Leave the besjes alone!!!quote:
Ouderwetsche tyden herleevenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef LadyBlack het volgende:
In iets meer dan een uur een topic vol, niet slecht
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef MaJo het volgende:
En door naar Nielsuur aldus Ferry Mingelen
Oh, op internet nietquote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef MaJo het volgende:
En door naar Nielsuur aldus Ferry Mingelen
Maar niet dat je ze dan mag plukken natuurlijk, o nee...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Witte besjes zijn ook groen dus daar is ze vast voor
Die is echt fantastischquote:
Daarom was d66 voor mij dan ook een redelijk logische keuzequote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar progressief-conservatief komt vrijwel altijd over met links-rechts
Ik weet niet hoe het bij jouw studie is hoor, maar bij heel veel studies is het vaak ook zo dat ook de experts het niet eens zijn of dat er toch nog verder onderzoek nodig is. Ik vind het altijd wat vreemd als mensen roepen: 'maar ik heb er voor gestudeerd!' of 'de prof zegt het'! Ik geloof je wel hoor, dus dat bedoel ik nu niet, maar het is wel een drogreden wat mij betreft.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:42 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als ik dingen stellig roep dan heb ik dat simpelweg geleerd op mijn studie. Als ik iets vind dan zeg ik wel dat het mijn mening is
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
Ik ga even Nieuwsuur kijken denk ik. Of is het debat nog interessant?
quote:
Nee? Link?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Hadden jullie dat filmpje van DWDD gisteren over Ferry Mingelen gezien?
Dat blijkt bijzonder pijnlijk te zijn geweest
Dat doen heel veel mensenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is echt fantastisch
Maar wel eens opgevallen dat hij "nieuws" uitspreekt als "niels"? You can't go back once you've heard it
Nooit opgevallen, zal er op letten...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef MaJo het volgende:
[..]
Die is echt fantastisch
Maar wel eens opgevallen dat hij "nieuws" uitspreekt als "niels"? You can't go back once you've heard it
Nee ik zag alleen de reactie daarna. Waar ging het over?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef LadyBlack het volgende:
Hadden jullie dat filmpje van DWDD gisteren over Ferry Mingelen gezien?
Dat blijkt bijzonder pijnlijk te zijn geweest
In mijn studie liggen veel dingen vast, zoals de verdeling links/rechts, wat voor mensen op wat voor partij stemmen enz. Dus over dat soort zaken kun je wel stellig zijnquote:Op donderdag 26 april 2012 22:54 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het bij jouw studie is hoor, maar bij heel veel studies is het vaak ook zo dat ook de experts het niet eens zijn of dat er toch nog verder onderzoek nodig is. Ik vind het altijd wat vreemd als mensen roepen: 'maar ik heb er voor gestudeerd!' of 'de prof zegt het'! Ik geloof je wel hoor, dus dat bedoel ik nu niet, maar het is wel een drogreden wat mij betreft.
En dan gaan vervolgens die vervelende bestuurskundigen alles weer in twijfel trekkenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee ik zag alleen de reactie daarna. Waar ging het over?
[..]
In mijn studie liggen veel dingen vast, zoals de verdeling links/rechts, wat voor mensen op wat voor partij stemmen enz. Dus over dat soort zaken kun je wel stellig zijn
Vrienden van Nem doen dat ook, het is echt iets Zuid-Hollandsquote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Dat doen heel veel mensenen ik vind het zo raar
Dat denk ik ook wel, maar dan nog is de zin: 'geloof mij maar, ik heb ervoor gestudeerd' wat mij betreft een zwak argument.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:55 schreef MaJo het volgende:
In mijn studie liggen veel dingen vast, zoals de verdeling links/rechts, wat voor mensen op wat voor partij stemmen enz. Dus over dat soort zaken kun je wel stellig zijn
Ah dat filmpje had ik gisteren wel bij P&W gezienquote:Op donderdag 26 april 2012 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Het blijkt dat zijn moeder dit weekend is overleden
Nee, de DWDD redactie wist dat blijkbaar ook niet! Die zullen zich wel de ogen uit de kop schamen nu...quote:Op donderdag 26 april 2012 22:57 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah dat filmpje had ik gisteren wel bij P&W gezienWist dat niet van zijn moeder, wel sneu
Als het gaat om vastliggende feiten dan ben ik het niet met je eens. Zoals dat de meerderheid van de mensen rechts is, dat is gewoon zo en dat kan ik dan toch wel zeggen? Als het gaat om strategisch stemmen zou ik nooit zeggen dat ik gelijk heb maar dat het mijn mening isquote:Op donderdag 26 april 2012 22:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat denk ik ook wel, maar dan nog is de zin: 'geloof mij maar, ik heb ervoor gestudeerd' wat mij betreft een zwak argument.
Wat is het verband tussen die 2 zaken?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Witte besjes en pijltjes van papier doen pijn.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:49 schreef Cobra4 het volgende:
En vaak in de bosjes zouden zitten met een blaaspijp met witte besjes.
In combinatie met dat ik het niet goed had begrepen natuurlijk. Soms vat ik dingen ook te letterlijk op, ben af en toe echt dom.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:50 schreef MaJo het volgende:
Ik kreeg dat idee een beetje dat je vond dat ik zomaar wat riepMaar misschien had ik het niet helemaal goed uitgelegd
Ophelia: "Heee ik kom ook uit zuidholland en ik spreek niels niet uit als niels"quote:Op donderdag 26 april 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vrienden van Nem doen dat ook, het is echt iets Zuid-HollandsToen ik dat hoorde had ik ook echt zoiets van
Kan er slecht tegen
Normaal zou ik dat ook niet als argument gebruiken hoorquote:Op donderdag 26 april 2012 22:57 schreef Soempie het volgende:
Hoewel je dus best gelijk hebt of kunt hebben. Ik zou alleen andere argumenten gebruiken.
Ferry wordt daar lullig gemonteerd dat hij zijn moeder loopt te zoeken. Dat is an sich wel des DWDD's, maar als je moeder net overleden is zou ik daar absoluut niet om kunnen lachenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat is het verband tussen die 2 zaken?
Zo shocking is dat filmpje toch niet?
Huh?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ferry wordt daar lullig gemonteerd dat hij zijn moeder loopt te zoeken. Dat is an sich wel des DWDD's, maar als je moeder net overleden is zou ik daar absoluut niet om kunnen lachen
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:59 schreef Nint het volgende:
[..]
Ophelia: "Heee ik kom ook uit zuidholland en ik spreek niels niet uit als niels"
Je kunt het wel zeggen, maar je noemt specifiek dit argument. Daar hebben hoop ik de meeste mensen geen boodschap aan. Zeg dan: uit onderzoek van die en die blijkt dat...Want ook naar die feiten is onderzoek gedaan.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het gaat om vastliggende feiten dan ben ik het niet met je eens. Zoals dat de meerderheid van de mensen rechts is, dat is gewoon zo en dat kan ik dan toch wel zeggen? Als het gaat om strategisch stemmen zou ik nooit zeggen dat ik gelijk heb maar dat het mijn mening is
Ik zal wat vaker zeggen dat het mijn mening isquote:Op donderdag 26 april 2012 22:59 schreef wyccie het volgende:
[..]
Witte besjes en pijltjes van papier doen pijn.
[..]
In combinatie met dat ik het niet goed had begrepen natuurlijk. Soms vat ik dingen ook te letterlijk op, ben af en toe echt dom.
Maar soms vind ik inderdaad dat je wel eens zomaar wat roept, en het dan later weer verder uitlegt met eenerbij zodat het weer lijkt alsof je het eigenlijk anders bedoeld had, maar je er nu toch weer uitgeluld hebt. Weet dus nooit of je nou eigenlijk gelijk had.
Soempie, het is hetzelfde als in dat kindernamentopic dus!
Zei ze nielsquote:Op donderdag 26 april 2012 22:59 schreef Nint het volgende:
[..]
Ophelia: "Heee ik kom ook uit zuidholland en ik spreek niels niet uit als niels"
Mis ik nou iets?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ferry wordt daar lullig gemonteerd dat hij zijn moeder loopt te zoeken. Dat is an sich wel des DWDD's, maar als je moeder net overleden is zou ik daar absoluut niet om kunnen lachen
Wat een bizar toeval dat ze dat net als grap gebruikenquote:Op donderdag 26 april 2012 23:00 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Je ziet een ander filmpje dan van DWDD gok ik?quote:
Oh pardon dan heb ik niet het goede filmpje gelinkt denk ik.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Mis ik nou iets?
Ik zie Ferry Mingelen zoeken naar fractieleiders (die hij niet vindt), niet naar z'n moeder...
Slaap lekker.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef Soempie het volgende:
En dan kunnen we eventueel dat onderzoek afschieten.
Maargoed, ik ga slapen. Morgen laatste werkdag.
Het was niet onaardig bedoeld, maar het leek me zo'n rare conclusie.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:59 schreef MaJo het volgende:
Ik zei het nu omdat wyccie me het idee gaf dat ik maar wat zou te lullen en dat vond ik niet zo aardig
Natuurlijk is dat een feit, ik geloof je gelijk als je dat zegt. Maar om daaruit te concluderen dat er daarom per definitie nooit een links kabinet kan komen, vind ik te kort door de bocht.quote:Zoals dat de meerderheid van de mensen rechts is, dat is gewoon zo en dat kan ik dan toch wel zeggen?
Resultaten uit het verleden....quote:Op donderdag 26 april 2012 22:58 schreef MaJo het volgende:
[..]
Als het gaat om vastliggende feiten dan ben ik het niet met je eens. Zoals dat de meerderheid van de mensen rechts is, dat is gewoon zo en dat kan ik dan toch wel zeggen? Als het gaat om strategisch stemmen zou ik nooit zeggen dat ik gelijk heb maar dat het mijn mening is
Ik ben heel slecht in het onthouden van namen en onderzoeken. De feiten onthoud ik wel maar geen idee door wie dat dan is onderzocht. Vind het ook knap als jullie met allemaal namen strooien, ik ben echt een zeef wat dat betreftquote:Op donderdag 26 april 2012 23:01 schreef Soempie het volgende:
[..]
Je kunt het wel zeggen, maar je noemt specifiek dit argument. Daar hebben hoop ik de meeste mensen geen boodschap aan. Zeg dan: uit onderzoek van die en die blijkt dat...Want ook naar die feiten is onderzoek gedaan.
Fijn!!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:02 schreef Soempie het volgende:
En dan kunnen we eventueel dat onderzoek afschieten.
Maargoed, ik ga slapen. Morgen laatste werkdag.
Ik moet haar nageven: als ze niels en niels achter elkaar zegt dan hoor je dat de l iets anders wordt gearticuleerdquote:
Ik zie wel DWDD, maar niet met de tekst 'Mama'...quote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh pardon dan heb ik niet het goede filmpje gelinkt denk ik.
DWDD had er een voice-over op gemonteerd die "Mama?..... mama?? Mamaaaa waar ben je nou?" riep.
Een volledig links kabinet dusquote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef wyccie het volgende:
[..]
Het was niet onaardig bedoeld, maar het leek me zo'n rare conclusie.
Zie hieronder.
[..]
Natuurlijk is dat een feit, ik geloof je gelijk als je dat zegt. Maar om daaruit te concluderen dat er daarom per definitie nooit een links kabinet kan komen, vind ik te kort door de bocht.
Als je van de afgelopen 200 jaar hebt kunnen meten dat mensen gedurende hun leven gemiddeld meer rechts zijn dan links dan kun je voorspellingen doen over de toekomst. Tuurlijk kan dat veranderen maar dat is onwaarschijnlijk. Laat ik het anders stellen: het is niet waarschijnlijk dat, gebaseerd op het kiesgedrag tot nu toe, er een volledig links kabinet komt.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Resultaten uit het verleden....
Volgens die redenatie zou omdat in 1809 een meerderheid Calvinistisch was, er nooit een andere wind hebben kunnen gaan waaien.
http://www.televizier.nl/(...)eder-ferry-mingelen/quote:Op donderdag 26 april 2012 23:03 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh pardon dan heb ik niet het goede filmpje gelinkt denk ik.
DWDD had er een voice-over op gemonteerd die "Mama?..... mama?? Mamaaaa waar ben je nou?" riep.
Ik snap hetquote:Op donderdag 26 april 2012 23:05 schreef Soempie het volgende:
MaJo, niet dat ik vind dat je bij elke uitspraak een onderzoek aan moet halen hoor. Maar je noemde dus heel specifiek het argument: 'de prof zegt het' en daarna ook nog 'ik heb ervoor gestudeerd'. Wat mij betreft laat je dat gewoon weg en als iemand dan vraagt hoe je aan een uitspraak komt kun je verwijzen naar onderzoek.Niet stom bedoeld dus.
Doet het niet meer, maar ik geloof je...quote:Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
http://www.televizier.nl/(...)eder-ferry-mingelen/
Ik had dat vandaag nogquote:
Is toch mooi dat je zo tot een genuanceerde uitspraak komt.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:06 schreef MaJo het volgende:
[..]
Een volledig links kabinet dus
[..]
Als je van de afgelopen 200 jaar hebt kunnen meten dat mensen gedurende hun leven gemiddeld meer rechts zijn dan links dan kun je voorspellingen doen over de toekomst. Tuurlijk kan dat veranderen maar dat is onwaarschijnlijk. Laat ik het anders stellen: het is niet waarschijnlijk dat, gebaseerd op het kiesgedrag tot nu toe, er een volledig links kabinet komt.
En nu hou ik erover op
Oh, nou kan je nagaanquote:Op donderdag 26 april 2012 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Doet het niet meer, maar ik geloof je...
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is toch mooi dat je zo tot een genuanceerde uitspraak komt.
En dan lees ik morgen hier de samenvatting wel.Trusten.
Vind dat wel een beetje zwak van DWDDquote:Op donderdag 26 april 2012 23:09 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Oh, nou kan je nagaan![]()
Ik vermoedde al zoiets toen ik m op Youtube dus niet meer kon vinden.
Auteursrechtenclaim van de vara staat er.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:09 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vind dat wel een beetje zwak van DWDDTenzij gevraagd is om het te verwijderen door Mingelen
Ik zeg ook wel eens per ongeluk meneer tegen een mevrouw of andersom, best genant.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef MaJo het volgende:
Ik had dat vandaag nogIk meldde me in de Tweede Kamer vandaag en de receptionist belt naar mijn afspraak en zegt dat meneer ... er is
Ik dacht dat ik er toch behoorlijk vrouwelijk uitzag
Die nuance is precies wat er voor zorgt dat ik het er wel mee eens ben. Het is inderdaad onwaarschijnlijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:08 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is toch mooi dat je zo tot een genuanceerde uitspraak komt.
En dan lees ik morgen hier de samenvatting wel.Trusten.
doet het hier nietquote:
Ik weet het aan de telefoon soms ook écht niet zeker, zo genant.... want als je iemand in de wacht hebt gezet en je haalt m terug, dan doe je dat met een "meneer/mevrouw [achternaam]? bedankt voor het wachten..."quote:Op donderdag 26 april 2012 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens per ongeluk meneer tegen een mevrouw of andersom, best genant.
Maar meestal zijn dat dan ook wel iets oudere mensen met een kort, grijs kapsel. Best lullig.
Als ik het doe bij iemand die overduidelijk man of vrouw is, zou ik om mezelf lachen. Hopelijk jij ook, dat je je dan niet beledigd voelt?
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:12 schreef ß het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/compone(...)/livestream/insa.xml
Deze wel?
proxy's werken voor mij echt nooitquote:
Ik voelde me ook niet beledigd maar vond het wel opvallendquote:Op donderdag 26 april 2012 23:11 schreef wyccie het volgende:
[..]
Ik zeg ook wel eens per ongeluk meneer tegen een mevrouw of andersom, best genant.
Maar meestal zijn dat dan ook wel iets oudere mensen met een kort, grijs kapsel. Best lullig.
Als ik het doe bij iemand die overduidelijk man of vrouw is, zou ik om mezelf lachen. Hopelijk jij ook, dat je je dan niet beledigd voelt?
Dat lijkt mij ook stug.quote:Op donderdag 26 april 2012 23:16 schreef MaJo het volgende:
Denk niet dat hij me echt voor een dude aanzag
Banden? opgerekt of een scheur?quote:Op donderdag 26 april 2012 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Foto is gemaakt. Geen breuk, wrs kneuzing of banden. Voet blijven koelen en omhoog!
Ik doe het zelf ook volgens mij.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:56 schreef MaJo het volgende:
[..]
Vrienden van Nem doen dat ook, het is echt iets Zuid-HollandsToen ik dat hoorde had ik ook echt zoiets van
Kan er slecht tegen
Oei, inderdaad poot omhoog dan! En gelukkig dat er niks gebroken is, je gaat het natuurlijk wel echt denken als je een krak hoortquote:Op donderdag 26 april 2012 23:17 schreef Diaan73 het volgende:
Foto is gemaakt. Geen breuk, wrs kneuzing of banden. Voet blijven koelen en omhoog!
Ja dat moet haast wel he.quote:
Oh, dat heb ik wel gezien en vond het erg grappig. Maar nu wel minder want ik wist dat nietquote:Op donderdag 26 april 2012 22:56 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik hoor dus echt niet dat ik het doequote:Op donderdag 26 april 2012 23:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik doe het zelf ook volgens mij.
Klinkt allemaal wel hetzelfde als ik toen. Zeker niet eigenwijs zijn en toch dingen doen want als het gaat ontsteken(wat ik toen had) dan heb je écht een paar kutweken voor de boegquote:Op donderdag 26 april 2012 23:19 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Geen idee. Is niet naar gekeken. Alleen of er een botbreuk zat.
Ik ook niet!quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik wel gezien en vond het erg grappig. Maar nu wel minder want ik wist dat niet
quote:Op donderdag 26 april 2012 23:22 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Ik hoor dus echt niet dat ik het doe
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |