heb hier nog een witte ligge?quote:Op dinsdag 15 mei 2012 22:36 schreef Modjopower het volgende:
Niks bijzonders. Ik wil mijn CP company petje passenIs een XL maar ik heb echt een melonhead, dus hopelijk past die.
Zo niet, dan zet ik hem hier ook even te koop. Maar mijn wishlist momenteel;
Adidas München (Navy)
een kleurrijke 1/4 zip van Stone Island. Heb alleen zwart en blauw nu en wil eens mooi rood of zelfs geel.
ik heb XL SI trui man heb die toen moeten kopen omdat er geen andere maat beschikbaar was draag normaal M dus heb de trui paar keer gedragequote:Op woensdag 16 mei 2012 07:24 schreef Modjopower het volgende:
Haha ik heb minimaal 24" p2p (60 cm oksel-oksel) nodig. Is dus in SI meestal XXL of groter.
Verkoop je die ? Zoja foto ?quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:15 schreef Casualsculture het volgende:
[..]
ik heb XL SI trui man heb die toen moeten kopen omdat er geen andere maat beschikbaar was draag normaal M dus heb de trui paar keer gedrage
Ik ken het probleem. Bij SI ook XXL kleding, terwijl normaal gesproken XL vaak al goed valt.quote:Op woensdag 16 mei 2012 13:41 schreef Modjopower het volgende:
Ik denk niet dat het veel uitmaakt, maar wil je hem dan eens voor mij opmeten? Plat op d'n grond en dan van oksel naar oksel?
Cheers boyo
ja tegen een goed boed of iets ruilen ben je altijd welkom!quote:
foto?quote:Op woensdag 16 mei 2012 21:06 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Niet iets waar ik veel voor zou neerleggen maar wil hem wel ruilen tegen een Lyle & Scott vest.
Zeker interesse...quote:Op donderdag 17 mei 2012 09:39 schreef Miele84 het volgende:
Lees hier ook regelmatig. Iemand interesse in Stone Island jassen XXL? Heb nog een oranje, zwarte en witte. Foto uploaden van mobiel lukt ff niet.
Offhand duurt idd lang. Geduld is n schone zaakquote:Op donderdag 17 mei 2012 13:23 schreef Casualsculture het volgende:
wat duurt dat lang joh voordat je bericht krijgt van dat hand off forum,
Iemand nog wat van henri lloyd ligge?
nee man polo heb ik echt een M nodigquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:09 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ik een polo maar die past je niet denk ik. Valt als een grote Xl.
ja klopt maar is het wel echt vette site?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:36 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Offhand duurt idd lang. Geduld is n schone zaak
Mwah, wel ok. Zit r niet zo heel vaak. OA is meer mijn ding...quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:22 schreef Casualsculture het volgende:
[..]
ja klopt maar is het wel echt vette site?
wat kom je zoal tege?
wil pics van andere casuals zien man kom je dat daar tege of niet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:37 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Mwah, wel ok. Zit r niet zo heel vaak. OA is meer mijn ding...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |