abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † vrijdag 27 april 2012 @ 10:03:36 #101
230491 Zith
pls tip
pi_110852453
Zolang je als land chronisch geld moet lenen om rond te komen heb je gewoon te voldoen aan hun eisen om dit zo goedkoop mogelijk te houden (en anders gewoon een hogere rente accepteren). Al dat gezeik op 'de financiele wereld' is onnodig, Nederland kiest er zelf voor hun bitch te zijn.
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_110852705
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 07:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik woon redelijk dichtbij mijn werk. Alleen gaat nu onze vestiging dicht en mag ik 30 km verderop gaan werken. Moet ik dan achter mijn baas aan verhuizen of zo? En mijn vrouw heeft geen rijbewijs en werkt in mijn huidige woonplaats. Hoe gaan we dat dan oplossen?
Wordt sportief, 30 km is nog wel te fietsen, in het begin is het misschien wat zwaar, maar na een tijdje went het wel, dubbbel voordeel, het is goedkoop en het is gezond!
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:17:35 #103
131456 Klummie
Sterker door Strijd
pi_110852868
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 09:40 schreef Quarant het volgende:
Heeft de VVD niet in 1989 de stekker uit het kabinet getrokken vanwege de reiskostenvergoeding?
Dat was de aanleiding ja, niet de oorzaak.
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:21:55 #104
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_110852997
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:11 schreef dralion13 het volgende:

[..]

Wordt sportief, 30 km is nog wel te fietsen, in het begin is het misschien wat zwaar, maar na een tijdje went het wel, dubbbel voordeel, het is goedkoop en het is gezond!
Ik zei dat ik relatief dichtbij mijn werk woon. Namelijk 30 km. Dat wordt dus 60 km.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
pi_110853141
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 23:01 schreef Quarant het volgende:
Ben ik de enige die een actuele peiling van de TK zou willen zien van M de Hond? :P
De peilingen van Synovate en Een Vandaag zijn betrouwbaarder. Maurice de Hond werkt alleen, zijn peilingen worden door niemand gecontroleerd. Maurice de Hond laat zijn PVV weer stijgen. Als hij het niet kan maken de PVV dit weekend omhoog te peilen dan doet hij dat binnenkort wel, dat kan ik je ook wel vertellen. :Y

Deze was trouwens leuk:

quote:
Dus de btw op uitvoerende kunsten verlagen naar zes procent is “je verantwoordelijkheid nemen”? Goh…
http://www.bbrussen.nl/2012/04/26/notities-26-april/
pi_110853149
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:21 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Ik zei dat ik relatief dichtbij mijn werk woon. Namelijk 30 km. Dat wordt dus 60 km.
Ja, dat zeg ik toch ook. Ik ken wel mensen die 30 km enkele reis fietsen elke dag, het betekend wel vroeg opstaan, maar het is goed voor je lichaam en bankrekening
Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
pi_110853166
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:03 schreef Zith het volgende:
Zolang je als land chronisch geld moet lenen om rond te komen heb je gewoon te voldoen aan hun eisen om dit zo goedkoop mogelijk te houden (en anders gewoon een hogere rente accepteren). Al dat gezeik op 'de financiele wereld' is onnodig, Nederland kiest er zelf voor hun bitch te zijn.
Dit.

NL, en alle andere EU landen eigenlijk, moeten gewoon naar een overschot toe gaan werken, dan heb je al dit gezeik niet.

Verder is het niet meer dan normaal om niet meer uit te geven als je binnenkrijgt.
Op woensdag 23 januari 2013 16:22 schreef gnaeus het volgende:[/b]
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_110853409
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:27 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Dit.

NL, en alle andere EU landen eigenlijk, moeten gewoon naar een overschot toe gaan werken, dan heb je al dit gezeik niet.

Verder is het niet meer dan normaal om niet meer uit te geven als je binnenkrijgt.
Een structureel overschot is net zo zinloos als een structureel tekort.
pi_110853413
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:02 schreef Mylene het volgende:

[..]

Scooter, brommer.
Joh bespaar je de moeite. Dat soort figuren willen altijd alleen maar bezuinigen op andermans kosten. Als er maar IETS ook bij hunzelf af moet, dan is het altijd onmogelijk/te zwaar/asociaal etc
Je denkt serieus dat een goede opvoeding dit kan voorkomen ? Het is juist vaak de oorzaak van misdragingen.
pi_110853423
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:34 schreef HiZ het volgende:

[..]

Zolang er nog 400 miljard afgelost moet worden kunnen we wel een tijdje een overschot gebruiken.
pi_110853520
quote:

[..]

Een structureel overschot is pas zinloos als we geen staatsschuld meer hebben
pi_110853521
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:34 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:

[..]

Zolang er nog 400 miljard afgelost moet worden kunnen we wel een tijdje een overschot gebruiken.
Zeker met de aankomende vergrijzing met zeer hoge zorgkosten.
pi_110853551
quote:

[..]

Voorlopig kunnen we een overschot wel gebruiken om de staatsschuld af te lossen.
pi_110853740
Ik vraag mij af of de PvdA nog wel zogenaamd de ideale natuurlijke partner blijft voor GL en D66.
Op vrijdag 19 november 2010 01:13 schreef Quarant het volgende:
88.888.888
pi_110853793
Die ruk naar links gaat de PvdA niet helpen. Simpelweg omdat de SP en de PVV dat veel beter doen. Samsom verbleekt tussen Roemer en Wilders.
pi_110853875
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:44 schreef Nielsch het volgende:
Die ruk naar links gaat de PvdA niet helpen. Simpelweg omdat de SP en de PVV dat veel beter doen. Samsom verbleekt tussen Roemer en Wilders.
Ze kunnen zomaar een meerderheid krijgen met zijn drietjes. ;)
pi_110853957
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:46 schreef yyyentle het volgende:

[..]

Ik zie de SP inhoudelijk zeker wel samenwerken met de PVV. De PvdA acht ik tot alles in staat voor het pluche.

Denk alleen niet dat de PVV samen gaat werken met de PvdA. Dat kan Wilders niet verkopen aan zijn kiezers. Die haat gaat zo diep. Niet bij Wilders - dat is allemaal show - maar wel bij de mensen die op hem stemmen. De Breivikjes in spé zeg maar.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 27-04-2012 10:49:50 ]
pi_110853985
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:43 schreef Quarant het volgende:
Ik vraag mij af of de PvdA nog wel zogenaamd de ideale natuurlijke partner blijft voor GL en D66.

Dat vroeg ik me al een paar weken geleden af toen Samsom de fractieleider werd en ze behoorlijk naar links schoven. Het is nu wel duidelijk dat ze iig voor D66 niet meer de ideale partner zijn. Ik ben benieuwd wat de PvdA hier mee gaan doen, of ze komen wat terug op hun shift die hun nu al behoorlijk wat gekost heeft, of ze gaan door en vervreemden zich daarmee van partijen die dichter bij het politieke midden zitten.
  vrijdag 27 april 2012 @ 10:50:10 #119
66444 Lord_Vetinari
pi_110854017
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:48 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ik zie de SP inhoudelijk zeker wel samenwerken met de PVV. De PvdA acht ik tot alles in staat voor het pluche.
Dit durf je met droge ogen te zeggen na de afgelopen anderhalf jaar, toen twee toch gerespecteerde partijen hun ziel en zaligheid verkochten aan een stel fascisten, alleen om op het pluche te komen?
pi_110854085
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:46 schreef yyyentle het volgende:

[..]

De PvdA begint steeds meer in de SP-vijver te vissen. Dat kan hun mogelijk veel zetels opleveren, maar dan wel ten koste van de SP en misschien zelfs de PVV. De meer gematigde PvdA-kiezers zullen echter eerder afschrikken en naar GL en D66 gaan.
  vrijdag 27 april 2012 @ 11:11:36 #121
373754 mossad_agent
Ha-Mossad le-Modiin ule-Tafkid
pi_110854758
quote:
0s.gif Op donderdag 26 april 2012 19:57 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
de verlaging van de reiskosten vind ik wel bagger, je moet nu al dik bijleggen voor je zakelijke kilometers, dat wordt straks nog meer.
Even zien.... reiskosten omlaag, AOW omhoog, benzine duurder, langer doorwerken...... tijd om een uitkering te trekken. Immers zal de zorg dan minder duur zijn, krijg je nog meer kortingen en kun je mooi tegen een laag tarief naar voorstellingen kijken.

Waarom nou weer niet op die ontwikkelingshulp en culturele onzin even een stukje bezuinigen..maar ja, ...linkse hobbies he. Daar moet de bijstandtrekker het van hebben.
pi_110855146
Het akkoord vind ik echt helemaal niets. De mobiliteit van werknemers wordt beperkt door de reiskosten maatregel en verhuizen is bijna geen optie omdat men zit met een onverkoopbaar huis en vaak werkende partner. De kans dat mensen weglopen is groot tenzij de werkgever extra (bruto) gaan betalen. Op het platteland gaat verder ontvolking plaatsvinden want iedereen trekt weer naar de stad/het werk waardoor die problemen weer gaan toenemen. Dat doorbetalen van WW is bespottelijk zelfs als de kantonrechtersformule goedkoper wordt. Overigens is dat ook dom omdat men slechte werkgevers dient aan te pakken bij ontslag. Goed werkgeverschap wordt niet beloond.

De hypotheekrenteaftrek blijft ongemoeid men pakt alleen de aflossingsvrijehypotheek aan in de nieuwe situatie. De BTW verhoging en de verlaagde overdrachtsbelasting zitten de bouwers van nieuwe huizen in de weg want dat wordt duurder ten opzichte van bestaande huizen. Er komen dus minder nieuwe huizen bij en mensen die een huis kopen krijgen te maken met beperkte mogelijkheden tot financiering waar de bestaande huizenbezitters hun voordelen houden. De huizenmarkt gaat verder op slot.

Het akkoord is ronduit slecht, men heeft alle heilige huisjes weten te sparen en een papieren werkelijkheid geschapen die politieke daadkracht zou moeten uitstralen. Het is een politiek compromis maar geen economische hervorming, men straalt daadkracht uit maar dat is alleen aan de oppervlakte.
  Redactie Frontpage vrijdag 27 april 2012 @ 11:50:42 #123
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_110856301
quote:
0s.gif Op vrijdag 27 april 2012 11:11 schreef mossad_agent het volgende:

[..]

Even zien.... reiskosten omlaag, AOW omhoog, benzine duurder, langer doorwerken...... tijd om een uitkering te trekken. Immers zal de zorg dan minder duur zijn, krijg je nog meer kortingen en kun je mooi tegen een laag tarief naar voorstellingen kijken.

Waarom nou weer niet op die ontwikkelingshulp en culturele onzin even een stukje bezuinigen..maar ja, ...linkse hobbies he. Daar moet de bijstandtrekker het van hebben.
Een beslissing die van rechts komt, en dan bepaalde punten waarop niet bezuinigd wordt linkse hobbies noemen :')
Ta mère
El Coño
ウイスキー
  vrijdag 27 april 2012 @ 12:02:25 #124
66444 Lord_Vetinari
pi_110856796
quote:
7s.gif Op vrijdag 27 april 2012 10:27 schreef dralion13 het volgende:

[..]

Ja, dat zeg ik toch ook. Ik ken wel mensen die 30 km enkele reis fietsen elke dag, het betekend wel vroeg opstaan, maar het is goed voor je lichaam en bankrekening
30 + 30 is bij ons thuis nog steeds 60. Enkele reis, dus.
  vrijdag 27 april 2012 @ 12:08:16 #125
330125 Hans_van_Baalen
Zondag naar de kerk
pi_110857000
Toch een speciale belasting voor de hoogste inkomens lees ik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')