinking zekerquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:44 schreef Rucky het volgende:
[..]
Leuk dat je het aanbied maar ik voel er niet veel voor om met jou tussen de lakens te duiken.![]()
Geef mij mijn eigen bedje maar.quote:
Neeeeeh dan sta ik vast heel lodderig of als een blije geit op de foto...quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:43 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Met baileys? Als je genoeg kopje onder gaat, schommelt het vanzelf
in oktober!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neeeeeh dan sta ik vast heel lodderig of als een blije geit op de foto...
Nou na een half glaasje baileys ga ik maar nokkie! Wanneer komen jullie langs op mn werk? :p
Zeg dat maar niet te hard, combineer het op een mooie dag zo met een motorritje hoor!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:51 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Neeeeeh dan sta ik vast heel lodderig of als een blije geit op de foto...
Nou na een half glaasje baileys ga ik maar nokkie! Wanneer komen jullie langs op mn werk? :p
Merlijn heeft me al eens laten tintelen,dat was genoeg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:50 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Dat is geen antwoord op de vraag! BUSTED!
Wie weet bestaat de winkel dan niet eens meer! :p die krengen verhuizen vaak binnen een jaar! Maar zou wel leuk zijn als je hierheen komtquote:
Gaat lekker daar.. hoe komt dat me die kleine dan? Door de koorts?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Tante ligt zwaar in de kreukels in het ziekenhuis, en Deniz is nu ook opgenomenuitdrogingsverschijnselen, hoger dan 41 graden koorts eet en drinkt al sinds gisterochtend helemaal niks
Maar op de motor kan je niet zoveel spullen meeslepen en bij ons wil je alles kopenquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:52 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Zeg dat maar niet te hard, combineer het op een mooie dag zo met een motorritje hoor!
Slaap lekker alvast..
Dat is dus alleen maar gunstig!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:56 schreef YskaFredriksson het volgende:
[..]
Maar op de motor kan je niet zoveel spullen meeslepen en bij ons wil je alles kopen
Goeie vraag, sinds gister al hoge koorts, paracetamol werkt niet en eten/drinken wilt hij niet.. Paar slokjes maar die worden binnen een half uur weer uit gespuugdquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Gaat lekker daar.. hoe komt dat me die kleine dan? Door de koorts?
Och jeetje.. zit je nu in het ziekenhuis?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goeie vraag, sinds gister al hoge koorts, paracetamol werkt niet en eten/drinken wilt hij niet.. Paar slokjes maar die worden binnen een half uur weer uit gespuugd
quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:59 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Och jeetje.. zit je nu in het ziekenhuis?
Wat balen zeg.. Gets..![]()
Zou willen dat ik wat voor je kon doen, maar in dit geval gaat dat niet werken vrees ik..
hersenvliesontsteking al gecheckt / uitgesloten?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:57 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Goeie vraag, sinds gister al hoge koorts, paracetamol werkt niet en eten/drinken wilt hij niet.. Paar slokjes maar die worden binnen een half uur weer uit gespuugd
Hè verdorie.. nouja, probeer iig een beetje rustig te blijven dan.. En geef die kleine lekker veel extra liefde en aandacht..quote:
Nou schatje toch, wat een dagen zeg. Hoop dat Deniz er snel bovenop komt!quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:55 schreef JaleesaJoia het volgende:
Tante ligt zwaar in de kreukels in het ziekenhuis, en Deniz is nu ook opgenomenuitdrogingsverschijnselen, hoger dan 41 graden koorts eet en drinkt al sinds gisterochtend helemaal niks
Zeker weten!quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:09 schreef Papabear het volgende:
[..]
Hij is in ieder geval in goede handen. Ze lappen dat ventje wel weer op hoor
*knuffel voor jou*quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Komt ook wel goed, maar je maakt je toch onwijs veel zorgen als je kleine ventje er zo suf en ijlend bij ligt
Van mij ook.quote:
Dat kan ik me goed voorstellen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:30 schreef JaleesaJoia het volgende:
Komt ook wel goed, maar je maakt je toch onwijs veel zorgen als je kleine ventje er zo suf en ijlend bij ligt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |