quote:Op donderdag 26 april 2012 22:06 schreef MaLo het volgende:
Oh rookpauze nu, hoef de SGP niet te horen.
Die twee sluiten elkaar niet uitquote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef freako het volgende:
[..]
Teken van een regering zonder meerderheid.
Ik rijd dagelijks +/- 300 km en heb helemaal geen vergoeding. Dus het kan altijd ergerquote:Op donderdag 26 april 2012 22:07 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik moet elke dag 160km rijden en kreeg al een maximale netto vergoeding van 125,-
Dat zal nu dus helemaal verdwijnen..
De gemiddelde dominee in de SGP-hoek gaat harder tekeer.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ik denk dat Van der Staaij wel aangesproken zal worden op zijn harde woorden, want dat mag niet van God he.
En de natuur blijft belangrijker, ook in tijden van crisisquote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Boeie, zolang ze in Griekenland en Afrika maar geld krijgen. Kan hun, hun eigen volk nu verrekken.
Ja, want in Afrika kennen ze ook een kilometervergoeding.quote:Op donderdag 26 april 2012 22:08 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Boeie, zolang ze in Griekenland en Afrika maar geld krijgen. Kan hun, hun eigen volk nu verrekken.
bizarquote:Op donderdag 26 april 2012 22:09 schreef Bierie het volgende:
[..]
Ik rijd dagelijks +/- 300 km en heb helemaal geen vergoeding. Dus het kan altijd erger
Ik vraag me serieus af of Wilders uit zijn bank komt als iemand nu een stukje koran voordraagt.quote:
Die wordt boos over de afschaffing van de dierenpolitie, let maar opquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |