Ben een beetje beschaamd om dit met jullie te delen
Het begon allemaal rond een uurtje of 10, ik kreeg onverwacht bezoek, vlak voordat ik even lekker naar de plee wilde. Een vriend kwam langs, ik besloot om het schijten even uit te stellen. Hij stelde voor om naar een cafe te gaan. Ik natuurlijk met hem mee. In de kroeg wel wat aandrang, maar met wat stiekeme scheetjes kon ik hem aardig onder controle houden. (je gaat ook niet schijten op die smerige kroeg wc's... toch?)
Kom ik gister avond straalbezopen uit de kroeg rollen, op weg naar huis krijg ik ineens ontzettende aandrang. Ik haal het nog net om naar huis te rennen, en terwijl ik de sleutel in het slot probeer te doen moet ik met mijn andere hand mijn billetjes bij elkaar houden omdat er al bijna een drolletje naar buiten moest komen.
Ik gooi de deur in het slot, probeer een sprint te trekken naar de plee, doe mijn broek naar beneden en ga zitten. ik slaak een zucht van verlichting maar op dat moment realiseer ik mezelf dat ik mijn strakke skinny boxer niet beneden heb gedaan. Mijn hele bjorn bjorn zat helemaal onder

Heb mijn kontje schoon gemaakt met vochtig wc papier, mijn bjorn bjorn in de waszak gegooit (moeders wast toch wel

) en ben gaan slapen.
Toch een rare ervaring, hebben jullie ook ooit zoiets gehad?