abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_110863378
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:06 schreef Estrys het volgende:
Jullie weten nog die fijne familietoestand van mijn schoonfamilie? Dat van gescheiden moeders niet mogen komen op die bruiloft nou. Mijn schoonvader overweegt om ook niet te gaan. Hij zegt: we zijn samen gescheiden, als zij niet mag komen omdat we gescheiden zijn dan ik ook niet. ik denk dat hij uiteindelijk gewoon gaat maar goed voor nu is het een statement
oh, da's iig wel heel mooi van hem!
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_110863386
Ik vind het wel lastig want ik kan zo slecht tegen dat soort onrecht. Zoals ik dat zie. En ik ben al twee dagen echt zo verschrikkelijk boos hierover. Maar niemand praat erover, iedereen doet alsof het normaal is. Dus die boosheid raak ik maar niet kwijt. Misschien is het juist daarom dat ik boos ben bedenk ik me.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:20:58 #153
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_110863668
ik zou ook laaiend zijn Estrys. Maar dan dus óók niet gaan. laat ze lekker samen met de papa van de bruid een feestje vieren. Joep, doei en de groeten.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:22:09 #154
100412 mefke79
komt goed!
pi_110863722
*O* *O* *O* ik zie een hele gave vacature! *O* *O* *O* hogeschooldocent, daar zat ik gewoon op te wachten. Joepie!

(en ja, ik weet dat ik nog niet aangenomen ben enzo)

en en en...er komt hier net iemand op mijn werk binnenlopen die ook nog een eindredacteur zoekt. Oke, voor weinig uren enzo, maar alles beter dan niets...
* Mama van Driekus (0909) en Tienus (0611) *
*waarom hebben konijnen zulke grote oren als ze toch niet luisteren? *
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:23:11 #155
100412 mefke79
komt goed!
pi_110863756
Estrys, ik zou ook gewoon niet gaan. Ik kan ook heel slecht tegen dat soort dingen.
pi_110863922
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zou ook laaiend zijn Estrys. Maar dan dus óók niet gaan. laat ze lekker samen met de papa van de bruid een feestje vieren. Joep, doei en de groeten.
ja.
Vanavond gaat de hele familie gezellig uit eten om het te 'vieren'. Ik ga niet mee want te laat voor Seb en twee keer naar de oppas in een week gaat me te ver. Buiten het feit dat ik niet in staat ben om met zijn allen blij te gaan zitten zijn in een restaurant en het 'feit' de hele avond dood te zwijgen.
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:30:08 #157
100412 mefke79
komt goed!
pi_110864031
fijn he estrys, zo'n 'als we het er niet over hebben, is het er niet' familie. Ken ik. Schoonfamilie is ook zo. Net als dat ze van de extreem snelle beslissingen zijn. Als in: mijn vriendin geeft aan dat ze twijfelt, mooi, dan ga ik NU het huis uit en koop ik binnen een WEEK mijn eigen huis. (broertje van mijn man)
pi_110864179
bij ons zijn ze van de achterbaks gekrakeel, overdreven aardig in zicht en geouwehoer over hoe iedereen toch met iedereen heus wel door 1 deur kan terwijl ze elkaar mijden alsof ze een enge ziekte hebben :P
pi_110864234
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:30 schreef mefke79 het volgende:
fijn he estrys, zo'n 'als we het er niet over hebben, is het er niet' familie. Ken ik. Schoonfamilie is ook zo. Net als dat ze van de extreem snelle beslissingen zijn. Als in: mijn vriendin geeft aan dat ze twijfelt, mooi, dan ga ik NU het huis uit en koop ik binnen een WEEK mijn eigen huis. (broertje van mijn man)
Ja dat is ook zoiets. Of na 18 uur nog beslissen om met de hele familie uit te gaan eten. En dan vol verbazing: gaan jullie niet mee? Ow jullie hebben al gegeten.
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 15:40:37 #160
37843 lady-wrb
kortaf
pi_110864466
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:34 schreef simmu het volgende:
bij ons zijn ze van de achterbaks gekrakeel, overdreven aardig in zicht en geouwehoer over hoe iedereen toch met iedereen heus wel door 1 deur kan terwijl ze elkaar mijden alsof ze een enge ziekte hebben :P
lijkt mijn schoonfamilie wel. dat zijn ook van die enge lui.

daar ben ik met ingang van 1 januari mee gekapt (gevalletje goede voornemens :D )
mijn partner ging gewoon daarheen om gelukkig nieuwjaar te wensen.
ze vroegen hem of hij bleef eten, dan zouden ze chinees gaan bestellen.
achteraf hoorde ik dus dat ze er met zn allen over hadden 'vergaderd' dat als ik mee zou komen zouden ze niet vragen of we (hij en ik) wilden blijven eten en als hij alleen zou komen wel :+

het was niet de bedoeling dat ik daar achter zou komen, maar goed, ik kan daar hartelijk om lachen en het sterkt me nog meer in mijn voornemen die mensen geen deel meer uit te laten maken van mijn leven. ik hoef ze niet meer te zien.

nu is dat 'eten gedoetje' maar een kleinigheidje, maar achter mijn rug om verkondigen dat ze mijn kind maar raar vinden en mij ook niet vinden sporen, maar in mijn gezicht leuk lief en aardig doen, vind ik van een twijfelachtiger kaliber. en mijn kind zijn verjaardag helemaal, maar dan ook compleet negeren omdat het niks van hun is, was er ook zoeentje.
mijn schoonouders (:r ) hebben over alles en iedereen (zelfs als ze die nog nooit in het echt gezien hebben) een mening en meestal is die niet positief.
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:42:49 #161
100412 mefke79
komt goed!
pi_110864556
zo 'mogen' wij van mijn schoonmoeder niet tegen mijn schoonvader + nieuwe schoonmoeder vertellen dat zij golft. "want dan denken ze dat ik genoeg geld heb en gaan ze zeuren over de alimentatie".
1) ze weten het al lang
2) het boeit ze niet
3) die alimentatie is meer dan genoeg (sowieso, alimentatie in deze situatie is zo :r )
4) zeur zelf niet zo
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:43:45 #162
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_110864599
Damn.... er zitten toch voordelen aan de bezoeken beperken tot verjaardagen en dergelijke...
Hoewel N. z'n broer en vrouw Soneal dus nog maar ehm... 2 keer gezien hebben volgens mij :X
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_110864633
tis hier op verjaardagen zo triest dat het grappig is als je niet zelf het gedoe moet fixen. eentje die "de ander" aan ziet komen en dan dus direct zegt "zo. tijd om te gaan!" en dan zo druk en paniekerig onmiddellijk weg wil dat ze totaal gedachteloos tegen selene zeggen dat ze even boodschappen gaan doen. :{ en poef! weg zijn ze. en kind snapt er niks van
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:44:50 #164
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110864638
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 13:37 schreef moussy het volgende:

[..]

Ho wacht, stop, rem ;) Ze schreef, ík heb geen uitvaartverzekering, als zij dus dood gaat, onverwachts, heeft ze weinig te willen, want, dood.

Wij hebben alles idd zelf geregeld :)
Aha... Zo had ik hem idd niet gelezen. ;)
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:46:27 #165
100412 mefke79
komt goed!
pi_110864701
Simmu, hier gaat het op verjaardagen onderling op het oog prima, maar owee als je goed luistert. Dan hoor je de ene na de andere rotopmerking voorbij komen. En schoonmoeders moet altijd veel te veel cadeau's geven om te bewijzen dat ze...ja waarom eigenlijk? Geen idee.
Gelukkig krijgen de kinderen er nu niets van mee, maar als dat gaat gebeuren dan grijp ik in.
pi_110864713
'Ik geloof niet in schoonmoeders' zei mijn man van de week. Ik denk dat we die er maar in houden :D
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:49:27 #167
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110864822
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn broertje wil absoluut niet dat mijn vaders as verstrooid wordt. Dat is zijn enige wens. En ik heb zelf geen behoefte aan een gedenkplek, maar mijn vaders familie wel. En ergens doet het me heel veel pijn dat er geen enkele plek op aarde meer is voor hem, van hem, met hem.

Ik ben ooit eens begonnen naar urnen te kijken. Die vond ik zo lelijk dat ik al gauw ben afgehaakt.
Er zijn verschillende opties he. Je kan evt zelfs een urn laten begraven in een urnengraf als je een urnenmuur geen fijn idee vindt. En dan zou je evt als dat verloopt na 10 of 15 jaar alsnog voor verstrooien kunnen besluiten.
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 15:50:02 #168
37843 lady-wrb
kortaf
pi_110864860
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:46 schreef Estrys het volgende:
'Ik geloof niet in schoonmoeders' zei mijn man van de week. Ik denk dat we die er maar in houden :D
dat is een wijs man, die man van jou :Y
pi_110864892
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:46 schreef mefke79 het volgende:
Simmu, hier gaat het op verjaardagen onderling op het oog prima, maar owee als je goed luistert. Dan hoor je de ene na de andere rotopmerking voorbij komen. En schoonmoeders moet altijd veel te veel cadeau's geven om te bewijzen dat ze...ja waarom eigenlijk? Geen idee.
Gelukkig krijgen de kinderen er nu niets van mee, maar als dat gaat gebeuren dan grijp ik in.
herkenbaar :{

ach ja. er zullen altijd mensen zijn die met geld de dingen die ze naar doen goed willen maken. ik ga er maar van uit dat ze blijkbaar dan toch wel weten dat het gewoon fout is. en overdreven kado's kap ik af.
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:51:33 #170
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110864922
Die vind ik trouwens een erg mooie urn: http://www.portreturn.nl/p/img/vrouw-en-man.jpg de schaduw van de urn is het silhouet van het gezicht van de overledene.
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:54:05 #171
100412 mefke79
komt goed!
pi_110865055
Jemig Be, die is mooi! Ik ga em opslaan ergens. Hopelijk heb ik em voorlopig niet nodig voor wie dan ook, maar ik vind het idee enorm mooi.
  vrijdag 27 april 2012 @ 15:56:32 #172
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_110865161
Ja mooi he! Ik weet niet of ik ooit een urn in huis zou zetten, maar het idee dat je het gezicht van iemand vereeuwigt vind ik zo mooi. :y
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 16:04:32 #173
7074 moussy
kuttekop
pi_110865510
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ja mooi he! Ik weet niet of ik ooit een urn in huis zou zetten, maar het idee dat je het gezicht van iemand vereeuwigt vind ik zo mooi. :y
Zijn ze bij mij snel klaar, rond, bol.

Ik vind het niks :@ maar ik vind losse hoofden sowieso niks :D 8)7
Je zou er haast een boek over schrijven!
  vrijdag 27 april 2012 @ 16:05:26 #174
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_110865537
quote:
1s.gif Op vrijdag 27 april 2012 15:49 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Er zijn verschillende opties he. Je kan evt zelfs een urn laten begraven in een urnengraf als je een urnenmuur geen fijn idee vindt. En dan zou je evt als dat verloopt na 10 of 15 jaar alsnog voor verstrooien kunnen besluiten.
Dat is gebeurd met de as van mijn oma... is begraven in een grafje in een urnentuin en daarop een mooie gedenksteen met planten eromheen.

Mij maakt het niet uit wat er met me gebeurt, begraven of cremeren. De nabestaanden mogen het zelf weten. Wat zij het fijnst vinden.

Ow en wat een toestanden met (schoon) ouders. Gelukkig valt het hier enigszins mee.
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 16:07:05 #175
7074 moussy
kuttekop
pi_110865606
Oh en schoonfamilie O+ zo leuk O+ Ik weet nog dat ik namens Peet op moederdag een bosje bloemen naar zn ouders ging brengen, ze wisten net een maandje dat wij wat scharrelden en zo. Toen ik alleen via de poort de tuin in stapte kwamen er 3 (!!) schoonzusters op me af en ik kreeg een preek, dat ik nooit een Achternaam zou zijn, of worden, dus wat kwam ik doen, het was mn moeder toch niet?! Zo leerde ik ze kennen, 1x eerder gezien :')
Je zou er haast een boek over schrijven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')