Ik hoef ook geen beeld van iemand in huis, maar zo subtiel, of althans, naar mijn mening vind ikwel mooi. Dan is het ook niet zo meteen 'in your face' als er iemand de kamer binnenkomt.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:04 schreef moussy het volgende:
[..]
Zijn ze bij mij snel klaar, rond, bol.
Ik vind het niksmaar ik vind losse hoofden sowieso niks
![]()
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:07 schreef moussy het volgende:
Oh en schoonfamiliezo leuk
Ik weet nog dat ik namens Peet op moederdag een bosje bloemen naar zn ouders ging brengen, ze wisten net een maandje dat wij wat scharrelden en zo. Toen ik alleen via de poort de tuin in stapte kwamen er 3 (!!) schoonzusters op me af en ik kreeg een preek, dat ik nooit een Achternaam zou zijn, of worden, dus wat kwam ik doen, het was mn moeder toch niet?! Zo leerde ik ze kennen, 1x eerder gezien
wat een uh...subtiel welkomquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:07 schreef moussy het volgende:
Oh en schoonfamiliezo leuk
Ik weet nog dat ik namens Peet op moederdag een bosje bloemen naar zn ouders ging brengen, ze wisten net een maandje dat wij wat scharrelden en zo. Toen ik alleen via de poort de tuin in stapte kwamen er 3 (!!) schoonzusters op me af en ik kreeg een preek, dat ik nooit een Achternaam zou zijn, of worden, dus wat kwam ik doen, het was mn moeder toch niet?! Zo leerde ik ze kennen, 1x eerder gezien
Jee wat ben ik hier blij mee, dit is zo wat ik al een jaar zoek!!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:51 schreef Brighteyes het volgende:
Die vind ik trouwens een erg mooie urn: http://www.portreturn.nl/p/img/vrouw-en-man.jpg de schaduw van de urn is het silhouet van het gezicht van de overledene.
Ik was zelf ook al even subtiel, met de mededeling dat als wij zouden trouwens, misschien, ooit, dat ik wel een Achternaam zou zijn en zij waren dat niet meerquote:
de enige juiste reactiequote:Op vrijdag 27 april 2012 16:15 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik was zelf ook al even subtiel, met de mededeling dat als wij zouden trouwens, misschien, ooit, dat ik wel een Achternaam zou zijn en zij waren dat niet meerjammer de bammer!
De volgende dag ben ik terug gegaan om midden op straat te gaan viswijven, ik heb me toen echt van mn beste hormonale kant laten zienquote:Op vrijdag 27 april 2012 16:31 schreef mefke79 het volgende:
Moussy![]()
![]()
![]()
![]()
zou voor mij reden zijn (geweest) om ze nooit meer te spreken. De onbeschoftheid zeg.
quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:15 schreef Lois het volgende:
[..]
Jee wat ben ik hier blij mee, dit is zo wat ik al een jaar zoek!!
De rest van de familie moet het nog goedkeuren maar ik heb vast even info opgevraagd, wat ontzettend bijzonder en mooi vind ik dit.quote:
Ik vind het ook prachtig, en ik wil absoluut niet gecremeerd worden, maar voor zo'n urn zou ik bijna overstag gaan.quote:Op vrijdag 27 april 2012 18:28 schreef Lois het volgende:
[..]
De rest van de familie moet het nog goedkeuren maar ik heb vast even info opgevraagd, wat ontzettend bijzonder en mooi vind ik dit.
dat dus.quote:Op vrijdag 27 april 2012 16:39 schreef mefke79 het volgende:
niks![]()
zulke opmerkingen + hormonen dan vraag je er om.
daar wordt dat claimgedrag hier echt niet minder van hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:09 schreef Gaoxing het volgende:
Oy dames, die familieverhalenMag ik jullie het expatbestaan aanraden?
nu hangen ze om kwart over 7 's ochtends aan de telefoon. dan om 3 uur 's nachts. ben bang dat dat het enige verschil zal zijn.quote:Op zaterdag 28 april 2012 12:13 schreef livelink het volgende:
Dan ga je niet ver genoeg weg, Simmu![]()
Het geeft je wel meer mogelijkheden om je er aan te onttrekken natuurlijk.
Weet je hoe duur dat is? Dat doen ze maar een maandje hoorquote:Op zaterdag 28 april 2012 12:14 schreef simmu het volgende:
nu hangen ze om kwart over 7 's ochtends aan de telefoon. dan om 3 uur 's nachts. ben bang dat dat het enige verschil zal zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |