Oh, 3,05%quote:
Voor een Olie maatschappij niet echt. Maar een 11% verhoging is massive. Als ze dat de komende 10 jaar volhouden ben ik een happy panda.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:35 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Is dat veel voor een dividend uitkerend bedrijf?
Ja, maar een spaarrekening verhoogt het niet jaarlijks met 11%.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:36 schreef pimmetje2010 het volgende:
Ik bedoel met een goede spaarrekening krijg je dat ook en dan heb je niet te maken met devaluatie van het aandeel of hoe je dat ook noemt
Doe maar nietquote:
Volhouden in de zin van elk jaar met 11% verhogen of niet meer verlagen?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:36 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Voor een Olie maatschappij niet echt. Maar een 11% verhoging is massive. Als ze dat de komende 10 jaar volhouden ben ik een happy panda.
Zo trekken ze meer investeerders aan, waardoor het aandeel omhoog wordt geduwd en zo worden aandeelhouders beloond. Aandeelkoerss is alleen vandaag al 2,28% gestegen na de dividend verhoging.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:37 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Volhouden in de zin van elk jaar met 11% verhogen of niet meer verlagen?
Doet een bedrijf dat om meer aandeelhouders te krijgen en zo een groter budget te creëren of om andere redenen?
Ja op dit moment is de rente wel heel laag jaquote:Op vrijdag 27 april 2012 01:37 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar een spaarrekening verhoogt het niet jaarlijks met 11%.![]()
Die zemmel rabo heeft het zelfs verlaagd sinds de 26.
Daar ga ik vanuit want ze verhogen hun dividend al 16 jaar op rij en ze hebben nogsteeds veel geld in kas en veel inkomsten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ja op dit moment is de rente wel heel laag ja
Maargoed wel safe door de garantie tot 100k
Ga je er vanuit dat ze het jaarlijkt met 11% gaan verhogen? Dat wil zeggen dat ze over 10 jaar het drievoudige uitkeren.
Zou mooi zijn voor jequote:Op vrijdag 27 april 2012 01:41 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Daar ga ik vanuit want ze verhogen hun dividend al 16 jaar op rij en ze hebben nogsteeds veel geld in kas en veel inkomsten.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:45 schreef JohannesKozijn het volgende:
Doei, ik ga The Incredibles kijken
quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:45 schreef JohannesKozijn het volgende:
Doei, ik ga The Incredibles kijken
Doet het pijn op het toilet?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Sambal op m'n eten was niet zo'n goed idee.
Wat nou?quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:46 schreef Plastic_zak het volgende:
Sambal op m'n eten was niet zo'n goed idee.
Kusje.quote:
Omdat NL zijn huishoudboekje niet op orde krijgt, gaat Standard & Poor ons waarschijnlijk downgraden van AAA naar AA+.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy wat was het nou dat Wilders had geflikt dat we 2 miljard meer rente moeten gaan betalen?
waarschijnlijk niet, is even afwachten. En ja, Spanje is fucked.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
Door het nieuwe akkoord van vandaag gaat die downgrading toch waarschijnlijk niet plaatsvinden?
quote:
Ergens in Septemberquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:04 schreef monkyyy het volgende:
Is het al bekend wanneer er verkiezingen komen?
Waarschijnlijk 12 september, althans dat was het voorstel van Rutte tijdens het crisisdebat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:04 schreef monkyyy het volgende:
Is het al bekend wanneer er verkiezingen komen?
Ik ga me inlezen op de busreis naar Hongarije.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
Weten jullie al waar je op gaat stemmen?
quote:

Ik ga me ook nog inlezen voordat ik ga stemmen (zouden meer mensen moeten doen)quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga me inlezen op de busreis naar Hongarije.
Geen audio book daarvan hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga me inlezen op de busreis naar Hongarije.
quote:
Nee.quote:
je bent zelf een pittoresk dorpjequote:
En deze dude zou je wel doenquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:17 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
je bent zelf een pittoresk dorpje
Ja, maar niet omdat het een hottie is.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:18 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
En deze dude zou je wel doen
[ afbeelding ]
Golddiggurrrrrrrrrquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:21 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, maar niet omdat het een hottie is.
Nee. Zelfde interesses en je vindt elkaar interessant.quote:
Wij hebben toch ook dezelfde interesses?quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:25 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee. Zelfde interesses en je vindt elkaar interessant.
quote:
Dankquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:40 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Ik zal het even oplossen
Ondertussen mag je deze SC lenen
Inderdaad ga schoonmaken voor de helft van het uur salaris van een AH medewerkerquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:44 schreef Hooidraad het volgende:
Monkyyy, neem een voorbeeld aan pimmetje.
Ik verhuur mijn baarmoeder liever.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:45 schreef pimmetje2010 het volgende:
[..]
Inderdaad ga schoonmaken voor de helft van het uur salaris van een AH medewerker
Wat heb je gedroomd?quote:Op vrijdag 27 april 2012 04:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
Goeie TT
Dromen dat je niet naar de meet komt![]()
Nu weer verder slapen
Volgens mij wilde de vvd stufi afschaffen en d66 juist niet.quote:Op vrijdag 27 april 2012 05:03 schreef monkyyy het volgende:
Ik ben de verschillen tussen vvd en d66 aan het uitzoeken, maar word er niet veel wijzer uit.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 05:07 schreef monkyyy het volgende:
Of op GroenLinks, want dat zijn groentjes met twee linkerhanden en kunnen wel wat hulp gebruiken.
quote:
ik iets langer. 1,5 uurquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:47 schreef Bizznitch het volgende:
Ik was om 5 uur al wakker om mijn laatste kutdag in dit hellegat te werken.
Mijn lieve collega heeft mijn agenda van 8 tot 16 helemaal volgepland dus het word een leuke dag vandaag. Vol met boze en schreeuwende mensen, die het allemaal hebben voorzien op ondergetekende.
Ik kan wel janken, ik denk dat ik dat zometeen maar even ga doen.
iemand heeft een behoorlijke hekel aan je schijnbaar..quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:48 schreef Bizznitch het volgende:
Hoe kan het dat iemand je op je allerlaatste dag toch even lekker zo zuur wilt maken, het is toch niet te geloven, dan ben je 52 en kan je bijna niet opboksen tegen een "jonge bloem" die je er vervolgens maar uit probeert te werken door roddel en achterklap wat vervolgens ook lukt, en dan deze schop na....
Een hekel aan iemand hebben puur omdat ze nog jong is en frisse ideeënquote:Op vrijdag 27 april 2012 07:49 schreef gianni61 het volgende:
[..]
[..]
iemand heeft een behoorlijke hekel aan je schijnbaar..
"vind ik leuk"quote:Op vrijdag 27 april 2012 07:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gianni
Bizz
VANMIDDAG NAAR SPEESKEES
Leeukquote:Op vrijdag 27 april 2012 07:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
Gianni
Bizz
VANMIDDAG NAAR SPEESKEES
Komt wel goed schatjequote:Op vrijdag 27 april 2012 08:23 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Bleh, dinsdag, woensdag en donderdag ziek gewest. En vanavond een sollicitatiegesprek
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik wens je veel geluk en alle goeds.
die bij de esso? :pquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:27 schreef Computerfluisteraar het volgende:
[..]
Nouja ik moet naar de bushalte
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:43 schreef De_Dakgoot het volgende:
Ik moet in 5 minuten een presentatie hebben
tis je laatste dag toch?quote:
Het gaat over mijn hamsterquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:44 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Sorry het plaatje was zo grappig.
DVquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo, het eerste glas wijn is ingeschonken
Dat is ook precies wat ik aan het doen ben.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
tis je laatste dag toch?
ik zou dan 8 uur lang bezig zijn met mn bureau opruimen en koffie zuipen
Is dat verdrietigquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:46 schreef Dromenvangertje het volgende:
Zo, het eerste glas wijn is ingeschonken
Gianniquote:
Ik heb dat 1 keer zo gedaan en toen werd ik verzocht om contact op te nemen met een psycholoogquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahah nee! heb vandaag laatse school dag en wou dronken naar school
middelbare waar ik zat gaat de examenklas altijd naar phantasialand op lsd. en dan smiddags terug zodat iedereen zich klaar kan maken voor gala.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:49 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gianni
Haha ja. Plan was om dronken naar school te gaan. Heb om 10:30 een brunch.
Wordt lachen als ik naar school fiets en tussen al die tafels in de kantine ga lopen.
Overal tegenaan botsen![]()
Haha tof! hier wordt nooit iets leuks gedaanquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
middelbare waar ik zat gaat de examenklas altijd naar phantasialand op lsd. en dan smiddags terug zodat iedereen zich klaar kan maken voor gala.
de dag ervoor deden de meeste leraren ook al niet zo moeilijk
Een hele klas stuiterende pubers op lsd.. yikesquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
middelbare waar ik zat gaat de examenklas altijd naar phantasialand op lsd. en dan smiddags terug zodat iedereen zich klaar kan maken voor gala.
de dag ervoor deden de meeste leraren ook al niet zo moeilijk
nee LSD betekend Laatste School Dag. Heeft niks met drugs te maken.quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:53 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Een hele klas stuiterende pubers op lsd.. yikes.
Lijkt me gevaarlijk ook.
meer dan 1 klas he. stuk of 5 vmbo klassen, 3 havo en 2 vwo ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:53 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Een hele klas stuiterende pubers op lsd.. yikes.
Lijkt me gevaarlijk ook.
maar je hebt vandaag dus gewoon echt school?quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee LSD betekend Laatste School Dag. Heeft niks met drugs te maken.
OH LOLquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:54 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
nee LSD betekend Laatste School Dag. Heeft niks met drugs te maken.
Haha nee, gewoon om half 11 brunch, de stunt, en dan mogen we weer naar huis dacht ikquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
maar je hebt vandaag dus gewoon echt school?
quote:Op vrijdag 27 april 2012 08:57 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
OH LOL! Sorry ik dacht al
Mijn fantasie zat al helemaal bij honderden kinderen trippende op LSD.
kwestie van wennenquote:Op vrijdag 27 april 2012 08:59 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha nee, gewoon om half 11 brunch, de stunt, en dan mogen we weer naar huis dacht ik
Maar jezus, alcohol op de lege maag gaat echt snel.. pff
Haha dat is ook tof. Wij wouden dat ook doen bij geschiedenis omdat wij ( toevallig ) altijd zaten te eten en te drinken tijdens de les. Dus wouden wij de leraar even pestenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kwestie van wennen
laatste lesdag hebben we ook gebruncht met een paar mensen:
tijdens de natuurkundeles door het raam naar buiten. daar gaan picknicken (met wijn) en zo de les verder volgen.
de leraar kon er wel mee lachen
(waarschijnlijk omdat we toch allemaal een 8 of 9 gemiddeld stonden)
wat je nou eigenlijk voor vervoer voor straks geregeld?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:17 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Haha dat is ook tof. Wij wouden dat ook doen bij geschiedenis omdat wij ( toevallig ) altijd zaten te eten en te drinken tijdens de les. Dus wouden wij de leraar even pestenMaar dat is er niet meer van gekomen helaas
Oh gewoon een BMWquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:20 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat je nou eigenlijk voor vervoer voor straks geregeld?
ach ja, ik had toen ook niks bijzonders. feest was er niet minder omquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:20 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Oh gewoon een BMWnja, beter dan niks.
Nee kloptquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:22 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, ik had toen ook niks bijzonders. feest was er niet minder om
alcquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee klopt![]()
Mijn eerste fles wijn is er doorheen
Baasquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:23 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Nee klopt![]()
Mijn eerste fles wijn is er doorheen
Neeneequote:Op vrijdag 27 april 2012 09:27 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Baas. pas je wel op dat je niet te ver gaat
.
Gaat wel lukkenquote:
doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:43 schreef Bizznitch het volgende:
Dankzij DV heb ik nu zin mij schandelijk te bezatten.
Helaasch moet ik zometeen nog naar huis rijdenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:45 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Gaat wel lukkenIk ga nu alleen al ik stuk om mezelf.
![]()
[..]
doen!!
Hahah drink er een extra voor mijquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:47 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Helaasch moet ik zometeen nog naar huis rijden.
Maar vanavond...
have fun!quote:
Ga ik doenquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:50 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Hahah drink er een extra voor mij
Have funquote:
Waarom zondagquote:Op vrijdag 27 april 2012 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga mij zondag zo bezatten dat ik niet meer kan lopen.
Omdat het kan.quote:
mogguh trolliequote:
nog 6 uur en 5 minuten werkquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ga ondertussen even dood van de steken in mn onderbuik.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:10 schreef Bizznitch het volgende:
Ik ga ondertussen even dood van de steken in mn onderbuik.
quote:
10:26:35quote:
Okaayyquote:Op vrijdag 27 april 2012 10:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
Unf ik wil morgen wat eerder naar utrecht want ik moet naar the body shop
Ik ga mezelf even onderwerpen aan dure testen vandaag, OMDAT laatste dagquote:
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:34 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Ik ga mezelf even onderwerpen aan dure testen vandaag, OMDAT laatste dag.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 10:48 schreef napoleonfour het volgende:
ik ga lekker niks doen vandaag, omdat vakantie.
Om te vieren dat Ajax kampioen is?quote:Op vrijdag 27 april 2012 09:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ga mij zondag zo bezatten dat ik niet meer kan lopen.
is die geband?quote:
juistquote:
ja, maar waaro mag ik dus nie zeggenquote:
mwa, lijkt me niet zo lastig om te gokkenquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, maar waaro mag ik dus nie zeggen
DM.quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:02 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ja, maar waaro mag ik dus nie zeggen
Jijquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat hij moge rotten in een diep donker gat.
twitter:slackmistress twitterde op vrijdag 27-04-2012 om 05:49:23Everyone SAYS they want a fairytale wedding but when I show up and curse their firstborn suddenly I'm the jerk. reageer retweet
dat donkere gat van jou?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:08 schreef Bizznitch het volgende:
[..]
Dat hij moge rotten in een diep donker gat.
hoe diep is die van jou eigenlijk?quote:
waarquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:27 schreef Plastic_zak het volgende:
trollie kom je zaterdag ook chillings zetten
Ne dat bedoel ik niet.quote:
Mt de trein?quote:Op vrijdag 27 april 2012 11:50 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ne dat bedoel ik niet.
Spees misschien kan ik hier al om 2u al weg
Yeshquote:Op vrijdag 27 april 2012 11:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mt de trein?dan gaan wij nu wel boodschappen doen en dan kan de pakketman oprottrn
lolz.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:06 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Jaomg. De congierges hadden het zelfs door, terwijl ik best normaal deed voor mijn gevoel.
Ja, even brunchen. De stunt was dat een paar leerlingen langs alle docenten gingen en kijken hoe gastvrij ze waren. Hadden ze een film van een halfuur van gemaakt. Was wel grapppigquote:
mwa, het valt nog niet zo op.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:09 schreef Dromenvangertje het volgende:
Ik kan niet eens normale zinnen makenwat is dit
Oh beter. Heb echt zo'n gevoel dat ik een mongool ben ofzoquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:11 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mwa, het valt nog niet zo op.
nu weer nuchter worden, of vanavond kotsend gala?
Heul mooiquote:
Is vanavond. Ga met een BMWquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:26 schreef Spouwerranger het volgende:
Ohja, je had dat gala, DV. Met wat ben je uiteindelijk gegaan eigenlijk?
dit vraagt natuurlijk om picsquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heul mooi
[..]
Is vanavond. Ga met een BMW_
Oh, vanavond, ook goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heul mooi
[..]
Is vanavond. Ga met een BMW_
Ja morgenquote:
Geeeen ideequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, vanavond, ook goed.
Een bmw?Welke?
morgen ben ik er niet.quote:
vrouwen weten zoiets niet.quote:
Meh, ik ken er zat die dat wel weten, hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwen weten zoiets niet.
scheelt dat ze het merk weet. de meesten zeggen gewoon: een cabrio..
die zijn er ook genoeg ja, maar lang niet allemaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh, ik ken er zat die dat wel weten, hoor.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik loop nu al 2 weken achter de reet van leraren aan zodat ze eindelijk de cijfers in gaan voeren van mijn minor van bijna 3 maanden geleden
En dan zeggen dat studenten lui zijn.
Zo irritant hequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookalleen zitten wij achter cijfers van 5 maanden terug aan
hebben die niet als regel dat binnen 2 weken na een tentamen het punt op intranet moet? zo was dat op mijn school wel..quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo irritant he. Ik moet nog een stage zoeken voor volgend jaar en ze willen allemaal een cijferlijst
. Kan al bijna een maand niks
Ja ik vind dat echt belachelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo irritant he. Ik moet nog een stage zoeken voor volgend jaar en ze willen allemaal een cijferlijst
. Kan al bijna een maand niks
Ja, binnen 1 week zelfs, maar daar hebben leraren schijt aan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben die niet als regel dat binnen 2 weken na een tentamen het punt op intranet moet? zo was dat op mijn school wel..
Datquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Ohja, en het gaat niet over 1 of 2 studiepunten, maar 22 studiepunten
wij zijn toen ook wel eens vaker naar de faculteits directie gegaan om te klagen,vaak holp dat welquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, binnen 1 week zelfs, maar daar hebben leraren schijt aan.
Ja, wij hebben hier een of andere examencommisie. Misschien ga ik daar maandag wel langs.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij zijn toen ook wel eens vaker naar de faculteits directie gegaan om te klagen,vaak holp dat wel
is leuk als je op vakantie gaat en een drugshond achter je aan krijgt.quote:
Nee. Ik spray er zo wel wat deo inquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:41 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Kun je dat ding niet wassen of dat kan zeker niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |