http://nl.wikipedia.org/wiki/Overtrainingquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een kankeronderzoek.Je moet maximaal pompen met maximale gewichten anders bereik je geen reet.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:53 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hey little man, you jealous?
i snap you liek dis *snap*
Alsof hij er daar anders uitziet als een doorsnee 60+er.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel blijven doorgaan tot je 82ste anders krijg je dit effect
ach ja ja das ist mein kleine bruurtjequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet hij er tegenwoordig niet meer uit. Hij is weer gaan trainen voor de Expandables 2quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat bedoel ik, je moet wel DOORGAAN het liefst tot je er dood bij neervaltquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo ziet hij er tegenwoordig niet meer uit. Hij is weer gaan trainen voor de Expandables 2![]()
dus het valt nu wel weer mee.
Ik vind hem er eerlijk gezegd op vooruit gegaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bovendien is die vent helemaal van plastic![]()
[ afbeelding ]
http://news.makemeheal.co(...)vester-stallone/1234
Zal ik je maar even uit de droom helpen dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind hem er eerlijk gezegd op vooruit gegaan.
Ik til Arnold zelf op met 1 hand!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal ik je maar even uit de droom helpen dan?![]()
daar zitten nog 4 lagen make-up overheen...
Maar jij kan dat gewoonquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik til Arnold zelf op met 1 hand!
Met gemak. Wat zou ie wegen? Rond de 95 kilo maar?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar jij kan dat gewoon
Weet je wel hoe zwaar plastic is ???quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met gemak. Wat zou ie wegen? Rond de 95 kilo maar?
Kan ie drijven dan als een plastic opblaasbootje?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wel hoe zwaar plastic is ???![]()
![]()
da's dan wel weer coolquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan ie drijven dan als een plastic opblaasbootje?
Dat klopt. De verklaring hiervoor is simpel (en bewezen!): de neuronen die je spiervezels innerveren bepalen wat voor type vezels je hebt, de eigenschappen van deze neuronen worden bepaald door je genen.quote:Nu kan je dit trainen maar vaak heb je toch van nature meer talent voor een van de twee.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Sommige zien er zelfs BETER uit zonder make up maar niet allemaal ....
quote:Op vrijdag 27 april 2012 23:18 schreef Bram_van_Loon het volgende:
In het algemeen zien vrouwen met een aantrekkelijk gezicht er het mooist uit zonder makeup. Makeup dient immers om 'gebreken' te camoufleren, als je zo'n aantrekkelijk gezichtje hebt dan kan je alleen maar kwaad doen met makeup, je hebt dan immers geen gebreken.
Haha lijkt net een gezicht op z'n buikquote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |