CDA.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
Ik weet nu echt niet meer wat te stemmen.
Tja, dan stem je niet op de lijsttrekkers.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Maar Pechtold en Samsom zijn irritant en GL =
Zwangerschapsverlof toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef Doodloper het volgende:
Waar is Thieme eigenlijk? Is die weg ofzo?
Zo zou het andersom toch ook zijn geweest.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Staaij had gewoon gelijk. Als Pechtold straks 2 zeteltjes tekort komt wordt de SGP ook voor hem gewoon weer belangrijk.
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
Oprotten met je dierenrechten en natuurgelul.
Dan nog liever die Ouwehand.quote:
Ik vind het goed dat er aandacht voor is in de Kamer. De timing is vanavond wel erg ongelukkig.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef Coelho het volgende:
vleestaks? daar zit ik ook wel eens aan na een avond overdadig BBQen..
Ik vind jou een fijne vent.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef AryaMehr het volgende:
quote:Op donderdag 26 april 2012 21:24 schreef De_Guidance het volgende:
[..]
Nooit.
Ik denk D66, maar kan zomaar PvdA worden.
Wij kunnen heel prima met wat minder toe.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef MrBadGuy het volgende:
Niks mis met vlees, een lekker stukje vlees is goed voor ons
Dus waarom zou je Staaij nu niet 'te vriend' houden en hem er ook bij mee nemen als hij er toch mee instemt? Hoe meer draagvlak hoe sterker het is.quote:
NL2, politiek24 of tweede kamer stream.quote:
Het is ook niet heel slim om de SGP buiten te sluiten, want op het totale akkoord zouden ze nauwelijks invloed hebben gehad, terwijl hun steun heel belangrijk kan zijn in de toekomst.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Staaij had gewoon gelijk. Als Pechtold straks 2 zeteltjes tekort komt wordt de SGP ook voor hem gewoon weer belangrijk.
Ja ik vond dat D66 het wel goed deed afgelopen dagen maar als ze dit van plan zijn zal ik nooit op ze stemmen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, D66 krijgt mijn stem ook niet... vleestaxflauwekul
Zetelhalveringquote:Op donderdag 26 april 2012 21:26 schreef Cerbie het volgende:
Ouwehand: pleidooi voor de kiesdrempelverhoging.
Tenzij het wachtgeld is afgeschaft en de IB wordt verlaagdquote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef miss_dynastie het volgende:
Zo, D66 krijgt mijn stem ook niet... vleestaxflauwekul
Thx!quote:Op donderdag 26 april 2012 21:25 schreef eriksd het volgende:
[..]
NL2, politiek24 of tweede kamer stream.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |