Geef me je postadres dan stuur ik wel een kratje.quote:
En dan allemaal SCF hoolies voor mijn deur zeker.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:03 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Geef me je postadres dan stuur ik wel een kratje.Moet ik wel nog ff bij mijn broer oppikken.
Ik krijg 2 kratjes bavaria van Chase_utley omdat wij vCL gaan halenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:07 schreef TakAFCA het volgende:
[..]
En dan allemaal SCF hoolies voor mijn deur zeker.![]()
Ik ga al 3 kratten winnen dank zij jouw clubje en 2 dank zij mijn eigen clubje.![]()
Maar dat komt niet bij jouw bedragen in de buurt.
Moet je heel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik krijg 2 kratjes bavaria van Chase_utley omdat wij vCL gaan halen.
Hoe kom je daar nou weer aan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:10 schreef honkeytonk het volgende:
Ik heb nu een account met 10 euro erop
Waarom dan ook Bavaria?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik krijg 2 kratjes bavaria van Chase_utley omdat wij vCL gaan halen.
Code gekregen van iemandquote:
Er bestaan toch geen grotere?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:12 schreef Caland het volgende:
En dan zeker ook nog 2 12-kratjes bavaria.
Ik heb twee accounts met elk 40 euro die niet zijn afgenomenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:13 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Code gekregen van iemand![]()
Die van gisteren werken nog gewoon![]()
Nog twee codes nodig, en ik kan vanavond eten met vrienden.
Ééntje krijg ik nog van JustEat, en die andere moet ik nog regelen![]()
Ik als gierige jodeajacied ga natuurlijk nie tzelf betlaen
Ik moet ze regelmatig bezorgen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Er bestaan toch geen grotere?. Alleen voor horeca dacht ik. (Op werk hebben we ze wel)
Maar wat is er mis mee dan
Gun mij dan één van die 3quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:14 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik heb twee accounts met elk 40 euro die niet zijn afgenomen. Ook nog 3 van die dingen in mijn mail staan. Durf ze alleen niet te activeren
Opa drinkt veel Bavaria, daarom maar Bavaria gekozen sinds hij geen Oranjeboompies wilde halenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet ze regelmatig bezorgen.
Ik vind het echt enorm smerig bier. Of smerig, het smaakt nergens naar daardoor drinkt het wel makkelijk weg. Maar de volgende dag.
Vooral die dag erna ja. Elke keer als ik in Eindhoven uit ben geweest, sterf ik de dag erna een beetje.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik moet ze regelmatig bezorgen.
Ik vind het echt enorm smerig bier. Of smerig, het smaakt nergens naar daardoor drinkt het wel makkelijk weg. Maar de volgende dag.
Want in eindhoven hebben ze alleen bavaria... ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:17 schreef Adames het volgende:
[..]
Vooral die dag erna ja. Elke keer als ik in Eindhoven uit ben geweest, sterf ik de dag erna een beetje.
Heb je al eens gevraagd geloof ik, nee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:16 schreef Helpmefok het volgende:
Wil jij trouwens nou niet je CE rijbewijs halen in ruil voor - verplicht - 500 uur werk (@11 euro, speciale uren en weekenden dubbel betaald) in één jaar?.
Wel veel kroegen daar, ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want in eindhoven hebben ze alleen bavaria... ?
De populairste sowieso en veel studie- en studentenverenigingen hebben bavaria omdat dit goedkoper is dan de rest.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:18 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Want in eindhoven hebben ze alleen bavaria... ?
Sure. Deze mag je overigens GERUST een strafblad hebben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:18 schreef Caland het volgende:
[..]
Heb je al eens gevraagd geloof ik, nee.Toch bedankt.
Ah, vertel?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:23 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Sure. Deze mag je overigens GERUST een strafblad hebben..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij's niet de enige. Ik ook.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
HMF hoe heb je just eat precies een poot uitgedraaid dan., ik heb het niet gevolgd ?
Je kon dus een voucher krijgen van 10 euro om eten te bestellen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:38 schreef Dr.Mikey het volgende:
HMF hoe heb je just eat precies een poot uitgedraaid dan., ik heb het niet gevolgd ?
Je zal het nodig hebben gehad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:39 schreef Caland het volgende:
Ik ben gisteren trouwens voor het eerst in jaren ongeveer 12 uur in slaap gevallen.
Wat is dezen.
Aah die facebook actie heb je dus misbruikt., ik heb die bewust niet gedaan omdat ik het adertje onder het gras al vermoede., dit is het hetzelfde als de gratis taart bij de Hema ze gaan een juridische manier vinden om het terug te krijgen.,quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:39 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Je kon dus een voucher krijgen van 10 euro om eten te bestellen.
Alleen, als je die code bij een ANDER mailadres aanmelde, kreeg het 'eerste' mailadres een nieuwe code na een refresh.
Kortom, gratis geld.
Ze ondernemen geen juridische stappenquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aah die facebook actie heb je dus misbruikt., ik heb die bewust niet gedaan omdat ik het adertje onder het gras al vermoede., dit is het hetzelfde als de gratis taart bij de Hema ze gaan een juridische manier vinden om het terug te krijgen.,
Ze hebben toegegeven dat ze het wel grappig vonden vai de telefoon en lieten me met rust als ik een leuk twitterberichtje achterliet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Aah die facebook actie heb je dus misbruikt., ik heb die bewust niet gedaan omdat ik het adertje onder het gras al vermoede., dit is het hetzelfde als de gratis taart bij de Hema ze gaan een juridische manier vinden om het terug te krijgen.,
Bij de hema hebben ze toch ook geen stappen ondernomen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:41 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Blijkbaar, ja. Maar als het nodig is dan lukt het me niet. Werd verdomme om 6 uur al wakker vanmorgen.quote:
Hoezo ging je er om 6 uur 's avonds al in dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:42 schreef Caland het volgende:
[..]
Blijkbaar, ja. Maar als het nodig is dan lukt het me niet. Werd verdomme om 6 uur al wakker vanmorgen.
Geen idee, ging om half 12 gewoon relaxed een serie (SoA) kijken in bed, werd om 6 uur wakker met de laptop nog aan en de aflevering niet afgekeken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:43 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Hoezo ging je er om 6 uur 's avonds al in dan?
O ik dacht dat je 12 uur lang geslapen hadquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee, ging om half 12 gewoon relaxed een serie (SoA) kijken in bed, werd om 6 uur wakker met de laptop nog aan en de aflevering niet afgekeken.
Jammer dat ik het dan niet zelf ook gedaan heb.,quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:42 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ze hebben toegegeven dat ze het wel grappig vonden vai de telefoon en lieten me met rust als ik een leuk twitterberichtje achterliet.![]()
Gewoon buitenkansjes ruikenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:02 schreef kapiteintje het volgende:
Het is ook altijd wat met die HMF he. Mannetje is voor extremen geboren.
Nee man, jij hebt gewoon iets dat niet normaal is. Daarvoor maak je teveel extreme dingen mee.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:02 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Gewoon buitenkansjes ruiken.
Check ook dat General Chattopic. Staan mensen die gewoon 200 euro aan sterke drank hebben.
Ik ben god op aarde, dat wist je toch al?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:08 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nee man, jij hebt gewoon iets dat niet normaal is. Daarvoor maak je teveel extreme dingen mee.
Gister gepooldquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:10 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Ik ben god op aarde, dat wist je toch al?
Nog chickies gehosselt?
Dat sowieso.quote:
Fixt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Dat sowieso.
InZanity == Anarchistisch krakerstuig
Vakantie is voor mensen die het systeem niet snappen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Wordt een bazenvakantie
29 April, 2 mei, 6 mei
![]()
Vakantie is voor mensen die door het systeem geneukt wordenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vakantie is voor mensen die het systeem niet snappen.
Wij neuken het systeem.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vakantie is voor mensen die door het systeem geneukt worden.
Ik zweer 't je. We moeten rijk worden man en dan vervolgens schijt aan alles en iedereen hebben de rest van ons leven.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:24 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Vakantie is voor mensen die door het systeem geneukt worden.
Jajoh, dat is gewoon een stelletje. Waarom denk je anders dat HMF 100 bakken Ben & Jerry's inslaat? Hij feed kapiteintje.quote:
Ik heb wel mijn idee'tjes hoe dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik zweer 't je. We moeten rijk worden man en dan vervolgens schijt aan alles en iedereen hebben de rest van ons leven.Hoe heerlijk zou dat zijn...
De_krommequote:Op vrijdag 27 april 2012 13:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jajoh, dat is gewoon een stelletje. Waarom denk je anders dat HMF 100 bakken Ben & Jerry's inslaat? Hij feed kapiteintje.
Ga je nog naar een potje van Faaldo?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Jajoh, dat is gewoon een stelletje. Waarom denk je anders dat HMF 100 bakken Ben & Jerry's inslaat? Hij feed kapiteintje.
Neh, Venlo is me te ver weg.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ga je nog naar een potje van Faaldo?
Ik zorg er wel even voor dat die topics verdwijnenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:31 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Neh, Venlo is me te ver weg.
Sorry trouwens nog voor het gefok in die topics over je kampioenschap. Ik hoop serieus dat je er geen last van krijgt, het ging wel iets te ver namelijk.
Niks mis met Ben&Jerry's toch?quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:29 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Dan gaat hij er vanuit dat ADO de europa league wint en ze de 2e ring halenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:32 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
'T is me ook wel een ékte supporter hé. Hoe moet dat nou als ADO Europa ingaat
Daar krijg je geen last meer van hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zorg er wel even voor dat die topics verdwijnen
ik heb er wel respect voor dat De_kromme voor Den Haag is en blijft maar Aad Mansveld had ik een betere nick gevonden, de kans dat ADO echt mee gaat doen bovenin schat ik op nihil, daar is het een veel te lokale club voor die blij mag zijn zolang ze geen degradatiezorgen hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dan gaat hij er vanuit dat ADO de europa league wint en ze de 2e ring halen
Wat? Alsof jij elke uitwedstrijd gaatquote:
Ik vond het al een kutnummer toen Giel Beelen hem aanprees bij DWDD als 'beste nummer van het jaar, nu al'. Zo'n hekel aan die gastquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:07 schreef kapiteintje het volgende:
Ik word helemaal ziek van dat Gotye nummer man.
Ik ben ook weg, lekker naar buiten toe. Genoeg te doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:08 schreef Happel het volgende:
Ik ga een tijdje van Fok af tot dat de kinderen weer zijn uitgeraasd. Tabée
Zeg ik dat dan. Vind alleen het afstand argument nogal flauwekul.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Wat? Alsof jij elke uitwedstrijd gaat. Daarnaast staat er momenteel niet zoveel meer op het spel. Ik werk rustig de thuiswedstrijdjes af, en misschien nog een leuke uitwedstrijd
.
Irritant figuur inderdaad.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:07 schreef De_kromme het volgende:
[..]
[..]
Ik vond het al een kutnummer toen Giel Beelen hem aanprees bij DWDD als 'beste nummer van het jaar, nu al'. Zo'n hekel aan die gast.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Giel Beelenals zestienjarige vind je hem tof maar wat een achterlijke mongool is het eigenlijk.
Is dat zo ja? Ik had toch hele andere interesses toen ik 16 was.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Giel Beelenals zestienjarige vind je hem tof
En dan vooral die arrogantie waarmee hij daar zit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
Giel Beelenals zestienjarige vind je hem tof maar wat een achterlijke mongool is het eigenlijk.
25% transferrechten had Geel toch bedongen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:21 schreef kapiteintje het volgende:
PSV meldt zich voor Narsingh. De interesse van Benfica voor Wijnaldum zal dan wel concreet zijn.
Ja., raar mannetje is.,quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
En dan vooral die arrogantie waarmee hij daar zit.Kan er maar weinig respect voor hebben.
quote:
Was het eerder weer weggehaald dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
LOL mijn budget van 460 euro is terug door het invoeren van die code. Wát een programmeerfalers.
Goed weekend man.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:40 schreef Caland het volgende:
Ik ben er ook vandoor. Tot dinsdagmiddag ergens, als ik dan nog leef
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme. Met Football Manager in 2018. Newcastle na 6 seizoenen FC Twente.
Speel je tegen city
1-0 Dzeko
1-1 Papiss Cisse
2-1 Dzeko
2-2 Sigthorsson
En dan in de 88e minuut scoort Dede de 3-2. En ja, zijn eerste van het seizoen.
Maart trouwens
2018 nog maarquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Godsamme. Met Football Manager in 2018. Newcastle na 6 seizoenen FC Twente.
Speel je tegen city
1-0 Dzeko
1-1 Papiss Cisse
2-1 Dzeko
2-2 Sigthorsson
En dan in de 88e minuut scoort Dede de 3-2. En ja, zijn eerste van het seizoen.
Maart trouwens
Ik was Twente. Ik vond het wel leuk om er mee te spelen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom ben je twente?
Tevens overweeg ik ook fm aan te schaffen.
Doen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:47 schreef Afhaalchinees het volgende:
Waarom ben je twente?
Tevens overweeg ik ook fm aan te schaffen.
Babbel heeft het stokje van me overgenomen bij Twente.quote:
Baasje hoor!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Trouwens.
Iconen bij Twente Dost, Tadic, El Hamdaoui, Mertens![]()
En ik als legende
Wat loop je te kutten met je SM hier heel de tijd jongen. Moet jij je niet focussen voor de wedstrijd van morgen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Trouwens.
Iconen bij Twente Dost, Tadic, El Hamdaoui, Mertens![]()
En ik als legende
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Wat loop je te kutten met je SM hier heel de tijd jongen. Moet jij je niet focussen voor de wedstrijd van morgen?
Dat zijn de mooiste. Heb bij mijn clubje ook bijna uitsluitend transfervrije spelers gehaald.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:02 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Transfervrij van ene chinese club.
Je vindt het dus niet echt leuk?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Focussen op een korfbalwedstrijd
![]()
Doe ik nooit
Als je het al 4 jaar speelt moet het wel wat zijn want meestal gaat de lol er snel afquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:01 schreef inZanity het volgende:
Zit nu alweer in het vierde seizoen met Sleipner, een Zweeds 3e divisieclubje. Eerste seizoen kampioen en dus gepromoveerd. Tweede seizoen 2e, opnieuw gepromoveerd dit keer naar de Zweedse Eredivisie. 3e seizoen en eerste seizoen in de Zweedse Eredivisie 12e geworden terwijl prognose laatste was en bovendien de beker gewonnen waardoor ik dus Europa in ga! 4e seizoen net begonnen en in de eerste officiele wedstrijd van het seizoen de Zweedse supercup gepakt door uit bij IFK Goteburg te winnen.
Is toch wel 't minste wat je kunt doen, aangezien er toeschouwers komen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]. Focussen op een korfbalwedstrijd
![]()
Doe ik nooit
Voor een kampioenswedstrijd, vind ik niet meer dan normaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor. Maar focussenkom toch op
bestaat er ook een spel 'korfbal manager'?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
voor korfbal hoef ik me niet te focussen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een kampioenswedstrijd, vind ik niet meer dan normaal
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:11 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
bestaat er ook een spel 'korfbal manager'?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit. Plus het feit dat mensen uit heel het land speciaal voor je komen kijken. Kun je wel een beetje je best doen hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Voor een kampioenswedstrijd, vind ik niet meer dan normaal
Ik speel met Peterborough United, na 3 seizoenen eindelijk in de PL en nu speel ik altijd zo rond plaats 5/6. Maar engeland zuigt mbt talenten van buiten de eu.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:01 schreef inZanity het volgende:
Zit nu alweer in het vierde seizoen met Sleipner, een Zweeds 3e divisieclubje. Eerste seizoen kampioen en dus gepromoveerd. Tweede seizoen 2e, opnieuw gepromoveerd dit keer naar de Zweedse Eredivisie. 3e seizoen en eerste seizoen in de Zweedse Eredivisie 12e geworden terwijl prognose laatste was en bovendien de beker gewonnen waardoor ik dus Europa in ga! 4e seizoen net begonnen en in de eerste officiele wedstrijd van het seizoen de Zweedse supercup gepakt door uit bij IFK Goteburg te winnen.
Kromme en zijn vriendjes komen niet hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
[..]
Dit. Plus het feit dat mensen uit heel het land speciaal voor je komen kijken. Kun je wel een beetje je best doen hoor.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:55 schreef Helpmefok het volgende:
LOL mijn budget van 460 euro is terug door het invoeren van die code. Wát een programmeerfalers.
Ze waren het toch serieus van plan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kromme en zijn vriendjes komen niet hoor.
Afgeblazen wegens kinderstressquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:38 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze waren het toch serieus van plan.
WIE SCOORDE ER?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:22 schreef Ajacied422 het volgende:
Geyl,
3-2 gewonnen met Newcastle tegen Arsenal de koploper.
(ik sta 9e, stapte in na ontslag le guen)
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:50 schreef Tarado het volgende:
[..]
hi, tenminste ik voel me aangesproken
Bespreekbaar met wie?quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zou een vbl-meet los van de korfbal van 422 wel bespreekbaar zijn met hem?
Blijft geheimquote:
Over 2 jaar in een kroegje WK-voetbal kijkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:48 schreef Afhaalchinees het volgende:
Zou een vbl-meet los van de korfbal van 422 wel bespreekbaar zijn met hem?
Dan ben je 16.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijft geheim
[..]
Over 2 jaar in een kroegje WK-voetbal kijken
Mooi man. Lang geleden dat ik nog over zulke dingen fantaseerde.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:08 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Blijft geheim
[..]
Over 2 jaar in een kroegje WK-voetbal kijken
Als ik 16 ben mag ik trouwen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:32 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Mooi man. Lang geleden dat ik nog over zulke dingen fantaseerde.
- Als ik 16 ben kan ik legaal uitgaan
- Als ik 16 ben kan ik op mijn scooter naar school
- Als ik 16 ben mag ik zelf bier en sigaretten kopen
- Als ik 16 ben, wordt ik pas echt serieus genomen op school
- etc.
Jij was op je 14e niet aan het wachten tot je 16 werd?quote:
Toen ik 14 was, was ik een autist.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:34 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Jij was op je 14e niet aan het wachten tot je 16 werd?
Nee, ik viel op mn hoofd en ik was normaal.quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:34 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Nu ben je ook nog eens lichamelijk gehandicapt?
Beetje net als Mel Gibson in die film eergister?quote:Op vrijdag 27 april 2012 17:36 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Nee, ik viel op mn hoofd en ik was normaal.
fap fap fap fap fapquote:
Het feest kan beginnen want ik moet aan m'n scriptie beginnen. (in de meivakantie...jeejquote:
Het is echt lastig hoor. Probeer jij eens aan mij in 3 zinnen uit te leggen wat de betekenis van dequote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
Die gast flipt de pan uit als ze kampioen worden natuurlijk.
Hij heeft wel een punt natuurlijk.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
Gast die ik ken: Ik hoop ook dat Feyenoord 2e wordt, dan hebben wij meer kans op de volle pot van de CL-gelden aangezien zij toch niet door de voorrondes komen.
Bitch, please.4-2 op je muil man.
Die 422 slaat ook precies dezelfde onzin uit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
Gast die ik ken: Ik hoop ook dat Feyenoord 2e wordt, dan hebben wij meer kans op de volle pot van de CL-gelden aangezien zij toch niet door de voorrondes komen.
Waarom zou AZ of Twente makkelijker door de voorrondes komen? We hebben niets ondergedaan voor ze in de onderlinge duels hoor?quote:
True, die zullen ook niet seeded zijn, misschien het eerste duel wél itt Feyenoord. PSV misschien beide rondes wel, maar Twente en AZ komen er ook nooit doorheen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:16 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Waarom zou AZ of Twente makkelijker door de voorrondes komen? We hebben niets ondergedaan voor ze in de onderlinge duels hoor?
Hier ook hoor, tentamen, presentatie en thesis. Jeuj...quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:57 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Het feest kan beginnen want ik moet aan m'n scriptie beginnen. (in de meivakantie...jeej)
![]()
Nu een beetje puzzelen met onderzoeksvragen.
Denk dat ik de hoofdvraag wel ongeveer heb. Wel lui kwantitatief onderzoek
Dat van die volle pot klopt ook helemaal niet, dat gaat alleen maar om het gedeelte bij deelname, dat is iets van 8 miljoen voor NL en als er dan maar 1 meedoet mag die club het houden anders wordt het 4 iederquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:13 schreef kapiteintje het volgende:
Zit er voor mij niet meer in tegenwoordig.quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:40 schreef Geo4kant het volgende:
Nomnomnom supertje mayo en berenklauw speciaal
+
Joe Rogan Podcast
![]()
![]()
Want?quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:03 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit er voor mij niet meer in tegenwoordig.
Zit op een soort van sport-dieet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Want?
Voor mij ook niet maar ik ben een eigenwijze boeren stomme lul
Ah, goed bezig.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit op een soort van sport-dieet.
't is ook omdat ik wel een concreet doel heb hoor. Wil gewoon van de zomer fit staan zowel qua uiterlijk als qua fysieke conditie. Zou graag een halve marathon lopen dus ben al redelijk wat aan 't trainen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:11 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ah, goed bezig.
Ik moet ook eens beginnen met me eten aanpassen en alles bij houden, maar ik heb zo weinig discipline..
Ik wil niet meerquote:Op vrijdag 27 april 2012 23:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Hier ook hoor, tentamen, presentatie en thesis. Jeuj...
Ik maak mezelf kwaad en denk aan al die leuke dingen die ik volgend jaar kan gaan doen als ik niet voor de tweede keer dat kutvak hoef te volgen. Helpt meestal wel. Zet ik ff een filmpje van een bestemming op waar ik naar toe wil reizen en dan word ik helemaal week van binnen omdat ik zo fucking graag weg wil. GO BOELER GO!quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:16 schreef The_Groove het volgende:
[..]
Ik wil niet meer![]()
Zo veel energie nodig om dingen te doen voor die kut studie
Ja ik ga niet zeggen dat ik eet verslaafd ben want dat zou onzin zijn, maar ik kom weinig tot niet aan en mijn verleden bestond uit .. vreten wat ik wil, 3/4 x per week friettent na het eten of 20 hamburgers in de week (no joke) .. dus ik zit echt vaak oh nu pizza of nu dit oh nu daar zin in. En na 3 weken geen friet te hebben pfff.. maar het is ook zo lekker.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
't is ook omdat ik wel een concreet doel heb hoor. Wil gewoon van de zomer fit staan zowel qua uiterlijk als qua fysieke conditie. Zou graag een halve marathon lopen dus ben al redelijk wat aan 't trainen.
En toegegeven: het is ook verslavend man.
Heeeyoo dat klinkt als mijn studententijd. (oke absoluut geen 20 hamburgers maar dat vreten wat je wil...hell yes)quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik ga niet zeggen dat ik eet verslaafd ben want dat zou onzin zijn, maar ik kom weinig tot niet aan en mijn verleden bestond uit .. vreten wat ik wil, 3/4 x per week friettent na het eten of 20 hamburgers in de week (no joke) .. dus ik zit echt vaak oh nu pizza of nu dit oh nu daar zin in. En na 3 weken geen friet te hebben pfff.. maar het is ook zo lekker.
Maar eigenlijk moet ik er af blijven van al die troep, want is kei slecht voor me en heb ik dan ook veel last van. En net als jij wil ik ook fit zijn en ook qua uiterlijk gewoon nog meer groeien (bodybuilding).
Gelukkig word ik niet heel snel dik en heb ik het zelf op tijd door. Ik heb ook wel de discipline om echt af te kunnen vallen en stelselmatig te sporten. Ik heb nooit veel troep gegeten, dus daar ligt al een groot verschil. Mocht vroeger nooit snoep etc. dus qua zoetwaren mis ik niks. Wat betreft vette hap: daar hou ik wel van, maar hoe langer je het niet eet hoe minder je het gaat missen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:21 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Ja ik ga niet zeggen dat ik eet verslaafd ben want dat zou onzin zijn, maar ik kom weinig tot niet aan en mijn verleden bestond uit .. vreten wat ik wil, 3/4 x per week friettent na het eten of 20 hamburgers in de week (no joke) .. dus ik zit echt vaak oh nu pizza of nu dit oh nu daar zin in. En na 3 weken geen friet te hebben pfff.. maar het is ook zo lekker.
Maar eigenlijk moet ik er af blijven van al die troep, want is kei slecht voor me en heb ik dan ook veel last van. En net als jij wil ik ook fit zijn en ook qua uiterlijk gewoon nog meer groeien (bodybuilding).
Lief van jequote:Op zaterdag 28 april 2012 00:43 schreef TakAFCA het volgende:
Is toch wel leuk man om je vader een aantal wedstrijden cadeau te geven om met een zieke vriend wedstrijden van PSV (met pijn in het hart) te bezoeken. Doet echt ongelooflijk veel met je..
Ik hoop het niet.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:46 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Lief van je![]()
Hopelijk brengen zij geluk en worden we nog 2e
volgens steven woon jij in zaantjequote:Op zaterdag 28 april 2012 01:53 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Wil je niet zien waar ik ben opgegroeid en nog steeds woon?
"Holland"quote:
"Roffa"quote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:22 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
niet stoer doen mattie ik klap je meteen
''Duitsland.''quote:
Must. Not. Hap...quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:23 schreef Typisch het volgende:
[..]
''Duitsland.''![]()
Provincie clubs.![]()
''Aanhaken bij de Europese top''![]()
Fer![]()
Stapje hogerop.![]()
HAAHAHAHAH
Zeg niet dat het niet zo is.quote:
Twente is sowieso de 4e club van Nederland, historisch gezien (uitslagen, punten, etc.) en nu zijn we nog bezig met de stap naar de top 3quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zeg niet dat het niet zo is.
Twente is gewoon een club die een aantal jaar boven zichzelf leeft en nu weer langzaam aan terug zakt. Vorige jaren werden ze tweede, nu gaan ze gewoon weer 4e of 5e eindigen.
Qua punten etc. ? Wat bedoel je daar mee?quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente is sowieso de 4e club van Nederland, historisch gezien (uitslagen, punten, etc.) en nu zijn we nog bezig met de stap naar de top 3
Denk het niet, jullie vallen met de loop der jaren gewoon weer terug naar het rechterrijtje, waar jullie horenquote:Op zaterdag 28 april 2012 04:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Twente is sowieso de 4e club van Nederland, historisch gezien (uitslagen, punten, etc.) en nu zijn we nog bezig met de stap naar de top 3
Top 8 is ook prima met afentoe een succesjes. Een provincie club is gewoon niet in staat stuctureel genoeg geld te generen.quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:30 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Denk het niet, jullie vallen met de loop der jaren gewoon weer terug naar het rechterrijtje, waar jullie horen
Verzameld aantal punten sinds het bestaan van de eredivisie.quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Qua punten etc. ? Wat bedoel je daar mee?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:30 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Denk het niet, jullie vallen met de loop der jaren gewoon weer terug naar het rechterrijtje, waar jullie horen
Wie staan er op 1 2 en 3 en hoeveel punten hebben deze clubs?quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:43 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Verzameld aantal punten sinds het bestaan van de eredivisie.
quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Top 8 is ook prima met afentoe een succesjes. Een provincie club is gewoon niet in staat stuctureel genoeg geld te generen.
Wie anders dan Ajax, Feyenoord en PSV?quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:47 schreef Typisch het volgende:
[..]
Wie staan er op 1 2 en 3 en hoeveel punten hebben deze clubs?
en dit:
[..]
Voor eventjes ja.quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:50 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Wie anders dan Ajax, Feyenoord en PSV?
Top 8 bestaat niet en is ook onzin. Twente is jarenlang een grauwe middenmoter geweest, was bijna failliet en is al een tijd subtopper,en sinds kort een topper
En Twente heeft Grolsch achter zich staan, dus wie weetquote:Op zaterdag 28 april 2012 04:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor eventjes ja.Provinciale clubs kunnen nooit structureel aanhaken bij de top, PSV is dat gelukt door Phillips maar veder...
Waarom niet? Het achterban in Twente en Salland is redelijk gunstig voor FC Twente en het bedrijfsleven - vroeger veel nijver - is toch ook niet zo slecht?quote:Op zaterdag 28 april 2012 04:53 schreef Typisch het volgende:
[..]
Voor eventjes ja.Provinciale clubs kunnen nooit structureel aanhaken bij de top, PSV is dat gelukt door Phillips maar veder...
Regionaal een grote achterban idd, en we hebben een sterk bedrijfsgedoe meequote:Op zaterdag 28 april 2012 05:00 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Waarom niet? Het achterban in Twente en Salland is redelijk gunstig voor FC Twente en het bedrijfsleven - vroeger veel nijver - is toch ook niet zo slecht?
quote:Op zaterdag 28 april 2012 05:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Regionaal een grote achterban idd, en we hebben een sterk bedrijfsgedoe mee
Joh, welke club kan er nou concurreren met een randstad vol neuzen, havenslaven en mocro's?quote:Op zaterdag 28 april 2012 05:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Niet vergeleken met Rotterdam, Amsterdam en Eindhoven. Tevens, die achterban moet ik nog zien als jullie weer eens een keer geen Europees voetbal halen.
Lekker generaliseren.quote:Op zaterdag 28 april 2012 05:15 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Joh, welke club kan er nou concurreren met een randstad vol neuzen, havenslaven en mocro's?
Die achterban blijft wel hoor, maak je maar geen zorgen
Ja, lekker slaap weertje. Succes nog. Komen die jongens nog langs?quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:27 schreef Ajacied422 het volgende:
Goedemorgen![]()
Lekker herfstweertje bij de kampioenswedstrijd.
Was gewoon een zieke troll van hunquote:Op zaterdag 28 april 2012 08:27 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Ja, lekker slaap weertje. Succes nog. Komen die jongens nog langs?
Lafaards dat het zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Was gewoon een zieke troll van hun
Mooi, hopelijk genoeg zodat het leidt tot een hartstilstand.quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:41 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Na de wedstrijd breng ik verslag uit. De_kromme droogt al uit achter zijn toetsenbord
quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:50 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Mooi, hopelijk genoeg zodat het leidt tot een hartstilstand.
Als je niet wint word je hier niet meer geaccepteerd. Dat weet je he?quote:Op zaterdag 28 april 2012 09:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..].
Anyway. Ik ga er vandoor. Overleef de spanning hé.
Mag hij een maand geen topics meer openenquote:Op zaterdag 28 april 2012 09:04 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Als je niet wint word je hier niet meer geaccepteerd. Dat weet je he?
Dat wordt zijn dood dan.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:05 schreef Tarado het volgende:
Mag hij een maand geen topics meer openen
Op de El Amhadi kwestie na denk jij best wel het zelfde als ik.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:19 schreef inZanity het volgende:
Twente
Hebben een paar jaartjes leuk meegedaan maar het is een kwestie van tijd tot ze zichzelf weer terug vinden waar ze horen: de middenmoot.
Dus geen kampioen????quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
God god god. Ik ben weer thuis. Kon niet eens fatsoenlijk de schuurdeur en huisdeur open krijgen. Zo koud zijn mn handen![]()
Anyway. 1-1 is 't geworden. werd ook nog gewisseld omdat er gescoordmoest worden terwijl het 1-1 stond.
Nu opwarmen
brrrrrrrrrr
In Twente schijnt het zonnetjequote:Op zaterdag 28 april 2012 11:29 schreef Ajacied422 het volgende:
God god god. Ik ben weer thuis. Kon niet eens fatsoenlijk de schuurdeur en huisdeur open krijgen. Zo koud zijn mn handen![]()
Anyway. 1-1 is 't geworden. werd ook nog gewisseld omdat er gescoordmoest worden terwijl het 1-1 stond.
Nu opwarmen
brrrrrrrrrr
Joh. Het regende keihard en ik raakte bijna onderkoeldquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dan begint het Ajax weekend niet goed, hopelijk gaat dat morgen beter
Was zeker teveel sociale druk voor de krommequote:
quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:32 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax wordt nog geen kampioen. Fey. Wint van AZ.
Prima als Ajax ook maar wintquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:32 schreef Helpmefok het volgende:
Ajax wordt nog geen kampioen. Fey. Wint van AZ.
Vind ik wel jammer, ik had Feyenoord-AZ ook wel willen zienquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:34 schreef Ajacied422 het volgende:
Woensdag mag ook.
Heb wel zin in woensdag en zondag./ alle wedstrijden om dezelfde tijd
ik ookquote:Op zaterdag 28 april 2012 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wel jammer, ik had Feyenoord-AZ ook wel willen zien
je kan gewoon kijken hoor.quote:Op zaterdag 28 april 2012 11:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
Vind ik wel jammer, ik had Feyenoord-AZ ook wel willen zien
quote:
Ben je nou nog kampioen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Opzich kan HER-HEE wel leuke wedstrijd worden vanavond
En kampioen geworden? Fok!kers op komen dagen?quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:01 schreef Ajacied422 het volgende:
Opzich kan HER-HEE wel leuke wedstrijd worden vanavond
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |