Geen spam, er zijn simpelweg geen andere fabrikanten die een dergelijk product maken, ik heb er in ieder geval geen kunnen vinden, vandaar dat ik de verkoper erbij vermeld.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:44 schreef RichardDawkins het volgende:
Spam spam eggs spam sausage bacon spam spam and spam.
Maar die koelt niet echt toch? Is die na een paar uur ook nog lekker koel?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:12 schreef tomaat52 het volgende:
Ik heb een koudschuimmatras. Werkt best aardig.
Je blijft wel koeler dan met een gewoon matras.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:13 schreef hh84 het volgende:
[..]
Maar die koelt niet echt toch? Is die na een paar uur ook nog lekker koel?
Leeg dekbedovertrek is makkelijker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:02 schreef GlenSpey het volgende:
Een goedkoop sprei aanschaffen en die op je bed leggen. Tijdens een warme zomernacht niet onder je deken, maar onder het sprei (en dan dus op je dekbed) gaan liggen. Tis goedkoop en het werkt prima, zeker als je net als ik niet kan slapen zonder IETS over je heen te hebben liggen
Juist, hier net zo. Kloten dat ik met mijn astma slecht tegen klamme nachten kanquote:Op vrijdag 27 april 2012 17:03 schreef tomaat52 het volgende:
[..]
Leeg dekbedovertrek is makkelijker.
Er zijn niet veel reviews te vinden, maar onderstaande gebruikers zijn er wel blij mee geloof ik.quote:Op woensdag 30 mei 2012 11:20 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik heb ook interesse maar zou graag willen weten of het goed werkt voordat ik zoiets aanschaf
Dat zal vast goed werken anders produceren ze niet zo'n dingquote:Op vrijdag 1 juni 2012 09:37 schreef Blue-eyes het volgende:
Ik vraag me af hoe het water er doorheen kan lopen als je er zelf op ligt.
Ja dat gevoel heb ik ook wel eens, maar ik heb laatst iemand gesproken die zo'n ding via e-bay had gekocht (moet er zelf niet aan denken zo'n ding waar een ander op heeft gelegen maar dat ter zijde) die was er wel over te spreken, die kreeg juist klachten van z'n vriendin dat ze't te koud had...quote:En ik heb bij reviews altijd het idee dat ze geschreven zijn door de leveranciers zelf
Dat zijn vries matrassen, daar krijg je ook een heel nat bed vanquote:Op vrijdag 1 juni 2012 08:55 schreef henkde_j het volgende:
Zijn die dingen niet voor lijken bedoeld?
Omdat ik toch nog m'n twijfels heb. Je bed wordt er misschien wel lekker koel van, maar de omgevingstemperatuur blijft warm evenals je kussen. Ik vraag me af of het je lichaam dan nog genoeg koeling bied...quote:Op zondag 3 juni 2012 01:33 schreef Blue-eyes het volgende:
TS, wat weerhoudt jou dan van een aankoop?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |