Nop... geen beeld hierquote:Op zaterdag 12 mei 2012 20:05 schreef Casualsculture het volgende:
[..]
[ afbeelding ] weet niet of je um nu kan zien maar gaat beetje lastig via dit dat je een link moet geven en niet gewoon kan uploade
uhm de zomerjackets van c.p zitte echt lekker ook met een koord aan de onderkant zodat je de jacket met een korte broek kan dragen ben je ongeveer 200-, 250-, kwijtquote:Op zondag 13 mei 2012 11:37 schreef 1312BOYS het volgende:
Wie kan mij een mooi zomerjasje aanraden? heb zelf namelijk geen idee welke ik wil hebben/
had je even moeten wachten, je hebt hem bij de VIC gekocht (denk ik) die jas heeft er later vorig jaar nog gehangen met gigantische korting / twas wel een grote maat.quote:Op zondag 13 mei 2012 12:33 schreef Casualsculture het volgende:
[ afbeelding ]
hoop dat jullie hem nu kunnen zien jasje heeft me 875 gekost helemaal in groningen gekocht maar ben er erg trots op!
Al gekeken bij Lyle&Scott? Hebben vaak leuke zomerjackjes tegen een goede prijs.quote:Op zondag 13 mei 2012 11:37 schreef 1312BOYS het volgende:
Wie kan mij een mooi zomerjasje aanraden? heb zelf namelijk geen idee welke ik wil hebben/
na lang zoeken heb ik hem dan eindelijk gevonden het is niet de Calstock maar hij lijkt er wel op en ook met de letters in de nek http://www.casualclothing.dk/shop/henri-lloyd-4c1.html Ik weet niet of de site betrouwbaar is!quote:Op donderdag 10 mei 2012 20:53 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
[..]
Als je die Henri Lloyd jas hebt gevonden, zeg het dan even. Zoek hem namelijk ook nog.
tja ik denk dat het een jas word die eeuwig in me kast blijft hangen ik koop ook niks meer van cp heb geleze dat het in handen is van een stel maffe chineze haha heb hier ook nog een Ralph Lauren zomerjack liggen gekocht bij de bijekorf in rotterdam ben niet echt te spreken over de kwaliteit oksel zat na 2 weken als een scheur in simpelweg omdat ik met een fakkel stond te zwaaiequote:Op zondag 13 mei 2012 13:46 schreef curtazimo het volgende:
Zou ik ook trots op zijn, vind 'm vet! Maar zou zelf nooit RRP betalen. En helemaal niet voor een jas uit de oude collectie...
Desalniettemin, mooi jack!
ja ik ben 16 het pas werk en het lukt nu wel aardig om alles te betalen mja het is designer kleding en het meeste moet je late kome uit de UK dus ook extra verzendkoste voor me Aqua vest moest ik 24 euro neerlegge maar Lyle & Scott heeft goedkope jackets fredperry ook bij de bijekorf sitequote:Op zondag 13 mei 2012 12:47 schreef 1312BOYS het volgende:
200 is nog wel te doen maar 250 word al iets te gek. Ben pas 15 jaar dusja;)
thanks voor je post werd namelijk alleen tegengehouden omdat ik dagt dat het niet betrouwbaar was maar bedankt man!quote:Op maandag 14 mei 2012 20:55 schreef Modjopower het volgende:
CasualClothing.DK is betrouwbaar, top shop. CP Company is nu toch in handen van Canadezen? Heb net een CP cap besteld tegen een leuk prijsje.
Iets wat aan de dure kant voor mij op dit moment. Website is zeker betrouwbaar goeie gasten.quote:Op maandag 14 mei 2012 19:28 schreef Casualsculture het volgende:
[..]
na lang zoeken heb ik hem dan eindelijk gevonden het is niet de Calstock maar hij lijkt er wel op en ook met de letters in de nek http://www.casualclothing.dk/shop/henri-lloyd-4c1.html Ik weet niet of de site betrouwbaar is!
Al een tijdje bekend, wordt vast nog wel wat geld ingepompt.quote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:31 schreef Casualsculture het volgende:
trouwens jongens Aquascutum is failliet jammer genoeg altijd goeie kwaliteit en snelle bezorg tijd
ik denk dat je dan met een probleem kamt dat iedereen het van een andere site wilquote:Op dinsdag 15 mei 2012 12:47 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
[..]
Iets wat aan de dure kant voor mij op dit moment. Website is zeker betrouwbaar goeie gasten.
Waar ik laatst aan dacht is om eens als het zo uitkomt tegelijk te bestellen met een groepje om zo de verzendkosten stukken goedkoper te maken. Zou eens even kijken of dit mogelijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |