Anders had je dinsdag met mij en lapeach kunnen shoppenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:51 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Nee helaas, ben maandag, woensdag en vrijdag vrij.
Zat nog over dinsdag te dubben (ook wel lekker praktisch) maar ik was vergeten dat ik vrijdag al vrij bent. Dus dan had ik alleen donderdag moeten werken. Had die dag ook wel op kunnen nemen, maar ik heb verder geen speciale plannen komende week, dus dan had ik 2 dagen (dinsdag en donderdag) zonder speciale reden vrijgenomen.. Dat vond ik dan weer een beetje zonde.
Nu hoef ik alleen dinsdag en donderdag te werken!
Ben een zeikerd hoor.. Vind kleding al vaak te duur, dus ik gok meestal op de koopjesquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:55 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Anders had je dinsdag met mij en lapeach kunnen shoppen
Ik heb 2 weken terug de zeeman leeggeshopt, allemaal shirtjes voor 2-3 euroquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:57 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Ben een zeikerd hoor.. Vind kleding al vaak te duur, dus ik gok meestal op de koopjes
Sja, jammer joh.. had misschien best wel leuk geweest.. Als ik toch helemaal in die hoek ben, hahaha!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:58 schreef belle1608 het volgende:
[..]
Ik heb 2 weken terug de zeeman leeggeshopt, allemaal shirtjes voor 2-3 euro
Nee heb vakantiequote:Op vrijdag 27 april 2012 16:03 schreef JK1982 het volgende:
[..]
Sja, jammer joh.. had misschien best wel leuk geweest.. Als ik toch helemaal in die hoek ben, hahaha!
Maar woensdag ben je vast weer aan het werk dus?
Da's toevallig, ik ook.. verkeerde zithouding waarschijnlijk. En de hele dag de armen op het toetsenbord, en in de auto ook de armen omhoog aan het stuur. Heb er de laatste tijd ook vaker last van..quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:07 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heeft pijn aan haar rechterschouder
Hoe komt dat nou weer?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:07 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 heeft pijn aan haar rechterschouder
Vergeet je het er niet uit te halen ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:17 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat het volgende doen:
* afwas verzamelen
* afwaswater & afwas in water doen
* was afhalen
* was ophangen
* bank leegruimen
* bovenkant bench opruimen
* kijken hoe laat het is
Tot straks!
Hm, dat ga ik helaas niet redden. Dan moet ik erzelf maar eentje in de oven mikken.quote:
Ga nu met de hond naar m'n schoonbroertje (die kookt eten voor ons, maar moet vroeg weg dus eten al om 17.10quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:17 schreef belle1608 het volgende:
* belle1608 gaat het volgende doen:
* afwas verzamelen
* afwaswater & afwas in water doen
* was afhalen
* was ophangen
* bank leegruimen
* bovenkant bench opruimen
* kijken hoe laat het is
+ afwas ronde 1 gedaan
Tot straks!
Niet waar, dat is wat jij bedoelde en dat is wat anders.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:44 schreef Merlijn het volgende:
Belle, het was jouw antwoordweet je die fabriek nog te vinden overigens?
Zeg! Ik weet toch zeker wel zelf waar ik mooie, onschuldige meisjes heen wil ontvoeren ja?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:35 schreef Rucky het volgende:
[..]
Niet waar, dat is wat jij bedoelde en dat is wat anders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |