Vleestaxquote:Op donderdag 26 april 2012 21:37 schreef merry77 het volgende:
Beide dames trouwens.
de een lijkt wel een kloon van de ander: vleestax, verbindingszones, landbouwsubsidies.
Wat een ongelooflijk gezwam en totaal geen realiteit over hoe je mijarden moet bezuinigen.
[..]
Drama dat.quote:
dat is altijd zo in een debat. De hoofdlijnen horen belangrijk te zijn, maar de details overheersen altijd de discussiequote:Op donderdag 26 april 2012 21:42 schreef Bierie het volgende:
Nou is het niet zo dat ik natuur een onbelangrijk item vind. Integendeel. Maar het onderwerp is nu wel onevenredig aanwezig terwijl er m.i. wel belangrijkere items te bespreken zijn op het ogenblik.
Beetje absurd eigenlijk
Die snappen het niet meer. Opeens zitten ze in dezelfde hoek als de PvdAquote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Waar is de PVV in dit debat trouwens?
Hear hear.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is de reden waarom ik hier ben en niet daar
kwaliteit boven kwantiteitquote:Op donderdag 26 april 2012 21:45 schreef freako het volgende:
[..]
De SGP heeft toch een punt wat dat betreft.
Hier beschimpen we enkel politici.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Hear hear.
Hier is nog geen enkel ad hominem gevallen, heerlijk.
Zeg dat welquote:Op donderdag 26 april 2012 21:45 schreef freako het volgende:
[..]
De SGP heeft toch een punt wat dat betreft.
Wie?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:41 schreef Mutant01 het volgende:
Waar is de PVV in dit debat trouwens?
Ik ook. Het debat is al een drama op zich, nog meer drama kan ik niet aanquote:Op donderdag 26 april 2012 21:44 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Is de reden waarom ik hier ben en niet daar
quote:
erik laat mijn sirene zelfs staanquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |