SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Historisch SC-hoogtepuntjesverzamelplaats:
Volgens Poit "Meest legendatische TT + OP OOIT!"
Volgens Spanky "Meest legendarische tietjes in OP OOIT!"
Volgens zo'n beetje iedereen "zo'n beetje tochwel redelijk ongelofelijk dikke FAIL!"
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
De GAM SC SOAPSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
Dat toch maar niet, ik heb t al druk genoegquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Behalve Shar, die moet fulltime DS-er worden!
POTATO!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke het gaat over de lengte van de hamstring met betrekking tot de sportprestatie van een 100-meter sprinter en een marathon loper. dus heeft het op lengte brengen van de hamstring invloed op de snelheid van beide lopers
GO...
*burp*quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oke het gaat over de lengte van de hamstring met betrekking tot de sportprestatie van een 100-meter sprinter en een marathon loper. dus heeft het op lengte brengen van de hamstring invloed op de snelheid van beide lopers
GO...
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
GO...
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
GO...
HOAX, je bent ambtenaarquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat toch maar niet, ik heb t al druk genoeg
Hahaha ik heb niet eens medische woorden gebruiktquote:
Druk? yeah right.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:32 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dat toch maar niet, ik heb t al druk genoeg
100 meter en marathon is andere tak van loopsport.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
GO...
Haha nee ik snap wel wat je bedoeld hoor maar ik kan je niet echt verder helpenquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha ik heb niet eens medische woorden gebruikt
Ik kan veel moeilijker bezig zijn, vraag maar aan Fruit!
Maar als jullie beginnen over jullie werk zet ik ook een pannekoek op mijn hoofd
Ja daarom doe ik beide.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Druk? yeah right.
[..]
100 meter en marathon is andere tak van loopsport.
Natuurlijk, het is lot jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:40 schreef Poit het volgende:
Lotje met een pannekoek op d'r hoofd..
Ik ben dol op beide maar of de combinatie er zo beter op wordt weet ik niet hoor??
Dan bak ik wel 2 pannenkoeken want dan zal ik er nog wat medische termen tegen aan gooien.quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:38 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Haha nee ik snap wel wat je bedoeld hoor maar ik kan je niet echt verder helpenMijn antwoorden zijn altijd stomme meme's
Maar de volgende keer dat ik langs kom begin ik wel over werk, dan mag jij een pannekoek op je hoofd doen
[ afbeelding ]
Okay ik doe er dan ook wel eentjequote:Op vrijdag 27 april 2012 10:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Dan bak ik wel 2 pannenkoeken want dan zal ik er nog wat medische termen tegen aan gooien.
Fruit: waar zit de femur? Niet googlen!
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:40 schreef Poit het volgende:
Ik ben dol op beide maar of de combinatie er zo beter op wordt weet ik niet hoor??
Jaa, maar op d'r hoofd??quote:
Jaaaa met maple syrup! Jam!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:41 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Okay ik doe er dan ook wel eentje
Moeten we wel een amerikaanse pancake maken zoals de bunny hem heeft
Het zit op je hoofd, niet voor het gezicht!quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:42 schreef Poit het volgende:
[..]
Jaa, maar op d'r hoofd??
Zonde.. Niets moet dat koppie bedekken..
Doe dan van die pannekoek maar op een ander lichaamsdeel
Dit maakt een hoop goed :quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:40 schreef Poit het volgende:
Dit moeten we in een kroeg doen wanti k voorzie dat het een zootje wordtquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:45 schreef Altron het volgende:
[..]
Dit maakt een hoop goed :
[ afbeelding ]
Ik ook hahahaquote:
Haha iddquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:49 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Dit moeten we in een kroeg doen wanti k voorzie dat het een zootje wordt
Poffertjes NOMSquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:50 schreef Altron het volgende:
[..]
Haha idd
Gisteren toevallig nog zelf poffertjes gebakken....omfg die waren TE nice al zeg ik het zelf...
Moet straks wel even kijken of m'n vriendin nog wakker is geworden na het eten van die dingen.
UNDERBOOBS!quote:
WANTZquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Oh en dit liedje al de hele ochtend in mijn hoofd
Zeker Epicquote:
Goed nummerquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Goede clipquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Uber!quote:
Ik vind em niet zo leukquote:
Goed nieuwsquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:45 schreef Poit het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)r-portal-2-vrij.html
Langzaam beginnen met hardlopen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:25 schreef Solique het volgende:
Toestemming van fysio om weer langzaam aan te beginnen met hardlopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 14 juni 2012 15:25 schreef Rossdale het volgende:
Ik vind je meer een met testosteron gevulde teddybeer :D
quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:31 schreef Poit het volgende:
[..]
Langzaam beginnen met hardlopen?
Is dat niet gewoon wandelen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Please sir. When moon? When Mustang?
Niet van de omvang van de spierbuik?quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:31 schreef Lotje-Plusone het volgende:
GO...
DE REDDER VAN DE VRIJDAGMIDDAGquote:
Dan kom ik bij jullie etenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:45 schreef Poit het volgende:
Hahaha ik moest echt hardop lachen om die smiley!quote:
Nee dat zegt niet zoveel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:40 schreef Reintji het volgende:
[..]
Niet van de omvang van de spierbuik?
Haha sorry babe maar heb al boodschappen gedaan voor vandaag en morgen. Misschien zondag?quote:
Ik denk dat als je wat anders te eten in die kleding presenteert dat het ook wel goed isquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:16 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Haha sorry babe maar heb al boodschappen gedaan voor vandaag en morgen. Misschien zondag?
als in meer kleren?quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:13 schreef SummerBreeze het volgende:
hier staan serieus pannekoeken op het menu vanavond. Vaste prik: om de week op vrijdag
Maar ik sta er wel iets gekleder bij dan op die foto
Hij is dan ook fantastischquote:Op vrijdag 27 april 2012 14:14 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahaha ik moest echt hardop lachen om die smiley!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
NICE!quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:40 schreef SuperFruitig het volgende:
Oeh
Ronimo is er bij woensdag met een speelbare Awesomenauts
+ Ik sta met naam in de mailing![]()
quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:13 schreef SummerBreeze het volgende:
hier staan serieus pannekoeken op het menu vanavond. Vaste prik: om de week op vrijdag
Maar ik sta er wel iets gekleder bij dan op die foto
NEEDS MORE EPIC UNDERBOOBAGE!quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Bedankt nog trouwens fruit
Ik krijg steeds als ik zeg dat ik zelda doe "oh ben je weer met jezelf aan het spelen?"
VOOR DE REST VAN JE LEVENquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:56 schreef Sharana_LV het volgende:
Bedankt nog trouwens fruit
Ik krijg steeds als ik zeg dat ik zelda doe "oh ben je weer met jezelf aan het spelen?"
Tsss had ik gisteravond al op FOK!games geplaatst, en nu link je vanaf Tweakers....quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:45 schreef Poit het volgende:
Verkeerde titel Eend.. Sorry..quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:10 schreef wc-eend het volgende:
[..]
Tsss had ik gisteravond al op FOK!games geplaatst, en nu link je vanaf Tweakers....
Waar is de liefde
WHAT HAS BEEN SEEN CANNOT BEEN UNSEEN!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:11 schreef SuperFruitig het volgende:
Een maat van me heeft een paar jaar terug ook geconstateerd dat als je het spellen van mijn achternaam op een specifieke manier intoneert er NSBER in staat.
En nu, elke keer als ik mijn naam moet spellen
. . . NSBER . .
Zo irritant.
Als ik jouw was dan zou ik door blijven pinnenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb een nieuwe bankpasje en nu kan ik pinnen en wordt het niet afschreven![]()
a.s. maandag toch maar even bellen denk ik
Maandag?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:21 schreef AQuila360 het volgende:
Ik heb een nieuwe bankpasje en nu kan ik pinnen en wordt het niet afschreven![]()
a.s. maandag toch maar even bellen denk ik
ssssssssssssssssssstquote:
kan je even wat voor mij pinnenquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:56 schreef AQuila360 het volgende:
Dinsdag.... Bedoel ik natuurlijk
Vuilak bbn jong
Dat wil ik niet zeggen!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:16 schreef Tain het volgende:
AQ, jij bent iPad gek toch?
http://thebrydge.com/
Dat doen anderen dan welquote:
AQ JE BEN GEK, dankje voor de voorzet nick.quote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:36 schreef AQuila360 het volgende:
BBN ik weet niet of jij hier illegaal bent maar ik stuur sowieso de vreemdelingen politie op je af om je na te checken!!
Euh pardonquote:
Niet jouuuquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zon een lotje waarmee je 30 jaar lang 10.000 per maand krijgt![]()
Zal wel een tientje winnen maargoedShaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Nog rijk ookquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Niet jouuu
Nohhh! Lieve spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar zon een lotje waarmee je 30 jaar lang 10.000 per maand krijgt![]()
Zal wel een tientje winnen maargoed
What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
AQ is ook wel een lieve meisje jongen, trust mequote:
Yeah 58gb aan strips nuquote:Op vrijdag 27 april 2012 22:07 schreef AQuila360 het volgende:
Jij had toen toch van die comics en zulks voor de ipad nick?
Katze ik moet die ook!quote:
Ik kan hier nix van maken ?quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:36 schreef badboynova het volgende:
nu mis ik wel steve .j, want waarom heeft AQ wel de "i FAB app" en ik niet.
sorry je heb gelijk, ik bedoelde FAPquote:
Die wil ik in plaats van een kat!quote:Op vrijdag 27 april 2012 21:20 schreef Tain het volgende:
[ afbeelding ]
OMG die wil ik voor mijn kat!
Dit dus, maar dan nu vanaf mijn account en niet die van Ritsebquote:
Werkt perfect ja, mits de goeie app er voor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 22:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Katze ik moet die ook!
Is geniaal op dei pad
WANTquote:Op vrijdag 27 april 2012 21:16 schreef Tain het volgende:
AQ, jij bent iPad gek toch?
http://thebrydge.com/
Heb je die Marvel Civil War reeks gelezen die is tof!quote:Op zaterdag 28 april 2012 01:02 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Werkt perfect ja, mits de goeie app er voor.
Nee sorry iets te kinderachtig voor mijn smaakquote:Op zaterdag 28 april 2012 14:17 schreef SummerBreeze het volgende:
Shar, is dit niet iets voor jou?
[ afbeelding ]
Die gratis meuk?!quote:Op zaterdag 28 april 2012 08:44 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Heb je die Marvel Civil War reeks gelezen die is tof!
Weet niet? Is gewoon zon apart verhaal ofzo van +/- 20 comics en die is echt tof!quote:
quote:
Maar zondag is het koniginnenacht! Wat ga je dan doen?quote:
FOK! natuurlijk.quote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Maar zondag is het koniginnenacht! Wat ga je dan doen?
Ik ga Amsterdam inquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Zuipenquote:Op zaterdag 28 april 2012 19:42 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Voor wat babe?quote:Op zaterdag 28 april 2012 21:41 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Bohh Shar, ik weet niet wat ik aan moet doen..
Ditquote:
met een tekstballonnetje 'Hey, Listen!'?quote:Op zondag 29 april 2012 00:03 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb link getekend in draw something .. kon het niet laten om navi er ook maar bij te zetten
Ik heb dat listen weggelaten want was al redelijk vol maar hey staat er wel bijquote:Op zondag 29 april 2012 00:07 schreef SummerBreeze het volgende:
[..]
met een tekstballonnetje 'Hey, Listen!'?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu richting bed, serie afkijken en slapen
truste all![]()
![]()
quote:Op zondag 29 april 2012 00:13 schreef Sharana_LV het volgende:
Ik heb nog steeds geen huidskleur verfjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu richting bed, serie afkijken en slapen
truste all![]()
Truste![]()
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
Ik heb nog steeds geen huidskleur verfjeTof gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu richting bed, serie afkijken en slapen
truste all![]()
!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
Ik heb nog steeds geen huidskleur verfjeGek das super nooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu richting bed, serie afkijken en slapen
truste all
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
Ah helaas toen was ik al vertrokken.quote:
Was het gezellig feestje?quote:Op zondag 29 april 2012 12:07 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ah helaas toen was ik al vertrokken.
We hadden een housewarming van een vriend van ons, maar was zo'n feestje waar ik niemand anders ken. Op een of andere manier twijfel ik dan altijd over mijn kleding keuze. Want mijn eigen vrienden zijn ondertussen wel gewend aan mijn outfitjes dus kan ik aantrekken wat ik wil
Maar uiteindelijk is het een zwart blousje geworden met een grijze leren taille rokje en grijze enkellaarsjes
Zo, al flink druk bezig geweest dus.quote:Op zondag 29 april 2012 12:47 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Was het gezellig feestje?
Ik heb al gesport, onder zonnebank geweest, gegeten, moest nog twee wasmanden vol met was strijken, en geten en gedouched
nu opmaken en blogpost fixen
Grote kans dat het een vriend van me is. Die woont ook op IJburg en die is kite-instructeur.quote:Op zondag 29 april 2012 09:35 schreef Sharana_LV het volgende:
Zo vet, ik kijk uit het raam en zie ze bij het strand kite surfen ... moet ik toch ook maar es gaan proberen
Sharquote:Op maandag 30 april 2012 11:01 schreef Sharana_LV het volgende:
mogguuuuh
Snel aankleden, zo stad in bbqen en zuipen
Naja, stad in, naar vondelparkquote:Op maandag 30 april 2012 11:03 schreef Solique het volgende:
[..]
Shar![]()
Beetje overleefd?
In de stad bbqen
Dacht dat bbqen er niet meer mocht.quote:Op maandag 30 april 2012 11:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Naja, stad in, naar vondelpark
Ik sta niet in v oor mijn berichten over een paar uur
Niet? Mijn vriendin zei van wel :x ik twitter de politie wel ffquote:Op maandag 30 april 2012 11:07 schreef Solique het volgende:
[..]
Dacht dat bbqen er niet meer mocht.
Het is er wel het beste weer voor
Oh, dan zal ik mijn WA alvast uitzetten
haha, kan wezen dat het vandaag toegestaan is.quote:Op maandag 30 april 2012 11:08 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Niet? Mijn vriendin zei van wel :x ik twitter de politie wel ff
Nee maar wat jij bedoeld is redelijk oud nieuws. We hebben toen overleg gehad bij het stadsdeel en utieindelijk besloten dat verbieden gewoon niet kan omdat mensen het veel te leuk vinden. Maar het kostte teveel om elke keer het gras en alles te laten opknappen. Ze hebben toen bepaalde bbq plekken gemaakt waar steen ligt etc, daar mag nu gebbq-ed worden. Ik weet alleen niet of het ook met queensday geldt...quote:Op maandag 30 april 2012 11:10 schreef Solique het volgende:
[..]
haha, kan wezen dat het vandaag toegestaan is.
Dacht juist dat in zowat alle parken in A'dam het verboden was.
Misschien op wat aangewezen plekken na, waar het dan gelijk super druk is natuurlijk.
Zie: https://www.google.nl/#hl(...)2af&biw=1920&bih=979
Ok, dus alleen verbod op gras dus.quote:Op maandag 30 april 2012 11:15 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Nee maar wat jij bedoeld is redelijk oud nieuws. We hebben toen overleg gehad bij het stadsdeel en utieindelijk besloten dat verbieden gewoon niet kan omdat mensen het veel te leuk vinden. Maar het kostte teveel om elke keer het gras en alles te laten opknappen. Ze hebben toen bepaalde bbq plekken gemaakt waar steen ligt etc, daar mag nu gebbq-ed worden. Ik weet alleen niet of het ook met queensday geldt...
quote:Op maandag 30 april 2012 11:21 schreef Sharana_LV het volgende:
ik kom er net achter dat mijn oranje truitjes nog in alkmaar liggen![]()
Yepsquote:Op maandag 30 april 2012 11:22 schreef Solique het volgende:
Ik ga maar eens een stukje hardlopen, wat caches oppikken onderweg en de rest van de dag geen idee.
Denk wat series verder afkijken en in de zon zitten.
[..]Weer lekker bezig
Nette tasquote:Op maandag 30 april 2012 11:31 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Yepsemoslinger waardig.... maar mijn tas is er klaar voor
[ afbeelding ]
nee zit nog in pyamaquote:Op maandag 30 april 2012 11:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Nette tas
En er zelf ook klaar voor?
klinkt bekendquote:
ga je niet de stad in vandaag?quote:Op maandag 30 april 2012 11:33 schreef Solique het volgende:
[..]
klinkt bekend
Wil gaan hardlopen maar eigenlijk nog helemaal geen zin
nee, totaal geen zin in.quote:
had je je vriendin in de kelder verstopt dan?quote:Op maandag 30 april 2012 11:36 schreef Nebo het volgende:
Typisch dat op een dag als vandaag alle mooie vrouwen tevoorschijn komen
ohquote:Op maandag 30 april 2012 11:36 schreef Solique het volgende:
[..]
nee, totaal geen zin in.
Vrienden allemaal ergens anders.
Ik ga liever wat rustiger aan doen vandaag, ben kapot de laatste weken.
Geestelijk druk, lichamelijk uitgeput.quote:Op maandag 30 april 2012 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
oh
ik heb t weekend rustig aan gedaan dus ben nu gelukkig redelijk fit
is het dan niet beter om even de stad in te gaan, het is mooi weer en ben je er even lekker uit? ik herken het gevoel wel, maar ik was uiteindelijk altijd wel blij als ik alsnog dan de stad in gegaan was ...quote:Op maandag 30 april 2012 11:38 schreef Solique het volgende:
[..]
Geestelijk druk, lichamelijk uitgeput.
Nergens zin in en gewoon
Ben echt toe aan wat rust of eventueel een dag weg of zo
Gisteren al gehele dag en avond in de stad geweest, doet mij verder vrij weinig.quote:Op maandag 30 april 2012 11:46 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
is het dan niet beter om even de stad in te gaan, het is mooi weer en ben je er even lekker uit? ik herken het gevoel wel, maar ik was uiteindelijk altijd wel blij als ik alsnog dan de stad in gegaan was ...
Ow shit, vergeten om even een raampje open te zetten!quote:Op maandag 30 april 2012 11:37 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
had je je vriendin in de kelder verstopt dan?
I guess you're in a....quote:Op maandag 30 april 2012 11:50 schreef Sharana_LV het volgende:
ik krijg het dopje van de lijm er niet meer af ...![]()
![]()
zonder mijquote:Op maandag 30 april 2012 11:54 schreef Nebo het volgende:
Gisteren overigens naar The Avengers geweest, wat een heerlijke film was dat
potver ik moest heel hard lachenquote:Op maandag 30 april 2012 11:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
I guess you're in a....
Sticky situation.
YEEEEEAAAAAAH
Moet ik ook nog zeker gaan zienquote:Op maandag 30 april 2012 11:54 schreef Nebo het volgende:
Gisteren overigens naar The Avengers geweest, wat een heerlijke film was dat
quote:Op maandag 30 april 2012 11:56 schreef Nebo het volgende:
[..]
I guess you're in a....
Sticky situation.
YEEEEEAAAAAAH
Voor elke film die ik ga zien moet ik ten minste twee vrouwen teleurstellen dat ik niet met hen ga. Nebo's lawquote:
Gevalletje 'there, I fixed it' dusquote:Op maandag 30 april 2012 12:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nu nagellijm gebruikals oorbellen straks uit elkaar vallen weet ik waar het door komt
quote:Op maandag 30 april 2012 12:07 schreef Sharana_LV het volgende:
ik heb nu nagellijm gebruikals oorbellen straks uit elkaar vallen weet ik waar het door komt
Er komen genoeg goede films aan de komende maandenquote:Op maandag 30 april 2012 12:07 schreef Nebo het volgende:
De nieuwe Spiderman en Dark Knight komen er aan, nieuwe kansen
Picsquote:Op maandag 30 april 2012 12:13 schreef Sharana_LV het volgende:
maar ik heb nu wel mooi een oranje ketting, oorbellen en ring die matchen bij mijn nagellak
Als je nu maar niet per ongeluk de superlijm pakt als je nagels gaat plakken!quote:Op maandag 30 april 2012 12:10 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
weljahet is nit alsof ik nepnagels gebruik dus dan komt die zooi ook nog eens op
Ik heb geen nepnagelsquote:Op maandag 30 april 2012 12:13 schreef Nebo het volgende:
[..]
Als je nu maar niet per ongeluk de superlijm pakt als je nagels gaat plakken!
Wat doe je dan met de lijm? Hè? Hè? Nou? Nou?!quote:
zat in een pakketje met nail art zooi die k van een bedijf had gehadquote:Op maandag 30 april 2012 12:17 schreef Nebo het volgende:
[..]
Wat doe je dan met de lijm? Hè? Hè? Nou? Nou?!
Excuse approvedquote:Op maandag 30 april 2012 12:18 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
zat in een pakketje met nail art zooi die k van een bedijf had gehad
geinig, wat voor 1?quote:Op maandag 30 april 2012 12:47 schreef Tain het volgende:
Overmorgen zelfbouw NAS in elkaar knutselen
quote:Op maandag 30 april 2012 13:45 schreef mschol het volgende:
[..]
geinig, wat voor 1?
* mschol is bezig mediacenter van kast te wisseln, kut klus
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:27 schreef Sharana_LV het volgende:
Wat een onweer vanochtend zeg, ik zat bij de eerste klap rechtop in bed
Heb er thuis ook nog 1 liggen.quote:
Heb mijn eerste verkocht toen de pocket uitkwam en laatst een brak exemplaar van MP getrokken, maar die was echt slecht. Deze is zonder doos, maar echt in nieuwstaat.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:44 schreef Solique het volgende:
[..]
Heb er thuis ook nog 1 liggen.
Alleen lichtelijk wat verkleurd.
Ik heb mijn eerste nog steeds thuis liggen, werkend en al op 1 of 2 pixels na.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 08:47 schreef Reintji het volgende:
[..]
Heb mijn eerste verkocht toen de pocket uitkwam en laatst een brak exemplaar van MP getrokken, maar die was echt slecht. Deze is zonder doos, maar echt in nieuwstaat.
De film wordt ongetwijfeld pure awesomeheid, en ik moet zeggen dat ik heel erg uitkeek naar de eerstvolgende trailer, maar deze trailer doet me gek genoeg niet zo heel veelquote:
quote:
Ja toch!!quote:
Lijkt mij ook wel een relaxte game.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:08 schreef Poit het volgende:
[..]
Ja toch!!
Die game lijkt me echt geweldig
Ben trouwens met Uncharted 3 bezig.. In focking episch 3D!
Echt fucking nice!
Moet ik ook weer mee verder ja! Eerst U3 maar uitspelenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:09 schreef Solique het volgende:
[..]
Lijkt mij ook wel een relaxte game.
Ben zelf met SSX bezig
Moet eerst nog U2 uitspelen voordat ik met U3 wil beginnen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:10 schreef Poit het volgende:
[..]
Moet ik ook weer mee verder ja! Eerst U3 maar uitspelen
Ben na maanden weer een beetje terug in m'n gamerflow.. Heb er weer zin in!
THIS ISNT A CARquote:
Lol, is dat een soort voetbalmanager style game? Of ben je 8 uur lang met de joystick links en rechts en drukken ala "olympic winter games" Commodore style.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:11 schreef Rossdale het volgende:
Ik ben bezig met Tour de France 2011
Ondanks dat de game zoooo slecht is, vind ik hem stiekem wel erg leuk
Nicequote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Moet eerst nog U2 uitspelen voordat ik met U3 wil beginnen.
Hier ook weer een beetje in de flow.
Heb nog te veel games waar ik mee verder wil.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Nice![]()
Ik vond U2 ook erg cool...
Heb ook zin om God of War 3 weer te spelen
Soort uitgeklede pro cycling managerquote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:17 schreef Poit het volgende:
[..]
Lol, is dat een soort voetbalmanager style game? Of ben je 8 uur lang met de joystick links en rechts en drukken ala "olympic winter games" Commodore style.
Er zeker zin in.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:24 schreef SuperFruitig het volgende:
http://trailers.apple.com/trailers/fox/prometheus/
Hier heb ik ook veel zin in. Als ik die 2e trailer bekijk, dat muziekje is echt freaky
lol.. Lijkt me verschrikkelijk!!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Soort uitgeklede pro cycling managerJe rijdt wel zelf races, maar kunt via commandos ook je teammates besturen. Het enige nadeel is dat je de tijd niet kunt versnellen en een race dus 15-20 minuten duurt. En dat is behoorlijk lang als je van plan bent een hele race in het peloton te blijven hangen om het te laten eindigen op een massasprint
Zit daarom ook altijd te draw something'en tijdens het gamen om de tijd te overbruggen
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Soort uitgeklede pro cycling managerJe rijdt wel zelf races, maar kunt via commandos ook je teammates besturen. Het enige nadeel is dat je de tijd niet kunt versnellen en een race dus 15-20 minuten duurt. En dat is behoorlijk lang als je van plan bent een hele race in het peloton te blijven hangen om het te laten eindigen op een massasprint
Zit daarom ook altijd te draw something'en tijdens het gamen om de tijd te overbruggen
Voorstukje gezien in de bios , en dat zag er idd tof uit.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Hier heb ik ook veel zin in. Als ik die 2e trailer bekijk, dat muziekje is echt freaky
Ik moest even teruglezen over welk spel het ging, maar mijn gevoel was juist.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:23 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Oeh, welkequote:
Sniper Elite V2quote:
quote:
Ja, gisteren ook weer een lesje Evy gelopen.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:37 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]![]()
Nog lekker gelopen sol?
Ik ben gisteren avond nog geweest, ging lekker!
Gister ook ff gedaan, wel een leuke game voor tussendoorquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:31 schreef Solique het volgende:
[..]
Sniper Elite V2
Voor PS3 of X360. (helaas niet pc versie)
Voorkeur voor PS3 versie gegeven natuurlijk
Precies, hij is ook gewoon behoorlijk pittig en de meeste aanvallen mislukken ook gewoon.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:43 schreef StefanW het volgende:
[..]
Ik moest even teruglezen over welk spel het ging, maar mijn gevoel was juist.
Heb hem ook en inderdaad als wieler-enthousiast zeker leuk, ook gezien de strategie die je moet gebruiken. Ik ga meestal ook iets anders doen op de tussenstukken. Eigenlijk niet op de secties waar je echt wat kan doen.
Zeker, die zijn echt leuk. En daar ging ik ook de eerste paar etappes flink nat met mijn strategie (vooruit en gaan met die banaan). Erg jammerlijk om dan Vino, Contador en Schleck een km voor de streep voorbij te zien gaan alsof ik stil staquote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Precies, hij is ook gewoon behoorlijk pittig en de meeste aanvallen mislukken ook gewoon.Ik ben benieuwd naar de races in de bergen. Die lijken me wat spannender en daar kun je tenminste echt wat op de speelbare stukken.
Ik val ook al-tijd te vroeg aanquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:01 schreef StefanW het volgende:
[..]
Zeker, die zijn echt leuk. En daar ging ik ook de eerste paar etappes flink nat met mijn strategie (vooruit en gaan met die banaan). Erg jammerlijk om dan Vino, Contador en Schleck een km voor de streep voorbij te zien gaan alsof ik stil sta
Ik heb inmiddels geleerd, zeker in de bergen, in het peleton blijven rijden en 1-1,5 kilometer van tevoren volle bak gaan. Daar heb ik al twee etappes mee gewonnen en 4-5 keer top 5 geredenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 12:03 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ik val ook al-tijd te vroeg aanIk denk elke keer bij nog 5 km te gaan... aaaah dat kan wel nu. Boem, na 1500 m al weer teruggehaald en rijder helemaal leeggereden
Hahahahaahahhahaah ik stikte in mijn thee door de combinatie van je ava en het berichtje. Had even een paar minuten nodig voordat ik kon gaan typenquote:
Hehehequote:Op dinsdag 1 mei 2012 15:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Hahahahaahahhahaah ik stikte in mijn thee door de combinatie van je ava en het berichtje. Had even een paar minuten nodig voordat ik kon gaan typen
B2K is 600 punten deze week.quote:Op dinsdag 1 mei 2012 10:24 schreef SuperFruitig het volgende:
Ik zie ook gewoon voor me hoe Ross dat dansje zou doenquote:
Volgende meetquote:Op dinsdag 1 mei 2012 19:57 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Ik zie ook gewoon voor me hoe Ross dat dansje zou doen
Net prijsje!quote:Op dinsdag 1 mei 2012 11:59 schreef StefanW het volgende:
Mochten mensen hem nog willen kopen, de Vita is vandaag daybreaker bij de Wehkamp.
http://www.wehkamp.nl/Blo(...)m4n_aid=10963&BC=TRL
Jeh en dan volgende week met die andere DLC erbij samen voor 800quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
FUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What about "kinda cute, kinda hot, kinda sexy, hysterically funny, but not funny-looking guy who you could fuck" did you not understand?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Fixedquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
Wat vond je van fruit zijn laatste tekening?quote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:38 schreef Sharana_LV het volgende:
oh ross, check mijn tekening eens
ik kon er niets anders van maken sorry, maar als je wilt pm ik je wel even het antwoord
ik moest googelen wat ik moest tekenen omdat ik het niet kende en wat ik toen zag kon ik alleen deze tekening bij maken
zal zo even kijken!! ik heb een hele lange lijst die k nog moet wegwerkenquote:Op dinsdag 1 mei 2012 22:40 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Wat vond je van fruit zijn laatste tekening?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |