Omdat NL zijn huishoudboekje niet op orde krijgt, gaat Standard & Poor ons waarschijnlijk downgraden van AAA naar AA+.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:53 schreef pimmetje2010 het volgende:
Monkyyy wat was het nou dat Wilders had geflikt dat we 2 miljard meer rente moeten gaan betalen?
waarschijnlijk niet, is even afwachten. En ja, Spanje is fucked.quote:Op vrijdag 27 april 2012 01:58 schreef pimmetje2010 het volgende:
Door het nieuwe akkoord van vandaag gaat die downgrading toch waarschijnlijk niet plaatsvinden?
quote:
Ergens in Septemberquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:04 schreef monkyyy het volgende:
Is het al bekend wanneer er verkiezingen komen?
Waarschijnlijk 12 september, althans dat was het voorstel van Rutte tijdens het crisisdebat.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:04 schreef monkyyy het volgende:
Is het al bekend wanneer er verkiezingen komen?
Ik ga me inlezen op de busreis naar Hongarije.quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:12 schreef pimmetje2010 het volgende:
Weten jullie al waar je op gaat stemmen?
quote:

Ik ga me ook nog inlezen voordat ik ga stemmen (zouden meer mensen moeten doen)quote:Op vrijdag 27 april 2012 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga me inlezen op de busreis naar Hongarije.
Geen audio book daarvan hebbenquote:Op vrijdag 27 april 2012 02:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga me inlezen op de busreis naar Hongarije.
quote:
Nee.quote:
je bent zelf een pittoresk dorpjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |