en een alcohol infuusquote:
geloof ik nietquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:16 schreef Woestijnvos het volgende:
Mijn vader schijt wel eens vaker in zijn broek als hij te veel gedronken heeft.
Nee, dit was geen toffe ervaring, de boel schoonmaken was echt een kut klus, alles tussen die konthaartjes uithalen is geen leuke taakquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:03 schreef Blaadjes het volgende:
En dan in de waszak. Zet hem dan een nachtje in de biotex.
Maar goed kan gebeuren toch? Waar ik wel nieuwsgierig naar ben is hoe het voelde en of je dit in de toekomst misschien ook wel eens bewust gaat doen?
Owja en voordeel is natuurlijk: Geen water speters op je kont van het plonsen van de drol.
Zegt degene die schijt met z'n bjorn bjorn aan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:27 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
Nee, dit was geen toffe ervaring, de boel schoonmaken was echt een kut klus, alles tussen die konthaartjes uithalen is geen leuke taak
water spetters? mensen die geen wc met plateau hebben
Nog een pluspunt, doordat de schijt dan in een laagje water ligt lijkt het op diarree. Heb ik uitgeprobeerd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:01 schreef KoekiMonster het volgende:
gewoon met je reet boven zo'n pisbak gaan hangen, heb je ook geen last van een vieze rand
ik was kk zat, wilde alleen maar slapenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:32 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
Niet eens douchen WTF viezerik.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:55 schreef GalgenRad het volgende:
Mijn hele bjorn bjorn zat helemaal onder
Heb mijn kontje schoon gemaakt met vochtig wc papier.
Ja, dan is vochtig toiletpapier echt beter dan 5 min onder de douche stappen en je reet wassen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:33 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
ik was kk zat, wilde alleen maar slapen
en hoe haal je die poep dan weg? met een washandje? met je eigen handen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:33 schreef Scissor_Gang_Mafiosa het volgende:
[..]
[..]
Ja, dan is vochtig toiletpapier echt beter dan 5 min onder de douche stappen en je reet wassen.
Straal op je darmkanaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:53 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
en hoe haal je die poep dan weg? met een washandje? met je eigen handen?
gatver!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Beter 1 vogel in de hand, dan geen hand.
Je benen zitten altijd onder de poeperd.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:23 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
en dus zitten je benen onder de poep, ook niet lekker maat
bestaat al jaren, dat heet gewoon luier?quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:37 schreef Apuleius het volgende:
Ze hadden het ook donderbroeken moeten noemen. Als je moet schijten, pers je 'm in je donderbroek, die je vervolgens weg kan flikkeren. En voor de stront-fetisjisten onder ons een eetbare donderbroek gemaakt van ouwel.
Iedereen blij.
Jij bent gatver!quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:53 schreef GalgenRad het volgende:
[..]
en hoe haal je die poep dan weg? met een washandje? met je eigen handen?
gatver!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |