Verrimpeld?quote:
Nogal.quote:
Quote het artikel anders eens, want kan hem niet lezen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:19 schreef Friek_ het volgende:
http://www.nd.nl/artikele(...)e-de-sgp-er-niet-bij
Hij lijkt moe. Kijk maar eens onder zijn ogen.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef jennie-pen het volgende:
Vind het de manier waarop hij zichzelf presenteert, stem zelf allang d66 dus weet van die punten
Roemer de graaier. Zo zal hij de geschiedenisboeken ingaan.quote:
D66quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
Ik weet nu echt niet meer wat te stemmen.
Nou en.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
Serieus, als dit waar is zou ik nog overwegen om op ze te stemmenquote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef GSbrder het volgende:
IB omlaag?!
Waar??
Wachtgeld afschaffen?!
D66, chapeau als dit waar is!
Denk niet na, stem CDA.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
Jij zit bij PvdA en D66. Eventueel GL.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
Samsom's debatkwaliteiten.quote:
Jette Klijnsma.quote:
PvdA toch?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:21 schreef De_Guidance het volgende:
Staaij had gewoon gelijk. Als Pechtold straks 2 zeteltjes tekort komt wordt de SGP ook voor hem gewoon weer belangrijk.quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef Friek_ het volgende:
Wel mooi dat de D66 heerlijk de SGP trollt. Even een koekje van eigen deeg na anderhalf jaar gekloot.
Klopt. En nu?quote:Op donderdag 26 april 2012 21:23 schreef marcodej het volgende:
[..]
Staaij had gewoon gelijk. Als Pechtold straks 2 zeteltjes tekort komt wordt de SGP ook voor hem gewoon weer belangrijk.
Dank.quote:
Maar Pechtold en Samsom zijn irritant en GL =quote:Op donderdag 26 april 2012 21:22 schreef waht het volgende:
[..]
Jij zit bij PvdA en D66. Eventueel GL.
Denk het ook. Zijn accounts zegt hij ook elke keer te verlaten maar je komt er maar niet vanaf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |