quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Omdat er hier velen opscheppen over hoe vaak ze wel niet naar de sportschool gaan. Daarbij ook over hun stats en zogenaamd goddelijke uiterlijk.
Daar steek ik graag de draak mee.
Dat is een beetje treurig van jou.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
Omdat er hier velen opscheppen over hoe vaak ze wel niet naar de sportschool gaan. Daarbij ook over hun stats en zogenaamd goddelijke uiterlijk.
haha nee hoor je hebt gelijk ik zie dat vaak op fora dat opscheppenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:38 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Goh.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:49 schreef Otto_Kretschmer het volgende:
[..]
Ook goed brah, vervang dat dan voor enorme benen van Maarten van der Weijden want die heeft hij ook niet.
Zoveel bijzonders doe ik nu ook weer niet, als je zo erg opschept moet je wel tegen een beetje spot kunnen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:54 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Dat is een beetje treurig van jou.
Dit dus. Op dat forum zitten ook de serieuzere mensen, hier gaat het erom wie het hardst schreeuwt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:56 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
haha nee hoor je hebt gelijk ik zie dat vaak op fora dat opscheppen
maar dutchbodybuilding forum is wel de shit
Ja cool... niks bewezen dus.quote:Thus, we speculate that low-intensity training would
result in a similar amount of training-induced muscle mass
as high-intensity resistance training.
Lange spierenquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:42 schreef lol_wut het volgende:
[..]
Inderdaad. Gewoon trainen voor mooie lange spieren.
Lange/Korte spieren is een fabel.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:09 schreef Robophatt het volgende:
[..]
Lange spieren
Volgens mij heeft dat meer met je eetpatroon te maken dan met hoeveel gewicht je tilt.
Dit.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:02 schreef Panzermaus het volgende:
Waarom wil je er sterk uitzien als je dat niet bent? Gewoon niet meer dan 8 reps maken en lekker zwaar gaan.
Weet ik. Ik doelde meer op het wel/niet superbreed willen worden.quote:
Gedeeltelijk waar. Je kan een hoop beïnvloeden met trainen maar het ligt iets genuanceerder.quote:
80 kilo is niks manquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:51 schreef wise het volgende:
hahah en al die anabolen patsers met hun 80 kg liften![]()
trieste lui
Ik doe dagelijks aan yoga bij de krachttraining. Hier krijg ik mooie slanke spieren van. Ik wil niet dat opgeblazen michelin mannetje zijn. Maar gewoon slank gespierd met mooie lange spieren.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:13 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Gedeeltelijk waar. Je kan een hoop beïnvloeden met trainen maar het ligt iets genuanceerder.
Neem sprinters; die hebben korte explosieve spieren. Marathonlopers lange spieren getraind op duur i.p.v. explosiviteit.
Nu kan je dit trainen maar vaak heb je toch van nature meer talent voor een van de twee.
En daarna is alles heerlijk schoon en lentefrisquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:23 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik ben een beest met zieke stats. Ik kom dagelijks in de sportschool.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Overtrainingquote:Op vrijdag 27 april 2012 13:30 schreef Jahr00n het volgende:
Wat een kankeronderzoek.Je moet maximaal pompen met maximale gewichten anders bereik je geen reet.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:53 schreef .Masturbatron. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hey little man, you jealous?
i snap you liek dis *snap*
Alsof hij er daar anders uitziet als een doorsnee 60+er.quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wel blijven doorgaan tot je 82ste anders krijg je dit effect
ach ja ja das ist mein kleine bruurtjequote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo ziet hij er tegenwoordig niet meer uit. Hij is weer gaan trainen voor de Expandables 2quote:Op vrijdag 27 april 2012 19:56 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
dat bedoel ik, je moet wel DOORGAAN het liefst tot je er dood bij neervaltquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Zo ziet hij er tegenwoordig niet meer uit. Hij is weer gaan trainen voor de Expandables 2![]()
dus het valt nu wel weer mee.
Ik vind hem er eerlijk gezegd op vooruit gegaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:13 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Bovendien is die vent helemaal van plastic![]()
[ afbeelding ]
http://news.makemeheal.co(...)vester-stallone/1234
Zal ik je maar even uit de droom helpen dan?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:26 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik vind hem er eerlijk gezegd op vooruit gegaan.
Ik til Arnold zelf op met 1 hand!quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:35 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Zal ik je maar even uit de droom helpen dan?![]()
daar zitten nog 4 lagen make-up overheen...
Maar jij kan dat gewoonquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:40 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik til Arnold zelf op met 1 hand!
Met gemak. Wat zou ie wegen? Rond de 95 kilo maar?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:44 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Maar jij kan dat gewoon
Weet je wel hoe zwaar plastic is ???quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:47 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Met gemak. Wat zou ie wegen? Rond de 95 kilo maar?
Kan ie drijven dan als een plastic opblaasbootje?quote:Op vrijdag 27 april 2012 20:48 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Weet je wel hoe zwaar plastic is ???![]()
![]()
da's dan wel weer coolquote:Op vrijdag 27 april 2012 20:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Kan ie drijven dan als een plastic opblaasbootje?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |