oh, da's iig wel heel mooi van hem!quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:06 schreef Estrys het volgende:
Jullie weten nog die fijne familietoestand van mijn schoonfamilie? Dat van gescheiden moeders niet mogen komen op die bruiloft nou. Mijn schoonvader overweegt om ook niet te gaan. Hij zegt: we zijn samen gescheiden, als zij niet mag komen omdat we gescheiden zijn dan ik ook niet. ik denk dat hij uiteindelijk gewoon gaat maar goed voor nu is het een statement
ja.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:20 schreef debuurvrouw het volgende:
ik zou ook laaiend zijn Estrys. Maar dan dus óók niet gaan. laat ze lekker samen met de papa van de bruid een feestje vieren. Joep, doei en de groeten.
Ja dat is ook zoiets. Of na 18 uur nog beslissen om met de hele familie uit te gaan eten. En dan vol verbazing: gaan jullie niet mee? Ow jullie hebben al gegeten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:30 schreef mefke79 het volgende:
fijn he estrys, zo'n 'als we het er niet over hebben, is het er niet' familie. Ken ik. Schoonfamilie is ook zo. Net als dat ze van de extreem snelle beslissingen zijn. Als in: mijn vriendin geeft aan dat ze twijfelt, mooi, dan ga ik NU het huis uit en koop ik binnen een WEEK mijn eigen huis. (broertje van mijn man)
lijkt mijn schoonfamilie wel. dat zijn ook van die enge lui.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:34 schreef simmu het volgende:
bij ons zijn ze van de achterbaks gekrakeel, overdreven aardig in zicht en geouwehoer over hoe iedereen toch met iedereen heus wel door 1 deur kan terwijl ze elkaar mijden alsof ze een enge ziekte hebben
Aha... Zo had ik hem idd niet gelezen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 13:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Ho wacht, stop, remZe schreef, ík heb geen uitvaartverzekering, als zij dus dood gaat, onverwachts, heeft ze weinig te willen, want, dood.
Wij hebben alles idd zelf geregeld
Er zijn verschillende opties he. Je kan evt zelfs een urn laten begraven in een urnengraf als je een urnenmuur geen fijn idee vindt. En dan zou je evt als dat verloopt na 10 of 15 jaar alsnog voor verstrooien kunnen besluiten.quote:Op vrijdag 27 april 2012 14:21 schreef Claudia_x het volgende:
Mijn broertje wil absoluut niet dat mijn vaders as verstrooid wordt. Dat is zijn enige wens. En ik heb zelf geen behoefte aan een gedenkplek, maar mijn vaders familie wel. En ergens doet het me heel veel pijn dat er geen enkele plek op aarde meer is voor hem, van hem, met hem.
Ik ben ooit eens begonnen naar urnen te kijken. Die vond ik zo lelijk dat ik al gauw ben afgehaakt.
dat is een wijs man, die man van jouquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:46 schreef Estrys het volgende:
'Ik geloof niet in schoonmoeders' zei mijn man van de week. Ik denk dat we die er maar in houden
herkenbaarquote:Op vrijdag 27 april 2012 15:46 schreef mefke79 het volgende:
Simmu, hier gaat het op verjaardagen onderling op het oog prima, maar owee als je goed luistert. Dan hoor je de ene na de andere rotopmerking voorbij komen. En schoonmoeders moet altijd veel te veel cadeau's geven om te bewijzen dat ze...ja waarom eigenlijk? Geen idee.
Gelukkig krijgen de kinderen er nu niets van mee, maar als dat gaat gebeuren dan grijp ik in.
Zijn ze bij mij snel klaar, rond, bol.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:56 schreef Brighteyes het volgende:
Ja mooi he! Ik weet niet of ik ooit een urn in huis zou zetten, maar het idee dat je het gezicht van iemand vereeuwigt vind ik zo mooi. :y
Dat is gebeurd met de as van mijn oma... is begraven in een grafje in een urnentuin en daarop een mooie gedenksteen met planten eromheen.quote:Op vrijdag 27 april 2012 15:49 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zijn verschillende opties he. Je kan evt zelfs een urn laten begraven in een urnengraf als je een urnenmuur geen fijn idee vindt. En dan zou je evt als dat verloopt na 10 of 15 jaar alsnog voor verstrooien kunnen besluiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |