nee man polo heb ik echt een M nodigquote:Op donderdag 17 mei 2012 14:09 schreef Sneeuwvlok_2 het volgende:
Ik een polo maar die past je niet denk ik. Valt als een grote Xl.
ja klopt maar is het wel echt vette site?quote:Op donderdag 17 mei 2012 14:36 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Offhand duurt idd lang. Geduld is n schone zaak
Mwah, wel ok. Zit r niet zo heel vaak. OA is meer mijn ding...quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:22 schreef Casualsculture het volgende:
[..]
ja klopt maar is het wel echt vette site?
wat kom je zoal tege?
wil pics van andere casuals zien man kom je dat daar tege of niet?quote:Op donderdag 17 mei 2012 20:37 schreef curtazimo het volgende:
[..]
Mwah, wel ok. Zit r niet zo heel vaak. OA is meer mijn ding...
Haha het is een casuals site. Maar ik denk niet dat het jou stijl is. Je komt er snel genoeg achterquote:Op donderdag 17 mei 2012 21:47 schreef Casualsculture het volgende:
[..]
wil pics van andere casuals zien man kom je dat daar tege of niet?
Welk merk is dat? Kan het op de mobiele versie niet goed zien.quote:Op donderdag 17 mei 2012 17:01 schreef Teis91 het volgende:
Een dezer dagen deze maar aanschaffen denk ik
[ afbeelding ]
hoeveel wou je ervoor hebbe?quote:Op zaterdag 19 mei 2012 16:29 schreef Modjopower het volgende:
Trouwens;
Stone Island shimmer uit 1997(!) te koop. Nog met de originele badge met groene rand. GEEN beschadigingen
Niet zo opvallend als een reflective maar als een licht (zowel dag- als kunstmatig) op valt dan krijg je dit
[ afbeelding ]
Tagged; L
Made in Italy
P2P; 24.5~25"
Op de foto sta ik met een normale badge maar de Green Edge badge krijg je dus erbij!
PB maar als er interesse is.
ik heb nog wel een grijze V-neck met shoulderbadge te koop maat Lquote:Op zaterdag 19 mei 2012 17:07 schreef Casualsculture het volgende:
iemand nog wat van shoulder badge te koop?
stuur me picsquote:Op zondag 20 mei 2012 11:12 schreef killgeak het volgende:
[..]
ik heb nog wel een grijze V-neck met shoulderbadge te koop maat L
mee eens jongequote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef Modjopower het volgende:
Haha dat is een mod.
We deden omdat 99% van het forum toch geen belang heeft bij de verkoop van onze items (en de altijd leuk "Stone Island Vriendreacties). Maar ok, we zullen gebruik maken van V&A indien nodig.
Prima verwoord, benieuwd wat de moderator hiervan vind, een uitzondering kan makenquote:Op zondag 20 mei 2012 14:29 schreef Modjopower het volgende:
Haha dat is een mod.
We deden omdat 99% van het forum toch geen belang heeft bij de verkoop van onze items (en de altijd leuk "Stone Island Vriendreacties). Maar ok, we zullen gebruik maken van V&A indien nodig.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |