mijne ookquote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Die van mij wel hoor. Kan er zelfs een dag later nog over praten.
Dat ben ik wel met je eens. Maar het kan ook juist relativeren.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 12:04 schreef debuurvrouw het volgende:
Ja, natuurlijk zijn er verschillen. Uiteraard. Maar waar het mij in het begin over te doen was is het feit dat je het als ouder zwaarder hebt als je kind HB is. Of HSP.
Dat zie ik gewoon niet.
Ik heb het niet gehad over down of autisme.
Ik heb een enorme hekel aan dat gekokketeermijn kind is zoooo lastig maar ja HB hè, dus ja, was een goed doordacht plan.
Je kan ook denken: kind moet meer leiding met buiten spelen want is totaal nog niet in staat gevaar in te schatten.
Wat ik zou doen
Komt bij dat elke óuder ook nog eens anders reageert.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:28 schreef snoopy het volgende:
Ik vind persoonlijk dat ELK kind anders is en anders reageert. HB of niet. HB kinderen verschillen onderling ook enorm. Je kan ze gewoon niet over één kam scheren. De een is impulsief, de ander niet. Niet per definitie moeilijker voor de ouders dus ook.
en zo is het ook.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 17:43 schreef Moonah het volgende:
[..]
Komt bij dat elke óuder ook nog eens anders reageert.![]()
Waar de een van over de flos raakt, kan de ander heel relaxed reageren. Heeft de een het nodig stoom af te blazen, kan de andere er haar/zijn schouders over ophalen.
Kortom: er valt geen peil op te trekken.
De mijne begint de keer boodschappen erna weer net zo makkelijk over aardbeien.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 13:41 schreef kaatjejannie het volgende:
[..]
Die van mij wel hoor. Kan er zelfs een dag later nog over praten.
Dat ja.quote:Op zaterdag 18 mei 2013 18:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Ja, en dan ook de plek aanwijzen waar ze de tas had gezien.
hij heeft van de hele verhuizing geen cént meegekregen. Ze waren de afgelopen twee weken bij papa, en in die tijd heb ik de woonkamer opgeknapt en de boel verhuisd..quote:
De impact van een andere kamer en een ander huis kan heel groot zijn, ook al krijgt hij niets meequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:35 schreef DJMO het volgende:
[..]
hij heeft van de hele verhuizing geen cént meegekregen. Ze waren de afgelopen twee weken bij papa, en in die tijd heb ik de woonkamer opgeknapt en de boel verhuisd..
juist als ze er niks van meekrijgen! Dan ben je ineens uit je (inmiddels) vertrouwde omgeving gerukt..quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:44 schreef Troel het volgende:
[..]
De impact van een andere kamer en een ander huis kan heel groot zijn, ook al krijgt hij niets mee
Ow, dat zeker niet, maar dat hoor je ons ook niet zeggenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:48 schreef DJMO het volgende:
dáár zouden jullie wel eens gelijk in kunnen hebben, daar heb ik niet bij stil gestaan. maar dan alsnog, het blijft INET leuk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |