dit vraagt natuurlijk om picsquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heul mooi
[..]
Is vanavond. Ga met een BMW_
Oh, vanavond, ook goedquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:26 schreef Dromenvangertje het volgende:
[..]
Heul mooi
[..]
Is vanavond. Ga met een BMW_
Ja morgenquote:
Geeeen ideequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:27 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Oh, vanavond, ook goed.
Een bmw?Welke?
morgen ben ik er niet.quote:
vrouwen weten zoiets niet.quote:
Meh, ik ken er zat die dat wel weten, hoor.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
vrouwen weten zoiets niet.
scheelt dat ze het merk weet. de meesten zeggen gewoon: een cabrio..
die zijn er ook genoeg ja, maar lang niet allemaalquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:30 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Meh, ik ken er zat die dat wel weten, hoor.
Ik ookquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:32 schreef Spouwerranger het volgende:
Ik loop nu al 2 weken achter de reet van leraren aan zodat ze eindelijk de cijfers in gaan voeren van mijn minor van bijna 3 maanden geleden
En dan zeggen dat studenten lui zijn.
Zo irritant hequote:Op vrijdag 27 april 2012 12:34 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik ookalleen zitten wij achter cijfers van 5 maanden terug aan
hebben die niet als regel dat binnen 2 weken na een tentamen het punt op intranet moet? zo was dat op mijn school wel..quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo irritant he. Ik moet nog een stage zoeken voor volgend jaar en ze willen allemaal een cijferlijst
. Kan al bijna een maand niks
Ja ik vind dat echt belachelijkquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:35 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Zo irritant he. Ik moet nog een stage zoeken voor volgend jaar en ze willen allemaal een cijferlijst
. Kan al bijna een maand niks
Ja, binnen 1 week zelfs, maar daar hebben leraren schijt aan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hebben die niet als regel dat binnen 2 weken na een tentamen het punt op intranet moet? zo was dat op mijn school wel..
Datquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:36 schreef Spouwerranger het volgende:
Ohja, en het gaat niet over 1 of 2 studiepunten, maar 22 studiepunten
wij zijn toen ook wel eens vaker naar de faculteits directie gegaan om te klagen,vaak holp dat welquote:Op vrijdag 27 april 2012 12:37 schreef Spouwerranger het volgende:
[..]
Ja, binnen 1 week zelfs, maar daar hebben leraren schijt aan.
Ja, wij hebben hier een of andere examencommisie. Misschien ga ik daar maandag wel langs.quote:Op vrijdag 27 april 2012 12:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wij zijn toen ook wel eens vaker naar de faculteits directie gegaan om te klagen,vaak holp dat wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |