Ligt eraan hoe hij het gebracht had. Had hij bijv. gezegd "ook wij zullen last krijgen van de economische problemen in de wereld, maar we doen er zo veel mogelijk al <INSERT MAATREGELEN>", dan was het effect minimaal geweest.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:40 schreef MaLo het volgende:
[..]
Wat zou er dan gebeurd zijn als hij destijds al gezegd had dat we het nog zwaarder zouden krijgen? Zou bovenstaande zaken absoluut geen goed gedaan hebben.
Extra belasting op vlees heeft 2 effecten. Meer geld en minder vlees verkocht.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het gaat toch over geld en miljarden, niet over vlees? Waarom komt die mevrouw daar steeds weer op terug? En wat gaat er gebeuren met vis?
De vis wordt duur betaaldquote:Op donderdag 26 april 2012 22:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Het gaat toch over geld en miljarden, niet over vlees? Waarom komt die mevrouw daar steeds weer op terug? En wat gaat er gebeuren met vis?
Mooi plaatje voor in de OPquote:
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:44 schreef Peterselieman het volgende:
waarom over het vlees spreken, terwijl er belangrijker zaken zijn
DAt was al een minuut geledenquote:
Nee, PvdD wil de complete bio-industrie afschaffen. Dus iedereen vegetarisch.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef Johan_Haas_ het volgende:
Wordt ook een draak van een regeling die vleestaks. Krijg je weer uitzonderingen voor "biologisch vlees", en krijg je verschillende tarieven afhankelijk van de hoeveelheid vlees er in een product verwerkt is. Moet weer een heel ambtenarenapparaat voor worden opgeleid om te beoordelen welk product onder een bepaald tarief van de vleestaks valt.
Inderdaad, respect.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef Apache4U het volgende:
JK heeft een nachtje overgeslagen... ik neem het hem niet kwalijk.
Die komt nog wel weer maar nu is even de regering aan de beurt. Wilders mag eventueel wel interrumperen.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:45 schreef Adolecens het volgende:
Komt Wilders nog of heb ik dat gemist?
quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef Apache4U het volgende:
Ja beetje zwak van hem om iemand te pakken die aan het einde van zijn krachten zit na een dergelijke week.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef Cerbie het volgende:
En Samsom die ineens doet alsof hij economie snapt.
Eens, en nog doet hij het goedquote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef Apache4U het volgende:
Die houdt zich goed stil danquote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die komt nog wel weer maar nu is even de regering aan de beurt. Wilders mag eventueel wel interrumperen.
Dat moeten ze niet zo hypocriet een vleestax voorstellen, maar meteen er voor uitkomen dat ze vleesconsumptie in Nederland wilt verbieden.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, PvdD wil de complete bio-industrie afschaffen. Dus iedereen vegetarisch.
En dan heb heeft 'ie nu Samsom voor zich staan die nog iets goed te maken heeft.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef Cheiron het volgende:
Arme de Jager, tijden niet geslapen en dan nog scherp moeten zijn.
Dat is ie ook..quote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef Cerbie het volgende:
Bij Samsom denk ik elke keer aan een rancuneuze Greenpeace activist die net van een kerncentrale is geklommen. Wat een kwallenblik. Je zou bijna Cohen terugwensen.
Heeft Thieme jaren geroepen aan het einde van elke bijdrage in elke termijn, in elk debat. Zijn ze nooit hypocriet over geweestquote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef Johan_Haas_ het volgende:
[..]
Dat moeten ze niet zo hypocriet een vleestax voorstellen, maar meteen er voor uitkomen dat ze vleesconsumptie in Nederland wilt verbieden.
Samsom is zijn uitleg na twee zinnen al kwijt.quote:
quote:
Jan-Kees is een antilope met overgewicht en slaapgebrek, Samsom de leeuw met wilde manen?quote:Op donderdag 26 april 2012 22:46 schreef Peterselieman het volgende:
Samsom moet er alles aan doen om zijn modderfiguur goed te maken. hij kiest de makkelijke prooien nu. Slim.
En over twitter vermoedelijkquote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
jawel. Zometeen in de pers. Dan gaat ie weer jammeren
Hou het eens on-topic.quote:
En ook niets in te brengen. Dit debat vereist inhoudelijke reacties, heb ik Wilders nog nooit op kunnen betrappenquote:Op donderdag 26 april 2012 22:48 schreef Asphias het volgende:
[..]
dit is een inhoudelijk debat over geld. wilders heeft hier niets te winnen.
Ja he. Die man heeft keihard gewerkt. In twee dagen kun je ook nooit alle puntjes precies op de i krijgen. Hij verdedigt nu wel wat ze met alle vijf partijen bepaald hebben.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef Mutant01 het volgende:
Jan-Kees is helemaal kapot, dat zie je gewoon aan hem.
Kijk, jij hebt het tenminste over de inhoud.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:47 schreef Cerbie het volgende:
Bij Samsom denk ik elke keer aan een rancuneuze Greenpeace activist die net van een kerncentrale is geklommen. Wat een kwallenblik. Je zou bijna Cohen terugwensen.
Je bent gewaarschuwd, eerstvolgend gezeik verwijder ik.quote:
kan ook via tweedekamer.nlquote:
Maar onmogelijk werkend te krijgen op mijn iMacquote:Op donderdag 26 april 2012 22:52 schreef Kwaliteit het volgende:
[..]
kan ook via tweedekamer.nl
iets beter kwaliteit
Kopje rooibos en een paarse stropdas om de signalen compleet te makenquote:
Groene thee!quote:
Je weet wat Wilders daar over zegt hequote:Op donderdag 26 april 2012 22:53 schreef Asphias het volgende:
wilt u nogwat drinken? thee? ja natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |